Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti lapseton, voisitko seurustella lapsia haluavan kumppanin kanssa?

Vierailija
08.12.2023 |

Oletko peräti joskus tehnytkin näin? Missä olosuhteissa, ja seurasiko siitä ongelmia?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kyllä hyvinkin. Valitettavasti lapsia haluavat eivät puolestaan halua tapailla minua ja lopettavat suhteen, kun asia tulee esille. Näin on käynyt useamman kerran.

Miksi se on valitettavaa? Eihän suhteella ole tulevaisuutta kuitenkaan.

Koska olen tavallinen mies, joudun turvautumaan vakiintuneisiin seurustelusuhteisiin saadakseni seksiä, läheisyyttä ja treffejä. Jos saisin seksuaaliset ja emotionaaliset tarpeeni tyydytetyksi ilman vskisuhteita, ei asia tietenkään harmittaisi samalla lailla.

Vierailija
82/88 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela-naisena en haluaisi seurustella lapsia haluavan miehen kanssa, koska epäilisin, että hän katselisi koko ajan lapsia haluavaa naista itselleen ja jättäisi sitten kun löytää. En halua olla kakkosvaihtoehto, johon ei panosteta, vaan haluan turvallisen suhteen, jossa tavoitellaan jatkuvuutta ja uskallan myös kiintyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela-naisena en haluaisi seurustella lapsia haluavan miehen kanssa, koska epäilisin, että hän katselisi koko ajan lapsia haluavaa naista itselleen ja jättäisi sitten kun löytää. En halua olla kakkosvaihtoehto, johon ei panosteta, vaan haluan turvallisen suhteen, jossa tavoitellaan jatkuvuutta ja uskallan myös kiintyä. 

Minä haluaisin kevyen, hauskan ja vapaamielisen suhteen, jossa ollaan niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Valitettavasti minusta ovat kiinnostuneet lähinnä turvallisuutta ja vakautta etsivät naiset, jotka haluavat muuttaa yhteen ja avioitua.

Vierailija
84/88 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin kevyen, hauskan ja vapaamielisen suhteen, jossa ollaan niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Valitettavasti minusta ovat kiinnostuneet lähinnä turvallisuutta ja vakautta etsivät naiset, jotka haluavat muuttaa yhteen ja avioitua.

Miesten ja naisten ero.

Vierailija
85/88 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten ero.

Niin se kai on. Miehet joutuvat usein tyytymään pitkiin parisuhteisiin.

Vierailija
86/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin pitkään ja olisin halunnut loppuiän suhteen, mutta mies halusi lapsia ja heivasi minut.

janni, kouvola

Vierailija
87/88 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voisin, mutta tyhmäähän se olisi kun ei sillä suhteella tulevaisuutta olisi ja haaskaisin vain lapsista haaveileman kallista aikaa. 

Olen seurustellut, koska toinen ei ollut rehellinen (ehkä itselleenkään?) asian suhteen. Onneksi oltiin vielä nuoria silloin ja hän ehti myöhemmin toisen miehen kanssa lapsihaaveensa toteuttaa.

M42

Vierailija
88/88 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Lapsista ei voi tehdä kompromissia. Puoliso hakekoon uuden kumppanin jonka kanssa tekee lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän