Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun

Vierailija
02.12.2023 |

mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.

En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.

Realisti44

Kommentit (312)

Vierailija
241/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei vaan oikea syy on se, että ei ole mielenkiintoa alkaa opettamaan alusta yhtäkään miestä. Haluan miehen jolla on jotakin käsitystä naisista ja mitä heille tehdä. Älä laita sanoja mun näppikselle ja yritä päättää mun puolesta mitkä ovat mun syyt.

Realisti44 "

Sinä yliarvioit sen opetuksen määrän, ikäänkuin kokematon mies olisi kuin lapsi jolle pitää näyttää kohta kohdalta missä mikäkin paikka naisen kehossa sijaitsee. Ihminen osaa kyllä harrastaa seksiä, se ei ole mitään ydinfysiikkaa. Kokemattomallakin on kyllä joku käsitys mitä naiselle tehdä ja yhtä lailla uuden kokeneen kumppanin kanssa täytyy aluksi opetella. Suurin ongelma olisi tuo sinun ylimielinen ja alentava suhtautuminen kokemattomaan. Sinun ei kokeneempana tarvitsisi muuta tehdä kuin suhtautua toiseen hyväksyvästi, arvostavasti ja kannustavasti, ettei turhaan tarvi jännittää ja luonto hoitaa kyllä loput. 

Lopeta jankutus. Mä en huoli kokematonta ja sillä selvä. Se on mun päätös eikä kenenkään muun.

Realisti44

Vierailija
242/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri mietin samaa, että on pokkaa täällä valittaa, ettei tavallinen mies kelpaa kenellekään. Miehillä ihan liian suuret luulot itsestään. 

Juu. Kaikki mt - ongelmaiset, työttömät neitsyet on täällä heti tyrkyttämässä itseään. Epätoivon haistaa jopa täällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sulle kokematon mies?

Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.

Realisti44

Ikävä asenne. Luuletko että siihen menisi pitkäkin aika? 

Ehkä 5 minuuttia.

Vierailija
244/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pääsetkö sä kuitenkin siis treffeille sua kiinnostavien miesten kanssa? Mutta homma ei sitten etene sen pidemmälle, kun nämä miehet ei "tunne kipinää" sua kohtaan?

Vai onko tilanteesi se, että ne sinua kiinnostavat miehet eivät ole millään tasolla kiinnostuneita sinusta, etkä pääse koskaan edes ekoille treffeille heidän kanssaan? 

Jos pääset näiden miesten kanssa treffeille, niin se antaisi toivoa sille että jossain vaiheessa tärppää kyllä, jos vaan olet itse aktiivinen ja jaksat treffailla. Jos taas ne sinua kiinnostavat miehet eivät edes katso sinuun päin, puhumattakaan että pyytäisivät sinua kahville tms, niin kyllä valitettavasti sun peli on pelattu. 

Vierailija
245/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.

Realisti44

Miksi mun aikuisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Miksi mun pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa? Eikö mulla ole oikeutta sanoa mitä mä haluan ja mitä en? Sekö on naisella heti ikävä asenne jos kehtaa ja uskaltaa sanoa mitä ei halua? Jos asenne on tuo, niin parempi kun et ole kenenkään kanssa parisuhteessa.

Realisti44

Huh huh, vihaiselta vaikutat. Nyt on puhe siis yhdestä ainoasta ominaisuudesta miehessä, kokemattomuudesta. Miksi se mielestäs

Miksi sinulle on ongelma se, että joku ei halua olla henkilön kanssa jolla x ominaisuus? Ihan sama jos minä alkaisin jankuttamaan miehelle, että huh huh , yksi ominaisuus naisessa, miksi se on mielestäsi ongelma, sen voi korjata, ja kyseessä olisi ylipaino. Heti olisi kuoro miehiä vinkumassa, että hyi ei, se on biologiaa, kyse on terveydestä, ei yök, ei seisoisi.

Minä luulen, että tässä on kyse siitä, että nainen asettaa miehille kriteerejä- naiset eivät saa asettaa mitään kriteerejä, koska naisten pitää huolia kuka tahansa mies.

Eri, kuin aloittaja

Vierailija
246/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin just viikon vanhaa lehteä ja siellä 51v tavis mies etsi itselleen naista ikähaarukassa 25-40v!

Ja voin melkein vannoa että jos häntä lähestyy se 40v niin ei varmaan kiinnosta kun hakee ennemmin sitä lähemmäs 25v.

En tiedä missä utopiassa ne elää. En itsekään ottaisi mitään nalkuttava muijaa mut kyllä sen verran pitää olla realisti että on tunnistettava ensin oma tasonsa ja jos ei siitä liigasta löydy mieleistä niin on vaan sitten hyväksyttävä se fakta, että tulevaisuudessakin saa olla vailla kumppania. 

Nettideiteillä kaikki miehet etsivät itseään nuorempaa, jopa alkaen 18- vuotta, vaikka itse olisi +40. Osa voi huolia jopa oman ikäisen naisen, mutta en törmännyt yhteenkään ilmoitukseen, jossa mies olisi huolinut itseään vanhemman naisen.

Miksi teillä miehillä saa olla kriteereitä, mutta meillä naisilla ei saa olla?

Vierailija
247/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien normaalipainoa on pidetty todella hoikana?

Vierailija
248/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonpositiivisuus aikana. Nuo lihavat naiset aina sanoo että normaalipainoinen nainen on liian laiha. 

Nykyisin naisen ylipainosta pyritään tehdä normaalipaino. 

Tätä vastaan on taisteltava koska naisilla on vääristynyt kehonkuva.

Olen itse mies 180/70 mitoiltani ja olen normaalipainoinen. 

Vierailija
249/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallinen mies. Keskimittainen, keskinkertainen, keskituloinen. En tee naisella enää mitään ja haluan olla sinkku. On pyydetty treffeille, mutta ei nappaa enää. En aikataluluta elämääni enää toisen takia. Helpompaa ja stressivapaampaa elämää, kun on yksin. Voin paljon paremmin näin. Olin pitkässä suhteessa ja asunut yhdessä. Olen 46v

Jep. Saa puuhata ihan tasan sitä, mitä haluaa. Ei tarvitse tehdä kompromisseja eikä katsella toisen sotkuja. Jouduin lapsena jakamaan kaiken sisareni kanssa, joten nyt on ihanaa saada kaikki jutut itselleen.

Vierailija
250/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistettynä:

Ne miehet joita ap haluaa, eivät valita ettei naista löydy. Koska heille löytyy naisia (mukavampia ja kauniimpia kuin ap).

Ap:lle ei puolestaan kelpaa ne miehet jotka olisivat saatavilla.

Anna kuin veikkaan. Kokematon mies ei siis käy (yllätys). Entäs:

- erittäin lyhyt mies

- hintelä tai epämiehekkäällä tavalla lihavamies

- korkeaääninen tai muuten epämiehekkäästi puhuva mies

- ap:ta olennaisesti pienituloisempi ja köyhempi mies

- seksuaalisesti alistuva mies

Nyt sanot että hetkinen, nuohan ovat perusvaatimuksia!1

Niin, mutta rajataanpa miehiä pois useammalla kriteerillä. Rajaa pois lyhyet. Sitten rajaat jäljelle jäävistä pois hintelät. Ja taas jäljelle jääneistä epämiehekkäällä äänellä puhuvat. Ja näistä köyhät. Ja sitten seksuaalisesti alistuvat. Yllättävän iso osa miehistä putoaa pois - itse asiassa enemmistö. Ja vielä suurempi osa sinkkumiehistä, koska juuri ne komeat, miehekkäät ja menestyvät on tuossa iässä viety.

Ja luulen että kun tekisin vastaavan listan naisten "perusasioista" miehen näkökulmasta, ap ei täyttäisi vaatimuksia. Kosahti se sitten epänaiselliseen kroppaan, epänaiselliseen puhetyyliin, lahnana makaamiseen sängyssä, nalkuttamiseen, tai johonkin muuhun.

Vierailija
251/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistettynä:

Ne miehet joita ap haluaa, eivät valita ettei naista löydy. Koska heille löytyy naisia (mukavampia ja kauniimpia kuin ap).

Ap:lle ei puolestaan kelpaa ne miehet jotka olisivat saatavilla.

Anna kuin veikkaan. Kokematon mies ei siis käy (yllätys). Entäs:

- erittäin lyhyt mies

- hintelä tai epämiehekkäällä tavalla lihavamies

- korkeaääninen tai muuten epämiehekkäästi puhuva mies

- ap:ta olennaisesti pienituloisempi ja köyhempi mies

- seksuaalisesti alistuva mies

Nyt sanot että hetkinen, nuohan ovat perusvaatimuksia!1

Niin, mutta rajataanpa miehiä pois useammalla kriteerillä. Rajaa pois lyhyet. Sitten rajaat jäljelle jäävistä pois hintelät. Ja taas jäljelle jääneistä epämiehekkäällä äänellä puhuvat. Ja näistä köyhät. Ja sitten seksuaalisesti alistuvat. Yllättävän iso osa miehistä putoaa pois - itse asiassa enem

Tämä.

Tätä naiset eivät tajua.

Esimerkiksi seksuaalisesti alistuvia on miehistä n. 20-25%. Mutta sanotaan että kaikilla noilla kriteereillä tiputetaan miehistä heikoin 20% pois. Siis lyhimmät 20%, heikoimman kropan omaavat 20%, epämiehekkäimmin puhuvat 20%. Jne.

Miehistä jää jäljelle 100% x 0,8 x 0,8 x 0,8 x 0,8 x 0,8 = 32,77%

Ja tietysti tosiasiassa ap:lla on enemmän kriteereitä kuin 5 kpl.

Vierailija
252/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä olevissa kommenteissa on vinhan perä.

Useimmilla ihmisillä on merkittäviä heikkouksia. Jo tavismies tarkoittaa miestä joka on kaikissa olennaisissa asioissa keskitasoa tai yli keskitason, on sellaisia miehiä vähän.

Ja näin se yleensä on. Heikkouksia ei saisi olla.

Toinen klassikko on "mies verrattuna naiseen"-jutut, kun naisessa on piirteitä joita ei arvosteta naisissa. Esim. haluan pitkän, rotevan, koulutetun, voimakastahtoisen ja hyvätuloisen miehen koska olen sellainen itsekin. No sori, nuo ovat naisessa neutraaleja tai negatiivisia piirteitä. Miehessä sellaista mitä haluavat muutkin naiset.

Vierailija
253/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisti44

Miksi mun aikuisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Miksi mun pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa? Eikö mulla ole oikeutta sanoa mitä mä haluan ja mitä en? Sekö on naisella heti ikävä asenne jos kehtaa ja uskaltaa sanoa mitä ei halua? Jos asenne on tuo, niin parempi kun et ole kenenkään kanssa parisuhteessa.

Realisti44

Vaikutat todella hankalalta ja miesvihamieliseltä. Ei ihme, ettei ole onnistanut.

Vierailija
254/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä keski-ikäisenä naisena tavallaan ymmärrän miksi keski-ikäinen tavallinen nainen ei kelpaa. 

Meikäläiset on kovia valittamaan ja narisemaan. Moni on jo lösähtänytkin. (Sitä on kyllä keski-ikäiset miehetkin). Mutta miehet pääasiassa haluavat hyväntuulisia naisia ja niitä ei paljoa meissä keski-ikäisissä löydy. 

En mä ainakaan ole kova valittamaan ja narisemaan. Miksi ihmeessä olisin? Ei se ole iästä kiinni vaan ihmisen luonteesta. Jotkut valittaa ja narisee koko elämänsä, myös jotkut miehet.

Realisti44

Kyllä susta aikamoiset valittajavibat tulee. Älyttömän hyökkäävä asenne ainakin. Et todellakaan keskustele asiallisesti ja rakentavasti.

Vierailija
255/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille naisissa se hoikka = normaalipaino ja normaalipaino = läski.

Läski mies= normaalipainoinen, urheilija tms, vaikka se "lihas" on se pallo siinä edessä.

Terveisin normaalipainoinen nainen

Vierailija
256/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sinulle on ongelma se, että joku ei halua olla henkilön kanssa jolla x ominaisuus? Ihan sama jos minä alkaisin jankuttamaan miehelle, että huh huh , yksi ominaisuus naisessa, miksi se on mielestäsi ongelma, sen voi korjata, ja kyseessä olisi ylipaino. Heti olisi kuoro miehiä vinkumassa, että hyi ei, se on biologiaa, kyse on terveydestä, ei yök, ei seisoisi.

Minä luulen, että tässä on kyse siitä, että nainen asettaa miehille kriteerejä- naiset eivät saa asettaa mitään kriteerejä, koska naisten pitää huolia kuka tahansa mies.

Eri, kuin aloittaja"

Ei se minulle ongelma ole, ihmettelen vain ja halusin siksi keskustella aiheesta, koska minusta tuo on lapsellinen ja epäreilu syy torjua joku, täysin eri asia kuin esim lihavuus. Kyse on ihmisen historiasta, jonka perusteella ihminen tuomitaan, ilman että annetaan edes mahdollisuutta onnistua. Minusta tuo on tekemällä tehty ongelma, joka on enemmän sen vastapuolen väheksyvissä asenteissa, eikä siinä kokemattomuudessa itsessään. 

Mutta, jankkaamiseksihan tämä on kieltämättä hieman mennyt. Jätän tämän asian tähän. 

Vierailija
257/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kokemattomuus ole mitään historiaa, se on nyt.

Kertokaa yksikin hyvä syy sille, miksi keski-ikäinen ihminen olisi neitsyt? Ollut 25 v koomassa sairaalassa, muuta ei tule mieleen.

Ei se neitsyys, vaan MIKSI on yhä kokematon iässä missä muilla on aikuiset lapset.

Vierailija
258/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi sinulle on ongelma se, että joku ei halua olla henkilön kanssa jolla x ominaisuus? Ihan sama jos minä alkaisin jankuttamaan miehelle, että huh huh , yksi ominaisuus naisessa, miksi se on mielestäsi ongelma, sen voi korjata, ja kyseessä olisi ylipaino. Heti olisi kuoro miehiä vinkumassa, että hyi ei, se on biologiaa, kyse on terveydestä, ei yök, ei seisoisi.

Eri, kuin aloittaja"

Ei se minulle ongelma ole, ihmettelen vain ja halusin siksi keskustella aiheesta, koska minusta tuo on lapsellinen ja epäreilu syy torjua joku, täysin eri asia kuin esim lihavuus. Kyse on ihmisen historiasta, jonka perusteella ihminen tuomitaan, ilman että annetaan edes mahdollisuutta onnistua. Minusta tuo on tekemällä tehty ongelma, joka on ene

Pariutuminen on epäreilua jo lähtökohtaisesti. Ei siinä tarvitse antaa mahdollisuutta kenellekään, jos ei halua. En usko, että AP nyt esimerkkinä joutuu potkimaan kokemattomia miehiä jaloistaan IRL, eli oikeasti mitään vahinkoa ei ole tapahtunut. Tässä ketjussa aika moni muu nainen on sanonut, että he ottaisivat mielellään myös kokemattoman miehen itselleen. Eli oikeastaan AP:n ei tarvitse :D

Kokisin sen todella mielisairaana, jos vaatisin miehiä huolimaan minut, vaikka olen tämä parjattu ylipainoinen, työtön ja mt-kuntoutujanainen. En todellakaan jauhaisi jostain epäreiluudesta. Tiedän, etten ole kovin haluttu pariutumismarkkinoilla. No, näillä mennään.

Vierailija
259/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo joku jankuttaa, että minkälaista miestä muka etsin? Siis luettelee ominaisuuksia joita luulee mun etsivän miehessä. 

Ihan vain tiedoksi, että olen seurustellut itseäni pari senttiä lyhyemmän miehen kanssa eikä mies ollut kovin harteikas. Ei haittaa jos on vähän mahaa, pieni ylipaino ei ole pahasta. Reilu ylipaino on eikä mies (eikä kyllä nainenkaan) ole silloin tavallinen. Eikä tarvitse vetää herneitä nenään tästä koska olen ollut itsekin ylipainoinen joskus.

Olen seurustellut myös pitkäaikaistyöttömän kanssa ja siksi voinkin sanoa, että ei enää kiitos. Ei tarvitse miehen olla korkeasti koulutettu ja kovapalkkaisessa työssä vaan ihan perusduunari kyllä kelpaa mulle. Pääasia, että tulee omillaan toimeen. 

Mt-ongelmista kärsivää en halua. Sori nyt vain. Hoidan heitä kyllä työssäni jos vastaan tulee, mutta en mä sellaisen kanssa parisuhdetta halua. Se on mun valinta eikä pitäisi kaivella kenenkään napaa. On täysin eri asia sitten jos pitkäaikainen kumppani sairastuu. 

Seksuaalisesti alistuva mies ei oikein sytytä mua. Ei vain ole mun juttu eikä sellainen suhde sitten kyllä pitkälle jatkuisikaan. Mulla on kai oikeus tästäkin itse päättää minkälaisen miehen haluan sänkyyn. Enkä edelleenkään tajua miksi mun pitäisi huolia kokematon mies. Sekin kun on mun valinta.

Miehen ääni on tärkeä ja sen pitää miellyttää mua. Tämäkin on mun valinta eikä pitäisi sekään kenenkään napaa kaivella.

Jotkut tässä nyt vain keskittyy halveksumaan ja haukkumaan mua. No siinäpä rähisette jos se teille saa paremman mielen.

Realisti44

Vierailija
260/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään se, että mies haluaa kauniin naisen pudottaa mahdolliset kumppanit alle viiteen prosenttiin tarjonnasta, jopa paljon vähemmäksi kauneuskriteereistä riippuen. Hyvin harva ihminen, sekä miehistä että naisista on kaunis. Sanoisin että itse pidän ehkä 0,1% ihmisistä kauniina.

Rumia ihmisiä en ole itse tavannut oikeastaan koskaan jollei sitten heihin lueta elämäntavoilla itseään rupsauttaneita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan