Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti lapseton, voisitko seurustella lapsia haluavan kumppanin kanssa?

Vierailija
08.12.2023 |

Oletko peräti joskus tehnytkin näin? Missä olosuhteissa, ja seurasiko siitä ongelmia?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi harrastaa edes seksiä millään ehkäisykeinolla, koska pelkäisin tulevani raskaaksi. Niin vahvasti olen vela. Pelkään, etten sitten pystyisikään aborttiin ja pahin painajaiseni toteutuisi ja joutuisin synnyttämään lapsen. Joten ei kiitos parisuhdetta minulle lainkaan.

Vierailija
62/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Jos tarkoitus ei ole olla yhdessä loppuelämää, niin miksi olla yhdessä lainkaan?

Mitä? Onko sun kaikki parisuhteet olleet tarkoitettu loppuelämän yhdessäoloksi? Ei mulla ainakaan ole. Joskus sitä on vain kiva olla jonkun kanssa, vaikka tietää ettei meistä mitään ikuista rakkaustarinaa tule.

Toivottavasti kerrot sen myös aina kumppanillesi. Itselleni paljastui eräässä suhteessa että olin yhden miehen "vain kivaa yhdessä oloa" ja vielä vuosien päästäkin harmittaa kaikki se aika ja rakkaus mitä tähän valehtelijaan tietämättäni tuhlasin. 

Mulle ei avautunut miksi nimität häntä valehtelijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma elämäni, ja se on sellaista kuin haluan sen olevan. Minun kanssani voi seurustella, enkä tenttaa kenenkään tulevaisuuden haaveista. Täytyy vain ymmärtää, että minä en tästä enää muutu, enkä halua kuulla myöhemmin mitään väninää tai kipuilua lapsiasiasta. Aikuisena täytyy löytää elämälleen muutakin käyttöä kuin sikiäminen.

Vierailija
64/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskaltaisi harrastaa edes seksiä millään ehkäisykeinolla, koska pelkäisin tulevani raskaaksi. Niin vahvasti olen vela. Pelkään, etten sitten pystyisikään aborttiin ja pahin painajaiseni toteutuisi ja joutuisin synnyttämään lapsen. Joten ei kiitos parisuhdetta minulle lainkaan.

Miksi et pystyisi abortttin? Pari pilleriä naamaan, ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
65/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska melkein kaikki 25-35-vuotiaat naiset haluavat lapsia ja sitä vanhemmilla useimmilla on jo.

Vierailija
66/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä voi harrastaa ilman sisälle laukeamistakin. Miksi luulet, että Jumala loi peräaukon, esimerkiksi?

Vierailija
67/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos lapsia haluavalla on jo lapsia.

Olen tavannut eronneita vanhempia, jotka teoriassa haluavat yhä lisää lapsia mutta käytännössä eivät kuitenkaan ja joilla halu laantuu lasten kasvaessa ja elämän helpottuessa.

Vierailija
68/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut eronneita vanhempia, jotka teoriassa haluavat yhä lisää lapsia mutta käytännössä eivät kuitenkaan ja joilla halu laantuu lasten kasvaessa ja elämän helpottuessa.

Mulla on just päinvastoin. Jos toinen on jo hankkinut lapsia, se on about suurin mahdollinen turn-off. Jos hän taas haluaa lapsia joskus myöhemmin, se ei kuulu minulle.

Vierailija
69/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota asiaa koskaan oma-aloitteisesti puheeksi, koska silloin seurustelu saattaisi äkillisesti päättyä.

Vierailija
70/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei ole tullut kysyttyä.

Vierailija
71/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota asiaa koskaan oma-aloitteisesti puheeksi, koska silloin seurustelu saattaisi äkillisesti päättyä.

Hyvä strategia.

Vierailija
72/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just päinvastoin. Jos toinen on jo hankkinut lapsia, se on about suurin mahdollinen turn-off. Jos hän taas haluaa lapsia joskus myöhemmin, se ei kuulu minulle.

Ymmärrän.

Mulla ei ole mitään lapsia vastaan, mutta omien saamiseen liittyy omalla kohdallani niin paljon kysymysmerkkejä, että päätin jo kuan sitten antaa olla. 

Vierailija
73/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Jos tarkoitus ei ole olla yhdessä loppuelämää, niin miksi olla yhdessä lainkaan?

Rakkauden, kumppanuuden, romantiikan, hyvän seksin, läheisyyden ja yhteisen hauskanpidon vuoksi?

Joillekin meistä suhteen laatu on sen pituutta tärkeämpi kriteeri.

Ei taida olla kovin kummoista rakkautta, kun hän lakkaa kiinnostamasta ihmisenä ja hänet voi jättää :(

Vierailija
74/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä voi harrastaa ilman sisälle laukeamistakin. Miksi luulet, että Jumala loi peräaukon, esimerkiksi?

Kakkaa varten :)

-eri

Vierailija
75/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkaa varten :)

-eri

Ulostejutut ovat pervoiluksikin jo aika HC-osastoa. Pissaleikit vielä menevät.

Vierailija
76/88 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kyllä hyvinkin. Valitettavasti lapsia haluavat eivät puolestaan halua tapailla minua ja lopettavat suhteen, kun asia tulee esille. Näin on käynyt useamman kerran.

77/88 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos se toinen tyyppi haluaa seurustella siitä huolimatta, etten minä halua lapsia. Hän saa sitten itse päättää,  että haluaako jatkaa seurustelua vai etsiikö sellaisen kumppanin, joka myöskin haluaa lapsen. Kerran kävin Treffeillä 37-vuotiaan lapsettoman miehen kanssa, joka kertoi haluavansa lapsia. Hän itse olisi halunnut jatkaa tutustumista, mutta minä en, kun en tuntenut vetoa häneen. Ja olin siis sanonut hänelle, etten halua lapsia, silti hän olisi halunnut tavata uudelleen. Minun mielestäni jos 37-vuotias mies haluaa lapsen, on jo kiire eikä silloin kannata tuhlata aikaa tapailemalla naisia, jotka eivät lapsia halua.

Vierailija
78/88 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo tuo että muka jumala olisi luonut yhtään mitään on iso red flag.

Vierailija
79/88 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kyllä hyvinkin. Valitettavasti lapsia haluavat eivät puolestaan halua tapailla minua ja lopettavat suhteen, kun asia tulee esille. Näin on käynyt useamman kerran.

Miksi se on valitettavaa? Eihän suhteella ole tulevaisuutta kuitenkaan.

Vierailija
80/88 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos se ei halua biologisia lapsia kanssani. En myöskään halua olla lasten isä, vaikka toki jos kumppanillani olisi lapsia niin heidän elämässään olisin mukana yhtenä aikuisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän