Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Pieni ulkomaanmatka, siis pari-3 viikkoa.
Kivoin lahja olisi koko perhe ravintolassa saman pöydän ääressä syömässä.
Ei tarvita tavaraa. Jos jotain muuta haluaa antaa niin max. kortti ja kukkia.
Rahaa tai lahjakortit ihan kiva.
Krääsää ei Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Oma äitini sai 65v.-lahjakseen (ja eläkkeelle siirtymisen kunniaksi) Suomessa tehdyn keinutuolin + aidon lammastaljan. Ei ollut halpa, mutta 10v. myöhemmin ei narise eikä nirise ja on edelleen hyvässä kunnossa. Ei siis mitään IKEA-kopioita tms, vaan ihan käsityötä, joka piti erikseen tilata ja odottaa.
Tuo olisi minusta lähinnä painajaismainen lahja. Löytyisi varmaan muutaman päivän päästä torissa myynnissä. Ensinnäkään minulla ei ole mitään paikkaa, mihin tuollaisen laittaa, se vaatii yllättävän paljon tilaa (meillä oli lapsuudessani sellainen) ja toisekseen en välitä sellaista käyttää.
Olen yli kuusikymppinen, mutta alle 65 v.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa, olen köyhä 🙁
Sitten se raha menee arkeen, laskuihin tai muuhun tylsään. Lahjakortti on siitä hyvä, että se on käytettävä johonkin hemmotteluun tai asiaan jota ei muuten raaskisi toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku todella kaunis kukkakimppu olis ihana.
Itse en niin välitä, syystä; kun kuihtuvat pois, ei jää mitään....
Jos saisi kunnon tukevan petauspatjan. Patjat ovat niin kalliita, muutta jos kimpassa ostaisivat hyvän petauspatjan, joka tukisi kipeää ristiselkää. Voi, että olisin kiitollinen.
Minut tuli taksi hakemaan pois kotoa ja vei minut keilaamaan minun lasten kanssa, sillä aikaa oli pitopalvelu toimittanut kotiin sen 7 ruuan kattauksen jälkiruokineen ja kakkuineen. Vähän olin tästä hajulla mitä voisi olla tulossa mutta silti yllätys ja mukava sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs rannekello. Kuusikymppisten ikäluokka osaa vielä arvostaa sellaista. Merkki kukkaron mukaan. Muutamalla satasella saa esim. Seikon, Orientin, Tissotin tai Certinan.
En kyllä mitään tekisi rannekellolla. Viimeksi ollen pitänyt rannekelloa joskus 12-vuotiaana.
Nykyään on kaikilla vielä puhelimetkin mukana kaikkialla.
Nainen, 55v.
Vierailija kirjoitti:
Tiedä sitten ollaanko jotenkin mielikuvituksettomia vai onko noi "hoidot" sitten oikeesti niin ihania ja ihmeellisiä että ne on tosi monilla näköjään ensisijainen toive. Tää nyt on taas tätä kun en ite tajuu, mä olisin ainakin tosi ankeena jos saisin jonkun jalkahoitolahjakortin ja kukkakimpun. Ennemmin vaikka Hesen lahjakortti ja sixpack siideriä.
Sama. En ole koskaan tykännyt mistään hoidoista. En erityisemmin pidä siitä, että vieraat ihmiset koskevat. Lisäksi joku yksi naamahoito on yhtä tyhjän kanssa.
2000 palan palapeli jollain muulla kuin imelällä maisemakuvalla
Kun täytin 60, oli lapset ja lapsenlapset ruokavierailulla - puolison sisarus kävi ja toi laatikollisen erinomaista viiniä.
Olen niitä antanut lahjaksi edelleen ja ollaan myös juotu, mutta yhden pullon olen säästänyt salaa ja avataan se kun täytän 70 - tuon nyt jo edesmenneen lahjoittajan muistoksi.
Toiveeni siis on, että kotona juhlitaan samaan seurustelevaan tapaan kuin yleensäkin. Varmaan käyn jossain välissä pikku lounaalla parin ystävän kanssa.
- Kuten jokin muumihahmo (ehkä pikku Myy) toteaa: "Pidän yllätyksistä, mutta järjestän ne mieluummin itse."
Vierailija kirjoitti:
Lahjakori, kortti, kukka, lahjakortti, hyvää seuraa. Marjamehuja, luomua. Ajelu toiveiden mukaan.
Mikä ihmeen ajelu? Sopisi ehkä paremmin 90-vuotiaalle, joka ei enää itse aja ja haluaa käydä katsomassa kotikontuja tms.
Luoti.
Mitään muuta en toivoisi.
Tulisi luoti ja päättäisi tähän....
Kaunis kukkakimppu, laadukasta suklaata, kottikärry & kastelukannu, kauniita vuodevaatteita (ei valkoisia tai harmaita, ei Marimekkoa) ja korut ovat aina kivoja. Jos on pakko antaa lahjakortti niin johonkin puutarhamyymälään. En halua huonosti nukkumaan vieraaseen paikkaan, joten ei mitään kylpylä- tai hotellilahjakortteja.
Marimekon SINISEN UNIKKO-VERHOKAPAN haluan saada lahjaksi,täyttäessäni ensi vuonna 60-vuotta!
Polttopuita 2-3 mottia.
N. Kylläkin jo ohittanut tuon iän, mutta joululahjaksi olis kyllä ihanaa saada.