Kauniina naisena deittailu on hirveää
Alan jo luovuttaa parisuhteen etsinnässä. Miehet joita olen tavannut, ovat lähes aina hyvin ulkonäkökeskeisiä, kun minä taas en ole lainkaan. Mua ärsyttää kun he esim väheksyvät lihavia tai täti-tyylisiä naisia.
Jo aikaisessa vaiheessa alkaa näkyä voimakasta mustasukkaisuutta ja vakuuttelua että en lähde muiden matkaan. Miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään ja se aiheuttaa kaikkea ikävää.
Miehet joista en ole kiinnostunut ja varatutkin stalkkaavat ja lähettelevät flirttailevia viestejä.
Olen niin väsynyt tähän kaikkeen!
Kommentit (192)
Kyse on ollut vain huonosta ja väärinymmärretystä kirkkoslaavi-suomi -käännöksestä.
-winner-
Helpottaa siinä vaiheessa, kun täytät 40.
Neljänkympin tienoolla huimaat yhtäkkiä muuttuneesi näkymättömäksi ja kaikki nuoret alle 30 v asiakaspalvelijamiehet eivät enää flirttaakaan, kukaan ei huomaa sua ostoskeskuksissa eikä kadulla. Kundit katsoo ohi.
Tämän kokee kaikki ns. hyvännäköiset, kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jos kauniina naisena on noin kovin vaikeaa, niin koitappa joskus mitä on deittailla rumana naisena. Tai no, eipä sitä varsinaisesti voi deittailuksi kutsua, kun kukaan mies ei halua olla kanssasi missään tekemisissä.
Itse olen sillä sektorilla, että minut "huolittaisiin" suhteeseen silleen parempaa odotellessa.
Näkyy sillä tavalla, että itse teen suhteen eteen kaiken, ja ottaessani esiin suhteen ongelmia on toisen ratkaisu tilanteeseen heti ero. Ettei minun mikään pakko hänen kanssaan ole olla, sitten vaan erotaan
Merkkipäiväni ignoorattiin, samalla kun itse hankin toiselle rakkaudella ja vaivalla hankittuja lahjoja. Kerran tosin sain halvimman pakastekakun, mitä vain kaupan pakastealtaasta löytyy. Sellainen, josta toinen tiesi etten pidä, niin ilahtuneena totesi syövänsä sen sitten yksin.
Muiden naisten ulkonäköä kehuttiin minulle ääneen, ja harmiteltiin kun ei ollut enempää vientiä deittaillessa.
Joo. En näe oikein järkeä parisuhteissa nykyään, yksinään ollut huomattavasti vähemmän paha mieli.
Tämä on aika yksinkertainen juttu. Jostakin syystä nuoret naiset deittailevat vain niiden ulkonäkökeskeisten ja mustasukkaisten pettäjien kanssa. Nämä ovat halutuimpia deittausrintamalla.
Tapaile toisia oikeasti hyvännäköisiä, he ymmärtävät kuinka ärsyttävää on olla jatkuvasti katseiden kohteena ja eivätkä ole niin mustasukkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen provo tällä kertaa.
Lopetin lukemisen, kun palstanainen väitti olevansa kaunis. Siinä kohtaa oli päivänselvää, että tämä on täysin keksitty tarina.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaisi kauniina naisena yrittää deittailla vain ja ainoastaan tasoisiasi, mahdollisimman komeita miehiä. Mitä komeampia miehiä, sitä enemmän he ovat tottuneet kauniiden naisten seuraan. Tavalliset miehet eivät pysty edes kävelemään normaalisti kauniin naisen kanssa.
Tämä on niin totta. Aiheesta on tehty laulujakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän totuus deittailumaailmassa valitettavasti on se, että niin "tasokkaita" miehiä kuin naisia on hyvin vähän tarjolla. Tällä tasokkuudella tarkoitan terveitä elintapoja, tasapainoista psyykettä ja elämänhallintataitoja. Vaikka lihavia ei saisi tällaisena tasa-arvon aikana mitenkään tuomita, oma kokemus näistä ylipainoisista ihmisistä on juuri se valitettavan stereotyyppinen.
Kuulepa, nämä asiat riippuvat paljon muustakin kuin yksilöstä itsestään. Lähdin pisimpään parisuhteeseeni nuorena, kauniina, hoikkana (alle 50 kg) ja urheilevana. Mua tavoitteli useampi mies. Ja valitsin sitten aivan pieleen, sen narsistin. 5 vuoden päästä lähdin narsistin luota hakattuna, kiusattuna, itsetunto murskattuna, ulkonäkö pilalla ja kotiin lukitsemisen jälkeen lihavana ja ei-treenanneena. Narsisti kiusasi minua vielä 15 vuotta eron jälkeen viranomaisten avustuksella. Pääsin jaloilleni vasta, kun pääsin lopullisesti hänestä eroon. Nyt on psyyke ja kroppa taas kunnossa, elämä hallinnassa. Mutta vieläkään en syyllistä itseäni, enkä muita, lihavuudesta tai elämänhalun kadottamisesta, enkä tule koskaan syyllistämäänkään. Koska milloinkaan ei voi tietää, mitä syitä toisen elämässä epäonnistumiselle on. Deittailussakin arvostan paljon muutakin kuin ulkonäköä. Kaunis sielu tai hyvä seksi tai kypsä suhtautuminen perheeseen ovat esim. sikspäkkiä arvokkaampia asioita.
Vierailija kirjoitti:
On niitä hyviä miehiäkin usko pois. Mutta itse tapasin omani vasta päälle 26v.
"Vasta"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin lukemisen, kun palstanainen väitti olevansa kaunis. Siinä kohtaa oli päivänselvää, että tämä on täysin keksitty tarina.
Kyse on ollut vain huonosta ja väärinymmärretystä kirkkoslaavi-suomi -käännöksestä.
-winner-
väärin_ymmärretystä
Älä yritä leikkiä fiksua, jos resurssit ei riitä.