Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniina naisena deittailu on hirveää

Vierailija
09.12.2023 |

Alan jo luovuttaa parisuhteen etsinnässä. Miehet joita olen tavannut, ovat lähes aina hyvin ulkonäkökeskeisiä, kun minä taas en ole lainkaan. Mua ärsyttää kun he esim väheksyvät lihavia tai täti-tyylisiä naisia.

Jo aikaisessa vaiheessa alkaa näkyä voimakasta mustasukkaisuutta ja vakuuttelua että en lähde muiden matkaan. Miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään ja se aiheuttaa kaikkea ikävää.

Miehet joista en ole kiinnostunut ja varatutkin stalkkaavat ja lähettelevät flirttailevia viestejä.

Olen niin väsynyt tähän kaikkeen! 

Kommentit (192)

Vierailija
101/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että ne kelvottomimmat miehet on juuri minun perässä, koska vaatimattoman näköisenä pitävät minua helppona.

Kyllä ne huonoimmat on nimenomaan kauniiden perään(ja nuorten).

Vai niin. No kummasti nuo kauniimmat tuntuu pariutuvan hienosti. En ole nähnyt pitkään aikaan yhtäkään oikeasti kaunista naissinkkua, enkä naissinkkuja oikeastaan ylipäätään. Lähes kaikki ovat parisuhteessa.

Mutta millaisessa parisuhteessa? On paljon parisuhteita, joissa naisen ulkonäkö on ollut miehelle se ensisijainen syy suhteeseen eikä se ole kovin kestävä perusta. Olen itsekin ollut sellaisessa, kun olin kaunis. Nykyään en ole enää kaunis ja 1000 kertaa paremmassa suhteessa, jossa miehen rakkaus ei ole ulkonäöstäni kiinni.

Enkä väitä että kaikki kauniit päätyvät suhteisiin ulkonäkökeskeisten miesten kanssa, mutta heille se on luonnollisesti todennäköisempää ja he saavat aina pelätä miten käy jos ulkonäkö katoaa.

Täälläkin saa lukea paljon miesten kommentteja, kuinka kamalaa on kun kauneuden takia otettu puoliso vanhenee. He ovat niitä ulkonäkökeskeisiä, jotka haaveilevat nuorempaan vaihtamisesta. Naiselle tuollainen mies on susi.

Vierailija
102/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että ne kelvottomimmat miehet on juuri minun perässä, koska vaatimattoman näköisenä pitävät minua helppona.

Vai niin. No kummasti nuo kauniimmat tuntuu pariutuvan hienosti. En ole nähnyt pitkään aikaan yhtäkään oikeasti kaunista naissinkkua, enkä naissinkkuja oikeastaan ylipäätään. Lähes kaikki ovat parisuhteessa.

Kuinkahan moni mahtaa tuolla kadulla kulkea huudellen sinkkuuttaan. Tuskin kovin moni.

Ne huutaakin kaupan pinkin värisillä koreilla sinkkuuttaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaunis mies.

Vierailija
104/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaava tilanne siis kuin varakkaalla miehellä. Naisia tuntuu kiinnostavan vain raha raha ja raha, tai oikeammin mitä sillä rahalla voisi naiselle hankkia.

Varmasti tässä on paljon samaa. Todella rikkaiden voi olla hyvin vaikea löytää aitoa rakkautta, koska ei voi ikinä tietää kuka on kiinnostunut rahoistasi ja kuka sinusta itsestäsi. Rikkauden voi kuitenkin toisaalta kätkeä, toisin kuin ulkonäön.

Miten selität sen, että lähes kaikki kauniit naiset kuitenkin ovat ihan välittävässä parisuhteessa ja saattavat olla jopa ihan perheellisiä?

Mitä ihmettä? Eihän se parisuhde tai edes perhe automaattisesti tarkoita välittävää suhdetta.

Vierailija
105/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaava tilanne siis kuin varakkaalla miehellä. Naisia tuntuu kiinnostavan vain raha raha ja raha, tai oikeammin mitä sillä rahalla voisi naiselle hankkia.

Varmasti tässä on paljon samaa. Todella rikkaiden voi olla hyvin vaikea löytää aitoa rakkautta, koska ei voi ikinä tietää kuka on kiinnostunut rahoistasi ja kuka sinusta itsestäsi. Rikkauden voi kuitenkin toisaalta kätkeä, toisin kuin ulkonäön.

leikkaa hiukset itse, 2 kokoa liian suuret vaatteet ja jättää meikkaamatta. Siinä ratkaisu sun ulkonäköongelmiin.

Siihen vielä lihotuskuuri ja ihon huonosti peseminen, että alkaa näkymään ulospäin.

Ongelma ratkaistu. Ihania ja hyviä miehiä alkaa tulla ovista ja ikkunoista. Näin täällä on kerrottu.

Vierailija
106/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on ylipäänsä hieman helpompi saada suhde mutta pk seudulla on paljon ihan nättejä ja jopa kauniitakin naisia vastentahtoisesti sinkkuna. Taitaa pienissä kaupungeissa olla harvinaisempaa.

Voivathan he hetken sinkkuna ollakin, mutta miehiä kyllä riittää siitä huolimatta. Lopulta se parisuhde löytyy lopulta niistä fwb-säädöistä tai juuri eronneista miehistä.

Vierailija
107/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi laittaa tinder-profiiliinsa jonkun tekoälyllä luodun rumiluksen kuvan. Sitten kuvaukseen kiinnostavaa tekstiä. Jos joku vastaa, hän ei ole taatusti ulkonäkökeskeinen. Kauneutesi tulee sitten bonuksena. Et tietenkään tapaa heti vaan mailailet, tsättäilet ja soittelet ensin ainakin kuukauden.

Vierailija
108/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihota laita ne harmaat lökä sisähousut jalkaan ja leikkaa tukka lyhyeksi ja varjää punaiseksi niin olet kuten suurin osa suomen naisista sit miesjahtiin lökäpöksyjä nostellen.sit katot tärppääkö

Vierailija
109/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

leikkaa hiukset itse, 2 kokoa liian suuret vaatteet ja jättää meikkaamatta. Siinä ratkaisu sun ulkonäköongelmiin.

Siihen vielä lihotuskuuri ja ihon huonosti peseminen, että alkaa näkymään ulospäin.

Ongelma ratkaistu. Ihania ja hyviä miehiä alkaa tulla ovista ja ikkunoista. Näin täällä on kerrottu.

Joo, siis en ole ap, vaan hyvässä parisuhteessa oleva nainen, ja tuo oli juuri se keino jolla sen hyvän parisuhteen sain. Se todellakin löytyi juuri silloin kun olin lihonut ja muutenkin jättänyt ulkonäön puunaamisen deittailuun pettyneenä. Eli neuvosi on ihan varteenotettava naisille, jotka vetävät puoleensa pinnallisia miehiä eivätkä siksi löydä suhdetta.

Vierailija
110/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi näyttää yyhhoolta??? Hompsantuusalta? Halvalta? Mistä sitten enää erottaa oikeat kunnolliset naiset? 

Vierailija
111/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ratkaistu. Ihania ja hyviä miehiä alkaa tulla ovista ja ikkun

Joo, siis en ole ap, vaan hyvässä parisuhteessa oleva nainen, ja tuo oli juuri se keino jolla sen hyvän parisuhteen sain. Se todellakin löytyi juuri silloin kun olin lihonut ja muutenkin jättänyt ulkonäön puunaamisen deittailuun pettyneenä. Eli neuvosi on ihan varteenotettava naisille, jotka vetävät puoleensa pinnallisia miehiä eivätkä siksi löydä suhdetta.

Okei. Mites muut, toimiiko homma hyvin? Oletteko kaikki halukkaat hyvässä parisuhteessa? Siis te jotka, ette ole kauniita. Tämäkö on se avain onneen kaikilla?

Vierailija
112/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP voi laittaa tinder-profiiliinsa jonkun tekoälyllä luodun rumiluksen kuvan. Sitten kuvaukseen kiinnostavaa tekstiä. Jos joku vastaa, hän ei ole taatusti ulkonäkökeskeinen. Kauneutesi tulee sitten bonuksena. Et tietenkään tapaa heti vaan mailailet, tsättäilet ja soittelet ensin ainakin kuukauden.

Unohdit yhden asian. Treffeillä ap oksentaa, koska mies yllättyy positiivisesti ap:n kauneudesta. Ainoa ratkaisu on tehdä naamalle happokäsittely, jolla tuhotaan kauneus lopullisesti. Sitten ap on onnellinen.

Vierailija
113/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lihota laita ne harmaat lökä sisähousut jalkaan ja leikkaa tukka lyhyeksi ja varjää punaiseksi niin olet kuten suurin osa suomen naisista sit miesjahtiin lökäpöksyjä nostellen.sit katot tärppääkö

Kuten suomen suurin osa naisista? Mä näen harvoin tuollaisia naisia.

Vierailija
114/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin viehättävän naisen

Ehdotin lasillista luonani

Hän sanoi mikäpä siinä

Mutta juoksi nauraen pois

Tapasin valloittavan naisen

Ehdotin valaistuksen himmentämistä

Hän sanoi mikäpä siinä

Mutta juoksi nauraen pois.

Tapasin elämäni naisen

Ehdotin valaistuksen himmentämistä

Ehdotin kosteata suudelmaa

Ehdotin kiihkeää syleilyä

Ehdotin vaatteiden vähentämistä

Ehdotin sukupuoliyhteyttä

Mutta hän sanoi no mikäs se siinä ja juoksi hirveästi nauraen pois..

Vierailija
115/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lopeta deittailu. Siirry lesboilemaan.

Joo ja vielä niiden ylipainoisten tätien kanssa kun ne ovat niin ihania.

Missä kukaan on maininnut ylipainoisten tätien ihanuudesta?

Vierailija
116/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita treffeille tyyny paidan alle että vaikutat kunnon palstapullukalta. Tee meikillä finnejä naamaasi.

Vierailija
117/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta, kaunista naista piirittävät ne kaikki pinnalliset kuspäät. Ei ne ole valinnanvaraa.

En tiedä millaista on rumilla naisilla, mutta parhaiten pariutuu ne keskimääräiset naiset, ei tosi kauniit. Tämä oma kokemus.

Vierailija
118/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin deittiapit ja seuraavana päivänä tutustuin overwatchissa 8 vuotta nuorempaan mieheen ja nyt onnellisessa parisuhteessa.

Deittiapeissa tuntuu olevan typeriä miehiä

N32

Vierailija
119/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaunis mies.

Et ole, narsisti ei koskaan ole kaunis.

Vierailija
120/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ratkaistu.

Okei. Mites muut, toimiiko homma hyvin? Oletteko kaikki halukkaat hyvässä parisuhteessa? Siis te jotka, ette ole kauniita. Tämäkö on se avain onneen kaikilla?

Kaikille toimivaa onnen avainta ei taida valitettavasti olla. Mutta samahan se on olla yksin ei-kauniina kuin olla yksin kauniina, joka ei löydä muita kuin parisuhdekelvottomia miehiä? Ei kaikki löydä ikinä hyvää parisuhdetta, ja minkä näköisenä tahansa on parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.

t. parisuhteessa oleva tavis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme