Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: Ikänne ja asuntonne hinta?

Vierailija
02.01.2007 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen tämmöistä, kun joskus on tullut täällä Espoossa asuntojen hintoja katsellessa mieleen, että minkähän ikäisenä ihmisillä alkaa olla varaa ostaa esimerkiksi yli 500 t maksava asunto...Elikk minkä ikäisiä sinä ja miehesi olette ja minkähintaisessa asunnossa asutte?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaa ehkä vähän yli 500k¿

Vierailija
22/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunto ostettu 2003 ja maksoi tuolloin 120t, nyt arvioisin hinnaksi 150t. Asumme Tampereella.



Taidamme olla palstan köyhälistöä, ihan vilpittömästi ihmettelen miten nuorilla ihmisilla voi olla varaa 500 tuhannen taloihin. Perintöjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta 3/5 vielä pankin omaisuutta

Vierailija
24/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

105 000¿ vuonna 2002 ostettu ja 200 000¿ (remontoitava omakotitalo) 2006 ostettu. molemmat helsingissä.

Vierailija
25/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seuraava ja viimonen ostamamme reilut 200000e

Vierailija
26/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostajan silmää ei välttämättä mielytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me remontoimme taloa itsellemme. Saimme halvemmalla kun ostimme rempattavan.



Toinen asunto (eli se missä vielä asumme) on arvioitu n. 170 000e hintaiseksi. JA senkin asunnon olemme itse rempanneet vimpan päälle. kyllä se vain kannattaa!

Vierailija
28/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta 330 000¿, kt-asunto helsingissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen 37 ja mies 38, asuntomme nykyinen arvo on reilut 150 000 e nykyään.



Vierailija
30/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me 33 v ja 37 v. Rakennettin vuosi sitten omakotitalo (180 neliötä) 193 000 eurolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

28- ja 29-vuotiaita ja asunnon arvo on 120000, mutta paljon halvemmalla se saatiin kuusi vuotta sitten. Lainaa ei tarvinnut/haluttu ottaa, siksi ei ole isoa ja kallista asuntoakaan :)

Vierailija
32/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisteilla oleva talo Vantaalle tulee maksamaan kaikkinensa n. 320000¿





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunto makso 63.000 2 vuotta sit. Ikää on 25 ja 30. On kivaa asua ns syrjässä

Vierailija
34/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta sitten ostetun talon hintapyyntö oli 340000 euroa. Välissä oli ilmaa 20000 euroa. Ja entinen velaton asunto myytiin 180000 eurolla. Ensimmäinen asuntolaina on otettu parikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta sitten ostettiin 72 000:lla eurolla. Nyt talon arvo on 150 000.

Vierailija
36/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asumisenkin aikana on varmaan moneen kertaan asunnon hinta ja arvo muuttunut, mutta jos nyt viimeimmäksi tehtyjä kauppoja tästä talosta katsoo, niin hinta varmasti jossain 150000-180000 euron välillä ja Espoossa siis asutaan.



Ikää minulla on 33, mies pikkuisen nuorempi. Mies on kyllä nyt tämän asunnon omistaja myös, mutta ehdin tätä asuntoa välillä ihan yksinkin omistamaan ja samoin meillä on toinen asunto ja tontti vielä. Taidetaan olla kyllä omituisia, kun emme edes haaveile hienommasta/kalliimmasta asunnosta.

Vierailija
37/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemisia ja töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme