Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?

Vierailija
07.11.2023 |

Yritän napata täältä ideoita lahjaan 

Kommentit (504)

Vierailija
381/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttopuita 2-3 mottia.

N. Kylläkin jo ohittanut tuon iän, mutta joululahjaksi olis kyllä ihanaa saada.

Vierailija
382/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ulkomaanmatka, siis pari-3 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoin lahja olisi koko perhe ravintolassa saman pöydän ääressä syömässä.

Ei tarvita tavaraa. Jos jotain muuta haluaa antaa niin max. kortti ja kukkia.

Vierailija
384/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tai lahjakortit ihan kiva.

Krääsää ei Kiitos. 

Vierailija
385/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini sai 65v.-lahjakseen (ja eläkkeelle siirtymisen kunniaksi) Suomessa tehdyn keinutuolin + aidon lammastaljan. Ei ollut halpa, mutta 10v. myöhemmin ei narise eikä nirise ja on edelleen hyvässä kunnossa. Ei siis mitään IKEA-kopioita tms, vaan ihan käsityötä, joka piti erikseen tilata ja odottaa.

Tuo olisi minusta lähinnä painajaismainen lahja. Löytyisi varmaan muutaman päivän päästä torissa myynnissä. Ensinnäkään minulla ei ole mitään paikkaa, mihin tuollaisen laittaa, se vaatii yllättävän paljon tilaa (meillä oli lapsuudessani sellainen) ja toisekseen en välitä sellaista käyttää.

Olen yli kuusikymppinen, mutta alle 65 v.

Vierailija
386/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa, olen köyhä 🙁

Sitten se raha menee arkeen, laskuihin tai muuhun tylsään. Lahjakortti on siitä hyvä, että se on käytettävä johonkin hemmotteluun tai asiaan jota ei muuten raaskisi toteuttaa.

Vierailija
387/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku todella kaunis kukkakimppu olis ihana.

Itse en niin välitä, syystä; kun kuihtuvat pois, ei jää mitään....

Vierailija
388/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi kunnon tukevan petauspatjan. Patjat ovat niin kalliita, muutta jos kimpassa ostaisivat hyvän petauspatjan, joka tukisi kipeää ristiselkää. Voi, että olisin kiitollinen.

Vierailija
389/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tuli taksi hakemaan pois kotoa ja vei minut keilaamaan minun lasten kanssa, sillä aikaa oli pitopalvelu toimittanut kotiin sen 7 ruuan kattauksen jälkiruokineen ja kakkuineen. Vähän olin tästä hajulla mitä voisi olla tulossa mutta silti yllätys ja mukava sellainen.

Vierailija
390/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artekin tarjoiluvaunu. 

Vierailija
391/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs rannekello. Kuusikymppisten ikäluokka osaa vielä arvostaa sellaista. Merkki kukkaron mukaan.  Muutamalla satasella saa esim. Seikon, Orientin, Tissotin tai Certinan. 

En kyllä mitään tekisi rannekellolla. Viimeksi ollen pitänyt rannekelloa joskus 12-vuotiaana.

Nykyään on kaikilla vielä puhelimetkin mukana kaikkialla.

Nainen, 55v.

Vierailija
392/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä sitten ollaanko jotenkin mielikuvituksettomia vai onko noi "hoidot" sitten oikeesti niin ihania ja ihmeellisiä että ne on tosi monilla näköjään ensisijainen toive. Tää nyt on taas tätä kun en ite tajuu, mä olisin ainakin tosi ankeena jos saisin jonkun jalkahoitolahjakortin ja kukkakimpun. Ennemmin vaikka Hesen lahjakortti ja sixpack siideriä. 

Sama. En ole koskaan tykännyt mistään hoidoista. En erityisemmin pidä siitä, että vieraat ihmiset koskevat. Lisäksi joku yksi naamahoito on yhtä tyhjän kanssa. 

Vierailija
393/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 palan palapeli jollain muulla kuin imelällä maisemakuvalla

Vierailija
394/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 60, oli lapset ja lapsenlapset ruokavierailulla - puolison sisarus kävi ja toi laatikollisen erinomaista viiniä.

Olen niitä antanut lahjaksi edelleen ja ollaan myös juotu, mutta yhden pullon olen säästänyt salaa ja avataan se kun täytän 70 - tuon nyt jo edesmenneen lahjoittajan muistoksi.

Toiveeni siis on, että kotona juhlitaan samaan seurustelevaan tapaan kuin yleensäkin. Varmaan käyn jossain välissä pikku lounaalla parin ystävän kanssa.

- Kuten jokin muumihahmo (ehkä pikku Myy) toteaa: "Pidän yllätyksistä, mutta järjestän ne mieluummin itse."

Vierailija
395/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakori, kortti, kukka, lahjakortti, hyvää seuraa. Marjamehuja, luomua. Ajelu toiveiden mukaan.

Mikä ihmeen ajelu? Sopisi ehkä paremmin 90-vuotiaalle, joka ei enää itse aja ja haluaa käydä katsomassa kotikontuja tms. 

Vierailija
396/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 pulloa Gambina Coctailia

Vierailija
397/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leegio persuvainajia.

Vierailija
398/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoti.

Mitään muuta en toivoisi.

Tulisi luoti ja päättäisi tähän....

Vierailija
399/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kukkakimppu, laadukasta suklaata, kottikärry & kastelukannu, kauniita vuodevaatteita (ei valkoisia tai harmaita, ei Marimekkoa) ja korut ovat aina kivoja. Jos on pakko  antaa lahjakortti niin johonkin puutarhamyymälään. En halua huonosti nukkumaan vieraaseen paikkaan, joten ei mitään kylpylä- tai hotellilahjakortteja.

Vierailija
400/504 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon SINISEN UNIKKO-VERHOKAPAN haluan saada lahjaksi,täyttäessäni ensi vuonna 60-vuotta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme