Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun

Vierailija
02.12.2023 |

mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.

En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.

Realisti44

Kommentit (312)

Vierailija
201/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei sovi muistuttaa, että joskus se vika löytyykin miesten odotuksista. Vian on oltava aina naisten, oli kyse mistä vaan. 

Mene joskus prismaan käymään ruuhka-aikaan. Ihan tavallisen näköisiä pariskuntia siellä käytävillä tulee vastaan sadoittain.

Ihmiset pariutuu edelleen ihan normaalisti. Jos joku ei kykene itselleen kumppania löytämään, niin se vika on silloin siinä ihmisessä itsessään, eikä kollektiivisesti vastakkaisessa sukupuolessa.

Luuserit syyttävät vastakkaista sukupuolta omista ongelmistaan, järkevät ihmiset ajattelevat asiaa enemmän siltä kantilta että "miten minun pitäisi kehittää itseäni, jotta haluamani kaltaiset ihmiset kiinnostuisivat minusta". 

Vierailija
202/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sulle kokematon mies?

Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.

Realisti44

Ikävä asenne. Luuletko että siihen menisi pitkäkin aika? 

Miksi mun aikuisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Miksi mun pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa? Eikö mulla ole oikeutta sanoa mitä mä haluan ja mitä en? Sekö on naisella heti ikävä asenne jos kehtaa ja uskaltaa sanoa mitä ei halua? Jos asenne on tuo, niin parempi kun et ole kenenkään kanssa parisuhteessa.

Realisti44

Sun aikuisen naisen? Ei ne seksuaaliset kokemukset susta tee aikuista, eikä seksuaalisesti kokematon ole vähemmän aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei sovi muistuttaa, että joskus se vika löytyykin miesten odotuksista. Vian on oltava aina naisten, oli kyse mistä vaan. 

Kas, samoin naisten näkökulmasta vika on aina miesten. Niiin ja miehillä on kaikki niin helppoa kuulemma kun taas naisten elämä on vaikeaa. Jännä juttu eikös vaan.

Vierailija
204/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin sellaisen ihmisen jolla on suunnilleen samanlainen seksuaalinen tausta kuin minulla. Olen itse kokeilunhaluinen ja miehiäkin on matkan varrella tullut kaadettua aika monta. Kokeilin suhdetta joitain vuosia sitten kokemattoman miehen kanssa... Oli muuten mukava mies mutta hänen itsetunnolleen se, että olin kokeneempi tuntui olevan vaikea pala ja seksistä sitten hiipui "se jokin" kun yritti saada minua vertailemaan itseään aiempiini. 

Eri

Vierailija
205/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sulle kokematon mies?

Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.

Realisti44

Ikävä asenne. Luuletko että siihen menisi pitkäkin aika? 

Miksi mun aikuisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Miksi mun pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa? Eikö mulla ole oikeutta sanoa mitä mä haluan ja mitä en? Sekö on naisella heti ikävä asenne jos kehtaa ja uskaltaa sanoa mitä ei halua? Jos asenne on tuo, niin parempi kun et ole kenenkään kanssa parisuhteessa.

Realisti44

Huh huh, vihaiselta vaikutat. Nyt on puhe siis yhdestä ainoasta ominaisuudes

Eihän kaikki naiset ole samanlaisia, se että osaa miellyttää jotain muuta naista ei tarkoita että osais miellyttää sua.

Vierailija
206/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin sellaisen ihmisen jolla on suunnilleen samanlainen seksuaalinen tausta kuin minulla. Olen itse kokeilunhaluinen ja miehiäkin on matkan varrella tullut kaadettua aika monta. Kokeilin suhdetta joitain vuosia sitten kokemattoman miehen kanssa... Oli muuten mukava mies mutta hänen itsetunnolleen se, että olin kokeneempi tuntui olevan vaikea pala ja seksistä sitten hiipui "se jokin" kun yritti saada minua vertailemaan itseään aiempiini. 

Eri

Ja lisään että olen myös kokeillut seksiä neljän eri naisen kanssa, sekin tuntui olevan vaikea pala tälle miehelle... Kun kuulemma ei pystynyt kilpailemaan naisten kanssa... 

Vierailija
207/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat seksuaalisen naisen joka on taitava seksissä, ei ole ujo, estoinen tai kaino. Naisen tulee olla kokeilunhaluinen. 

Ne seksuaalisesti kokemattomat aikuiset naiset ovat kaikkea muuta. Ovat siksi kokemattomia ettei seksi ole heitä kiinnostanut tai ovat estoisia. 

Ne kokeneet naiset ovat haluneet seksiä ja ovat estottomia ja kokeilunhaluisia.

Sitten mies valittaa kun parisuhteessa nainen on frigidi ja pihtari joka ei halua kokeilla ikinä mitään uutta. 

oma vikanne miehet! 

Höpö höpö. Jos esim. odottaa seksiä avioliittoon, ei se tarkoita etteikö voisi olla voimakkaasti seksuaalinen ja kokeilunhaluinen ja estoton.

Vierailija
208/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, in*celeillä on tiukimmat kriteerit naisille. 

Missi tai malli. 

Ei läski. 

Ei tatuointeja.

Ei mt-ongelmia.

Ei lapsia 

Ei tummia rakastajia ollut.

Vierailija
209/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä meni joillakin tunteisiin kun kehtaan sanoa mitä haluan ja mitä en halua. Mä oikeasti olen mielummin yksin kuin tyydyn johonkin vain. En etsi mitään miesmallia vaan ihan kaltaistani tavallista suomalaista työssä käyvää ihmistä. Ihan sama mulle mitä mieltä te olette musta koska normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että jonkun vauvan palstan perusteella ei voi tehdä määritelmiä toisten ihmisten luonteesta ja käytöksestä. Jos voisi, niin yhtälailla teistä suunsoittajista voisi tehdä vaikka mitä määritelmiä. 

Eikä mun edelleenkään tarvitse huolia kokematonta ikäistäni ihmistä. Tai minkään ikäistä kokematonta. Ei tarvitse olla mikään kaikkia pannut pukki myöskään. Todella lapsellista aina vetää esille ääripäät. Mulla on naisena oikeus sanoa, että en halua täysin kokematonta miestä. 

Realisti44

Vissiin sinulla on ymmärryksessä vikaa. Ei ongelma ollut missään vaiheessa se, että kehtaat sanoa mitä haluat, vaan kunnollisten perustelujen puute. Itse kritisoit että vauva palstan kommenttien perusteella ei voi tehdä päätelmiä ihmisen luonteesta ja käytöksestä, mutta itsellesi ei tuota mitään ongelmia teilata ihminen suoralta kädeltä pelkästään sen perusteella, että tämä on kokematon. Yritit perustella sen sillä, ettet jaksa alkaa opettamaan aikuista miestä, mutta tämä väite ei kestä tarkempaa tarkastelua, se on pelkkää valetta, ei oikea syy.

Oikea syy on se, ettet vain kykene kunnioittamaan miestä, joka ei ole naista saanut, sillä ei ole itse osaamisen kanssa mitään tekemistä, koska uusi suhde vaatii aina toiseen tutustumisen ja tällaisen asian opettelun yhdessä pitäisi olla mukavaa puuhaa. Ongelma on siis omassa suhtautumisessasi kokemattomuuteen, ei kokemattomuudessa itsessään. Edelleenkin, olet täysin oikeutettu valitsemaan niinkuin parhaaksi näet, mutta jätät paljon potentiaalisia kumppaneita ulkopuolelle omien negatiivisten ennakkoluulojesi vuoksi. Onko sinulla siihen varaa, jos kerran koet ettet miehille kelpaa? 

Vierailija
210/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, in*celeillä on tiukimmat kriteerit naisille. 

Missi tai malli. 

Ei läski. 

Ei tatuointeja.

Ei mt-ongelmia.

Ei lapsia 

Ei tummia rakastajia ollut.

Miksi käytät yhtään aikaa sen miettimiseen mitä incelit haluavat? Tuskin sinä tai kukaan muukaan nainen haluaa incel miestä, joten mitä väliä sillä on mitä he haluavat? 

Eikö olisi järkevämpää miettiä sitä että mitä ne miehet haluavat, joista sinä olet kiinnostunut, ja sen jälkeen kehittää itseäsi sellaiseksi että kelpaisit näille miehille?

Vierailija
211/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kohdalla on ongelma ikä, ei tavallisuus. +40 ikäinen nainen on liian vanha kasikymppisille papparaisillekin. Uhkaa rupsahtaa ihan pikapuoliin suhteen aloittamisesta eikä rupsahtanut nainen ole seksikäs.

Vierailija
212/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kohdalla on ongelma ikä, ei tavallisuus. +40 ikäinen nainen on liian vanha kasikymppisille papparaisillekin. Uhkaa rupsahtaa ihan pikapuoliin suhteen aloittamisesta eikä rupsahtanut nainen ole seksikäs.

Höpö höpö. Tiedän monia yli 40v naisia, jotka edelleen kääntävät päitä kadulla, ja joista valtava määrä miehiä on kiinnostunut. Eräs tuttu yli 40v sinkkunainen sai tinderissä ekan viikon aikana yli 5000 tykkäystä!

AP:n ongelma on yksinkertainen: hän ei ole riittävän hyvännäköinen jotta pystyisi saamaan niitä miehiä joista hän on kiinnostunut. Sen sijaan että hän hyväksyisi tämän asian, hän päätti tulla tänne u*isemaan. 

Vierailija
213/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä väärä paikka moisen ihmettelyyn sillä ne miehet jotka täällä pyörivät ovat juuri niitä sosiaalisesti kyvyttömiä kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, mielenterveysongelmaisia, osa pahemman luokan sovinisteja joilla määrätyt oletukset omasta erinomaisuudestaan ja vain koska äiti joskus niin sanonut, ovat vailla äitihahmoa ja opettajaa jne. 

Taitaa olla projisointia nyt....

Tai sitten ei. Ihan löytyy normaali, tavallinen suomalainen mies käsipuolesta eikä hän hengaile tällä palstalla. Eikä valita koko ajan milloin mitäkin naisista. Osaa kokata, käy töissä jne. 

Mistäs sä tiedät mitä se uk

Kuheaa ja alentavaa kieltä minustakin, pitää itseään vissiin niin aikuisena.

Vierailija
214/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä naisena mulla ei olisi mitään kokematonta miestä vastaan. Varsinkin ottaisin sellaisen todella paljon mieluummin kuin ympäriinsä liehuneen miehen. Ei menneisyyden parisuhteet aina tee miehestä tai naisestakaan yhtään viisaampaa tai parempaa, ennemmin usein katkeran, kaavoihin kangistuneen ja traumatisoituneen. Itse seurustelen eronneen miehen kanssa, ja vaikka ei paljoa riidellä niin kyllä meidän riidoista iso osa on sitä että hän luulee minua eksäkseen, kuulee sanani sellaisen mielenmaiseman läpi mikä eksällään oli ja kuvittelee että minä olen samanlainen. Kokemattoman kanssa voisi aloittaa puhtaalta pöydältä. 

Lisäksi, kyllä mua viehättää miehessä tietty "puhtaus", jota kovin kokeneissa miehissä ei enää ole.

Vierailija
215/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel mainittu. Loistavaa!

Vierailija
216/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ymmärryksessä vikaa. Ei ongelma ollut missään vaiheessa se, että kehtaat sanoa mitä haluat, vaan kunnollisten perustelujen puute. Itse kritisoit että vauva palstan kommenttien perusteella ei voi tehdä päätelmiä ihmisen luonteesta ja käytöksestä, mutta itsellesi ei tuota mitään ongelmia teilata ihminen suoralta kädeltä pelkästään sen perusteella, että tämä on kokematon. Yritit perustella sen sillä, ettet jaksa alkaa opettamaan aikuista miestä, mutta tämä väite ei kestä tarkempaa tarkastelua, se on pelkkää valetta, ei oikea syy.

Oikea syy on se, ettet vain kykene kunnioittamaan miestä, joka ei ole naista saanut, sillä ei ole itse osaamisen kanssa mitään tekemistä, koska uusi suhde vaatii aina toiseen tutustumisen ja tällaisen asian opettelun yhdessä pitäisi olla mukavaa puuhaa. Ongelma on siis omassa suhtautumisessasi kokemattomuuteen, ei kokemattomuudessa itsessään. Edelleenkin, olet täysin oikeutettu valitsemaan niinkuin parhaaksi näet, mutta jätät paljon potentiaalisia kumppaneita ulkopuolelle omien negatiivisten ennakkoluulojesi vuoksi. Onko sinulla siihen varaa, jos kerran koet ettet miehille kelpaa ? 

Kyllähän siinä yleensä on joku syy jos seksiä ei ole nelikymppisenä vielä harrastanut. En sano että "vikaa", vaan syy. Ehkä tämä ihminen pitää suulaista ja itsevarmoista ihmisistä jotka ovat hyviä tekemään aloitteita? Sellainen suurella todennäköisyydellä on seksiä harrastanut. Minä pidän hiljaisemmista ja rauhallisista, ne ns seuramiehet eivät sytytä yhtään. 

Kyllä sillä seksuaalisella historialla on aika paljon tekemistä ihmisen luonteen kanssa ja minä ainakin ymmärrän täysin miksi se jollekin voi olla kriteeri.

Lisäksi en näe miksi sen aiemman pitäisi tuollaista mitenkään selitellä täällä kenellekään. Jos haluaa ihmisen joka on seksuaalisesti aktiivinen ja kokeillut erilaisia kumppaneita niin sitten sellaisen haluaa. 

Vierailija
217/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olisi hoikka ja minua pienikokoisempi niin ok. Syöttöporsaita en halua sänkyyni.

Itse harrastan monipuolisesti kaikenlaista liikuntaa, painonnostoa (ei sama kuin perus salihöntsä), pyöräilyä, juoksua, hiihtovaellusta jne. Olisi tosi vaikea hyväksyä naista, joka vihaa liikuntaa ja on lohturuokailija. 

M39

No minä tykkään liikkua vaikka olen lohtusyöjä. Eihän lihavuus tarkoita etten liikkuisi! Mutta älä pelkää, en tyrkytä itseäni.

Vierailija
218/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel mainittu. Loistavaa!

Ketjussa on havaittu useita incel miehiä, ja kaiken kukkuraksi AP itse on pesunkestävä femcel. 

Vierailija
219/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole. Nelikymppinen on parhaassa iässä. Kauneus on vielä jäljellä ja elämänkokemusta on kertynyt. On usein myös ymmärtäväisempi ja hyväksyvämpi sekä itseään että muita kohtaan. Nuoruuden angstit ja epävarmuudet ovat jo pehmentyneet myös. 

Nelikymppiset ovat naisia parhaimmillaan! 

Vierailija
220/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole. Nelikymppinen on parhaassa iässä. Kauneus on vielä jäljellä ja elämänkokemusta on kertynyt. On usein myös ymmärtäväisempi ja hyväksyvämpi sekä itseään että muita kohtaan. Nuoruuden angstit ja epävarmuudet ovat jo pehmentyneet myös. 

Nelikymppiset ovat naisia parhaimmillaan! 

"Nelikymppinen on parhaassa iässä. Kauneus on vielä jäljellä"

Riippuu naisesta. Kaikilla naisilla ei todellakaan ole kauneus jäljellä tuossa iässä. Joillain toki on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi