Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Kaukoidän kiertomatka, joka sisältää Singaporesta lähtevän risteilyn
Haluaisin, että saisin jonkin irtioton joko Tukholman risteilylle, jonkin kaupunkiloman Eurooppaan tai sitten viikon etelänloman. Ja että samalla mun kissoille järjestettäisiin joko hoitopaikka tai joku voisi katsoa kissojani lomani ajan.
T: Vuonna 2015 viimeksi ulkomailla..
Kysy, haluaako edes jotakin. Minä en halunnut lahjoja enkä juhlia, koska kaikkea jo on liikaakin.
Toivon yhteistä retkeä johonkin meitä kumpaakin kiinnostavaan kohteeseen. Esim. Käsityömessut, Kemin Lumilinna, Oopperajuhlat, mustikka tai sieniretki, vesijuoksu läheisessä kylpylässä tms.
Ensi vuonna 60 v. Toivon lapsen lasta, vauvaa syliin. Niin mutkaton miniää että voisin rauhassa olla omanlaiseni citymummo. Hemmottelisin miniää ja vauvaa. Saisin osallistua mukaan muksuni elämän, ei tuppautuisi.
Ostin tänään juuri lahjakortin puutarhamyymälään kälylleni, joka rakastaa kukkia. Hän saa valita sieltä kukkakimpun tai ensi keväänä kesäkukkia. Itse ilahtuisin myös samanlaisesta lahjasta!
Ei ainakaan Tallinnaan. Mutta joku etelän kohde, mikä ettei.
Krossi kortonkeja. Morsiamet senkun nuorenevat.
Jos sais nuorenmiehen pippeliä vielä vanhana naisena maistaa.
Jotain kallista, esim asunto ulkomailta toivomastani kohteesta.
60-v. juhlat pian tulossa. Lapset ostivat jo etukäteen viikon etelänmatkan, koska tietävät, miten vielä kerran olen halunnut matkustaa ulkomaille lämpimään. Tulee jäämään viimeiseksi matkakseni vähävaraisuuden vuoksi.
Lahjakortti joko johonkin hemmotteluhierontaan tai matkatoimistoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vietin kuusikymppisiäni marraskuun lopulla. Sain lahjaksi kauniin kukkakimpun, torkkuhuovan, Nomination -palan, kirjan ja 80 rullaa vessapaperia! Viimeinen lahja oli paras!
Vessapaperia? Kärsitkö tunnetusti ripulista vai mistä oli kyse??
Ihan käytännöllisestä lahjasta oli kyse! Ei jää käyttämättä! 😊
Risteily uudella Icon of the seas-aluksella. Olisi kiva kerran elämässään kokeilla superöky-risteilijällä lomailua.
Vierailija kirjoitti:
Kaukoidän kiertomatka, joka sisältää Singaporesta lähtevän risteilyn
Ihana, mutta voi olla liian kallis ystäville ja sukulaisille. Olen käynyt kaukoidän kiertomatkalla, Singaporesta lähtevä risteily on tekemättä. Tein risteilyt Mekong-joella Laosissa ja Kambodzassa sekä Halonginlahdella Vietnamissa. Maksoin itse.
Ehkä voi olla reilumpaa kertoa kaikille, että kerää matkaa varten rahaa ja antaa tilinumero? Niin sitten jokainen voi osallistua sillä summalla, millä pystyy.
Itselleni riittäisi ihan pelkkä hoito.