Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puopolon ja Ukkolan meriitit

Vierailija
25.07.2024 |

Onko niin, ettei kummallakaan ole suoritettuna alan tutkintoa? Millä näytöillä he ovat sitten duuneihinsa päässeet? 

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanpuhumisella

Vierailija
2/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuus ei ole meriitti, ei sinne päinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dei? Italiaano ja lollot?

Vierailija
4/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkolalla nepotismi.

Vierailija
5/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö heiltä ole vaadittu pätevyyttä?

Vierailija
6/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näyttää osaavan toimitukselliset työt, toisin kuin monet Ylellä toimivat.

Vierailija
7/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toimittajat ovat yleensä älykkäitä ja koulutettuja, toimittajakunnassa on todella vähän persuja. Ne pari hassua poikkeusta pääsevät siksi esiin olemattomilla avuilla. 

Vierailija
8/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkolalle opinnot ja duunit hoisi mamma.

Vierailija
9/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olleet toimittajina jo kauan. Miksei heillä olisi meriittiä? Tällä hetkellä ainakin parhaat sisällöt ja aiheet. Kukaan muu ei tunnu uskaltavan sohaista DEI ja int ersektionaalisuus muurahaispesään. Minä ainakin olen iloinen, että nämä asiat tehdään näkyväksi suomalaisille, jotka naiviudessaan kuvittelevat, että YLE olisi jotenkin puolueeton :)

Vierailija
10/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Lloyd Libiso? Salapersu hänkin, vai?

Puopolon ja Ukkolan yle- uutisointi ja woke- pengonta ovat tärkeää asiaa, jota pitääkin penkoa. Onneksi emme elä lehdistösensuurissa, vaikka wokettajat tätä kovasti haikailevat.

Vierailija
11/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat olleet toimittajina jo kauan. Miksei heillä olisi meriittiä? Tällä hetkellä ainakin parhaat sisällöt ja aiheet. Kukaan muu ei tunnu uskaltavan sohaista DEI ja int ersektionaalisuus muurahaispesään. Minä ainakin olen iloinen, että nämä asiat tehdään näkyväksi suomalaisille, jotka naiviudessaan kuvittelevat, että YLE olisi jotenkin puolueeton :)

Samaa mieltä. Ihmiset tuntuvat vihaavan joitakin toimittajia vain oletuksen perusteella tai sen takia, kun "joku kerto". Kannattaisi itse tutustua sisältöihin ensin ja sitten päättää tykkääkö vai ei. 

Vierailija
12/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä he pääsivät noihin duuneihin alunperin? Eivät pätevyydellä.

Vierailija
13/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kaikki nää kolme olleet ns. sopivia tyyppejä, sopivalla näkökulmalla? Niin.

Vierailija
14/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin eivät? Mistä sinä tiedät, mitä ovat opiskelleet? Ainakin Puopolo joskus puhuu yliopisto-opinnoistaan. Minulle riittää, että ovat ammattitaitoisia. Ja minusta ammattitaito toimittajalla on sitä, että uskaltaa lähteä penkomaan asioita, joita muut ei uskalla. Molemmat sitä paitsi tekevät monipuolisesti töitä eri tahoille. Ainakin ovat haluttuja siis. YLE:lle ei taida enää kummallakaan olla asiaa :) Turvallisen tilan periaatteet ovat uhattuna :)

Vierailija
15/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puopolon meriitit on keskeytyneet opinnit, liekö sama Ukkolalla? Ainakaan tutkintonimikettävei lödy cv:stä, vain ns. opintoja. Selittää paljon.

Vierailija
16/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin eivät? Mistä sinä tiedät, mitä ovat opiskelleet? Ainakin Puopolo joskus puhuu yliopisto-opinnoistaan. Minulle riittää, että ovat ammattitaitoisia. Ja minusta ammattitaito toimittajalla on sitä, että uskaltaa lähteä penkomaan asioita, joita muut ei uskalla. Molemmat sitä paitsi tekevät monipuolisesti töitä eri tahoille. Ainakin ovat haluttuja siis. YLE

Eli tyyppi ja näkökulma, ei pätevyys? Kiitos vastauksesta 🙂.

Vierailija
17/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska toimittajat ovat yleensä älykkäitä ja koulutettuja, toimittajakunnassa on todella vähän persuja. Ne pari hassua poikkeusta pääsevät siksi esiin olemattomilla avuilla. 

Jos toimittajat ovat niin älykkäitä ja koulutettuja, niin miksi he kirjoittavat kirjoitusvirheitä viliseviä uutisia ja uutisoivat niin typeristä aiheista todella usein ja jättävät tärkeät uutiset kokonaan huomioimatta puhumattakaan propagandan harjoittamisesta?

Vierailija
18/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokkasin hiukan otsikkoa:

'Käydääs nyt kiinni henkilôihin että voidaan välttää asiasta puhuminen'

Vierailija
19/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinulle sitten "pätevä" toimittaja? Pitääkö olla valmistunut joltain tietyltä toimittajalinjalta? Tiedätkö kaikkien toimittajien opinnot ja teet näiden perusteella arvion heidän pätevyydestään? Mitkä opinnot siis käyvät? YLE:ltä vuodetuista nauhoista ainakin YLE:llä ei tarvitse olla osaamista ollenkaan, riittää että on tietyn värinen/painoinen/suk

Mitä Puopolo ja Ukkola tarkoittavat pätevyydellä taitaisi olla olennaisempi kysymys. Ilmeisesti eivät omalla kohdallaan ainakaan opintojen kautta kertynyttä pätevyyttä ja ammattitaitoa.

Vierailija
20/70 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinulle sitten "pätevä" toimittaja? Pitääkö olla valmistunut joltain tietyltä toimittajalinjalta? Tiedätkö kaikkien toimittajien opinnot ja teet näiden perusteella arvion heidän pätevyydestään? Mitkä opinnot siis käyvät? YLE:ltä vuodetuista nauhoista ainakin YLE:llä ei tarvitse olla osaamista ollenkaan, riittää että on tietyn värinen/painoinen/suk

Pätevyys osoitetaan yleensä tutkinnon suorittamisella.