Lue keskustelun säännöt.
Joku tuntematon pyysi päästä mun msn listoille. Miten on mahdollista? Onko tää taas jotain späm-tyyppistä urkkimista?
08.01.2007 |
Mistä tämä tuntematon ihminen on voinut saada msn-osoitteeni? En kuulu mihinkään ryhmiin tms
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla