Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
09.11.2023 |

Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!

Kommentit (19076)

Vierailija
6461/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ystävällinen laiskureita kannustava yrittäjäneuvoja on just sellainen Hesan ainoan männynkäpy-fitness-smoothiebaarin pitäjä, jonka yritys on perustettu jääkaappikylmillä 50 euron tippiseteleillä, joita tatuoitu ja leijonakaulakoruinen bodaripoikaystävä on säästänyt siltä ajalta kun oli samaisen paikan ovimiehenä ja urpoili ovella kaikille, että menkää töihin, niin on varaa tulla tästäkin ovesta ;D

-winner-

Vierailija
6462/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/45257 |

22.04.2024 | 14:12

Kaipaan läheisyyttä, sinä ihana naapurin mies!

Vastaa Lainaa

Ilmoita asiattomaksi

24 24

Vierailija

3/45257 |

22.04.2024 | 14:14

IhanallE hanillE terveisEt ja halEja. Eipähän jää Epäselväksi kEnelle menEe! 😘 T. Minä

Vastaa Lainaa

Ilmoita asiattomaksi

15 9

Vierailija

4/45257 |

22.04.2024 | 14:22

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan läheisyyttä, sinä ihana naapurin mies!

Läheisyyttä saa lähestymällä, etäisyyttä etääntymällä.

Vastaa Lainaa

Ilmoita asiattomaksi

14 7

Vierailija

5/45257 |

22.04.2024 | 14:26

Ajoit autolla vastaan tänään klo 7.46. Mikä tyylikkyys! Olet selvästi ottanut opiksesi niistä ulkonäköäsi koskevista puutteista. Jatka samaan malliin uudistumista ja tsemppiä!

Vastaa Lainaa

Ilmoita asiattomaksi

7 33

Vierailija

6/45257 |

22.04.2024 | 14:28

Vierailija kirjoitti:

Pa#ka ketju, toivottavasti tämäkin poistetaan nopeasti.

Ite oot. T. Kaipaajasi

Vastaa Lainaa

Ilmoita asiattomaksi

6 9

Vie

IhanallE hanillE terveisEt ja halEja. Eipähän jää Epäselväksi kEnelle menEe! 😘 T. Minä

Jokaselle ketjun Eelle?

Vastaa Lainaa

Ilmoita asiattomaksi

9 2

Vierailija

14/45257 |

22.04.2024 | 15:22

Terveiset Myyntimies Mynttiselle :)

15.6.... Se on päivä jona vihdoin näemme,

pitkästä, pitkästä aikaa.

Lupaus on lupaus.

Aina.

Vastaa Lainaa

Ilmoita asiattomaksi

3 10

Vierailija

15/45257 |

Vierailija

17/45257 |

22.04.2024 | 16:03

Olipa hermostuttava olo aamulla, kun ei ole nähty kunnolla pariin viikkoon.

Rakastan sua sinipikeinen. t. nainen vihreässä neuletakiss

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6463/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tarjotaan yrittäjyyttä toistuvasti. Kertokaa silloin myös mikä olisi sellainen yritys millä myös elää ja maksaa kulunsa. Ei mitään aivopieruja, kiitos! Järkevät ja potentiaaliset ideat ovat tervetulleita. 

Eikös nykyisin yrittäjät ole esimerkiksi somevaikuttajia. Myy verkkokursseja esim. Fitnestä, personal traineria tai ihan vain kursseja, että miten voit vaurastua yrittäjänä/kotiäitinä/etätöillä. Liity Vauras nainen -Facebook ryhmään jos olet nainen. Miesten vastaavasta ryhmästä en tiedä. Mutta en aio jakaa täällä omia patenttejani ja liikeideoitani. Yrittäjänä työskentelee myös maanviljelijät tai kirpputorin pitäjät. Sen kus vaan alat tekemään mikä sinua kiinnostaa ja päätät itse työaikasi ja asiakkaasi jne. Ahkerimmat monesti myös ehtii tienaamaan enemmän rahaa kuukaudessa. Mutta joo tosiaan, laiskottelevien vellihousujen tuskin kannattaa alkaa yrittäjäksi. Eihän ne saisi mitään edes aikaiseksi jos kukaan ei olisi käskyttämässä.ä ja neuvomassa.

Kerrohan, miten hait patentin. Voit myös vapaasti kertoa, mille keksinnölle patentti on haettu koska sehän on siis jo suojattu.

Vierailija
6464/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu vaan, jos jotakuta ei haittaa että talosta lähtee maali tai pitää kyykkiä jossain perunapellossa ja ajaa 900€ autolla. Me jotkut muut halutaan kyllä Aika paljon enemmän.että ei todellakaan voi verrata. Ja monet harrastukset maksaa myös niin kuin pleikat ja suoratoistolaitteet, että niihin nyt vaan menee rahaa. 

Elämä on valintoja, ja mikäs siinä varsinkin jos itse elämäntapansa rahoittaa.

Vierailija
6465/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla, ettei voi antaa kehuja sille, joka onnistuu syömään omasta mielestään hyvin satasella. Heti sanotaan, ettei ole reilua jos olosuhteet ei ole samanlaiset ja toinen saa asua maalla ja itse kalastaa ja kasvattaa perunansa. Kun katos, me muut joudutaan ostamaan kaupasta. Eikös nämä ole niitä juuri niitä muuttuvia elämän juttuja, joihin nimenomaan voi vaikuttaa. Joku ostaa alkoholinsa Saksasta kun saa halvemmalla kuin Alkosta. Tai käy Baltiasta hakemassa autollaan. Joku haluaa maksaa lähi-Alepan 5€ tölkistä koska ei osaa netistä parilla klikkauksella tilata kotiin tai säästää sen verran että saisi sitä pääomaa ostaa isompia eriä kerralla. Minä edullisesti syövä kasvissyöjä pystyn halutessani helposti tohon 100€ ja usein niin teenkin, paitsi nyt lomalla. Mutta mä painankin 45kg ja kohta varmaan siitäkin huudetaan, että kun me muut ollaan normaalipainoisia eikä mitään hoikkia, ettei ole samanlaiset lähtökohdat kaikilla. Vaikka ihan

Miten voi kehua ihmistä, joka kertoo osatotuuden ja väittää sitä koko totuudeksi? On väärin väittää syövänsä monipuolisesti, jos pystyy ostamaan kaikki kuukauden ruoat satasella, sillä silloin jää huomioimatta kaikki kuukauden aikana syödyt ruoat/mussutettavat, tai unohdetaan toisen pussista maksetut ruoat tai syödään yksipuolisesti.

On väärin väittää pystyvänsä mahdottomaan ja odottaa toisten pystyvän samaan. Ihminen voi syödä kuukauden ajan ruokavarastojaan tai pidempäänkin, mutta olisi aika typerää odottaa muiden toteuttavan tuota vuoden jokaisena kuukautena, koska se kaappiin hankittukin ruoka on joskus jonkun rahalla hankittua. Ja kyllä joku maksaa ne sukulaisilta ja tuttavilta saatavat ruoatkin. Biojätekin on käytännössä jonkun maksamaa ruokaa, joten pelkästään epäterveellisyyden takia tuosta ei voi esittää väitettä  onnistuneensa mahdottomassa.

Mitä taas tulee noihin punalaputettuihin tuotteisiin, niin yleensä ne ostetaan nopeasti punalaputuksen jälkeen (yleensä leipää lukuunottamatta). Itse ole kerran löytänyt tokmannilta punalaputetun leipäpaketin, joka olisi sitten kassalla pitänyt kuuluvien kuulutusten mukaan olla kellonajan perusteella lisäalennuksella, mutta ihan punalapun mukaisen hinnan jouduin maksamaan (tosin en jäänyt syytä kyselemään tai asiasta vääntämään - ehkä olin laittanut leivän ostoskoriin ennen kyseistä kellonaikaa).

Vierailija
6466/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla, ettei voi antaa kehuja sille, joka onnistuu syömään omasta mielestään hyvin satasella. Heti sanotaan, ettei ole reilua jos olosuhteet ei ole samanlaiset ja toinen saa asua maalla ja itse kalastaa ja kasvattaa perunansa. Kun katos, me muut joudutaan ostamaan kaupasta. Eikös nämä ole niitä juuri niitä muuttuvia elämän juttuja, joihin nimenomaan voi vaikuttaa. Joku ostaa alkoholinsa Saksasta kun saa halvemmalla kuin Alkosta. Tai käy Baltiasta hakemassa autollaan. Joku haluaa maksaa lähi-Alepan 5€ tölkistä koska ei osaa netistä parilla klikkauksella tilata kotiin tai säästää sen verran että saisi sitä pääomaa ostaa isompia eriä kerralla. Minä edullisesti syövä kasvissyöjä pystyn halutessani helposti tohon 100€ ja usein niin teenkin, paitsi nyt lomalla. Mutta mä painankin 45kg ja kohta varmaan siitäkin huudetaan, että kun me muut ollaan normaalipainoisia eikä mitään hoikkia, ettei

Miten voi kehua ihmistä, joka kertoo osatotuuden ja väittää sitä koko totuudeksi? On väärin väittää syövänsä monipuolisesti, jos pystyy ostamaan kaikki kuukauden ruoat satasella, sillä silloin jää huomioimatta kaikki kuukauden aikana syödyt ruoat/mussutettavat, tai unohdetaan toisen pussista maksetut ruoat tai syödään yksipuolisesti.

On väärin väittää pystyvänsä mahdottomaan ja odottaa toisten pystyvän samaan. Ihminen voi syödä kuukauden ajan ruokavarastojaan tai pidempäänkin, mutta olisi aika typerää odottaa muiden toteuttavan tuota vuoden jokaisena kuukautena, koska se kaappiin hankittukin ruoka on joskus jonkun rahalla hankittua. Ja kyllä joku maksaa ne sukulaisilta ja tuttavilta saatavat ruoatkin. Biojätekin on käytännössä jonkun maksamaa ruokaa, joten pelkästään epäterveellisyyden takia tuosta ei voi esittää väitettä  onnistuneensa mahdottomassa.

Mitä taas tulee noihin punalaputettuihin tuotteisiin, niin yleensä ne ostetaan nopeasti punalaputuksen jälkeen (yleensä leipää lukuunottamatta). Itse ole kerran löytänyt tokmannilta punalaputetun leipäpaketin, joka olisi sitten kassalla pitänyt kuuluvien kuulutusten mukaan olla kellonajan perusteella lisäalennuksella, mutta ihan punalapun mukaisen hinnan jouduin maksamaan (tosin en jäänyt syytä kyselemään tai asiasta vääntämään - ehkä olin laittanut leivän ostoskoriin ennen kyseistä kellonaikaa).

Kannattaa aina tarkistaa kuitti ja valittaa jos siinä on virheitä. Sanoisin myös että ei ole asiallista väittää kaikkia valehtelijoiksi. Täällä on moni pitkäänkin kertonut syömisistään tai ostoksistaan. Sitä en väitä että otsikon mukainen syöminen olisi kaikille mahdollista.

Vierailija
6467/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa säästöä niin kannattaa alkaa yrittäjäksi tai etsiä työ missä etämahdollisuus. Omakotitalon saa syrjäseudulla jopa 20 000€:lla ja pääkaupunkiseudulla voi maksaa sama vanha mötikkä 150 000€. Myös omakotitalojen vuokrat on maalla jotain 200€ ja pääkaupunkiseudulla 1000€. Säästöähän se on asua Helsingin ulkopuolella. Usein nämä on valintoja, että minne suuntaan sitä elämäänsä haluaa kuljettaa niillä eväillä mitä luoja on suonut. Aina voi opiskella eri aiheista lisää kuten talojen korjauksista tai vaikka perunan istuttamisesta. Tai vaikka säästämisestä. Kaikkea ei tietenkään voi saada heti vaan pitää tehdä paljon töitä unelmiensa eteen.

Elämä on elämistä varten eikä erakoitumista jonnekin homeiseen mökkiin. Maksaahan tuon korjauskin rahaa, ja koko ajan saa korjata.Ihmeellisiä neuvoja. Mikä ihmeen unelma on asua jossain mörskässä keskellä ei mitään jossa on koko ajan pimeää ja vettä sataa ja istut siellä homeisessa mökissäsi tekemässä mitä? Korjaamasas vuotavaa kattoa?

Vierailija
6468/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tarjotaan yrittäjyyttä toistuvasti. Kertokaa silloin myös mikä olisi sellainen yritys millä myös elää ja maksaa kulunsa. Ei mitään aivopieruja, kiitos! Järkevät ja potentiaaliset ideat ovat tervetulleita. 

Eikös nykyisin yrittäjät ole esimerkiksi somevaikuttajia. Myy verkkokursseja esim. Fitnestä, personal traineria tai ihan vain kursseja, että miten voit vaurastua yrittäjänä/kotiäitinä/etätöillä. Liity Vauras nainen -Facebook ryhmään jos olet nainen. Miesten vastaavasta ryhmästä en tiedä. Mutta en aio jakaa täällä omia patenttejani ja liikeideoitani. Yrittäjänä työskentelee myös maanviljelijät tai kirpputorin pitäjät. Sen kus vaan alat tekemään mikä sinua kiinnostaa ja päätät itse työaikasi ja asiakkaasi jne. Ahkerimmat monesti myös ehtii tienaamaan enemmän rahaa kuukaudessa. Mutta joo tosia

Netissä patentit olen ainakin itse hakenut. Niitä on useampia. Sinä voit keksiä omat ideasi. Ei ole mitään rakettitiedettä vaan ihan vaan luovuutta tarvitaan ja ongelmannatkaisukykyä. Pyörää ei tarvitse siis keksiä uudestaan, että liiketoiminta lähtee käyntiin. Jos tiedät vaikka että pikaruokalat menestyy niin perusta itse samantyylinen mutta omalla twistillä. Toki rahoitusta voit tarvita, mutta sitä varten on sijoitisenkelit ja business Finland. En ala omia yrityskuvioita sulle avaamaan tän enempää. 

Vierailija
6469/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa säästöä niin kannattaa alkaa yrittäjäksi tai etsiä työ missä etämahdollisuus. Omakotitalon saa syrjäseudulla jopa 20 000€:lla ja pääkaupunkiseudulla voi maksaa sama vanha mötikkä 150 000€. Myös omakotitalojen vuokrat on maalla jotain 200€ ja pääkaupunkiseudulla 1000€. Säästöähän se on asua Helsingin ulkopuolella. Usein nämä on valintoja, että minne suuntaan sitä elämäänsä haluaa kuljettaa niillä eväillä mitä luoja on suonut. Aina voi opiskella eri aiheista lisää kuten talojen korjauksista tai vaikka perunan istuttamisesta. Tai vaikka säästämisestä. Kaikkea ei tietenkään voi saada heti vaan pitää tehdä paljon töitä unelmiensa eteen.

Elämä on elämistä varten eikä erakoitumista jonnekin homeiseen mökkiin. Maksaahan tuon korjauskin rahaa, ja koko ajan saa korjata.Ihmeellisiä neuvoja. Mikä ihmeen unelma on asua jossain mörskässä keskel

Jotkut nauttii vaikka luonnosta, kalastuksesta ja uimisesta järvessä. Tai marjastuksesta, sienestyksestä ja ruoan laitosta. Ei tarvitse kalliita kuntosalikortteja pysyäkseen hyvässä kunnossa. Mun unelma olisi mummon mökkiin muutto. Toistaiseksi asun alivuokralaisena kaupungin laidalla ja säästöän rahaa unelmaani varten. Toinen unelma olisi asua asuntoautossa ja kiertää sillä hissukseen etelä-Euroopassa. Näistä unelmoin ja niihin säästän rahaa. Kun alkupääoma on kasassa niin elämiskulut jäävät varsin pieneksi. Kaikki ihmiset eivät ole materialisteja. Aika harva lopulta on.

Vierailija
6470/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on elämistä varten eikä erakoitumista jonnekin homeiseen mökkiin. Maksaahan tuon korjauskin rahaa, ja koko ajan saa korjata.Ihmeellisiä neuvoja. Mikä ihmeen unelma on asua jossain mörskässä keskel

Onko kukaan sanonut että asuu pimeässä? Voihan kirjoittaja asua vaikka siellä Espanjassa. Sanoi vain ettei asu pääkaupunkiseudulla. Sanoi muös, ettei mikään pintamaalin repsotus haittaa siellä asuvia ollenkaan, joten miksi olisi asuntoa koko ajan remppaamassa? Kirjoitti myös, että kun vanha äiti varmaan pian(?) kuolee, niin varmaan myy asunnon ja muuttaa Espanjaan tekemään niitä etätöitä. Että Eikai sillä kämpän kunnolla niin väliä sitten ole muutenkaan. Hometta ei sentään ollut ja sauna oli ja muut mukavuudet. Maaseudulla saa myös sadeveden kerättyä talteen eli säästää vesilaskussa ihan kivasti. Ja koska pihalla on niin paljon mukavaa tekemistä, niin tuskinpa pleikan ja televisiot on syömässä sähköä koko ajan. Kirjoittaja sanoi myös että joka kuukausi saa rahaa säästöön 500-1000€. Eiköhän tolla rahalla saa jotain korjattua jos johonkin pitää laittaa rahaa. Vaikka mikro menisi rikki.

Vierailija
6471/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Netissä patentit olen ainakin itse hakenut."

Nytpä vasta vitsin murjaisit! Vai että ihan itse netistä patentin hait.

Et tiedä patenttihakemuksen teosta yhtään mitään.

T: patenttiasiamies

6472/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö vain leipää, jonka päällä on margariinia ja juustoa, pärjää mainiosti pikkurahalla.

Vierailija
6473/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa mikä sun unelma on?

Vierailija
6474/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän huolissani täällä muutamista kirjoituksista. Joku ei osannut itse edes selvittää, että miten patentti haetaan. Joku ei osannut lukea, kun yksi kirjoittaja nimenomaan kertoi asuvansa maalaistalossa, jossa ei ole hometta, niin sitten ihmeteltiin että miksi pitää asua pimeässä ja homeisessa talossa. Eikös Suomessa kaikkialla ole aina aika pimeää paitsi kesällä? Ja siksi kodeissa on lamput? Mutta missäköhän tämä kirjoittaja asuu, jos aina valoisaa?

Vierailija
6475/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on koko ajan pimeää ja vettä sataa niin mitä ei voisi siellä mökillä tehdä, mitä taas voisi siellä kalliissa asuntotukea maksetussa kaupunki kerrostalossa? Pelata lautapelejä, tietsikalla, katsoa leffaa, leipoa, saunoa, järjestellä valokuva-albumeita/kuviaan, suunnitella seuraavaa lomamatkaa, polkea kuntopyörällä tai mitä nyt ihmiset tykkää tehdäkään. Aina voi lähteä myös kävelemään sateeseen tai ajaa autolla vaikka kirjastoon. Tai käydä naapurissa kylässä. 

Vierailija
6476/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on elämistä varten eikä erakoitumista jonnekin homeiseen mökkiin. Maksaahan tuon korjauskin rahaa, ja koko ajan saa korjata.Ihmeellisiä neuvoja. Mik

Eipä nämä satuilijat ole tainneet koskaan asua noissa mörskissä mitä ne suosittelee muille.

Vierailija
6477/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut mukana patenttihakemuksen teossa (ensin haettiin sitä hyödyllisyysmallia vai mikä se on, mutta sit patenttiasiamies totesi, että tää olis patentin paikka, koska on uniikki asia). Sai siinä vähän aikaa miettiä, että kannattaako, kun ei se nyt ilmaista ollut. Mut onhan se hienoa, että on omissa nimissä patentti, totesi ko. hakija ja kaivoi ne rahat jostain. Paperityön määrä oli kiitettävä.

Vierailija
6478/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän huolissani täällä muutamista kirjoituksista. Joku ei osannut itse edes selvittää, että miten patentti haetaan. Joku ei osannut lukea, kun yksi kirjoittaja nimenomaan kertoi asuvansa maalaistalossa, jossa ei ole hometta, niin sitten ihmeteltiin että miksi pitää asua pimeässä ja homeisessa talossa. Eikös Suomessa kaikkialla ole aina aika pimeää paitsi kesällä? Ja siksi kodeissa on lamput? Mutta missäköhän tämä kirjoittaja asuu, jos aina valoisaa?

Ai että lukea, luuletko sinä että asuinkelvollisen talon jota ei tarvi remontoida saa 15 000 eurolla? Ne tönöthän ovat olleet kylminä puolet vuodesta. Eristeenä olevat lumput haisee ja se lemu tarttuu ihoon ja vaatteisiin ja tavaroihin. No valintahan sekin on kun haisee taloltaan, mutta ostihan se sulo vilenkin sen talonsa helvetin kuusesta, kun sai halvalla. Kävihän sielä ainakin poliisi kunnes kuoli.

Vierailija
6479/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30860 kirjoitti:

Kun syö vain leipää, jonka päällä on margariinia ja juustoa, pärjää mainiosti pikkurahalla.

Kurkkua/kesäkurpitsaa/suolakurkkua/tomaattia/herneenversoa/salaattia saa myös suht edullisesti. Nyt maksoi kesäkurpitsa 1,50€/kg. Laitan sitä etikkaliemeen ja riittää taas moneksi kuukaudeksi ja talven varalle leivän päälle hölskykurkkuja 0,05€ annos. Pari ohutta viipaletta riittää per leipä. Kaurapuuroa lisäks 0,05€/annos, kananmuna 0,20€ ja monivitamiini poretabletti 0,05€ ja joku kasviswokki soijarouheella tai vastaavalla/keitto 0,50€ niin syöt jo tosin hyvin ja on ihan ok ruokavalio. Yksinkertainen ruokailu on myös ihan ok. Alle eurolla pärjää per päivä jos haluaa ilman että iskee edes heikotusta tai nälkäkiukku. Pelkällä puurollakin pärjää vaikka aina kerran viikossa jos haluaa syödä 0,20€/päivähintaan. Lapseni söi pelkkää paahtoleipää ja margariinia läpi elämänsä 18-vuotiaaksi asti ennen kuin meni armeijaan ja oli siellä huippukunnossa ja rikkoo ennätyksiä. Nyt aikuisena vasta oppinut syömään monipuolisesti vaikka nytkin jollain ketodieetillä tai vastaamalla on. Lihaksia on ja energiaa tehdä yötöitä ja päivät hoitaa lapsiaan. En jaksaisi stressata mistään syömisestä kun elämässä voi olla isompiakin huolia. Kunhan jotain syö.

Vierailija
6480/19076 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu vaan, jos jotakuta ei haittaa että talosta lähtee maali tai pitää kyykkiä jossain perunapellossa ja ajaa 900€ autolla. Me jotkut muut halutaan kyllä Aika paljon enemmän.että ei todellakaan voi verrata. Ja monet harrastukset maksaa myös niin kuin pleikat ja suoratoistolaitteet, että niihin nyt vaan menee rahaa. 

Elämä on valintoja, ja mikäs siinä varsinkin jos itse elämäntapansa rahoittaa.

Täältä paistaa läpi, että yleisesti ne maalla asuvat rahoittavat itse elämänsä ja kaupungissa asuvat saavat yleensä asuntotukea ja vastaavaa. Ja siksi eivät voi edes ymmärtää, että miksi joku haluaisi olla omavarainen ja maksaa elämänsä itse. Ihmisten ajattelutavat ei aina kohtaa. Että mikä on se hyvä elämä kenellekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan