IS: Ikisinkkuudesta
En saa linkitystä, mutta kaksi järjevän ja kivan oloista kolmekymppistä kertoo, ettei ole ikinä seurustellut. Ikinä ei tunne ole ollut molemminpuolista.
Ainakaan tuo nainen ei halua kädenlämpöistä suhdetta. Mutta mistä tietää, onko suhde muutakin kuin haalea, jos ei seurustele? Minulla ainakin tunne tulee hitaasti. Se vahva kemia on intohimoa, mutta onhan niitä toisenlaisiakin tunteen vahvistumisia. Jotenkin ajattelen, että jos toinen ihminen tuntuu mielenkiintoiselta ja turvalliselta, niin suhteessa voi olla mahdollisuuksia vaikka mihin.
vai mitä te ajattelette?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Kalju ja valas itkevät iltasanomissa.
Täähän on jotain komediaa eikös olekin?
Ja sinä olet tragediaa tyhmyyksinesi. Meinaat, että tuollainen ylipaino tai "kaljuus" olisi jotenkin este parisuhteelle? Sinun tyhmyytesi on este parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ilkeää kommentoida Eveä rumaksi. Hän sentään yrittää laitattaa itseään, ja maailmasta löytyy paljon rumempia ihmisiä. Miksi Suomessa haukutaan tavallisen näköistä rumaksi? Maailmassa on ihmisiä, jotka kirjaimellisesti syntyy rumina ja heitä kiusataan siitä. Täällä mollataan ja kiusataan tavallisen näköistä ihmistä! Onko tosiaan niin, että Suomessa ollaan näin ruman pikkumaisia? Haluan muuttaa pois täältä. Ihmisyys on kuolemassa pois..Ei ihme, ettei ulkomaalaiset viihdy täällä. Läpisynkkää sakkia.
Varmaan, koska Eve ei ole ruma, eikä tavis, vaan ylipainoinen. Tuo Eve löytäisi kumppanin välittömästi puolen vuoden dieetin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jutun mies on komea. En tiedä mikä luonteessa, voi mättää, mutta ainakin mies on tehnyt sen perusvirheen että pitää tuota kaameaa kupolikaljua. Tajutkaa miehet, kaikki pois jos niitä hiuksia ei ole. Lakkeja voi pitää monissa tilanteissa jos kalju ketuttaa.
Ei ole henkisesti helppo homma miehelle vain siirtyä täyskaljuun eikä se sovi hyvin useimmalle osalle miehistä, mutta joo samaa mieltä että vähintään millisiili kannattaisi pitää tuossa vaiheessa hiustenlähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet tragediaa tyhmyyksinesi. Meinaat, että tuollainen ylipaino tai "kaljuus" olisi jotenkin este parisuhteelle? Sinun tyhmyytesi on este parisuhteelle.
Vastaan erinä, mutta eivät nuo varmasti ole täydellinen este. Mutta hankaloittavat huomattavasti kumppanin löytymistä. Laadukkaasta kumppanista puhumattakaan.
"Minkä näköinen on tarkasti se mies, joka on sinun liigassasi? Mitä ulkoisia ominaisuuksia tässä miehessä on?"
Onko se olennaista? Mielestäni ei, koska ethän sä edes tiedä miltä mä näytän. Olennaista on se että mies on ollut niin eri sarjaa että olen oikeasti järkyttynyt.
Nuo molemmat näyttävät yli 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Ehkä sinkkuus vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä artikkelit ovat naisten gatekeepingiä. Sinkkuus on miesten ongelma samalla tavalla kuin työtapaturmat; kyllä raksaukkojen seassa on silloin tällöin joku raksa-akka ja joskus nainenkin kuolee vaarallisissa töissä, mutta harvinaista se on.
Kun artikkeli sisältää sanat tyyliin "Nykyään deittailu on tämmöinen karkkikauppa, missä on vaikea päättää mitä kaikkea ostaisi tänään!" niin tietää että se on naisen kirjoittama ja täysin vieraantunut sinkkuuden todellisuudesta yhteiskunnan tasolla.
Tavallisista miehistä taas iso osa esittää saavansa seksiä ja saavansa suosiota naisilta, koska rehellisyys alentaisi osakkeita vielä lisää lihamarkkinoilla. Sen takia he liittyvät naisten riveihin nauramaan selibaattilaisille.
Sä oot saastuttanut ittes netin naisviha yhteisössä. Muistutuksen vuoksi. Kumppani ei poista läheisriippuvuutta. Joudut siltikin työstämään itseäsi ja käymään aika ajoin terapiassa. Tämä koskee riippuvuudesta kärsiviä naisiakin. Puhun nyt kuitenkin enempi miehistä,koska ootte onnistuneet kääntämään riippuvuuden uhan sijasta mahdollisuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Iso juttu se että lihava ruma nainen ei löydä miestä. Eipä kerro miten nirso on mutta kyllä kaikki sen nyt tajuaa ettei se halua omantasoista lihavaa miestä
Kerropa vähän tarkemmin tästä hänelle omantasoisesta lihavasta miehestä. Millainen se mies noin muuten on?
Jos toisen taso on matkustella ja käydä taidenäyttelyissä ja toisen vaeltaa metsissä niin miten nämä arvotetaan keskenään ylemmäs ja alemmas? Eikös ne ole ihan yhtä "korkealla" tai "matalalla", ovat vaan epäsopivat keskenään. Et sinä saa ympyrästä neliötä ja molemmat ovat ihan yhtä oikein.
En näe jutun miehessä mitään vikaa sinänsä, mutta olen varmaan epätoivoinen läski? Ainoa, mikä mietityttää on se, että onko hän hyvin hiljainen, varovainen tai sulkeutunut. Paha sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin luen mielenkiinnolla pariutumiseen liittyvät artikkelit ja on oleellista nähdä ikisinkkujen kuvat koska ulkonäkö määrittää kysynnän aika pitkälti.
Äärimmäisen usein naisen vastentahtoisen sinkkuuden takana on ylipaino.
Miehessä ei tarvitse edes olla mitään vikaa ollakseen ikisinkku, riittää kun on vain tavis ilman erityisiä vahvuuksia kuten ekstrovertti naistennaurattajaluonne, pitkä, korkea status/varakas jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin että yksi syy ihan sinällään sosisaalisten ja kunnolisten ihmisten seurustelemattomuuteen on tietynlainen kyvyttömyys heittäytymiseen. Pelataan liikaa varman päälle ja ajatellaan kaikki "puhki". Ihastuminen edellyttää että laittaa hetkeksi aivot narikkaan ja antaa vain tunteiden ja viettien viedä. Sellainen voi olla osalle ihmisistä vaikeaa ja silloin voimakkaat romanttiset tunteet voivat jäädä syntymättä vaikka sinällään haluaisikin parisuhteen.
Tunnistan ilmiön itsessäni. Alkoholistivanhempien lapsena olen tottunut kontrolloimaan kaikkea ympärilläni, ja ihan viimeinen asia, mitä haluan tehdä on heittäytyminen. Sellaiset "älä ylianalysoi" tai "otat vaan rennosti"-kehotukset tuntuvat lähinnä suoralta vittuilulta.
Vierailija kirjoitti:
"Minkä näköinen on tarkasti se mies, joka on sinun liigassasi? Mitä ulkoisia ominaisuuksia tässä miehessä on?"
Onko se olennaista? Mielestäni ei, koska ethän sä edes tiedä miltä mä näytän. Olennaista on se että mies on ollut niin eri sarjaa että olen oikeasti järkyttynyt.
On se olennaista. Minä tiedän, miltä tuo mies nimittäin sinun mielestäsi näyttää. Etkä ole todennäköisesti lähellekään sen miehen tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ilkeää kommentoida Eveä rumaksi. Hän sentään yrittää laitattaa itseään, ja maailmasta löytyy paljon rumempia ihmisiä. Miksi Suomessa haukutaan tavallisen näköistä rumaksi? Maailmassa on ihmisiä, jotka kirjaimellisesti syntyy rumina ja heitä kiusataan siitä. Täällä mollataan ja kiusataan tavallisen näköistä ihmistä! Onko tosiaan niin, että Suomessa ollaan näin ruman pikkumaisia? Haluan muuttaa pois täältä. Ihmisyys on kuolemassa pois..Ei ihme, ettei ulkomaalaiset viihdy täällä. Läpisynkkää sakkia.
Jos Even taso on liian ruma niin ei ihme, ettei pareja synny, koska Eve on ihan normaalin itsestään huolehtivan naisen näköinen eikä mitenkään ulkoisesti surkeampi kuin tavallinen suomalainen mies. On huolitellumpi.
"Se vahva kemia on intohimoa"
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino,rumuus ja kaljuus ei ole este parisuhteelle mutta ne vaikeuttaa parisuhteen löytymistä koska ne ei ole haluttuja asioita kumppanissa.
Ylipainoisen tai ruman ihmisen on pakko laskea rimaa jos se on liian korkealla ja kumppania ei vaan löydy. Ylipainoiset ja rumat pariutuu keskenään.
Minkä näköinen on tarkasti se mies, joka on sinun liigassasi? Mitä ulkoisia ominaisuuksia tässä miehessä on?
Olen eri, mutta minun kanssani eri liigassa on esim. mies, joka juoksee baareissa, käyttää liikaa alkoholia, kiroilee ja puhuu alatyylisesti ja rahvaasti, vihaa maailmaa ja/tai ihmisiä ja on alati pahalla tuulella, käyttää jotain huppareita tai muita teinityylisiä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Even taso on liian ruma niin ei ihme, ettei pareja synny, koska Eve on ihan normaalin itsestään huolehtivan naisen näköinen eikä mitenkään ulkoisesti surkeampi kuin tavallinen suomalainen mies. On huolitellumpi.
Huolittelut on ihan se ja sama, jos naisella on ylipainoa. Ylipaino mitätöi kaikki huolittelut pariutumisen kannalta. Miehet eivät ole naisia. Toki huoliteltu olemus on molemmille sukupuolille ihan oleellinen juttu toisten huomioimisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se olennaista. Minä tiedän, miltä tuo mies nimittäin sinun mielestäsi näyttää. Etkä ole todennäköisesti lähellekään sen miehen tasoa.
No sä voit ihan vapaasti ajatella mitä haluat, ihan sama. Tiedän kyllä paremmin kuin sinä miltä näytän ja minkä näköiset miehet ovat minusta olleet kiinnostuneita. Mun ei todellakaan tarvitse tyytyä sellaisiin jotka aiheuttavat järkytyksen tunteen.
Aaah, kyllä kannatti taas olla lapseton sinkku, niin ei tarvitse repiä ressiä kaiken maailman "markkina-arvoista" ja muusta säätämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin että yksi syy ihan sinällään sosisaalisten ja kunnolisten ihmisten seurustelemattomuuteen on tietynlainen kyvyttömyys heittäytymiseen. Pelataan liikaa varman päälle ja ajatellaan kaikki "puhki". Ihastuminen edellyttää että laittaa hetkeksi aivot narikkaan ja antaa vain tunteiden ja viettien viedä. Sellainen voi olla osalle ihmisistä vaikeaa ja silloin voimakkaat romanttiset tunteet voivat jäädä syntymättä vaikka sinällään haluaisikin parisuhteen.
Tunnistan ilmiön itsessäni. Alkoholistivanhempien lapsena olen tottunut kontrolloimaan kaikkea ympärilläni, ja ihan viimeinen asia, mitä haluan tehdä on heittäytyminen. Sellaiset "älä ylianalysoi" tai "otat vaan rennosti"-kehotukset tuntuvat lähinnä suoralta vittuilulta.
Tuo on asia, minkä ainakin itse haluaisin kuulla heti kättelyssä.
Eli Jarkko on joko työtön tai sitten se ei tee amk tason töitä.