Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun

Vierailija
02.12.2023 |

mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.

En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.

Realisti44

Kommentit (312)

Vierailija
1/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missäs ne palstan tavalliset miehet nyt ovat kun eivät tule mitään kommentoimaan?

Realisti44

Vierailija
2/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sulle kokematon mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon aivo-kirurgeja ja raketti-insinöörejä vapaana. Valitset vaan sieltä sen joka miellyttää.

Vierailija
4/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.

Realisti44

Vierailija
5/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on paljon aivo-kirurgeja ja raketti-insinöörejä vapaana. Valitset vaan sieltä sen joka miellyttää.

Onko nuo tavallisia miehiä? Lopeta tuollainen lapsellinen trollaaminen aikuinen ihminen.

Realisti44

Vierailija
6/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavallinen ja kiltti mies. Minulle tuo lapsikaan ei ole turn off niinkuin yleensä kuulee sanottavan. Ja tätä minä ihmettelen? Jos mies on lapsi rakas niin käy yh ihan hyvin. Eikai sinussa ap pahemmin mitään vikaa ole ja on niitä toisen kierroksen miehiäkin jolla lapset tehtynä.

Vierailija
7/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.

Realisti44

Niin eli sinä olet tässä portinvartijana, ei miehet.

Vierailija
8/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo tavallisia miehiä? Lopeta tuollainen lapsellinen trollaaminen aikuinen ihminen.

Realisti44

Ihan tavallisia, ehkä hieman päivettyneitä ja karvaisia mutta muuten ok.

Vierailija
9/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen välkky siellä..

Vierailija
10/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisti44

Yök 🤢

Vierailija
11/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen mies. Keskimittainen, keskinkertainen, keskituloinen. En tee naisella enää mitään ja haluan olla sinkku. On pyydetty treffeille, mutta ei nappaa enää. En aikataluluta elämääni enää toisen takia. Helpompaa ja stressivapaampaa elämää, kun on yksin. Voin paljon paremmin näin. Olin pitkässä suhteessa ja asunut yhdessä. Olen 46v

Vierailija
12/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisti44

Ikävä asenne. Luuletko että siihen menisi pitkäkin aika? 

Vierailija
13/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisti44

Sä voit ottaa sellaisen miehen kun on sun mielestä ok mies.

Vierailija
14/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako ap:lle esim mt kuntoutuja joka hyvässä hoitotasapainossa? Onhan tämmöinenkin ihan tavallinen ettei pitäidi olla nokan koputtamista. Tai entäs työtön, jos tulee kuitenkin rahoillaan toimeen?

Vierailija
15/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos et olisi tavis, vaan kauniimpi nainen, niin muuttuisiko miesmakusi erilaiseksi?

Vierailija
16/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisti44

Niin eli sinä olet tässä portinvartijana, ei miehet.

Tavallinen suomalainen mun ikäinen ei ole kokematon. Kyllä tavallisella miehellä on tuohon ikään mennessä jo kokemusta naisista. Tuon ikäinen kokematon mies ei ole tavallinen.

Realisti44

Vierailija
17/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin samaa, että on pokkaa täällä valittaa, ettei tavallinen mies kelpaa kenellekään. Miehillä ihan liian suuret luulot itsestään. 

Vierailija
18/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisti44

Ikävä asenne. Luuletko että siihen menisi pitkäkin aika? 

Miksi mun aikuisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Miksi mun pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa? Eikö mulla ole oikeutta sanoa mitä mä haluan ja mitä en? Sekö on naisella heti ikävä asenne jos kehtaa ja uskaltaa sanoa mitä ei halua? Jos asenne on tuo, niin parempi kun et ole kenenkään kanssa parisuhteessa.

Realisti44

Vierailija
19/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista valittavat ovat nuoria miehiä, ei 44+

Vierailija
20/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri mietin samaa, että on pokkaa täällä valittaa, ettei tavallinen mies kelpaa kenellekään. Miehillä ihan liian suuret luulot itsestään. 

Mitä tarkoitat suurilla luuloilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi