Kauniina naisena deittailu on hirveää
Alan jo luovuttaa parisuhteen etsinnässä. Miehet joita olen tavannut, ovat lähes aina hyvin ulkonäkökeskeisiä, kun minä taas en ole lainkaan. Mua ärsyttää kun he esim väheksyvät lihavia tai täti-tyylisiä naisia.
Jo aikaisessa vaiheessa alkaa näkyä voimakasta mustasukkaisuutta ja vakuuttelua että en lähde muiden matkaan. Miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään ja se aiheuttaa kaikkea ikävää.
Miehet joista en ole kiinnostunut ja varatutkin stalkkaavat ja lähettelevät flirttailevia viestejä.
Olen niin väsynyt tähän kaikkeen!
Kommentit (192)
Kun olet kiltti ja tavallisen näköinen mies, et käytännössä voi löytää kumppania.
Minä tapasin nykyisen mieheni niin, että oli kuvaton profiili netissä. Sitten aloimme kirjoitella. Ainoa mies oli, kuka suostui kirjoittelemaan kuukausi ilman kuvaa. Lisäksi meillä sitten klikkasi tosi hyvin. Mies paljastui itse komeaksi ja tosi söpöksi. Oli kai ollut vastaavia ongelmia naisten osalta.
Kerro joku keino, jolla sinulle voi laittaa viestiä. Minä ainakin haluan tietää enemmän, mutta en toki täällä julkisesti.
Kauniilla naisilla on ansaitsemattomia erioikeuksia tässä yhteiskunnassa. Joten sinuna en kehtaisi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakoon komeana miehenä, kun kaikki naiset vain haluavat seksiä, muttei kukaan uskalla parisuhteeseen.
Naiset ovat kertoneet minulle, ettei miehen ulkonäöllä ole niin paljoa väliä, eikä salilla kannata käydä naisten takia. Myöskään pituudella, kaljuudella tai lihaksilla ei ole niin väliä, koska nainen katsoo miehessä huumorintajua, itsevarmuutta ja miten itsensä kantaa.
Ja tämä oli sarkasmia. Naiset sanovat nimittäin myös, että komeat miehet ovat tottuneet saamaan kaiken helposti ja naisia pörrää ympärillä. Eli turha on täälläkään naisten jeesustella, miten "miehet ovat minua kohtaan pinnallisia ja minä en yhtään"
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla naisilla on ansaitsemattomia erioikeuksia tässä yhteiskunnassa. Joten sinuna en kehtaisi valittaa.
Onko rakkau s etuoikeus? Miksei sitten miehet silloin nuorena halunneet antaa minulle rakkautta, ainoastaan heti olisi pitänyt ryhtyä seksitouhuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rakkau s etuoikeus? Miksei sitten miehet silloin nuorena halunneet antaa minulle rakkautta, ainoastaan heti olisi pitänyt ryhtyä seksitouhuihin?
Koska rakkaus olisi tullut miehelläkin sitten myöhemmin. Sinä vain ajattelit, että seksin viivyttämisellä olisi ollut jotain suotuisia vaikutuksia. Ihan oman pääsi luoma skenaario.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko jonkun noista etuoikeuksista?
Huom. Se, että sinua lähestyy runsain mitoin keskenkasvuisia, tasapainottomia miehiä jotka ovat kiinnostuneita vain ulkonäöstäsi ja seksistä kanssasi, EI OLE etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska rakkaus olisi tullut miehelläkin sitten myöhemmin. Sinä vain ajattelit, että seksin viivyttämisellä olisi ollut jotain suotuisia vaikutuksia. Ihan oman pääsi luoma skenaario.
Mutta minulle ei ollut ok harrastaa heti seksiä. halusin tutustua. No onneksi tapasin 26 vuotiaana vasta hyvän miehen joka ei heti halunnut seksiä. Mutta kun tutustuttiin, niin seksi on kiihkeää ja jokapäiväistä
Vierailija kirjoitti:
Kas kun niitä ei ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain fiksua pistää mies odotuttamaan seksiä. tietää onko mies tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on varmaan totta jos haluaa vaikkapa kasvomalliksi, tai instajulkkikseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. Se, että sinua lähestyy runsain mitoin keskenkasvuisia, tasapainottomia miehiä jotka ovat kiinnostuneita vain ulkonäöstäsi ja seksistä kanssasi, EI OLE etuoikeus.
Nuo pelkästä ulkonäöstä kiinnostuneet eivät tosiaan ole etuoikeus vaan haittapuoli, joiden seasta on vaikea seuloa ne jotka pitävät sinua ihmisenä eikä esineenä.
Itse en ole kovin kaunis, ja mulla on ollut paljon parempi tuuri miesten kanssa kuin huikaisevan kauniilla ystävälläni, joka on ollut sinkku koko ikänsä lyhyitä pettymyksiin päätyneitä tapailusuhteita lukuunottamatta. Koen olevani häntä etuoikeutetumpi tässä deittailuasiassa.
Täällä on taas lauantai-iltana Suomen kauneimmat naiset samassa viestiketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo pelkästä ulkonäöstä kiinnostuneet eivät tosiaan ole etuoikeus vaan haittapuoli, joiden seasta on vaikea seuloa ne jotka pitävät sinua ihmisenä eikä esineenä.
Itse en ole kovin kaunis, ja mulla on ollut paljon parempi tuuri miesten kanssa kuin huikaisevan kauniilla ystävälläni, joka on ollut sinkku koko ikänsä lyhyitä pettymyksiin päätyneitä tapailusuhteita lukuunottamatta. Koen olevani häntä etuoikeutetumpi tässä deittailuasiassa.
Olet vain osannut valita partnerisi paremmin, kuin kaverisi.
Minulla on tuore ja samalla elämäni ensimmäinen suhde ja kävin naisystäväni kanssa tällaisen keskustelun:
🧔tuleeko sun pepusta hyviä hajuja?
🧑Ei tule!
🧔No tuleeko sieltä sitten pahoja hajuja?
🧑Ei tule!
🧔No mitä sieltä sitten tulee?
🧑Ei mitään!
🧔No kai sieltä jotain joskus tulee?
🧑Ei tule!
Epäilen että naisystäväni ei ollut rehellinen vastauksissaan. mitä mieltä olette. Toivon asiallisia vastauksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kovin kaunis, ja mulla on ollut paljon parempi tuuri miesten kanssa kuin huikaisevan kauniilla ystävälläni, joka on ollut sinkku koko ikänsä lyhyitä pettymyksiin päätyneitä tapailusuhteita lukuunottamatta. Koen olevani häntä etuoikeu
Olet vain osannut valita partnerisi paremmin, kuin kaverisi.
Kyllä, ja sitä partnerin valintaa on helpottanut huomattavasti, kun minun ympärilläni ei ole koskaan pörrännyt pelkän ulkonäön perässä juoksijoita. Kaikkein pinnallisimmat ovat kiertäneet minut kaukaa ja moni on myös suoraan kertonut etten täytä heidän kriteereitään. Tämä on säästänyt minulta paljon aikaa ja vaivaa, kun taas kaveri on joutunut olemaan paljon varovaisempi miesten motiivien suhteen ja selvittelemään niitä itse. Eikä niitä voi aina tietää edes pidemmänkään tapailun perusteella.
Itsehän sä valitset deittikumppanisi. Ilmeisesti jokin vetää sua kuitenkin niiden komeiden itsekeskeisten tyyppien pariin. Kokeile seuraavaksi sellaista iskämahaista insinörttiä. Vai onko niin, ettei kelpaa?
Itselle osui heti toinen deittikumppani kohilleen, vaikka ekakin oli erittäin mukava. Kumpikaan ei naisia kaada ulkonäöllään, mutta sydän kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sä valitset deittikumppanisi. Ilmeisesti jokin vetää sua kuitenkin niiden komeiden itsekeskeisten tyyppien pariin. Kokeile seuraavaksi sellaista iskämahaista insinörttiä. Vai onko niin, ettei kelpaa?
Itselle osui heti toinen deittikumppani kohilleen, vaikka ekakin oli erittäin mukava. Kumpikaan ei naisia kaada ulkonäöllään, mutta sydän kultaa.
Iskämahainen insinörttikin voi olla itsekeskeinen, lisäksi pinnallinen ja ilkeä.
Saatat vähän liioitella ulkonäkösi merkitystä deittailuongelmiin. Mustasukkaisuus, stalkkaus ym. voivat esiintyä vaikka et olisikaan vastustamaton prinsessa..