Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun

Vierailija
02.12.2023 |

mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.

En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.

Realisti44

Kommentit (312)

Vierailija
161/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mt-kuntoutuja ja ikineitsyt ei ole normaaleja ihmisiä, ei siten että kelpaisi mullekaan suhteeseen.

Kokemattomuus ei ole ongelma, mutta ne syyt miksi on kokematon on iso red flag. Joko ei vehje toimi, on kaapissa tai sitten on saamaton (myös konkreettisesti ) mahdoton nysväke, että sitä saisi paapoa ja opettaa sitten aina. 

Terve aikuinen mies oli aloittajalla haussa, ei mikään hyväntekeväisyysprojekti. Vähän niitä on vapaana tuossa ikäluokassa.

En mä saisi noista syistä sivuuttaa miehiä palstan pöllöjen mielestä. Kaikki pitäisi vain huolia ja hyväksyä. Mulla ei saisi olla omaa makua miesten suhteen ja omaa tahtoa. Mielummin olen yksin kuin tyydyn johonkin vain.

Realisti44

Vierailija
162/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä haluan miehen jolla on seksistä kokemusta ja hän tietää mitä tehdä naiselle."

Mistäs sä sen tiedät etukäteen? Voithan sä löytää vaikka esim. yhden illan huvituksen joka on 30 naista pannu, mutta seksi 2min. mekaanista nylkytystä, että saa pussit tyhjäksi ja häippäsee sitten pois paikalta.

Tai jos suuseksiä haluat, mutta mies ei sitä tee? Tai toisin päin, et itse halua melaa suuhun, mutta mies vaatii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, vaikutat juttujesi perusteella aika hankalalta luonteelta, ja itsekin totesit että et ole myöskään hyvännäköinen.

Miksi ihmeessä kukaan mies ottaisi naisen joka ei näytä hyvältä, ja on kaiken lisäksi veemäistä seuraa?

Ongelmasi ei todennäköisesti ole se että sinulla on lapsi, vaan se että olet epämiellyttävää seuraa etkä kykene kompensoimaan luonneongelmiasi hyvällä ulkonäöllä. Suosittelen sinua tekemään jotain ulkonäöllesi, jos ikinä enää meinaat miehen saada. 

Missä mä totesin, että en ole hyvännäköinen? Näytä mulle se kohta. Se, että on tavallinen ei tee ihmisestä rumaa. Sä et tunne mua joten et voi sanoa mun luonteesta yhtään mitään.

Realisti44

Jos olisit hyvännäköinen, sulla ei olisi mitään ongelmia saada miestä. 

Ja juttujesi perusteella vaikutat katkeralta ja epämiellyttävältä tyypiltä. 

Ottaisitko itse katkeran ja ikäväluonteisen miehen, joka ei edes näytä hyvältä? Et varmasti ottaisi. Ja siksi onkin helppo päätellä miksi miehet eivät sinua halua. 

Vierailija
164/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on mieskaveri, joka ei juurikaan ulkonäöstään välittänyt. Risuparta ja pitkät likaiset hiukset ja vaatteet liian isot jne jne. Hän on silti aina ollut luonnollisesti vähän lihaksikas. Hänellä on hyvät geenit. Kroppa on todella kunnossa eikä hän urheile. Houkuttelin hänet parturiin ja ostin hänelle synttärilahjaksi vaatekerraston. Hän suostui tähän kaikkeen. Tiesin mitä sieltä alta löytyy. Ihan superkuuma mies. Käytiin sitten synttäridrinkeillä, niin kaksi naista lähestyi illan aikana kyselemään onko sinkku. Otettiin synttärikuvat ja laitoin omaan instaan illanvietostamme, niin naisten kommetit oli pelkkää sydäntä ja kyselyitä, että mistä olet tollasen bongannut.

Kun myös se mies alkaa panostaa, niin kyllä hän saa naisia."

Kun geenikomea mies alkaa panostaa, niin kyllä hän saa naisia.

Vierailija
165/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kokemattomuuden huomaa jo ennen kuin ollaan seksissä saakka. 

Ei ole normaalia  olla kokematon keski-ikäinen, sukupuolesta riippumatta. Kyllä siihen johtaneet syyt on niitä isoja asioita, kuten kyky ylipäätään olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa.

Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.

Tämän ketjun miehet oikein saa alleviivaavat, miten vähän tuossa iässä on vapaita normaaleja miehiä.

Vierailija
166/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei neitsyt iässä 44 v ole normaali yhtään sen enempää naisenakaan.

Ihmiset jotka täällä haukkuu kokemattomia, eivät ymmärrä sitä häpeää ja kasvojen menettämisen pelkoa, mitä tuohon liittyy jo aika nuoresta alkaen ja se vain vaikeutuu kun vuosia kuluu. Ette pysty asettumaan toisen asemaan, miltä se tuntuu, on vain niin helppoa lytätä, haukkua ja halveksua. Uskon että kokemattomissa ihmisissä on paljon herkkiä ihmisiä, joissa olisi paljon hyviä ominaisuuksia parisuhteeseen, mutta ne eivät koskaan pääse esille. On niin helppo ulkopuolelta leimata oudoksi ja epätavalliseksi, asiasta sen enempää tietämättä, vaikka ihminen itse vain yrittää suojella itseään. Tämä tuntuu välillä siltä kuin elinkautista suorittaisi. Näistä negatiivisista mielikuvista pitäisi päästää irti ja kohdata ihminen kokonaisuutena eikä tuomita yhden asian perusteella. 

Vierailija
167/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
168/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka täällä haukkuu kokemattomia, eivät ymmärrä sitä häpeää ja kasvojen menettämisen pelkoa, mitä tuohon liittyy jo aika nuoresta alkaen ja se vain vaikeutuu kun vuosia kuluu. Ette pysty asettumaan toisen asemaan, miltä se tuntuu, on vain niin helppoa lytätä, haukkua ja halveksua. Uskon että kokemattomissa ihmisissä on paljon herkkiä ihmisiä, joissa olisi paljon hyviä ominaisuuksia parisuhteeseen, mutta ne eivät koskaan pääse esille. On niin helppo ulkopuolelta leimata oudoksi ja epätavalliseksi, asiasta sen enempää tietämättä, vaikka ihminen itse vain yrittää suojella itseään. Tämä tuntuu välillä siltä kuin elinkautista suorittaisi. Näistä negatiivisista mielikuvista pitäisi päästää irti ja kohdata ihminen kokonaisuutena eikä tuomita yhden asian perusteella. 

Kiitos! Tämä oli varmaan sydäntä lämmittävin kommentti, mitä oon koskaan tällä palstalla lukenut. Todellakin. Ihmisten pitäs oikeesti ymmärtää, että kaikki ei oo niin mustavalkoista. Ihminen itsessään on äärettömän monimutkainen. Jos joku on kokematon, niin siihenkin voi liittyä satoja eri syitä. Kuin myös mielenterveysongelmiin, kiusatuksi joutumiseen, syrjäytymiseen, ujouteen, arkuuteen...kaikkeen! Ei kukaan ihminen ole vain yhtä asiaa, vaan kun ihmiseen tutustuu, niin häntä oppii tuntemaan ja oppii tuntemaan ne monenlaiset tunteet ja tarinat siellä taustalla. KUKAAN ei ole täydellinen ja kaikilla on omat vaikeat tilanteensa ja tunteensa, muistonsa ja tarinansa. Tuntuukin aina pahalta kuulla, että jonkun ihmisen yksi ominaisuus (josta hän myös monesti itse kärsii suunnattomasti) saa sitten kaikki haukkumaan häntä erilaisin tavoin. Kiitos sinulle, kun sulla on sydän paikallaan! Tällaista asennetta toivoisin suurimmalle osalle ihmisistä, niin maailma ois PALJON parempi paikka. Mutta onneksi välillä löytyy edes yksittäisiä <3

Vierailija
169/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia  olla kokematon keski-ikäinen, sukupuolesta riippumatta. Kyllä siihen johtaneet syyt on niitä isoja asioita, kuten kyky ylipäätään olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa.

Tämän ketjun miehet oikein saa alleviivaavat, miten vähän tuossa iässä on vapaita normaaleja miehiä.

"miten vähän tuossa iässä on vapaita normaaleja miehiä"

Ok, oletetaan että olet oikeassa, ja että normaaleja yli 40v sinkkumiehiä on hyvin vähän. Tuohan käytännössä tarkoittaa vaan sitä, että sellaisia miehiä ei yksinkertaisesti riitä kaikille halukkaille.

Ei ihme että AP:n kaltainen luuseri ei pärjää kisassa, ja jää ilman miestä. 

Vierailija
170/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse kuin lähteä mukaan ja avata jalkansa. Jos nainen ei halua parisuhdetta, seksiä saa komeammilta miehiltä kuin mitä olisi saatavilla parisuhteeseen.

Miesten tilanne on eri.

Vierailija
171/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sulle kokematon mies?

Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.

Realisti44

Ikävä asenne. Luuletko että siihen menisi pitkäkin aika? 

Miksi mun aikuisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Miksi mun pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa? Eikö mulla ole oikeutta sanoa mitä mä haluan ja mitä en? Sekö on naisella heti ikävä asenne jos kehtaa ja uskaltaa sanoa mitä ei halua? Jos asenne on tuo, niin parempi kun et ole kenenkään kanssa parisuhteessa.

Realisti44

Tuo sun kommentti on nyt yhtä äkkiä täysin päinvastainen kuin toi sun al

Omituiset perustelut. Se että mies on aiemmin p.neskellut, ei tarkoita ollenkaan sitä että et joutuisi kädestä pitäen opettamaan. Ensinnäkin kaikki on erilaisia ja pitävät erilaisista asioista. Tyyppihän voi aivan hyvin olla joku liian vauhdikas ja kovakourainen eikä kukaan ole kehdannut sanoa että ei tykkää. Toki tiedän että jotkut tykkäävät, mutta pointti on se, että kokemuksesta huolimatta se opittu voi olla ihan eri kuin mistä sinä tykkäät. Kokemattomalla ei ole mitään opittua kaavaa joten voi olla hyvinkin miellyttävää yhdessä hankkia niitä kokemuksia. Ei kokemattomuus tarkoita sitä että on joku kankea ummikko joka ei uskalla koskea.

Vierailija
172/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mt-kuntoutuja ja ikineitsyt ei ole normaaleja ihmisiä, ei siten että kelpaisi mullekaan suhteeseen.

Kokemattomuus ei ole ongelma, mutta ne syyt miksi on kokematon on iso red flag. Joko ei vehje toimi, on kaapissa tai sitten on saamaton (myös konkreettisesti ) mahdoton nysväke, että sitä saisi paapoa ja opettaa sitten aina. 

Terve aikuinen mies oli aloittajalla haussa, ei mikään hyväntekeväisyysprojekti. Vähän niitä on vapaana tuossa ikäluokassa.

En mä saisi noista syistä sivuuttaa miehiä palstan pöllöjen mielestä. Kaikki pitäisi vain huolia ja hyväksyä. Mulla ei saisi olla omaa makua miesten suhteen ja omaa tahtoa. Mielummin olen yksin kuin tyydyn johonkin vain.

Realisti44

Vaikutat melkoiselta riivinraudalta, joka ei hetkeksikään lopeta valittamista.

Vierailija
173/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on erinomainen muistutus sinkkumiehelle siitä että kannattaa jatkossakin pysyä sinkkuna. Kaikki naiset eivät tietenkään ole samanlaisia kuin ap, mutta erittäin suuri riski on sellaisiin törmätä, joten parempi pysyä ilman.

Vierailija
174/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan parempi pysyä yksin, jos on keski-ikäinen työtön mt-ongelmainen neitsyt. 

Eikä ole sukupuolikysymys, ei tuo naisellakaan olisi mikään "normaali nainen".

Ei se kokemattomuus tai työttömyys, vaan ne SYYT miksi on työtön ja kokematon. Kun vaikka asiaa miten kaunistelee ja säälii, niin ei ole kyse normaalista ihmisestä.

Joko ei ole lainkaan libidoa, on kaapissa tai sitten on niin käsittämättömän pelokas ja arka, ettei normaali parisuhde vaan onnistu. Nuo kaikki on isoja ongelmia suhteessa, turha väittää muuta. 

Vierailija
175/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloinen tyhjän häpeäminen on vakava mt-ongelma myös.

Vierailija
176/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kokeilisi edes sellaista miestä, jolla ei tuossa iässä ole kokemusta pitkästä parisuhteesta, saati totaalikokematonta.

Kun parisuhteita pitää opetella, ja se vie vuosia. Jos aloittaa keski-iässä, osaa ehkä 60 vuotiaana. Ei kiitos.

Vierailija
177/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kokeilisi edes sellaista miestä, jolla ei tuossa iässä ole kokemusta pitkästä parisuhteesta, saati totaalikokematonta.

Kun parisuhteita pitää opetella, ja se vie vuosia. Jos aloittaa keski-iässä, osaa ehkä 60 vuotiaana. Ei kiitos.

Joo. Kierrätysmies on parempi vaihtoehto, jos ei lähde taas uudelle kierrokselle.

Vierailija
178/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut huoli huonaavainen, hauska ja hellä, todella älykäs yrittäjämies. Olen itse kaunis ja älykäs mutta kovin saamaton monessa asiassa, en siis mitenkään täydellinen saalis. Jostain syystä mies kuitenkin seuraani rakastaa. Minäkin hänen. 😊

Hyvin mennyt pian 20v. Emme riitele oikeastaan koskaan, elämä on leppoisaa ja rakkauden täyteistä. Meillä on hauskaa yhdessä, harrastamme kivoja juttuja ja vietämme mieluiten vapaa-aikamme yhdessä. Kumpikaan ei ole täydellinen, mutta ehkä sitten olemme sitä "samaa tasoa". 

Vierailija
179/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan parempi pysyä yksin, jos on keski-ikäinen työtön mt-ongelmainen neitsyt. 

Eikä ole sukupuolikysymys, ei tuo naisellakaan olisi mikään "normaali nainen".

Ei se kokemattomuus tai työttömyys, vaan ne SYYT miksi on työtön ja kokematon. Kun vaikka asiaa miten kaunistelee ja säälii, niin ei ole kyse normaalista ihmisestä.

Joko ei ole lainkaan libidoa, on kaapissa tai sitten on niin käsittämättömän pelokas ja arka, ettei normaali parisuhde vaan onnistu. Nuo kaikki on isoja ongelmia suhteessa, turha väittää muuta. 

Oletko tosiaan siis sitä mieltä että seksuaalisesti kokematon yli 40v nainen on tuomittu elämään yksin, eikä hän tule olemaan ikinä kelvollinen parisuhteeseen, vaikka mitä tekisi? Aika kylmä ja lohduton maailmankuva sulla. 

Vierailija
180/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut huoli huonaavainen, hauska ja hellä, todella älykäs yrittäjämies. Olen itse kaunis ja älykäs mutta kovin saamaton monessa asiassa, en siis mitenkään täydellinen saalis. Jostain syystä mies kuitenkin seuraani rakastaa. Minäkin hänen. 😊

Hyvin mennyt pian 20v. Emme riitele oikeastaan koskaan, elämä on leppoisaa ja rakkauden täyteistä. Meillä on hauskaa yhdessä, harrastamme kivoja juttuja ja vietämme mieluiten vapaa-aikamme yhdessä. Kumpikaan ei ole täydellinen, mutta ehkä sitten olemme sitä "samaa tasoa". 

Olet kaunis ja älykäs, AP ei ole kumpaakaan noista. Kuka tahansa mies olisi iloinen saadessaan kauniin ja älykkään naisen kumppanikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi