Me Naiset : vieraissakäynti on uusi normaali.
Palikkaa piiloon ilman morkkiksia!
Aijalla on salasuhde, koska puoliso ei suostu eroon 10 naista kertoo, millaista on elää kaksoiselämää https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009993441.html
Kommentit (96)
Eroa voi hakea yksinkin.Laitaa eron vireille.Ei tarvita edes syytä ,miksi eroaa. Eron hakemisesta puolisolle tulee kyllä kirjalinen kirje : ilmoitus.Eikä voi sitä vastustaa .
Ilmeisesti pettäminen ei olekaan huono tapa? Minulle opetettiin jo lapsena noin, mutta arvot näemmä muuttuvat.
Minullakin on salasuhde, ollut 3 kk.
Kauhean vaikea päättää kumman miehistä haluan, vai en kumpaakaan.
N42
Olen selvästi liian vanhanaikainen nykymaailmaan...
En ole kertaakaan pettänyt, en aio koskaan pettääkään. Jotain moraalia on ihmisellä oltava...
N48
kertoo päätyneensä pettämään aviomiestään, sillä suhteesta puuttui seksi ja läheisyys.
Minusta tuntui, ettei poikaystäväni välittänyt muusta kuin tietokoneestaan. Minun piti lähteä silloin tällöin kotoa pois, jotta hän sai olla yksin.
Kuulostaapa aika tutulta. Itse en ryhtynyt pettämään, kärvistelin vain, mutta olihan se eron jälkeen mahtavaa, kun löytyi uusi kumppani, joka oikeasti täytti läheisyyden ja hellyyden tarpeet.
Korkkarit kattoon, tää on supernaisille! 😜
Onko yhteys huumeidenkäytön lisääntymiseen? Pakkohan mennä vieraisiin, jos oma ukko vaan juo ja pössyttelee, kun on vapaata.
Agenda 21 etenee vakaasti.
Nallen "80% ihmisistä on idi**tteja" vaikuttaa välillä aivan relevantilta kommentilta...
Vierailija kirjoitti:
Olen selvästi liian vanhanaikainen nykymaailmaan...
En ole kertaakaan pettänyt, en aio koskaan pettääkään. Jotain moraalia on ihmisellä oltava...
N48
Ei, sinä olet normaali ja tervehenkinen.
Pahuuden voimat ne on jotka jyllää ja jokatuutista iskee.Kaikenlaista epänormaalia yritetään normalisoida mutta ei mene läpi niille jotka ovat terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko yhteys huumeidenkäytön lisääntymiseen? Pakkohan mennä vieraisiin, jos oma ukko vaan juo ja pössyttelee, kun on vapaata.
Suomalaisten ongelma on alkoholi, ei huumeet ja ongelma vaivaan yli 50-vuotiaita.
Kolme hyvää vaihtoehtoa:
1. Keskustelkaa ja selvittäkää mikä suhteessa mättää, kun pitää hakea seksiä suhteen ulkopuolelta
2. jos ykkönen ei toimi, sopikaa avoimesta suhteesta
3. erotkaa niin sopuisasti kuin mahdollista ja harrastakaa seksiä kenen kanssa lystäätte ilman omantunnon tuskia.
Noin monta hyvää vaihtoehtoa mistä valita ja joista jokainen kunnioittaa toista. Mikä ihme saa päätymään pettämään?
Mehuorien jutut on aina olleet jonkin tasoista mädätystä. Näköjään nykyään yhä enemmän. Ihan naisena voi tämän todeta.
Miksei naiset tajua että mieheltä ei tarvii pyytää eroa. Naimisissa jos on niin eron saa kun hakee eroa käräjäoikeudelta. Erota voi myös jos ei ole naimisissa , siitä vaan muuttaa pois toisen luota.
Ei voi kuin nauraa suomalaisten tyhmyydelle.
Pikkujoulukausi tulee - onko kortsut jo ostettu? Vai paljaallako?