Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Vierailija kirjoitti:
karjalan palautus kiitos.
Ääri-islamisti lupasi jo Pekka Haavistolle Karjalan palautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppistä tiukkaa piparia
Olet leivonnaisten ystävä. Koko Suomi LEIPOO. Ainakin Hjallis nuorikkonsa ulkonäöstä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Tallinnaan. Mutta joku etelän kohde, mikä ettei.
Eikö Tallinna ole muka etelän kohde?
Mukava matka vaikka bahamalle jos ei raha ole este :)
Täytän toukokuussa 60 ja toivoisin että joku tulisi tänne siivoamaan
Hemmottelua: hieronta, jalkahoito tms. Tai joku kulttuurielämys lahjan antajan kanssa.
Pari 20-kymppistä kunnon h -o-roo ton pihtari akan tilalle.
mies 69 ja puoli
Vaikka vaan yhden päivän kuolleen poikani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olisi saanut edes yhden onnittelun tämä kuuskymppinen. Kukaan ei muistanut ja on sukua, lapsia, puoliso ja ystäviä. Ostan aina paljon lahjoja ja muistan onnitella muita. Taas päätin, että en osta enää kelleen mitään ja niillä rahoilla vain itselleni lahjoja, jotka avaan jouluna tai syntymäpäivänä. Sain vain liiton onnittelukortin. Olisin toivonut edes yhtä lahjaa. Kuulemma aikuiset ei tarvitse.
Järjestitkö syntymäpäiväjuhlat ja kutsuit ystävät ja sukulaiset ? Mikäli et, niin älä odota, että muutenvaan tulee mieleen lahjoa.
Niin kävi minullekin. Mihin liittoon kuulut? Minua ei edes liitto( JHL) muistanut mitenkään, vaikka jäsen olen ollut 36 vuotta!
Täytin viime vuonna 65 v ja jäin eläkkeelle, sen kunniaksi ostin itselleni lahjaksi Venäjänsinisen kissanpennun...
Tuossa se kehrää tuolilla ja yöt nukkuu vieressä..haavelin siitä viimeiset 30 vuotta.
Olen kaunotar 55v
Lahjakortti guessin liikkeeseen tai zalandolle tai stockkalle.
Tykkään shoppailla
Olen kokoa s
Olen käyttänyt kauneusleikkauksiin
35 000
Kannatti
Miehet kuolaa perään:)
Vierailija kirjoitti:
Täytän toukokuussa 60 ja toivoisin että joku tulisi tänne siivoamaan
Minä siivosin meidän 100 neliön
Ullanlinnan asunnon eilen.
Tykkään siivota
Nyt vain joulun odotusta:)
Kaunotar 55v
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin voittaa lotossa 200.000 € ja sen jälkeen sanoutuisin irti töistä.
Minulla on tilillä 300 000
Töissä on käytävä
Asumistuen jälkeen jää 2000 eur vuokraa maksuun.
Harmittaa kun hallitus leikkaa tukia
Kaunotar 55v
Olis ollut kiva saada 4 vuodenajan vaellusteltta mutta ei kukaan hoksannut hankkia.
Yksinäisyyttä ja rauhaa. Se olisi itselle ykkönen.
Jos tuo ei ole mahdollinen, kuten ei useinkaan tunnu olevan, niin sitten ehkä matkalahjakortti.
Tavaraa 60v ihmisellä on usein tarpeeksi, jos ei ole ihan rutiköyhä, joten kaikki kipot, kupot ja koriste-esineet jättäisin kauppaan. Itse en ainakaan näin vähän nuorempanakaan kaipaa mitään tavaraa. Lahjakortti on usein hyvä. Tulee se raha sitten väkisinkin käytettyä siihen, mihin kortti on tarkoitettu (ravintola, hotelle tms). Itse en myöskään raaski ostaa esim kalliita paistinpannuja ja vastaavia, joten sellainen oikein laadukas voisi olla hyvä.
Ensi vuonna tulee 60 täyteen ja toivottavasti saan rahaa. Kävisin kasvohoidossa ainakin. Koskaan en ole käynyt kun ei ole ollut tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna tulee 60 täyteen ja toivottavasti saan rahaa. Kävisin kasvohoidossa ainakin. Koskaan en ole käynyt kun ei ole ollut tarvetta.
Ei se kasvohoito auta
Kudokset ovat valuneet
Mikään kasvohoito ei pusseja tiukenna
Laita ponnari kireelle
Tulee foxy eyes kaupanpäälle
Vierailija kirjoitti:
Täytin jo, enkä aikonut juhlia. Mutta...
lapset ja miniät ilmoittivat tulevansa käymään. Toivat kakut tullessaan. Täysi yllätys.
Työkaverit yllättivät tiimikokouksessa: kakku ja lahjakortti teatteriin
Kaksi ystävää tuli aamulla ennen kahdeksaa olen taakse tuomaan kukkapuskaa.
Kun katsot peiliin
takaisin katsoo
väsyneen näköinen
vähän läski
rillipää
jolla löysä neulemekko
maiharit
ja marimekonlaukku
Lahjakortti prostituoidulle.