Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naiset : vieraissakäynti on uusi normaali.

Vierailija
19.11.2023 |

Palikkaa piiloon ilman morkkiksia!

Aijalla on salasuhde, koska puoliso ei suostu eroon 10 naista kertoo, millaista on elää kaksoiselämää https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009993441.html

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehuorien jutut on aina olleet jonkin tasoista mädätystä. Näköjään nykyään yhä enemmän. Ihan naisena voi tämän todeta.

Heh, luin ensin mehu-orien että mikäs heppalehti se tuo, mutta sitten tavasin sanan uudelleen. Ja onhan se just näin!

Vierailija
22/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksen sävy on puolustelevan hyväksyvä. Selän takana puuhaminen on moraalittoman ja täysin henkisellä rappiolla olevan ihmisen puuhaa. Vaikka noin periaatteessa voi vähän vahingossakin käydä niin kirjoitus ei ole millään muotoa asiallinen. Pidän tuollaista käytöstä ja sen ylimaallista puolustelua aivottomana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selvästi liian vanhanaikainen nykymaailmaan...

En ole kertaakaan pettänyt, en aio koskaan pettääkään. Jotain moraalia on ihmisellä oltava... 

N48

Joo, nimen omaan nykymaailmasta on kyse. Harmi kun pettäminen keksittiin tuossa viime vuosikymmenellä.

Vierailija
24/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei. En osallistu tähän nykypaskaan. Arvostan uskollisuutta ja luotettavuutta ja itseäni ja miestäni. 

Vierailija
25/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ktllä pohtinut fyysiatä sivusuhdetta. Kotona ei saa kosketusta, seksiä eikä keskustelukaan suju. Vain jatkuvaa komentelua, nalkutusta, pakoilua ja ilottomuutta. Kulissit ok. 

Vierailija
26/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapasia nää ihmiset, jotka pitävät sivusuhteita eivätkä eroa. Toinen kun ei halua. Jlauta mitä nössöjä ja henkisesti laiskoja vätyksiä. Onneks oon omillani. Ja toisekseen nykyaikana ihan tutkimusten mukaan arvostetaan uskollisuutta ja luottamusta ja uskottomuus ei ole niin suosittua kuin nämä roskajutut antavat ymmärtää. Klikkejä haluavat eli raha puhuu ja shitti.

Vierailija
27/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan pettänyt, en aio koskaan pettääkään. Jotain moraalia on ihmisellä oltava... 

N48

Ei, sinä olet normaali ja tervehenkinen.

Pahuuden voimat ne on jotka jyllää ja jokatuutista iskee.Kaikenlaista epänormaalia yritetään normalisoida mutta ei mene läpi niille jotka ovat terveitä.

Ihan sama minulla. Nuorena oli jotain "säätöjä", mutta nyt ollut sama mies kohta 50 vuotta. Hänelle haluan olla uskollinen. Kunnioitan ja rakastan vain häntä.

Vierailija
28/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asia ole niin yksioikoinen. Naimisiin mennessä moni sitoutuu. Hankitaan yhteiset asunnot ja lapset, huusholli. Jos puoliso sitten vuosien varrella muuttuukin pihtaavaksi äkäiseksi, kosketusta ja keskustelua pakenevaksi, niin onhan sekin tavallaan pettämistä. Parisuhde itsessään tuntuu kuormittavan enemmän kuin antaa. On ymmärrettävää, että halutaan edelleen pitää koti ja lapset.  Silloin salasuhde voi olla ihan järkiperäinen ratkaisu. 

Vierailija
29/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin joku ryhmäajattelu-foorumi päättäisi mikä on hyväksyttävää ja mikä ei.

Vierailija
30/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisetsivä Pekka on huomannut selvän muutoksen naisten  käytöksessä: "NURMEN MUKAAN ei voi enää nykyaikana sanoa, että miehet olisivat yhtään uskottomampia kuin naiset. Nurmi sanoo, että varsinkin alle viisikymppisten naisten sukupolvi on hyvinkin innokasta ja aktiivista."

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009989751.html

Vierailija
31/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pettäjiä, olkoon sukupuoli kumpi vaan, ja toivon heille pahaa. Niin inhottavan teon tekevät ihmiselle, jota kai ainakin joskus ovat rakastaneet.

Erotkaa, älkää pettäkö.

Vierailija
32/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksen sävy on puolustelevan hyväksyvä. Selän takana puuhaminen on moraalittoman ja täysin henkisellä rappiolla olevan ihmisen puuhaa. Vaikka noin periaatteessa voi vähän vahingossakin käydä niin kirjoitus ei ole millään muotoa asiallinen. Pidän tuollaista käytöstä ja sen ylimaallista puolustelua aivottomana. 

Naisilla on oikeus tehdä mitä he haluavat, koska he ovat naisia. Tämä on valitettavasti se tämän päivän narratiivi jota pusketaan kaikkialla läpi.

Vierailija
33/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

En ole minäkään...

Minulla on niin ihana mies; olisi tosi törkeää häntä kohtaan edes ajatella ...pettämistä...

Jos et halua, että tulet petetyksi; et petä myöskään itse!

Vierailija
34/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana hiiviskely on alhaista. Pitää pystyä eroamaan, jos suhde ei ole hyvä ja tyydyttävä. Pettäjä pettää myös itseään.

Vierailija
35/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on salasuhde, ollut 3 kk. 

Kauhean vaikea päättää kumman miehistä haluan, vai en kumpaakaan. 

N42

Jos vaikka molemmat yhtäaikaa? Onhan sinulla kolme mistä valita ja kaksi kättä siihen lisäksi.

Vierailija
36/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde- siis kusee silmään puolisoaan ja samalla perhettään 24/7

Vierailija
37/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levittäkää ilosanomaa

T:Satiainen

Ymmärrän teidän kausityöläisten ahdingon. Tsemppiä sesonkiin!

Vierailija
38/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voi jos mies ei anna eroa?

Vierailija
39/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin väittää että avioliitossa elävien naisten pettäminen oli yleisempää 70-luvulla kuin nykyään. Silloin oli huomattavasti yleisempää että avioeroa välteltiin periaatteellisista syistä, vaikka mitään oikeaa kiintymystä kumppaniin ei ollut. Petettiin sitten aina kun mahdollisuus tuli.

Vierailija
40/96 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin ktllä pohtinut fyysiatä sivusuhdetta. Kotona ei saa kosketusta, seksiä eikä keskustelukaan suju. Vain jatkuvaa komentelua, nalkutusta, pakoilua ja ilottomuutta. Kulissit ok. 

Miksi elää kulissiliitossa kun siitä voi vapautua hyvin helposti? Tyhmä ei tarvitse olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi