Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Ikisinkkuudesta

Vierailija
06.11.2023 |

En saa linkitystä, mutta kaksi järjevän ja kivan oloista kolmekymppistä kertoo, ettei ole ikinä seurustellut. Ikinä ei tunne ole ollut molemminpuolista.

Ainakaan tuo nainen ei halua kädenlämpöistä suhdetta. Mutta mistä tietää, onko suhde muutakin kuin haalea, jos ei seurustele? Minulla ainakin tunne tulee hitaasti. Se vahva kemia on intohimoa, mutta onhan niitä toisenlaisiakin tunteen vahvistumisia. Jotenkin ajattelen, että jos toinen ihminen tuntuu mielenkiintoiselta ja turvalliselta, niin suhteessa voi olla mahdollisuuksia vaikka mihin.

vai mitä te ajattelette?

Kommentit (242)

Vierailija
141/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen hakee jotain ihme sosiaalista perhosta jota ei oo olemassakaan. Etsisi semmosta ystäviä naisista, ei miehestä.

Vierailija
142/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkausarvet on aina turnoff

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ylipaino on ongelma, miehellä nuoruuden otsakaljuus. Laittaisi  lippiksen päähän tai muun hatun niin se ei olisi ongelma. 

Niin. Se on ikävää, jos otsakaljut miehet ovat niin pinnallisia, että heitä haittaa naisen ylipaino. Ylipainoisista naisista suurimmalle osalle miehen otsakaljuus ei ole seurustelun este vaan ne ovat ihan muita juttuja.

Vierailija
144/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet pitää ikisinkkua luuserina jonka pitäisi laskea tasoaan? Mä olin nuorena aina epäsuosittu nainen. Mua ei kukaan lähestynyt koskaan missään. Ei silti tarvinnut tyytyä mihinkään huonoon mieheen koska se ainoa mies joka musta kiinnostui vakavasti, oli kuitenkin ihana ja fiksu, pitkä, komea, korkeasti kouluttautunut kunnollinen mies. Ei mun tarvitse olla mikään supersuosittu, riittää yksi täydellinen mies. 

Vierailija
145/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella ylipaino on ongelma, miehellä nuoruuden otsakaljuus. Laittaisi  lippiksen päähän tai muun hatun niin se ei olisi ongelma. 

Niin. Se on ikävää, jos otsakaljut miehet ovat niin pinnallisia, että heitä haittaa naisen ylipaino. Ylipainoisista naisista suurimmalle osalle miehen otsakaljuus ei ole seurustelun este vaan ne ovat ihan muita juttuja.

Eli onko niin, että kaljun miehen vastinpari on se ylipainoinen nainen?

Vierailija
146/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi monet pitää ikisinkkua luuserina jonka pitäisi laskea tasoaan? Mä olin nuorena aina epäsuosittu nainen. Mua ei kukaan lähestynyt koskaan missään. Ei silti tarvinnut tyytyä mihinkään huonoon mieheen koska se ainoa mies joka musta kiinnostui vakavasti, oli kuitenkin ihana ja fiksu, pitkä, komea, korkeasti kouluttautunut kunnollinen mies. Ei mun tarvitse olla mikään supersuosittu, riittää yksi täydellinen mies. 

Niinpä. Ja sitten, jos sinnittelisit yrittämässä sen epäsopivan tyypin kanssa rimaa laskettuasi, se sopiva saattaisi jäädä löytymättä. 

Vierailija
147/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakaan ei ole miehenä lähestynyt kukaan nainen. Onko joku oletusarvo, että naista pitäisi jonkun lähestyä?

Vierailija
148/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja salaisi kaljuutensa. Jos kohdalle sattuu nainen, jolle kalju onkin ehdoton ei, niin hatun poisoton jälkeen pettymys on suuri. Molemmilla.

Vierailija
149/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko niin, että kaljun miehen vastinpari on se ylipainoinen nainen?

Ei. Kenenkään vastinpari ei määräydy noin. Kerroin vaan ihmispsykologiasta noin yleisesti. Että vain tietynlaiset naiset - ylipainoisia tai ei - kokevat miehen otsakaljun esteeksi. Ongelma on tietysti se, jos haluat juuri sellaisen naisen ja sinulla on otsakalju. Ehkä sellainen mies on itsekin sen verran pinnallinen, että on käynyt hiussiirteen ottamassa tai hankkinut tupeen. 

Vierailija
150/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja sitten, jos sinnittelisit yrittämässä sen epäsopivan tyypin kanssa rimaa laskettuasi, se sopiva saattaisi jäädä löytymättä. 

Kuka edes haluaa olla se joku johon tyydytään? Kun jollekin toiselle olet se maailman paras kumppani ja ykkösvalinta? 

Vierailija
151/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakaan ei ole miehenä lähestynyt kukaan nainen. Onko joku oletusarvo, että naista pitäisi jonkun lähestyä?

Silleen se biologiassa menee. Ei kai sille mitään voi, jos e-pillerihormoneja sisältävä juomavesi on vaikuttanut hormonitoimintaasi. 

Vierailija
152/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja salaisi kaljuutensa. Jos kohdalle sattuu nainen, jolle kalju onkin ehdoton ei, niin hatun poisoton jälkeen pettymys on suuri. Molemmilla.

Sellainen nainen ei mitään parisuhdemateriaalia olekaan.

Vierailija
153/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä naisia ylipainoisina kelvottomina pitävä, ota pois listaltasi nuo vaateet lihaksista ja rasvaprosentista, koska ne ovat ihan vastaava naisten ylipainon kanssa - eli täysin fiksattavissa olevia juttuja.  

Vierailija
154/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä kolmekymppisenä voi puhua mistään nuoruuskaljuudesta.

Salattujen elämien Emil Hallberg näyttelijällä tosin voi, hän kaljuuntui jo ihan 20 vuotiaana pahasti.

Vierailija
155/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän artikkelin naisen kannattaisi opetella kehittämään viestintätaitojaan. Deittimaailmassa puutteet käännetään eduiksi. Jos vaikka on joutunut rahanpuutteen vuoksi luopumaan autosta, se käännetään ympäristöteoksi ja ekologiseksi elämäntavaksi.

Itsevarmuus viehättää parhaiten. Myös omiin kuviinsa kannattaa satsata, koska ulkonäkö kuitenkin on se ensimmäinen kiinnostuksen herättäjä.

Toisin sanoen pitäisi valehdella. Sehän onkin mahtava alku suhteelle.

Olen eri, mutta en ajattele tuota valehteluna, vaan valkoisena valheena. Aina voi sanoa, etten ole kauheasti seurustellut tai en ole vakavasti seurustellut. Vasta myöhemmin kertoo, miten asia oikeasti on. En minä sitä ottaisi valheena. 

Miksi aiemmista seurusteluista pitäisi edes puhua? Mitä sillä on väliä, vaikka ei olisi seurustellut? Itse en näe sitä mitenkään kovin erikoisena asiana. Kuitenkin joka parisuhteessa asiat muotoutuvat omalla tavallaan eikä parisuhteessa oloa tarvitse "opetella" etukäteen.

Vierailija
156/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju ja valas itkevät iltasanomissa. 

Täähän on jotain komediaa eikös olekin?

Itse ainakin luen mielenkiinnolla pariutumiseen liittyvät artikkelit ja on oleellista nähdä ikisinkkujen kuvat koska ulkonäkö määrittää kysynnän aika pitkälti.

Äärimmäisen usein naisen vastentahtoisen sinkkuuden takana on ylipaino.

Miehessä ei tarvitse edes olla mitään vikaa ollakseen ikisinkku, riittää kun on vain tavis ilman erityisiä vahvuuksia kuten ekstrovertti naistennaurattajaluonne, pitkä, korkea status/varakas jne.

Miehessä on yleensä vikana pasga luonne, huonot sosiaaliset taidot ja kyvyttömyys huolehtia ulkonäöstään.

Tämä. Ei ole mallia terveestä ihmissuhteesta. 

Vierailija
157/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu varmasti jos tämä Eve laihduttaisi niin hänen perässään olisi paljon enemmän miehiä. Mutta se että haluaako hän niin pinnallisen miehen jolle hän kelpaa vain laihana, ja joka luultavasti jättäisi tai pettäisi, jos painoa tulee takaisin, se onkin eri juttu. Parempi olla sellainen kun on ja jos joku kiinnostuu, niin ainakin se kiinnostuu siihen aitoon henkilöön, ei mihinkään esittämiseen.

Vierailija
158/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen hakee jotain ihme sosiaalista perhosta jota ei oo olemassakaan. Etsisi semmosta ystäviä naisista, ei miehestä.

Kyllä niitä on. Tuolla naisella voi olla kulttuurieroavaisuudet ongelmana, jos on tottunut tietynlaisiin miehiin lapsuudessaan ja nyt sitten ulkomaailmassa ei ole onnistunut törmäämään samanlaisiin. Tai sitten haluaa törmätä nimenomaisesti vastakohtiin. 

Vierailija
159/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous, introverttiys ja matala libido saa jäämään ikisinkuksi. Samoin huonot parisuhdemallit tai niiden puuttuminen kokonaan lapsuudenperheestä.  

Vierailija
160/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että yksi syy ihan sinällään sosisaalisten ja kunnolisten ihmisten seurustelemattomuuteen on tietynlainen kyvyttömyys heittäytymiseen. Pelataan liikaa varman päälle ja ajatellaan kaikki "puhki". Ihastuminen edellyttää että laittaa hetkeksi aivot narikkaan ja antaa vain tunteiden ja viettien viedä. Sellainen voi olla osalle ihmisistä vaikeaa ja silloin voimakkaat romanttiset tunteet voivat jäädä syntymättä vaikka sinällään haluaisikin parisuhteen.

Tunnistan ilmiön itsessäni. Alkoholistivanhempien lapsena olen tottunut kontrolloimaan kaikkea ympärilläni, ja ihan viimeinen asia, mitä haluan tehdä on heittäytyminen. Sellaiset "älä ylianalysoi" tai "otat vaan rennosti"-kehotukset tuntuvat lähinnä suoralta vittuilulta.

Tuo on asia, minkä ainakin itse haluaisin kuulla heti kättelyssä.

Ymmärrän tuon hyvin. Minä en kuitenkaan halua avautua henkilökohtaisista asioistani ennen kuin ko. henkilö on osoittautunut tiedon arvoiseksi. Jos suoraan kysytään, niin rehellisen vastauksen toki saa.

Valitettavan monet eivät katso asiakseen kertoa edes kysyttäessä esimerkiksi aviopuolisostaan, lapsistaan tai päihderiippuvuudesta. Itse en yritä pimittää tietoa, en vain halua että tuo yksi asia heti kättelyssä leimaa minut toisen silmissä, ellei se hänelle erityisen tärkeä ole.