Jos täyttäisit nyt 60v, mitä saisi olla lahjaksi?
Kommentit (504)
Täytin jo, enkä aikonut juhlia. Mutta...
lapset ja miniät ilmoittivat tulevansa käymään. Toivat kakut tullessaan. Täysi yllätys.
Työkaverit yllättivät tiimikokouksessa: kakku ja lahjakortti teatteriin
Kaksi ystävää tuli aamulla ennen kahdeksaa olen taakse tuomaan kukkapuskaa.
itse olen ensikevään omia 60 päättänyt olla juhlimatta.
Se olisin kuitenkin minä joka ne järjestää.- Joten ohitan juhlimisen hiljaisesti. En tarjoa kahvejakaan ehkä kenellekkään.
En myöskään odota keneltäkään saavani mitään lahjoja. Olen jo kesällä varannut pidemmän matkan eteläiseen maahan. - Saas nähdä toteutuuko.
Lahjakortti jalkahoitoon ja puolihierontaan. Lisäksi hyvään ravintolaan syömään.q87
Eläkepaperit - kuten edellisen sukupolven ihmiset saivat. Nyt pitäisi painaa vielä 7 vuotta täyteen eläkkeeseen ja 5,5 alennettuun.
Tyylikäs rannekello. Kuusikymppisten ikäluokka osaa vielä arvostaa sellaista. Merkki kukkaron mukaan. Muutamalla satasella saa esim. Seikon, Orientin, Tissotin tai Certinan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän lähivuosina 60, ja toivon totisesti, ettei kukaan osta lahjakortteja hierontaan, kasvohoitoon tmv.
Moni on antanut niille yläpeukkuja, mutta en tajua miksi. Lahjan ostajan kannattaa miettiä oikeasti, minkälainen luonne ja elämäntyyli lahjan saajalla on, eikä miettiä mitä itse siinä tilanteessa haluaisi.
Voimme kertoa vain oman toiveen, koska emme tunne ap:ta
Totta kai.
Tarkoitin vain sitä, että ei kannata ostaa lahjoja heti yleisimpien toiveiden mukaan, vaan miettiä myös kenelle ostaa.
Ei minulla ole mitään lahjakortteja, tai kauneushoitoja, tai hierontaa vastaan. Kaikki ei vain niitä halua itselleen.
Joo, mutta tässäpä yllättäen haluttiin kerrottavan, mitä itse haluaisi. Joten niin kerrotaan, eikä yritetä olla ennustajaeukkoja.
Erittäin hyvä pullo viskiä tai konjakkia. Vaikkapa konjakeista Camuksen tsi Courvoisierin VSOP tai viskeistä Lagavulin.
Inhoan kylpylöitä joten ei ainakaan kylpylälahjakorttia. Kauneushoitolalahjakortti olisi kiva, mutta nimenomaan siihen hoitolaan, jossa tykkään käydä. Kampaajan suhteen sama.
Samppanja tai kukat ovat ihan kivat aina.
Kormoran straikin uusin novelli.
Digitaalinen pöytäkello isoilla kirjaimilla päivä , päivämäärä jne.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että tuossa iässä ei olisi enää mitään materialistisia toiveita, vaan ennemminkin kasassa hyvä kööri jonka kanssa juhlistaa vanhenemista. Mutta jos oikeasti joku juttu, niin kaveriporukalla ulos syömään niin ettei päivänsankarin tarvitse maksaa laskua. Ei tarvii olla mikään fancypancy paikka vaan ihan normimestakin riittää. Ruokaa, hyvää viiniä ja ystäviä. Se on elämää :)
N31
Tämä juuri! Ei tavaraa, ei lahjakortteja, ei viinejä, vaan lisää muistoja yhdessäolemisesta. Tavarat lentää kirppikselle tai toskiin, mutta muistot rytmittää elämää ja lujittaa ystävyyttä
Jos lahja tulisi ystävältä, olisin enemmän kuin ilahtunut hyvästä uutuuskirjasta. Ei sotakirjoja eikä mitään Sofi Oksasta, mutta muutoin lahjan antaja voisi yllättää.
Jos taas olisi kimppalahja ja antajia monta, niin teatteriliput ja illallinen hyvässä ravintolassa.
Sähköskootteri olis kätevä kesäkulkupeli.
Sähköpeiton