Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniina naisena deittailu on hirveää

Vierailija
09.12.2023 |

Alan jo luovuttaa parisuhteen etsinnässä. Miehet joita olen tavannut, ovat lähes aina hyvin ulkonäkökeskeisiä, kun minä taas en ole lainkaan. Mua ärsyttää kun he esim väheksyvät lihavia tai täti-tyylisiä naisia.

Jo aikaisessa vaiheessa alkaa näkyä voimakasta mustasukkaisuutta ja vakuuttelua että en lähde muiden matkaan. Miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään ja se aiheuttaa kaikkea ikävää.

Miehet joista en ole kiinnostunut ja varatutkin stalkkaavat ja lähettelevät flirttailevia viestejä.

Olen niin väsynyt tähän kaikkeen! 

Kommentit (192)

Vierailija
81/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi tässäkin on se, että kun rumakin nainen kuvittelee olevansa kaunis ja käyttäytyy niinkuin se olisi totta, niin miesten kiinnostus loppuu täysin ja nainen onkin täysin turn of kamaa.

Ensimmäinen redflag on jo se, että nainen paljastuu yh naiseksi.

Toinen se, että hän tämän lisäksi kuvittelee olevansa kaunis.

Kolmas, että hän näihin kahteen ensimmäiseen vedoten tuntee, että hän voisi asettaa miehelle jotain ehtoja tai vielä vaatia miehen olevan jokin tietynlainen.

No way, kyllä niin yksin jää moinen akka kersoineen.

Vierailija
82/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että ne kelvottomimmat miehet on juuri minun perässä, koska vaatimattoman näköisenä pitävät minua helppona.

Kyllä ne huonoimmat on nimenomaan kauniiden perään(ja nuorten).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävä, mutta siltikin väärä ajatusmalli.

Kauneus on pitkässä juokssa naiselle valtava etu.

Jos ei sitä ymmärrä on tyhmä.

Valista sitten tyhmää ja kerro mikä se etu pitkässä juoksussa on?

Luulisin huomanneeni ne edut, kun olen ollut kaunis ja vanhemmiten ei-kaunis. Kauniina oli vaikeampaa deittailla. Ongelma ei tietenkään ollut määrässä vaan nimenomaan laadussa joka parani vasta kun ulkonäkö ei enää ollut hehkeimmillään. Vasta silloin löytyi normaalia, pysyvää suhdetta etsivä mies.

Otatko itse mieluummin 100 hedelmää joiden joukossa on 99 mätää ja yksi hyvä? Vai 10 hedelmää joiden joukossa on 5 mätää ja 5 hyvää? Itse otan jälkimmäisen ja ajattelen ennemminkin että jos tätä ei ymmärrä niin on tyhmä.

Vähemmän viehättävällä naisella ne miehet on todennäköisemmin kaikki tyytyjiä paremman puutteessa.

Vierailija
84/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että ne kelvottomimmat miehet on juuri minun perässä, koska vaatimattoman näköisenä pitävät minua helppona.

Vai niin. No kummasti nuo kauniimmat tuntuu pariutuvan hienosti. En ole nähnyt pitkään aikaan yhtäkään oikeasti kaunista naissinkkua, enkä naissinkkuja oikeastaan ylipäätään. Lähes kaikki ovat parisuhteessa.

Vierailija
85/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävä, mutta siltikin väärä ajatusmalli.

Kauneus on pitkässä juokssa naiselle valtava etu.

Jos ei sitä ymmärrä on tyhmä.

Valista sitten tyhmää ja kerro mikä se etu pitkässä juoksussa on?

Luulisin huomanneeni ne edut, kun olen ollut kaunis ja vanhemmiten ei-kaunis. Kauniina oli vaikeampaa deittailla. Ongelma ei tietenkään ollut määrässä vaan nimenomaan laadussa joka parani vasta kun ulkonäkö ei enää ollut hehkeimmillään. Vasta silloin löytyi normaalia, pysyvää suhdetta etsivä mies.

Otatko itse mieluummin 100 hedelmää joiden joukossa on 99 mätää ja yksi hyvä? Vai 10 hedelmää joiden joukossa on 5 mätää ja 5 hyvää? Itse otan jälkimmäisen ja ajattelen ennemmink

P a s ka t se laatu on huonompaa. Siellä on samat sekä vielä paljon muitakin, joista valita. Oletko täysin vajaa? Et vain osaa valita, jos liika tarjonta tekee asioista liian vaikeita.

Se laatu on todellakin ihan oleellisesti huonompaa. Siellä on ihan valtavasti tyyppejä, jotka haluavat pelkkää seksiä ulkonäkösi vuoksi ja tyyppejä joiden mielestä sinua olisi kiva esitellä kavereille. Ja kaikki nämä tyypit katoavat kun kauneutesi katoaa, silloin jäljelle jää ne jotka haluavat muodostaa oikean ihmissuhteen. Itse valitsen todellakin mieluummin suoraan tuosta joukosta kuin haravoin ensin niitä mätäkasoja pois.

Vierailija
86/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteäni turhauttaa eniten se, miten naiset jo ensitreffeillä pyrkivät testailemaan miehen varallisuuden tasoa maksattamalla mitä ihmeellisempiä asioita itselleen. Samalla utelevat asunko omistus vaiko vuokra asunnossa. Kysellään työpaikka ja palkka asiat ym. Ja selvästi huomaa, että kiinnostus minusta ihmisenä ei ole se tärkein asia, vaan raha. Ei sillä, etteikö minulla olisi pinkka kunnossa, vaan tuo naisille niin tyypillinen tyyli ikäänkuin hyökätä suoraan siipeilemään. Olen vain niin väsynyt näihin gold diggereihin ,että mielenkiinto treffailuun on hävinnyt ihan täysin.

Vierailija
87/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tilanne siis kuin varakkaalla miehellä. Naisia tuntuu kiinnostavan vain raha raha ja raha, tai oikeammin mitä sillä rahalla voisi naiselle hankkia.

Vierailija
88/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rumat ne vaatteilla koreilee"

Vierailija
89/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta deittailu. Siirry lesboilemaan.

Joo ja vielä niiden ylipainoisten tätien kanssa kun ne ovat niin ihania.

Vierailija
90/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaava tilanne siis kuin varakkaalla miehellä. Naisia tuntuu kiinnostavan vain raha raha ja raha, tai oikeammin mitä sillä rahalla voisi naiselle hankkia.

Varmasti tässä on paljon samaa. Todella rikkaiden voi olla hyvin vaikea löytää aitoa rakkautta, koska ei voi ikinä tietää kuka on kiinnostunut rahoistasi ja kuka sinusta itsestäsi. Rikkauden voi kuitenkin toisaalta kätkeä, toisin kuin ulkonäön.

Vierailija
91/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. No kummasti nuo kauniimmat tuntuu pariutuvan hienosti. En ole nähnyt pitkään aikaan yhtäkään oikeasti kaunista naissinkkua, enkä naissinkkuja oikeastaan ylipäätään. Lähes kaikki ovat parisuhteessa.

Kuinkahan moni mahtaa tuolla kadulla kulkea huudellen sinkkuuttaan. Tuskin kovin moni.

Vierailija
92/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeista miehistä löytyy tosiaan ne kaikkein mukavimmat. Nämä osaavat keskittyä elämässä muuhunkin kuin muiden haukkumiseen. 

Joo, nyt aikuisena olen huomannut tämän saman. Teininä komeat pojat toki olivat niitä pahimpia kiusaajia mutta aikuisena he ovat yleensä olleet niitä, jotka suhtautuvat minuun kuin mukavaan äijään tai pahimmillaan ovat kiusaantuneita ja viileän kohteliaita seurassani. Tavallisen näköiset ja ei-niin viehättäviksi katsotut miehet puolestaan ovat niitä jotka tiuskivat, huutavat päin naamaa mitättömästä syystä, kohtelevat kuin ilmaa ja jättävät tarkoituksella porukan ulkopuolelle. Haukkuvat rumaksi ja selittävät kuinka ahdistelu pitäisi ottaa imarteluna ja seksiä pitäisi antaa kaikille jotka pyytää koska näköiselläni ei ole varaa olla nirso.

Toki suurin osa vaatimattoman näköisi

Juu, on totta tietysti naistenkin osalta, tavallisen näköiset ja perusnätit naiset kohtelee rumaa naista ala-arvoisesti. Tämän takia en nykyään enää kaveeraa ikäisteni naisten kanssa, vaan 10-15 v vanhempien, he eivät niin herkästi kiusaa rumaa nuorta. 

Työelämässä sekä näiltä tavallisen näköisiltä kiusaavilta naisilta että nokanvartta pitkin katsovilta tavallisen näköisiltä miehiltä kuitenkin on vaikeaa välttyä, mikä tietysti on harmi

Vierailija
93/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tässä on paljon samaa. Todella rikkaiden voi olla hyvin vaikea löytää aitoa rakkautta, koska ei voi ikinä tietää kuka on kiinnostunut rahoistasi ja kuka sinusta itsestäsi. Rikkauden voi kuitenkin toisaalta kätkeä, toisin kuin ulkonäön.

Miten selität sen, että lähes kaikki kauniit naiset kuitenkin ovat ihan välittävässä parisuhteessa ja saattavat olla jopa ihan perheellisiä?

Vierailija
94/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel on elämäs rankkaa kauniina!! Toisin on meillä rumilla siis oikeasti rumilla ei päästä edes treffeille mies kääntyy jo ovelta ja sanoo hell no!

Vierailija
95/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

leikkaa hiukset itse, 2 kokoa liian suuret vaatteet ja jättää meikkaamatta. Siinä ratkaisu sun ulkonäköongelmiin.

Vierailija
96/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ja mallinakin toiminut, muutin Tampereelle Hgistä. No täällähän ei kukaan mies lähesty minua koska en näytä tarpeeksi tamperelaiselta eli minulla ei ole punaista tukkaa, naamalävistyksiä, tatskoja eikä hippivaatteita. Kukaan ei lähesty minua. Hgissä oli toisin, siellä minusta kauneutta arvostetaan.

Täällä juurikin eräs missi heitettiin parvekkeelta kuolemaan. Oli niin mustis mies.

Vierailija
97/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan liian ihastunut omaan ulkonäköösi?

Voit lohduttautua sillä, että kauneus on katoavaista.

Vierailija
98/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on ylipäänsä hieman helpompi saada suhde mutta pk seudulla on paljon ihan nättejä ja jopa kauniitakin naisia vastentahtoisesti sinkkuna. Taitaa pienissä kaupungeissa olla harvinaisempaa.

Vierailija
99/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iteäni turhauttaa eniten se, miten naiset jo ensitreffeillä pyrkivät testailemaan miehen varallisuuden tasoa maksattamalla mitä ihmeellisempiä asioita itselleen. Samalla utelevat asunko omistus vaiko vuokra asunnossa. Kysellään työpaikka ja palkka asiat ym. Ja selvästi huomaa, että kiinnostus minusta ihmisenä ei ole se tärkein asia, vaan raha. Ei sillä, etteikö minulla olisi pinkka kunnossa, vaan tuo naisille niin tyypillinen tyyli ikäänkuin hyökätä suoraan siipeilemään. Olen vain niin väsynyt näihin gold diggereihin ,että mielenkiinto treffailuun on hävinnyt ihan täysin.

Eihän tavisnaiset ole tuollaisia. Taidat tapailla prinsessoja.

m57

Vierailija
100/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen rumuuden sitten mitenkin määrittelee. Siksi naiset määrittelevätkin kaiken rahan kautta,koska se on helpompi määritellä.

Bull Mentula on monenkin naisen mielestä kaunis, mutta niin on myös Aku Hirviniemi ja michael penttilä tai mika moring.

Että sellasta..

Näin se vaan menee ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi