Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Ikisinkkuudesta

Vierailija
06.11.2023 |

En saa linkitystä, mutta kaksi järjevän ja kivan oloista kolmekymppistä kertoo, ettei ole ikinä seurustellut. Ikinä ei tunne ole ollut molemminpuolista.

Ainakaan tuo nainen ei halua kädenlämpöistä suhdetta. Mutta mistä tietää, onko suhde muutakin kuin haalea, jos ei seurustele? Minulla ainakin tunne tulee hitaasti. Se vahva kemia on intohimoa, mutta onhan niitä toisenlaisiakin tunteen vahvistumisia. Jotenkin ajattelen, että jos toinen ihminen tuntuu mielenkiintoiselta ja turvalliselta, niin suhteessa voi olla mahdollisuuksia vaikka mihin.

vai mitä te ajattelette?

Kommentit (242)

Vierailija
1/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kiinnostunut suurella todennäköisyydellä pakenee, jos asiaa lähtee toitottamaan. Pikemminkin tässä asiassa kannata sumuttaa hieman. Ymmärrystä ja tukea kannattaa tapailun alkuvaiheessa hakea vaikkapa ystävistä, ei treffailukumppanista.

Vierailija
2/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake it until you make it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat tässä suhteessa erilaisia. Itselleni tunteet tulevat joko muutamassa sekunnissa tai sitten niitä ei tule. Tarkoitan siis sitä voimakasta halua olla toisen lähellä ja tutustua tarkemmin. Jos toinen on vain kiva ja turvallinen, suhteella ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
5/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että yksi syy ihan sinällään sosisaalisten ja kunnolisten ihmisten seurustelemattomuuteen on tietynlainen kyvyttömyys heittäytymiseen. Pelataan liikaa varman päälle ja ajatellaan kaikki "puhki". Ihastuminen edellyttää että laittaa hetkeksi aivot narikkaan ja antaa vain tunteiden ja viettien viedä. Sellainen voi olla osalle ihmisistä vaikeaa ja silloin voimakkaat romanttiset tunteet voivat jäädä syntymättä vaikka sinällään haluaisikin parisuhteen.

Vierailija
6/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Deittimaailmassa puutteet käännetään eduiksi. Jos vaikka on joutunut rahanpuutteen vuoksi luopumaan autosta, se käännetään ympäristöteoksi ja ekologiseksi elämäntavaksi."

Itse sanoisin ennemminkin että hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen on ja käyttäytyy ihan kuin puutteet eivät olisi puutteita lainkaan. Ei siis selitellä mitään (se saattaa helposti kuulostaa juuri selittelyltä) vaan ollaan kuin mitään ongelmaa ei olisikaan. Se on juuri sitä hyvää itsetuntoa että ollaan sitä mitä ollaan eikä ainakaan näytetä että välitettäisiin ollenkaan siitä mitä muut siitä ajattelevat.

Vierailija
7/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että yksi syy ihan sinällään sosisaalisten ja kunnolisten ihmisten seurustelemattomuuteen on tietynlainen kyvyttömyys heittäytymiseen. Pelataan liikaa varman päälle ja ajatellaan kaikki "puhki". Ihastuminen edellyttää että laittaa hetkeksi aivot narikkaan ja antaa vain tunteiden ja viettien viedä. Sellainen voi olla osalle ihmisistä vaikeaa ja silloin voimakkaat romanttiset tunteet voivat jäädä syntymättä vaikka sinällään haluaisikin parisuhteen.

No en kyllä suosittele suin päin etenemistä kenen tahansa kanssa. Olen tehnyt tuota "heittäytymistä", ja siitä on seurannut vain hyväksikäyttöä. Tiettyä harkintaa ja ajattelua pitää olla.

Vierailija
8/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ikisinkkumies ja ikää 33v, tuo artikkeli oli minusta ehkä jopa outo. Tuli sellainen olo että kyseiset henkilöt "kärsii" siitä että he ovat sinkkuja. Itse olen varmaankin sinkku omasta halustani koska olen introvertti ja olen itsenäinen eli pärjään arjen askareista yksin sekä elätän itseni.

Olen ollut lähes aina se joka on antanut pakit naiselle jos se on halunnut tutustua minuun paremmin.

Outoa on myös se että miksi yhä (iki)sinkkuja ihmetellään yhä koska sehän on vain elämäntyyli miten elää.

Vierailija
9/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ikisinkkumies ja ikää 33v, tuo artikkeli oli minusta ehkä jopa outo. Tuli sellainen olo että kyseiset henkilöt "kärsii" siitä että he ovat sinkkuja. Itse olen varmaankin sinkku omasta halustani koska olen introvertti ja olen itsenäinen eli pärjään arjen askareista yksin sekä elätän itseni.

Olen ollut lähes aina se joka on antanut pakit naiselle jos se on halunnut tutustua minuun paremmin.

Outoa on myös se että miksi yhä (iki)sinkkuja ihmetellään yhä koska sehän on vain elämäntyyli miten elää.

niin, monella se on valinta. Mutta yksinäisyys on valtavan yleistä. Ja se on surullista.

Vierailija
10/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko on liian tavis ja Eve pullukkanaisena yliarvioi tasonsa.

Vierailija
11/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on se, että olen muutamia kertoja kokenut sellaista käsittämätöntä kemiaa toista ihmistä kohtaan (mutta ei muuten ollut näissä tapauksissa mahdollista edetä). Kun tietää, että voi kokea tällaista, on aika iso kynnys lähteä virittelemään jotain jonkun "no ehkä tuo on ihan kiva"-tyyppisen kanssa.

Vierailija
12/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarkko on liian tavis ja Eve pullukkanaisena yliarvioi tasonsa.

Vähän vähemmän tuota kirkaanpunaista huulipunaa.

Vierailija
13/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ikisinkkunaisena ajattelen että toisilla on vaan enemmän onnea elämässä ja sitten on meitä joilla näissä asioissa sitä tuuria ei ole. Kohtalo on päättänyt meidän kohdalla toisin. Tunnen ihmisiä jotka ovat käyneet kerran elämässään baarissa ja löytäneet sieltä heti puolisonsa.

Vierailija
14/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ikisinkkunaisena ajattelen että toisilla on vaan enemmän onnea elämässä ja sitten on meitä joilla näissä asioissa sitä tuuria ei ole. Kohtalo on päättänyt meidän kohdalla toisin. Tunnen ihmisiä jotka ovat käyneet kerran elämässään baarissa ja löytäneet sieltä heti puolisonsa.

hyvin, hyvin harva saa lottovoiton. Muiden raha tulee ihan muualta.

Vierailija
15/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän artikkelin naisen kannattaisi opetella kehittämään viestintätaitojaan. Deittimaailmassa puutteet käännetään eduiksi. Jos vaikka on joutunut rahanpuutteen vuoksi luopumaan autosta, se käännetään ympäristöteoksi ja ekologiseksi elämäntavaksi.

Itsevarmuus viehättää parhaiten. Myös omiin kuviinsa kannattaa satsata, koska ulkonäkö kuitenkin on se ensimmäinen kiinnostuksen herättäjä.

Toisin sanoen pitäisi valehdella. Sehän onkin mahtava alku suhteelle.

Vierailija
16/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kiinnostunut suurella todennäköisyydellä pakenee, jos asiaa lähtee toitottamaan. Pikemminkin tässä asiassa kannata sumuttaa hieman. Ymmärrystä ja tukea kannattaa tapailun alkuvaiheessa hakea vaikkapa ystävistä, ei treffailukumppanista.

Siitä läheisriippuvuudesta...

Vierailija
17/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän artikkelin naisen kannattaisi opetella kehittämään viestintätaitojaan. Deittimaailmassa puutteet käännetään eduiksi. Jos vaikka on joutunut rahanpuutteen vuoksi luopumaan autosta, se käännetään ympäristöteoksi ja ekologiseksi elämäntavaksi.

Itsevarmuus viehättää parhaiten. Myös omiin kuviinsa kannattaa satsata, koska ulkonäkö kuitenkin on se ensimmäinen kiinnostuksen herättäjä.

Toisin sanoen pitäisi valehdella. Sehän onkin mahtava alku suhteelle.

Olen eri, mutta en ajattele tuota valehteluna, vaan valkoisena valheena. Aina voi sanoa, etten ole kauheasti seurustellut tai en ole vakavasti seurustellut. Vasta myöhemmin kertoo, miten asia oikeasti on. En minä sitä ottaisi valheena. 

Vierailija
18/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he kärsivätkin? Kaikki eivät ole sinkkuja omasta tahdostaan.

Vierailija
19/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on se, että olen muutamia kertoja kokenut sellaista käsittämätöntä kemiaa toista ihmistä kohtaan (mutta ei muuten ollut näissä tapauksissa mahdollista edetä). Kun tietää, että voi kokea tällaista, on aika iso kynnys lähteä virittelemään jotain jonkun "no ehkä tuo on ihan kiva"-tyyppisen kanssa.

Ja lisään vielä sen, että toinen ongelma on se, että olen kai semisti aseksuaalinen, sillä seksi ei kiinnosta ollenkaan sellaisenaan, vaan vain jos on muutenkin kemiaa.

Vierailija
20/242 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä sen, että toinen ongelma on se, että olen kai semisti aseksuaalinen, sillä seksi ei kiinnosta ollenkaan sellaisenaan, vaan vain jos on muutenkin kemiaa.

Olet demiseksuaali tai a-romanttinen.A-seksuaali ei halua seksiä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän