Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen nainen

Vierailija
01.11.2023 |

Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.

Kommentit (358)

Vierailija
121/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 160-senttinen nainen haluaisi miehen, joka olisi aivan max 180-senttinen, älykäs ja työssäkäyvä ja jota voisi jossain asiassa katsoa ylöspäin (muutenkin kuin että olisi minua pidempi, se ei ole edes paljon vaadittu). Joka asiassa ei tarvitse olla mitään ykkösluokkaa, mutta miehellä pitäisi olla vaikka jotain sellaista osaamista, jota minulla ei ole ja jossa hän olisi sataprosenttisesti pätevämpi ja osaavampi kuin minä.

Fyysinen vahvuus tai joku "apinamiesmäisyys" tai NHL-kiekkoilijatyyppisyys, laatikkoleukaisuus (mitä se sitten ikinä tarkoittaakin) ei kiinnosta pätkääkään. Mieluummin haluaisin sellaisen, joka olisi ulkoisesti vaatimattomampi tyyppi. Älykkyys on kaikkein puoleensavetävin piirre miehessä. Siksi tiettyjen ammattien edustajat ovat kiinnostavimpia ulkonäöstä riippumatta. No, viiksekästä (ja parrakasta) miestä en huoli

Mitä et ymmärtänyt silmälasikommentissa? Vahvat lasit saavat silmät näyttämään huomattavasti suuremmilta tai pienemmiltä.

Kun naiset sanovat pitävänsä silmälaseja seksikkäinä, he tarkoittavat laseja joilla korjataan niin lievää liki-, tai plussanäköisyyttä, etteivät ne vääristä silmien kokoa.

Vierailija
122/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja käytännössä sen asian jossa katsot miestä ylöspäin, pitää olla tältä listalta:

- ammatti

- status

- raha

Todellakaan ei kelpaa jos mies on taitava jossain harrastuksessa tms

Tämmöisiäkin päätelmiä saa ihan vapaasti tehdä. Eri asia on, osuiko oikeaan.

No kerro meille mitä ne "tietyt seksikkäät ammatit" ovat?

Niitähän on useita. Sellaiset ammatit, joihin päästäkseen ja joissa pärjätäkseen tarvitaan älyä. Jos on ihan pakko joitain mainita, niin olkoon vaikka lääkäri, juristi tai jonkin erikoisalan asiantuntija, tutkija tai vaikka herra paratkoon näyttelijä, siinäkin vaaditaan omanlaistaan älykkyyttä. Raha ei ainakaan ole se, mitä kaipaan mieheltä, en todellakaan etsi elättäjää. Naisen kuuluu olla taloudellisesti riippumaton miehestä, sama toki pätee mieheen. Mikään status itsessään ei ole tärkeää, mutta se on, että mies pitää työstään, on siinä hyvä (ei tarvitse olla paras), hänellä on jotain intohimoa omaan tekemiseensä, omia päämääriä ja omia unelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 160-senttinen nainen haluaisi miehen, joka olisi aivan max 180-senttinen, älykäs ja työssäkäyvä ja jota voisi jossain asiassa katsoa ylöspäin (muutenkin kuin että olisi minua pidempi, se ei ole edes paljon vaadittu). Joka asiassa ei tarvitse olla mitään ykkösluokkaa, mutta miehellä pitäisi olla vaikka jotain sellaista osaamista, jota minulla ei ole ja jossa hän olisi sataprosenttisesti pätevämpi ja osaavampi kuin minä.

Fyysinen vahvuus tai joku "apinamiesmäisyys" tai NHL-kiekkoilijatyyppisyys, laatikkoleukaisuus (mitä se sitten ikinä tarkoittaakin) ei kiinnosta pätkääkään. Mieluummin haluaisin sellaisen, joka olisi ulkoisesti vaatimattomampi tyyppi. Älykkyys on kaikkein puoleensavetävin piirre miehessä. Siksi tiettyjen ammattien edustajat ovat kiinnostavimpia ulkonäöstä riippumatta. No, viiksekästä (ja parrakasta) miestä en huoli

Kommenttejasi kritisoidaan, koska ne ovat täyttä palturia alusta loppuun.

Miehen tulee olla max 180cm, mutta sitten tosi lyhyt mies ei käykään.

"Silmistä kajastava äly" on tärkeintä, mutta sitten ratkaiseekin silmien väri, joka ei liity mitenkään älyyn.

Rakastut muka älyyn, mutta sitten mainitsetkin ammatin joka littyy statukseen. Älykäs siivooja joka harrastaa vapaa-ajallaan älyllisiä juttuja ei kävisikään.

Miehen pitää olla jossain asiassa sinua parempi, ihan aiheesta kysellään liittyykö tämä asia sektoriin raha/status/vaikutusvalta/ joku sinua konkreettisesti hyödyttävä asia.

Vierailija
124/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira tai kissa. Saat saman läheisyyden ilman miehen aiheuttamia ongelmia.

Vierailija
125/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja käytännössä sen asian jossa katsot miestä ylöspäin, pitää olla tältä listalta:

- ammatti

- status

- raha

Todellakaan ei kelpaa jos mies on taitava jossain harrastuksessa tms

Tämmöisiäkin päätelmiä saa ihan vapaasti tehdä. Eri asia on, osuiko oikeaan.

No kerro meille mitä ne "tietyt seksikkäät ammatit" ovat?

Niitähän on useita. Sellaiset ammatit, joihin päästäkseen ja joissa pärjätäkseen tarvitaan älyä. Jos on ihan pakko joitain mainita, niin olkoon vaikka lääkäri, juristi tai jonkin erikoisalan asiantuntija, tutkija tai vaikka herra paratkoon näyttelijä, siinäkin vaaditaan omanla

Eli statusammatti pitää olla, siinähän se tuli.

Vierailija
126/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä et ymmärtänyt silmälasikommentissa? Vahvat lasit saavat silmät näyttämään huomattavasti suuremmilta tai pienemmiltä.

Kun naiset sanovat pitävänsä silmälaseja seksikkäinä, he tarkoittavat laseja joilla korjataan niin lievää liki-, tai plussanäköisyyttä, etteivät ne vääristä silmien kokoa.

Ok, nyt ymmärsin. En ole koskaan varmaankaan nähnyt kenelläkään niin vahvoja silmälaseja, että niiden silmien kokoa vääristävä ominaisuus häiritsisi. Voi olla, että olet oikeassa, ei vain vielä ole tullut vastaan sellaista silmälasien vääristämää silmää.

Vierailija
127/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa vanhaneiti! Nauti vapaudestasi ja siitä, ettei Sinun tarvitse illasta toiseen katsoa jalkapallomatseja viinalle ja hielle haisevan äijänturilaan kanssa peiton alla. Elä täysillä omaa elämääsi! (Tai muuta meille)

Vierailija
128/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ei. Löydän sen kauppareissunkin aikana useamman miehen jonka mieluusti ottaisin elämääni ainakin ensivaikutelman perusteella. 

Ap

No osaatko sanoa syytä miksi olet sinkku? Ei kaikki miehet ole todellakaan sitä mitä nämä miesvihaa lietsovat naiset kirjoittaa. Onko syynä sinun ujous, alotteellisuuden puute, ennakkoluulot, vai mikä estää tekemästä kontaktia sellaiseen tavalliseen mieheen joita näet esim kaupassa? Vai näyttääkö ne tavalliset kumminkin liian arkiselta että ei maksa vaivaa tutustua heihin? Ja ajatteleeko se arkinen mies sinusta ihan samalla tavalla?

Huono itsetunto. En usko, että kukaan voisi olla musta kiinnostunut. Ja silloin kun joskus olen tehnyt aloitteita, niin ne on päättyneet kirveleviin pakkeihin. En osaa yhtään lukea ihmisiä enkä uskalla mennä enää edes treffeille, kun en kestä sitä jos mun mielestä on mukavaa ja synkkaa, ja mies kuitenkin sen jälkeen ilmoittaa ettei kiinnosta.

Ap

Vierailija
129/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulinalle vastaus: kertokaapa miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka heikentää elämänlaatua ?

Vierailija
130/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitähän on useita. Sellaiset ammatit, joihin päästäkseen ja joissa pärjätäkseen tarvitaan älyä. Jos on ihan pakko joitain mainita, niin olkoon vaikka lääkäri, juristi tai jonkin erikoisalan asiantuntija, tutkija tai vaikka herr

No kutsu sitä sitten statusammatiksi. Minulle hiukan eri sävyinen juttu: se status itsessään ei ole se juttu, vaan se, mitä sellaisen saavuttamiseksi vaaditaan.

Vierailija
131/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, nyt ymmärsin. En ole koskaan varmaankaan nähnyt kenelläkään niin vahvoja silmälaseja, että niiden silmien kokoa vääristävä ominaisuus häiritsisi. Voi olla, että olet oikeassa, ei vain vielä ole tullut vastaan sellaista silmälasien vääristämää silmää.

Eli miehen pitää olla komea, pitää olla korkea status, ei saa olla huomattavan lyhyt, ei saa olla fyysisiä heikkouksia kuten huomattava likinäköisyys. Stereotyyppiset halutut ominaisuudet kuten äly, kunnianhimo, määrätietoisuus. Ai niin melkein unohdin, et varmaankaan sattumalta halua että mies on monipuolisesti älykäs ja sanavalmis eli osaa heittää sosiaalisessa tilanteessa jotain terävää aiheesta kuin aiheesta?

Katsos tästä syystä niitä päätelmiä tehdään. Koska kiertelit ja kaartelit, mutta lopulta kävi ilmi että stereotyyppinen statusmieshän sinulla on hakusessa.

Vierailija
132/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ulinalle vastaus: kertokaapa miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka heikentää elämänlaatua ?

Tätä voi tosiaan ihmetellä, sillä tutkitusti parisuhde lisää miehen onnellisuutta ja jopa lisää elinikää. Naisilla taas vähentää onnellisuutta ja lyhentää elinikää.

Vierailija
133/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitähän on useita. Sellaiset ammatit, joihin päästäkseen ja joissa pärjätäkseen tarvitaan älyä. Jos on ihan pakko joitain mainita, niin olkoon vaikka lääkäri, juristi tai jonkin erikoisalan asiantuntija, tutkija tai vaikka herr

No kutsu sitä sitten statusammatiksi. Minulle hiukan eri sävyinen juttu: se status itsessään ei ole se juttu, vaan se, mitä sellaisen saavuttamiseksi vaaditaan.

Turhaa selittelyä. Sinulle kelpaa vain sellainen saavutus johon liittyy status. Et kelpuuttaisi saavutusta jolla ei ole minkäänlaista statusarvoa.

Vierailija
134/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä voi tosiaan ihmetellä, sillä tutkitusti parisuhde lisää miehen onnellisuutta ja jopa lisää elinikää. Naisilla taas vähentää onnellisuutta ja lyhentää elinikää.

Tilastollinen emävalhe.

Tuo liittyy siihen millaiset miehet ja naiset ovat halukkaimpia pariutumaan. Ja se menee miehillä ja naisilla ihan eri tavalla. Menestyjät elävät pisimpään. Menestyjämiehet viedään käsistä, menestyjänaiset taas ovat useammin sinkkuina kuin muut naiset.

Vierailija
135/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuserithan ei tätä tietenkään tajua. Kun itsellä ei ole rahaa kuvitellaan että kaikki muutkin arvostavat pelkästään rahaa kuten he itse.

Vierailija
136/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teille naisillehan ei oikeasti kivat miehet kelpaa. Jos sellaisen kanssa satutte parisuhteeseen niin kehitätte tylsyyttänne jotain turhaa draamaskitsoilua, sitten syyllistetään miestä siitä, ja petetään eksän kanssa tms. Koettu on.

Mä olen ihan oikeasti kiva käytökseltäni ja luonteeltani, silti en kelpaa naisille kun olen 171cm, jostain syystä naiset mieltävät minut lyhyeksi vaikka useimmat suomalaiset naiset ovat alle tuota pituusmittaa. Normaalipainoinenkin olen, joten en kelpuuta lihavia, siinä ainoa ulkonäkövaatimukseni naisten suhteen.

Nuo ovat kaksi täysin erilaista vaatimusta (pituus vs paino), yksi on epäreilu ja toinen ei, koska pituudelle ei mitään mahda, mutta painoaan voi muuttaa.

Vierailija
137/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa selittelyä. Sinulle kelpaa vain sellainen saavutus johon liittyy status. Et kelpuuttaisi saavutusta jolla ei ole minkäänlaista statusarvoa.

Saavutus, jolla ei ole merkitystä ei ole saavutus. Varmaan äitisi kehui sinua kun opit tekemään tarpeesi potalle  ja hän kehui sinua tästä saavutuksesta. Meille muille se ei ole saavutus vaan normaalia toimintaa.

Vierailija
138/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse asiassa uskon, että sinulla on aika siedettävät kriteerit; et oikeastikaan etsi mitään supermiestä, vaan miestä joka on sinulle sopiva. MUTTA: olet poikkeus. Suurin osa tämän ketjun naisista väittää ettei miestä löydy, ja tarkoittavat ettei löydy todella suosittua ja komeaa ja haluttua miestä, joka haluaisi kuitenkin kaikista mahdollisista naisista juuri sen tähän ketjuun kirjoittaneen vauvapalstanaisen.

t. eri, se joka edellisellä sivulla kommentoi parilla viestillä mm. pulleista terkkareista, jotka etsivät jotain supermiestä

Vierailija
139/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttejasi kritisoidaan, koska ne ovat täyttä palturia alusta loppuun.

Miehen tulee olla max 180cm, mutta sitten tosi lyhyt mies ei käykään.

"Silmistä kajastava äly" on tärkeintä, mutta sitten ratkaiseekin silmien väri, joka ei liity mitenkään älyyn.

Rakastut muka älyyn, mutta sitten mainitsetkin ammatin joka littyy statukseen. Älykäs siivooja joka harrastaa vapaa-ajallaan älyllisiä juttuja ei kävisikään.

Miehen pitää olla jossain asiassa sinua parempi, ihan aiheesta kysellään liittyykö tämä asia sektoriin raha/status/vaikutusvalta/ joku sinua konkreettisesti hyödyttävä asia.

Eivät kommenttini ole palturia. Sanoinhan esim. heti ensimmäisessä kommentissa, että haluan katsoa miestä ylöspäin ja sulkeissa lisäsin, että muullakin tavalla kuin että hän on minua pidempi. Se, että mies on yli 160-senttinen, ei ole kovin harvinaista. En kuitenkaan toivo, että mies olisi esim. se 185-senttinen, jollaisia täällä ilmeisesti monet ihailevat. Minulla niin kuin aika monella on jokin ihanne, josta sitten saattaa se todellinen sydämenmurskaaja lopulta poiketa rajustikin, jos sellainen kohdalle sattuu. Pituudesta jos puhutaan, niin ihanteellisin olisi sellainen 170 - 180 cm pitkä mies.

Silmistä ei voi kajastaa äly, jos silmät ovat ruskeat, varsinkaan tummanruskeat. Pahoittelen, jos tämä häiritsee. Minulle asia nyt vain on näin: en näe ruskeiden silmien läpi mitään. Kaikilla sinisilmäisillä ei ole älyn kajastusta ilmeessä, mutta kaikilla, joilla äly kajastaa, on siniset silmät. Tämä ei tarkoita, ettei olisi ruskeasilmäisiä älykkäitä ihmisiä: eihän äly kulje käsi kädessä silmien värin kanssa. Kyse on vain tämmöisen yhden pienen naisen mieltymyksistä. Haluan, että mies paitsi on älykäs myös näyttää älykkäältä, hänellä on semmoinen tietty pilke silmissä. Ja minulle, huom., minulle henkilökohtaisesti, se tarkoittaa samalla sitä, että silmät ovat siniset.

Ammatista kirjoittelinkin tuonne aiemmin. En ole tavannut älykästä siivoojamiestä, joka harrastaisi vapaa-ajallaan älykkäitä juttuja. Jos törmäisin sellaiseen ja tutustuisin ja toteaisin, että siinäpä älykäs mies, niin en tiedä, vaikuttaisiko kiinnostavuuteen, jos saisin tietää, että hän on siivooja. Voi olla, että vaikuttaisi, tai sitten ei, jos muuten kolahtaa.

Haluan, että mies on minua parempi jossain asiassa, todellakin. Minulla on kokemusta miehestä, joka ihaili minua ja oli tietyllä tapaa vähän tossu. En halua, että mies alistaa minua, mutta hänellä täytyy olla oma tahto, joka perustuu minuun verrattuna ylivertaiseen tietoon jostain asiasta. Pärjään todella hyvin yksinäni enkä etsi hyötyä miehestä, en ainakaan rahaa. Jos on tarve jollekin perinteiselle "miehen työn" suoritteelle, kuten vaikka autonrenkaiden vaihdolle tai puun kaatamiselle, niin voin ostaa palvelun itse rahalla.

En halua miestä palvelijaksi, maksajaksi, elättäjäksi enkä hyödyksi käytettäväksi.

Ihan sama, mitä mieltä täällä kukaan on. Hyvää syksyä.

Vierailija
140/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ei. Löydän sen kauppareissunkin aikana useamman miehen jonka mieluusti ottaisin elämääni ainakin ensivaikutelman perusteella. 

Ap

No osaatko sanoa syytä miksi olet sinkku? Ei kaikki miehet ole todellakaan sitä mitä nämä miesvihaa lietsovat naiset kirjoittaa. Onko syynä sinun ujous, alotteellisuuden puute, ennakkoluulot, vai mikä estää tekemästä kontaktia sellaiseen tavalliseen mieheen joita näet esim kaupassa? Vai näyttääkö ne tavalliset kumminkin liian arkiselta että ei maksa vaivaa tutustua heihin? Ja ajatteleeko se arkinen mies sinusta ihan samalla tavalla?

Tervetuloa miesten maailmaan ja elämään. Eihän ole niin helvetin hääviä lopunviimein?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä