Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naiset : vieraissakäynti on uusi normaali.

Vierailija
19.11.2023 |

Palikkaa piiloon ilman morkkiksia!

Aijalla on salasuhde, koska puoliso ei suostu eroon 10 naista kertoo, millaista on elää kaksoiselämää https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009993441.html

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voi jos mies ei anna eroa?

Ei se mies voi estää naista päättämästä parisuhdetta/avioliittoa.

Vierailija
42/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaalia👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalitonta 

Vierailija
44/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset tajua että mieheltä ei tarvii pyytää eroa. Naimisissa jos on niin eron saa kun hakee eroa käräjäoikeudelta. Erota voi myös jos ei ole naimisissa , siitä vaan muuttaa pois toisen luota.

Näinhän se on. Toki silloin tilanne mutkistuu, jos itse omistaa asunnon, jossa molemmat ovat kirjoilla, tai jos asunto on yhteinen eikä olla naimisissa. Mutta toki eron silti saa, mutta pointtini on vain se, että aina ei ero onnistu niin, että vain itse muuttaa pois. Tietenkin voi silti ilmoittaa toiselle, että parisuhde on päättynyt, jonka jälkeen ei kyse enää ole pettämisestä, vaikka vielä asuttaisiinkin yhdessä.

Vierailija
45/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Voimaannuttavaa! Nussia paljaalla!

Vierailija
46/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun vaa kortsua päälle ja reikää kohti.

Vierailija
47/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voi jos mies ei anna eroa?

Ei se mies voi estää naista päättämästä parisuhdetta/avioliittoa.

Ap. :n viestissä luki niin.

Vierailija
48/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puolisoa kiinnosta, miksei nainenkin voisi hankkia seksiä muualta. Niinhän miehet on tehneet aina.

Jopa Mestari ite.

Vierailija
49/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin ktllä pohtinut fyysiatä sivusuhdetta. Kotona ei saa kosketusta, seksiä eikä keskustelukaan suju. Vain jatkuvaa komentelua, nalkutusta, pakoilua ja ilottomuutta. Kulissit ok. 

Miksi elää kulissiliitossa kun siitä voi vapautua hyvin helposti? Tyhmä ei tarvitse olla.

Tyhmä? Liittyy ihan käytännön asioihin. Meillä on yhteinen koti. Ja jälkipolvi. 

Vierailija
50/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitukaa pasit puutteessa

Vierailija
51/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin ktllä pohtinut fyysiatä sivusuhdetta. Kotona ei saa kosketusta, seksiä eikä keskustelukaan suju. Vain jatkuvaa komentelua, nalkutusta, pakoilua ja ilottomuutta. Kulissit ok. 

Miksi elää kulissiliitossa kun siitä voi vapautua hyvin helposti? Tyhmä ei tarvitse olla.

Oma valintasi, älä valita.

Vierailija
52/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei puolisoa kiinnosta, miksei nainenkin voisi hankkia seksiä muualta. Niinhän miehet on tehneet aina.

Jopa Mestari ite.

Ai nyt Halla-aho onkin jonkinlainen esikuva siitä miten toimia? :D

Vierailija
53/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mitään uutta ole. Aina niin on tehty, eikä se ole ongelma muille kuin inceleille. Kateellisia kun ovat.

Vierailija
54/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selvästi liian vanhanaikainen nykymaailmaan...

En ole kertaakaan pettänyt, en aio koskaan pettääkään. Jotain moraalia on ihmisellä oltava... 

N48

Sinulla tuskin olisi ottajiakaan.

Vierailija
55/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma valintasi, älä valita.

Juuri niin. Se oma valintani on ollut pohtia fyysistä salasuhdetta. En koe sitä vääräksi tässä tapauksessa.

Vierailija
56/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalitonta 

Pillunpuutetta, sanoi komisario Palmu

Vierailija
57/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selvästi liian vanhanaikainen nykymaailmaan...

En ole kertaakaan pettänyt, en aio koskaan pettääkään. Jotain moraalia on ihmisellä oltava... 

N48

En ole minäkään...

Minulla on niin ihana mies; olisi tosi törkeää häntä kohtaan edes ajatella ...pettämistä...

Jos et halua, että tulet petetyksi; et petä myöskään itse!

Ja vaikka mies ei olisikaan ( enää) niin ihana , on hän kuitenkin ihminen. Pitää olla sen verran suora, että kertoo mikä mättää ja ottaa sen eron , jos muuta ei ole tehtävissä. 

Vierailija
58/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa Mestari ite.

Ai nyt Halla-aho onkin jonkinlainen esikuva siitä miten toimia? :D

Esimerkki, ei ihanne. Mutta koska te percelit häntä kritiikittömästi  palvotte, mikä etten minäkin voi tehdä tässä asiassa kuin hän. 

Tietenkin sillä erolla, etten ole yhtä typerä kuin hän vaan käytän ehkäisyä.

Vierailija
59/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit kattoon, tää on supernaisille! 😜

Tämä sikälihuono juttu kun psykiatria paikkoja vähennetty sairaaloissa, eikä masennukseen saa oikein hoitoa. Nimittäin tämä on seurausta kun liikaa säätää, syyllisyys jossain vaiheessa puskee päälle.

Vierailija
60/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ero ole aina järkevää. Huonossakin suhteessa voi pitää kulissit. Lasten ei tarvi reissata ja surra. Ja aikuiset/aikuinen tyytyväisiä, kun läheisyyttä saa muualta ja toiselta taas ei kinuta jatkuvasti seuraa tai läheisyyttä. Win-win-win

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan