Kauniina naisena deittailu on hirveää
Alan jo luovuttaa parisuhteen etsinnässä. Miehet joita olen tavannut, ovat lähes aina hyvin ulkonäkökeskeisiä, kun minä taas en ole lainkaan. Mua ärsyttää kun he esim väheksyvät lihavia tai täti-tyylisiä naisia.
Jo aikaisessa vaiheessa alkaa näkyä voimakasta mustasukkaisuutta ja vakuuttelua että en lähde muiden matkaan. Miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään ja se aiheuttaa kaikkea ikävää.
Miehet joista en ole kiinnostunut ja varatutkin stalkkaavat ja lähettelevät flirttailevia viestejä.
Olen niin väsynyt tähän kaikkeen!
Kommentit (192)
Oletko koskaan tavannut rumaa ätmiä. Niitä ei kiinnosta sun ulkonäkösi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sä valitset deittikumppanisi. Ilmeisesti jokin vetää sua kuitenkin niiden komeiden itsekeskeisten tyyppien pariin. Kokeile seuraavaksi sellaista iskämahaista insinörttiä. Vai onko niin, ettei kelpaa?
Itselle osui heti toinen deittikumppani kohilleen, vaikka ekakin oli erittäin mukava. Kumpikaan ei naisia kaada ulkonäöllään, mutta sydän kultaa.
Iskämahainen insinörttikin voi olla itsekeskeinen, lisäksi pinnallinen ja ilkeä.
Voi, mutta todennäköisyys on pienempi. Ja yleensä lempeys näkyy jo kasvoista ja katseesta. Harvemmin miehet, joilla on vähän pehmeetä ympärillä ja lautapelit harrastuksena, vaatii naiselta täydellistä ulkonäköä.
No höpöhöpö. Tai ehkä sinulla on jonkinlainen ylivoimainen katseiden ja kasvojen luokittelukyky, en ryhdy väittelemään.
Downgreidaa ulkonäköäsi. 10 lisää painoa ja karvat sheivaamatta. Hiukset voit pätkäistä polkkatukaksi.
Vierailija kirjoitti:
Downgreidaa ulkonäköäsi. 10 lisää painoa ja karvat sheivaamatta. Hiukset voit pätkäistä polkkatukaksi.
Mä tein näin, ja löysin miehen jolle muut asiat merkkaa enemmän kuin toisen ulkonäkö. Se on mulle tosi tärkeää, koska itse olen sitoutuvaa tyyppiä ja arvostan eniten pitkiä suhteita. Sellaiset eivät onnistu pinnallisten kanssa, koska kauneus ei ole ikuista.
Olen sittemmin laihtunut ja kasvattanut taas pitkän tukan. Mieheen sillä ei ole ollut sen suurempaa vaikutusta. Se on helpottavaa tietää, että kelpaan hänelle minkä näköisenä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sä valitset deittikumppanisi. Ilmeisesti jokin vetää sua kuitenkin niiden komeiden itsekeskeisten tyyppien pariin. Kokeile seuraavaksi sellaista iskämahaista insinörttiä. Vai onko niin, ettei kelpaa?
Itselle osui heti toinen deittikumppani kohilleen, vaikka ekakin oli erittäin mukava. Kumpikaan ei naisia kaada ulkonäöllään, mutta sydän kultaa.
Iskämahainen insinörttikin voi olla itsekeskeinen, lisäksi pinnallinen ja ilkeä.
Voi, mutta todennäköisyys on pienempi. Ja yleensä lempeys näkyy jo kasvoista ja katseesta. Harvemmin miehet, joilla on vähän pehmeetä ympärillä ja lautapelit harrastuksena, vaatii naiselta täydellistä ulkonäköä.
Mulla on täysin päinvastainen kokemus. Mun ulkonäöstä on tarkimpia olleet ne, jotka eivät itse ole todellakaan olleet mitään komistuksia. Pehmeätäkin on ollut heillä itsellään ympärillä mutta mulle ei olisi suotu pienintäkään painonnousua. He ovat myös olleet erittäin alttiita pettämään, koska saavat niin vähän huomiota että tilaisuus käytetään heti hyväksi.
Sen sijaan olen kokenut että hyvännäköiset miehet ovat armollisimpia naisten ulkonäköä kohtaan. En tiedä miksi, mutta arvelen heidän tietävän sen omasta kokemuksesta, miten vähän ulkonäöllä saavuttaa mitään todellista ja aitoa. Nykyinen mieheni on komea, ja joutunut petetyksi ym. koska hänkin on vetänyt puoleensa pinnallisia ihmisiä jotka ovat kiinnostuneita eniten toisen ulkonäöstä.
Täysin samaa mieltä, tuo kommentti nro 46. Komeat miehet ovat parhaita. Rumat katkeria ja pettämässä heti jos saavat sen harvinaisen tilaisuuden.
Harmi kun osia ei voi vaihtaa, toisi uutta näkökulmaa. Mutta uskallan sanoa, että näin lyhyenä miehenä hankaluudet deittailussa on sinun ongelmat potenssiin 1000.
Yhden miehen ensimmäiset sanat mulle kun nähtiin eka kerta livenä: "Onneksi et ole lihava, mä vähän jo ehdin pelätä." Jäi kyllä ensimmäiset treffit viimeisiksi.
Voi, kyllä se täytyy olla kauheaa olla kaunis nainen. Ikävä kohtalo sinulla. Toivottavasti pärjäilet.
Tinderin kautta tuli muutaman kerran käytyä treffeillä vaatimattoman näköisten miesten kanssa, koska näyttivät kuvissa komeammilta. Ällöttävää kun heti ekasta kohtaamisesta mies suunnilleen sekosi, sen näki koko olemuksesta kuinka ihastui ulkonäkööni. Tiesin että näille miehille voisin sanoa tai tehdä mitä tahansa, silti he haluaisivat tavata minut uudelleen. Minua ei kiinnosta tällainen dynamiikka suhteessa. Jatkoa olen halunnut vain sellaisen miehen kanssa, joka on kutakuinkin yhtä hyvännäköinen kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin kautta tuli muutaman kerran käytyä treffeillä vaatimattoman näköisten miesten kanssa, koska näyttivät kuvissa komeammilta. Ällöttävää kun heti ekasta kohtaamisesta mies suunnilleen sekosi, sen näki koko olemuksesta kuinka ihastui ulkonäkööni. Tiesin että näille miehille voisin sanoa tai tehdä mitä tahansa, silti he haluaisivat tavata minut uudelleen. Minua ei kiinnosta tällainen dynamiikka suhteessa. Jatkoa olen halunnut vain sellaisen miehen kanssa, joka on kutakuinkin yhtä hyvännäköinen kuin minä.
Miten näkee, että mies sekoaa ja hänen koko olemuksensa viestii ihastuksesta ulkonäköön?
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, tuo kommentti nro 46. Komeat miehet ovat parhaita. Rumat katkeria ja pettämässä heti jos saavat sen harvinaisen tilaisuuden.
Rumat tai hyvin vaatimattoman näköiset on todennäköisimmin takertujia, etenkin jos ovat epäsosiaalisia ja ujoja. Ei ole kiva kokemus kun mies jää vainoamaan. Siksi mieluummin komea sille joka itsekin hyvännäköinen.
Olisit lähtenyt minun kanssani treffeille. Kohtelisin sinua prinsessana.
Jos väittää, ettei ole pinnallinen, niin suosittelen leikkaamaan hiukset siiliksi, pukeutumaan harmaaseen tuulipukuun tai muutoin mitättömän näköiseen vaatekappaleeseen. Jotkut kuluneet kengät jalkaan. Ei meikkiä. Näillä ensi alkuun, niin voi tulla parempia matcheja.
Mikäs sinun on ollessa. Minä en ole päässyt ikinä pitämään yhtäkään naista edes kädestä kiinni. m35
Helppoa se on kauniille naiselle oikeasti, sinä vain kiinnostut huonoista miehistä kerta toisensa jälkeen.
Sepä siinä onkin, kun kauniina naisena hyvät miehet karttavat, kun luulevat ettei ole mahkuja ja saat vaan niitä ulkonäkökeskeisiä miehiä ja/tai niitä, joiden itsetunto romahtaa, kun juttelet toiselle miehelle ohimennen kaupassa. Jotenkin ironista, mutta totta se on, että kauniina on vaikeampi löytää hyvä mies.
Ymmärrettävä, mutta siltikin väärä ajatusmalli.
Kauneus on pitkässä juokssa naiselle valtava etu.
Jos ei sitä ymmärrä on tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Sepä siinä onkin, kun kauniina naisena hyvät miehet karttavat, kun luulevat ettei ole mahkuja ja saat vaan niitä ulkonäkökeskeisiä miehiä ja/tai niitä, joiden itsetunto romahtaa, kun juttelet toiselle miehelle ohimennen kaupassa. Jotenkin ironista, mutta totta se on, että kauniina on vaikeampi löytää hyvä mies.
Etkä sitten mitenkään osaa bongata itse sellaisia miehiä, jotka vaikuttavat siltä, että olisivat kiinnostuneita, mutta eivät usko mahdollisuuksiinsa? Odotat vain passiivisena, että ne innokkaimmat käyvät asiaan?