Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun
mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.
En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.
Realisti44
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kohdalla on ongelma ikä, ei tavallisuus. +40 ikäinen nainen on liian vanha kasikymppisille papparaisillekin. Uhkaa rupsahtaa ihan pikapuoliin suhteen aloittamisesta eikä rupsahtanut nainen ole seksikäs.
No ei varmasti ole. Nelikymppinen on parhaassa iässä. Kauneus on vielä jäljellä ja elämänkokemusta on kertynyt. On usein myös ymmärtäväisempi ja hyväksyvämpi sekä itseään että muita kohtaan. Nuoruuden angstit ja epävarmuudet ovat jo pehmentyneet myös.
Nelikymppiset ovat naisia parhaimmillaan!
"Nelikymppinen on parhaassa iässä. Kauneus on vielä jäljellä"
Riippuu naisesta. Kaikilla naisilla ei todellakaan ole kauneus jäljellä tuossa iässä. Joillain toki on.
Jos itsestään huolta on pitänyt niin nelikymppinen on upea ilmestys. Toki siinä iässä alkaa näkymään elämäntavat. Tunnen paljon nelikymppisiä naisia jotka ovat paremmassa kunnossa kuin huonommilla elintavoilla olleet 10-20v nuoremmat. Timmejä, rypyttömiä, upeita naisia.
Työttömät, mt-kuntoutujat ja 50 v neitsyet ei ole mitään tavallisia miehiä, vaan niitä alemman tason miehiä. Tavallinen keski-ikäinen mies on töissä käyvä, mielenterveydeltään suht. tasapainoinen ja hänellä on parisuhdehistoriaa. Tällainen mies ei todellakaan ole mikään kuu, jota hypergamiset naiset vaatii taivaalta, eikä hänen ominaisuutensa ole vaikeita saavuttaa. Hän on ihan tavallinen tallaaja jolle uskoisi kelpaavan niin ikään tavallinen perusnainen.
Mutta jostain syystä nämä tavalliset työmiehet silti pitävät itseään incelinä koska eivät saa 17-vuotiasta kuvankaunista ja umpirakastunutta animetyttöä kainaloonsa ja nämä laitapuolen kulkijat puolestaan ihmettelevät kun eivät kelpaa tavallisille töissä käyville perheenäideille.
Että kumpi sukupuoli se onkaan hypergaminen?
Vierailija kirjoitti:
Työtönkin on ihan tavallinen. Kuka tahansa voi joutua työttömäksi ja kuka tahansa tavallinen voi joutua myös pitkäaikaistyöttömäksi tai jopa sairastua. Kyllä, myös se työssäkäyvä jonka olet puolisoksesi valinnut. Jätätkö hänet sitten? Ei kiitos tuollaista parisuhdetta minulle, jossa toisen vierellä pysymiseen ei voi luottaa.
En usko että voisin rakastua työttömään. Mutta koska rakkaus nykyistä kohtaan on jo kylvetetty niin monessa marinadissa, yksi työttömyys ei enää siihen jo olemassa olevaan rakkauteen vaikuttaisi mitenkään.
Se on eri asia rakastua ja jatkaa sitä rakastamista.
Vierailija kirjoitti:
Joku mt-kuntoutuja ja ikineitsyt ei ole normaaleja ihmisiä, ei siten että kelpaisi mullekaan suhteeseen.
Kokemattomuus ei ole ongelma, mutta ne syyt miksi on kokematon on iso red flag. Joko ei vehje toimi, on kaapissa tai sitten on saamaton (myös konkreettisesti ) mahdoton nysväke, että sitä saisi paapoa ja opettaa sitten aina.
Terve aikuinen mies oli aloittajalla haussa, ei mikään hyväntekeväisyysprojekti. Vähän niitä on vapaana tuossa ikäluokassa.
Mt-kuntoutuja on esim. läheisensä hoitovirheen takia menettänyt ihminen, joka käy työn ohella terapiassa. Luulis ap:n hoitajana nähneen tälläistä. Ei se tarkoita että hakisi seurustelukumppanista terapeuttia. Jokainen kohtaa vaikeuksia tässä elämässä.
Kokemattomuus on sangen ohimenevää.
Mä en kelpaa naisille koska en ole tarpeeksi komea enkä ole lentäjälääkäri vaan ihan tavallinen työläinen joka tienaa 3000-4000 euroa kuukaudessa bruttona.
Naiset ei kiinnostu miehestä jos mies on liian lyhyt,liian ruma, jos mies on duunari ja jos mies ei ole korkeastikoulutettu.
Naiset on liian nirsoja nykyään ja ne keskittyy miehissä vain niihin pinnallisiin asioihin, se minkälainen luonne tai arvomaailma miehellä on niin sillä ei ole naisille mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät, mt-kuntoutujat ja 50 v neitsyet ei ole mitään tavallisia miehiä, vaan niitä alemman tason miehiä. Tavallinen keski-ikäinen mies on töissä käyvä, mielenterveydeltään suht. tasapainoinen ja hänellä on parisuhdehistoriaa. Tällainen mies ei todellakaan ole mikään kuu, jota hypergamiset naiset vaatii taivaalta, eikä hänen ominaisuutensa ole vaikeita saavuttaa. Hän on ihan tavallinen tallaaja jolle uskoisi kelpaavan niin ikään tavallinen perusnainen.
Mutta jostain syystä nämä tavalliset työmiehet silti pitävät itseään incelinä koska eivät saa 17-vuotiasta kuvankaunista ja umpirakastunutta animetyttöä kainaloonsa ja nämä laitapuolen kulkijat puolestaan ihmettelevät kun eivät kelpaa tavallisille töissä käyville perheenäideille.
Nyt on aika femcel tason jutut. Mene joskus Prismaan käymään ja katso minkä näköisiä pariskuntia siellä tulee vastaan. Ihan tavis mies & tavis nainen pariskuntia ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, vihaiselta vaikutat. Nyt on puhe siis yhdestä ainoasta ominaisuudesta miehessä, kokemattomuudesta.
Miksi se mielestäsi määrittelee koko ihmisen, jopa siinä määrin että koet oikeudeksesi sanoa ettei sellainen mies ole tavallinen? Miksi tuo asia pilaa miehen totaalisesti? Senhän voi korjata harrastamalla seksiä?
Älä viitsi. Moni nainen ei halua kokematonta miestä. Minäkään en halua. Mun mies on sopivasti kokenut.
Mutta miksi ei halua? Seksiä oppii kyllä harrastamaan, siitä se ei ole kiinni. Naiset jonottaa vankiloihin tapaamaan murhaajia, mutta kokemattomuus on ilmeisesti pahinta mitä mies voi sisällään kantaa? Tarviiko enää ihmetellä miksi osa miehistä jää kokemattomiksi, jos ei heti teininä ehdi siihen junaan? Johtuuko se miehestä, vai johtuuko se tuosta naisten asenteesta?
Minulle kelpaisi kokematon mies. Jos hän ei vaan ole sellainen, että haluaisi monelta eri naiselta kokemuksia. Vaan jolle riittäisin.
Mielummin kokematon mies, kuin mies jolla on ollut kymmeniä/satoja kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kelpaa naisille koska en ole tarpeeksi komea enkä ole lentäjälääkäri vaan ihan tavallinen työläinen joka tienaa 3000-4000 euroa kuukaudessa bruttona.
Naiset ei kiinnostu miehestä jos mies on liian lyhyt,liian ruma, jos mies on duunari ja jos mies ei ole korkeastikoulutettu.
Naiset on liian nirsoja nykyään ja ne keskittyy miehissä vain niihin pinnallisiin asioihin, se minkälainen luonne tai arvomaailma miehellä on niin sillä ei ole naisille mitään merkitystä.
Sinä et kelpaa aivan muista syistä. Lue nyt tuo oma viestis? Kukaan ei ihastu valittajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et kelpaa aivan muista syistä. Lue nyt tuo oma viestis? Kukaan ei ihastu valittajaan.
Sori mutta en ole täältä seuraa etsimässä. En valita deittisovelluksissa tai baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika femcel tason jutut. Mene joskus Prisma
Nimenomaan, pitäisi mennä Prismaan ja ottaa palstan sinkkumiehet mukaan: Ei ne ostoksilla käyvät pariskunnat koostu teinimissistä ja 45 v hitsarimiehestä tai 45 v tavismuijasta ja äitinsä kellarista juuri ryömineestä resupekasta. Siellä on hyvännäköiset teinit keskenään, tavalliset ruuhkavuosivanhemmat keskenään ja elämänkallut keskenään. Näistä Prisman ihmisistä ja heidän parinvalinnastaan saisi moni palstan incel ottaa mallia, ehkä se omakin taso tulisi selvemmäksi
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat naisella? 20-vuotiasta neitsyttä instabeibeä tai mallia? Jotenkin vaikea uskoa että jokainen tapaamasi tavallinen pullea täti Porista deittailee vain urheilumiljonäärejä. Vai pääsivätkö he kokonaan unohtumaan, koska et tulkitse heitä edes naisiksi, vaan jätkiksi?
Vastaan numerolle 232 (lainaukset ei taaskaan toimi):
Siis sinähän itse esitit väitteen että miehille ei kelpaa muu kuin nuori kaunotar. Mutta jos menet käymään Prismassa, niin näet että siellä on valtavasti miehiä joilla on ihan tavallisen näköinen perus pirkko vierellään. Eli väitteesi on täysin ristiriidassa todellisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, että ne instapyllistelijä-naiset, jotka sinulle kelpaisivat, ovat nirsoja ja keskittyvät pinnallisiin asioihin. Tavallisille naisille nuo mainitsemasi asiat eivät ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä meni joillakin tunteisiin kun kehtaan sanoa mitä haluan ja mitä en halua. Mä oikeasti olen mielummin yksin kuin tyydyn johonkin vain. En etsi mitään miesmallia vaan ihan kaltaistani tavallista suomalaista työssä käyvää ihmistä. Ihan sama mulle mitä mieltä te olette musta koska normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että jonkun vauvan palstan perusteella ei voi tehdä määritelmiä toisten ihmisten luonteesta ja käytöksestä. Jos voisi, niin yhtälailla teistä suunsoittajista voisi tehdä vaikka mitä määritelmiä.
Eikä mun edelleenkään tarvitse huolia kokematonta ikäistäni ihmistä. Tai minkään ikäistä kokematonta. Ei tarvitse olla mikään kaikkia pannut pukki myöskään. Todella lapsellista aina vetää esille ääripäät. Mulla on naisena oikeus sanoa, että en halua täysin kokematonta miestä.
Realisti44Vissiin sinulla on ym
Ei vaan oikea syy on se, että ei ole mielenkiintoa alkaa opettamaan alusta yhtäkään miestä. Haluan miehen jolla on jotakin käsitystä naisista ja mitä heille tehdä. Älä laita sanoja mun näppikselle ja yritä päättää mun puolesta mitkä ovat mun syyt.
Realisti44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä keski-ikäisenä naisena tavallaan ymmärrän miksi keski-ikäinen tavallinen nainen ei kelpaa.
Meikäläiset on kovia valittamaan ja narisemaan. Moni on jo lösähtänytkin. (Sitä on kyllä keski-ikäiset miehetkin). Mutta miehet pääasiassa haluavat hyväntuulisia naisia ja niitä ei paljoa meissä keski-ikäisissä löydy.
En mä ainakaan ole kova valittamaan ja narisemaan. Miksi ihmeessä olisin? Ei se ole iästä kiinni vaan ihmisen luonteesta. Jotkut valittaa ja narisee koko elämänsä, myös jotkut miehet.
Realisti44
Sinnikäs vastaanväittely juuri kertoo valittajasta ja narisijasta: Ai minäkö muka? Miksi minä muka olisin? Olenko muka niin väittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen."
Ja siinäpä se tulikin! Vastasit itse omaan kysymykseesi. Mikä siinä on teille ämmmille niin ylivoimaisen vaikeaa tajuta, että kukaan mies ei halua yh-akkaa riesakseen???!
Älä nyt puhu kaikkien miesten puolesta. Minulle naisen lapsi ei ole este, kunhan nainen ei yritä tehdä minusta isää lapselleen. Lisäksi omat asunnot olisi ehdottomat, mutta varmaan sille lapsellekin mukavampi, ettei joku setämies ala yhtäkkiä pyörimään nurkissa.
Veikkaan vahvasti, ettei ap:n aikuinen lapsi ketään ap:n miesystävää olisi isäksi kutsumassakaan.
Tyypillisesti aikuiset lapset asuvat myös jo ihan omissa talouksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako ap:lle esim mt kuntoutuja joka hyvässä hoitotasapainossa? Onhan tämmöinenkin ihan tavallinen ettei pitäidi olla nokan koputtamista. Tai entäs työtön, jos tulee kuitenkin rahoillaan toimeen?
Ei kiitos mt-kuntoutujaa. Näen ihan tarpeeksi teitä töiden puolesta ja haluan elämäni olevan tasapainoista. Mä päätän ihan itse mitä haluan ja kyllä todellakin on nokan koputtamista kun mun elämästä kyse. Et sä sitä päätä mitä mä haluan. Ei kiitos myöskään työtöntä. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu vaan ihan tavallinen duunari kelpaa.
Realisti44
Työtönkin on ihan tavallinen. Kuka tahansa voi joutua työttömäksi ja kuka tahansa tavallinen voi joutua myös pitkäaikaistyöttömäksi tai jopa sairastua. Kyllä, myös se työssäkäyvä jonka olet puolisoksesi valinnut. Jätätkö hänet
Älä viitsi olla typerä. On täysin eri asia olla pitkäaikaisen kumppanin tukena työttömyyden tai sairastumisen aikana kuin alkaa seurustelemaan pitkäaikaistyöttömän tai mt-kuntoutujan kanssa. En voi mitään sille jos et tajua eroa näiden kahden tilanteen välillä.
Realisti44
"Ei vaan oikea syy on se, että ei ole mielenkiintoa alkaa opettamaan alusta yhtäkään miestä. Haluan miehen jolla on jotakin käsitystä naisista ja mitä heille tehdä. Älä laita sanoja mun näppikselle ja yritä päättää mun puolesta mitkä ovat mun syyt.
Realisti44 "
Sinä yliarvioit sen opetuksen määrän, ikäänkuin kokematon mies olisi kuin lapsi jolle pitää näyttää kohta kohdalta missä mikäkin paikka naisen kehossa sijaitsee. Ihminen osaa kyllä harrastaa seksiä, se ei ole mitään ydinfysiikkaa. Kokemattomallakin on kyllä joku käsitys mitä naiselle tehdä ja yhtä lailla uuden kokeneen kumppanin kanssa täytyy aluksi opetella. Suurin ongelma olisi tuo sinun ylimielinen ja alentava suhtautuminen kokemattomaan. Sinun ei kokeneempana tarvitsisi muuta tehdä kuin suhtautua toiseen hyväksyvästi, arvostavasti ja kannustavasti, ettei turhaan tarvi jännittää ja luonto hoitaa kyllä loput.
Mä en naisena suoraan sanottuna ymmärrä ap:n asennetta miehen kokemattomuutta kohtaan. "En halua alkaa alusta asti opettamaan". Mä itse olen kokenut aika työlääksi poisopettaa miestä edellisen suhteen tavoista. Monella miehellä jää päälle se mistä joku nainen on tykännyt, ja sitten ei voida käsittää että miten sä nyt et muka tykkää tästä kun Liisakin tykkäsi. Sitten sitä samaa opittua kaavaa vaan tuputetaan ja tuputetaan.
Kokemattoman miehen kanssa tällaista ongelmaa ei ole, ei myöskään ikäviä exiä tai vertailua heihin. Ei tarvi kantaa mukanaan entisen suhteen huonoja kokemuksia.
Tietenkään itseänikään ei nappaisi jos kokemattomuus johtuu esim ilkeydestä ja halveksivasta asenteesta naisiin, mutta kokemattomuus itsessään ei ole mulle minkäänlainen miinus, ennemmin päinvastoin.
Työtönkin on ihan tavallinen. Kuka tahansa voi joutua työttömäksi ja kuka tahansa tavallinen voi joutua myös pitkäaikaistyöttömäksi tai jopa sairastua. Kyllä, myös se työssäkäyvä jonka olet puolisoksesi valinnut. Jätätkö hänet sitten? Ei kiitos tuollaista parisuhdetta minulle, jossa toisen vierellä pysymiseen ei voi luottaa.