Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Vierailija kirjoitti:
Täytän lähivuosina 60, ja toivon totisesti, ettei kukaan osta lahjakortteja hierontaan, kasvohoitoon tmv.
Moni on antanut niille yläpeukkuja, mutta en tajua miksi. Lahjan ostajan kannattaa miettiä oikeasti, minkälainen luonne ja elämäntyyli lahjan saajalla on, eikä miettiä mitä itse siinä tilanteessa haluaisi.
Olet pessyt naamasi pelkällä vedellä?
Ottanut aurinkoa 90-luvulla
rööki palaa edelleen?
JUU EI
Vierailija kirjoitti:
Täytän 60 parin vuoden päästä ja ajattelin pitää kunnon juhlat. Lahjaksi toivon kaikilta vain samppanjaa. Minulla on kaikkea muuta ihan riittävästi, mutta samppanjaa - sitä ei ole koskaan liikaa
Skumppa mummo?????
Vietin hiljattain kuusikymppisiäni ja hartain toiveeni oli mahdollisimman monen kutsutun pääsy paikalle juhlimaan. Lahjat pyysin osoittamaan hyväntekeväisyyteen, en minä tarvinnut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän 60 parin vuoden päästä ja ajattelin pitää kunnon juhlat. Lahjaksi toivon kaikilta vain samppanjaa. Minulla on kaikkea muuta ihan riittävästi, mutta samppanjaa - sitä ei ole koskaan liikaa
Skumppa mummo?????
Ei skumppamummmo, vaan samppanjaleidi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skumppa mummo?????
Näitä näkee punavuoressa
Juovat koko pullon
mutta lasi kerrallaan
Vierailija kirjoitti:
Se olisi ihanin lahja, että kaikki lapseni ja lapsenlapseni olisivat luonani. Yksi on kuollut ja moni asuu eri puolella Suomea, näemme kerran pari vuodessa eikä koskaan kaikki ole yhtäaikaa.
Laitatko pöydän koreaksi?
Leivot viittä eri sorttia?
No jotain sellaista, missä en ole koskaan käynyt, kuten kasvohoito, manikyyri tai hieronta.
Myös ravintolaillallinen kelpaisi, sellaista oikeaa pitkän kaavan mukaan en ole koskaan kokenut.
Ja tietysti myös viinit ja kukkakimput ovat kivoja lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skumppa mummo?????
Näitä näkee punavuoressa
Juovat koko pullon
mutta lasi kerrallaan
Niin tietysti. Onko jokin muukin tapa olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skumppa mummo?????
Näitä näkee punavuoressa
Juovat koko pullon
mutta lasi kerrallaan
Niin tietysti. Onko jokin muukin tapa olemassa?
Kärsivätkö lapsesi alkoholismistasi?
Vierailija kirjoitti:
No jotain sellaista, missä en ole koskaan käynyt, kuten kasvohoito, manikyyri tai hieronta.
Myös ravintolaillallinen kelpaisi, sellaista oikeaa pitkän kaavan mukaan en ole koskaan kokenut.
Ja tietysti myös viinit ja kukkakimput ovat kivoja lahjoja.
ET OLE KOSKAAN KÄYNYT HEMMOTTELUHOIDOSSA?
älä käy
huomaat mistä olet jäänyt paitsi
minulla menee hoitoihin 300-500 eur kuussa
nautin
mutta minulla on siihen varaa
sinulle tulee vain paha mieli
Vierailija kirjoitti:
paljon fyffee
Ostan sulle lottoarvan.
Ei ainakaan kiikkutuolia tai kävelykeppiä.
Ulkomaan matka, kiitos. Ja kauemmas kuin Viro tai pohjoismaat.
Täytin juuri 60 v ja sain vaimolta lahjaksi yhteisen matkan lämpimään. Oli hyvä, rentouttava "D-vitamiini -reissu".
Ei ainakaan mitään tavaraa, kiitos.
Mulle kelpaisi lahjakortti teatteriin tai tapahtumiin (lippupalvelu tms.).
Sitten voisi olla muuta, esim kaupunkiseikkailu tai -kävely, pakohuonepelit, simulaatiot, konsertti.
Paras olisi joku kiva tapahtuma tulisi hyvän seuran kanssa, ystävien tai perheen kanssa.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän lähivuosina 60, ja toivon totisesti, ettei kukaan osta lahjakortteja hierontaan, kasvohoitoon tmv.
Moni on antanut niille yläpeukkuja, mutta en tajua miksi. Lahjan ostajan kannattaa miettiä oikeasti, minkälainen luonne ja elämäntyyli lahjan saajalla on, eikä miettiä mitä itse siinä tilanteessa haluaisi.
Olet pessyt naamasi pelkällä vedellä?
Ottanut aurinkoa 90-luvulla
rööki palaa edelleen?
JUU EI
Ihan kivalta näyttää naama.
Vierailija kirjoitti:
Muumi kaadin
Minä ilahtuisin.
Olen myöhään syttynyt muumiastioihin ja häälahjakannussa vuodelta 1970-luvulta on tylsä kolhu.
Ja täytän 70.