Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Sain lahjaksi rahaa ja olin hyvin tyytyväinen. Ei kai kukaan voi sanoa, että ei kelpaa. Jos tuntuu proosalliselta, voi antaa lahjakortin Stockalle tai S-ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppistä tiukkaa piparia
Olet leivonnaisten ystävä. Koko Suomi LEIPOO. Ainakin Hjallis nuorikkonsa ulkonäöstä päätellen.
EI ku h tykkää katella vieressä.
Kasvojenkohotus, Tesla ja luksusloma jossain lämpimässä maassa.
Mulle paras lahja oli kuuskymppisillä, kun kaikki läheiset tulivat käymään. Ilmoitin jo etukäteen, ettei lahjoja eikä varsinkaan mitään kuolemaisillaan olevia kasveja.
Lahjakortti johonkin hoitoihin tai joku muu elämysjuttu.
Pullo kuoharia, hyvää suklaata tai kukkia. Ainoa lahjakortti jonka toivoisin olisi kirjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän 60 parin vuoden päästä ja ajattelin pitää kunnon juhlat. Lahjaksi toivon kaikilta vain samppanjaa. Minulla on kaikkea muuta ihan riittävästi, mutta samppanjaa - sitä ei ole koskaan liikaa
Skumppa mummo?????
Siis tietenkin oikeaa shampanjaa, eikä mitään maitokaupan kuohuviiniä, olettaisin.
Yksi Gambina-pullo. Saa olla enemmänkin.
Täytin jo. Toivoin ja sain kuvausdronen.
Vierailija kirjoitti:
Ystävän kanssa kahvittelu.
Suloinen hoive🥰Täytyykin viedä kaverit kahville. Ja äidille kukkia.. Niin kauan kuin mulla äiti on (sairastellut)
Lahjakortti ompelimoon, jotta saisin täysin uniikin vaatteen mittojeni mukaan.
Oikeasti kuuskymppinen tuskin toivoo mitään tavaraa, siihen ikään mennessä sitä on kertynyt ihan liikaakin. Ei ainakaan Reinoja tai Ainoja tai kiikkustuolia tai kävelykeppiä (ellei tarvitse mitään) Aika moni haluaa nähdä kavereitaan ja järjestää juhlat, joihin ei tuoda lahjoja, mutta joissa saa esiintyä tai pitää pieniä, hauskoja puheita.
Kuusikymppisisissä on niin paljon erilaisia ihmisiä erilaisine kiinnostuksen kohteineen.
Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää (jollei sellaisia jo ole)
Itse muutaman vuoden päästä kuusikymmentä täyttävänä ilahtuisin lahjakortista hyvään ravintolaan, kauneushoitolaan tms., en niinkään tavaralahjoista. Kaikkia tällaiset lahjakortit eivät kuitenkaan ilahduttaisi.
Kun täytin viisikymmentä, olin lähdössä Japaniin muutaman kuukauden päästä. Puoliso vinkkasi ystäville, että haluan ostaa matkalta tietyn kellon, joka ei ollut mikään kovin kallis merkkikello (n. 300€), mutta Japanissa tehty ja halusin sen matkamuistoksi pajasta, jossa niitä koottiin. Ystävät olivat keräneet parin sadan kimppalahjan ja loput maksoin itse. Kello ranteessa ilahduttaa edelleen.
Ferrari ja pari miljoonaa humputtelurahaa.
Sain rahaa, kukkia ja suklaata. Täydelliset lahjat.
Lahjakortti esim. kasvohoitoon, kampaamoon, hyvään ruokaravintolaan, hierontaan, koruliikkeeseen