Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen nainen

Vierailija
01.11.2023 |

Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.

Kommentit (358)

Vierailija
101/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Miksiköhän tätä on miinustettu? Tämähän se on totuus sinkkunaisista ilman miestä: Etsitään miestä, joka on liian suosittu suhteessa naisen omiin tsänsseihin.

Niin niin. Naisten pitäis hakea puukauha ja rouhasta oikeen kunnolla sieltä tynnyrin pohjalta jättämättä ees niitä ruostepinttymiä.

Jos nainen ei itsekään ole mitään kuuminta hottia, niin miten ihmeessä hänelle kuuluisi joku NHL-kiekkoilija kirurgi toimitusjohtaja 185 senttinen kuutioleuka?

Joo tottakai kannattaa katsoa miehiä, jotka on sillä tavalla hyviä, että yleensä voi kunnollinen parisuhde

Tässä ei mitä ilmeisimmin haeta NHL-kiekkoilija kirurgi toimitusjohtaja 185 senttinen kuutioleukaa. 

"Löydän sen kauppareissunkin aikana useamman miehen jonka mieluusti ottaisin elämääni ainakin ensivaikutelman perusteella.

Ap"

Vierailija
102/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla on komea aviomies, mutta hän ei halua seksiä, ei tee mitään yhdessä, ei ole koskaan käynyt kanssani kaupassa, eikä tee kotitöitä vaan lojuu vain ja katsoo videoita kännykästään. Ap voi saada hänet.

En halua. Haluan ensisijaisesti kivan enkä komeaa.

Ap

Miksi valehtelet itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että naiset kuvittelevat ettei ole liikaa vaatimuksia jos ei haeta 185cm kalsarimalli-toimitusjohtaja-vuorikiipeilijää.

Mutta kun se ei ole noin. On helvetinmoinen ero siinä hakeeko nainen keskivertoa suositumpaa vai keskivertoa vähemmän suosittua tavismiestä.

Tästä nähtiin juuri todiste kun palstalle linkattiin kuva jossa oli 8 tavallista miestä. Yksi miehistä sai 50% äänistä, ja suosituimmat kolme yli 90% äänistä. Vähemmän suosituimmat kolme saivat 1% äänistä.

Moni ikisinkkunainen kuvittelee että liikkeelle lähdetään KeskitasoPlus-miehestä. No ei ole näin. Jos oma suosio on matalaa luokkaa, niin sitten on katseltava niitä epäsuosittuja miehiä. Ja epäsuosituissa on oikeasti epäsuosittuja ominaisuuksia, eli se mies ei sitten ole raamikas nallekarhu jolla on vähän mahaa, vaan lyhyt ja hintelä. Sama pätee muihinkin asioihin.

Syrjäytynyt, huoppo/narkomaani, tms miehen ei tarvitse olla. Mutta selkeästi sellainen jota ei voi pitää maskuliinisena tai sellaisena joka on tasokas verrattuna muihin miehiin.

Vierailija
104/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

M G T O W  on polku rauhaan ja vapauteen 🕊 🙏

No ei kyllä siltä näytä. Täällä itkette.

Vierailija
105/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tässä ei mitä ilmeisimmin haeta NHL-kiekkoilija kirurgi toimitusjohtaja 185 senttinen kuutioleukaa. 

"Löydän sen kauppareissunkin aikana useamman miehen jonka mieluusti ottaisin elämääni ainakin ensivaikutelman perusteella.

Ap"

Oletetaan, että AP käy jonkun vähintään 100t asukkaan kaupunkialueen Prismassa. Siellä hän katselee pariskuntia, ja ihastuu pariskuntien miehiin ainakin pariin per reissu.

On totta, että kaupungin lähiön isosta Prismastakaan ei löydy NHL-kirurgia. Mutta mietitäänpäs mitä sieltä löytyy?

Niitä pariskuntien miehiä, joihin ap ihastuu, yhdistää luultavasti seuraavat asiat: komeimpia miehiä mitä Prismassa on sillä hetkellä, pitkiä, sosiaalisen/ karismaattisen/ menevän oloisia eli varmaan ammatiltaan jotain myyntipäälliköitä tai rakennusmestareita tms tyyppejä joiden työhön kuuluu patsastella tärkeänä ja harjoittaa karismaa. Tuo on se mihin ap ihastuu. Ja epäilemättä näillä miehillä on myös rahaa riittävästi, mikä näkyy keskimääräistä kalliimpina vaatteina. Ei mitään kovin erikoista, mutta ns. parempaa seppälää kuitenkin päällä. 

Kyllä näitä miehiä aina muutama mahtuu, kun kävelee Prismaan ja kiertää kaupan ostoksia tehden, näin ainakin täällä Turussa.

Vierailija
106/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Miksiköhän tätä on miinustettu? Tämähän se on totuus sinkkunaisista ilman miestä: Etsitään miestä, joka on liian suosittu suhteessa naisen omiin tsänsseihin.

Niin niin. Naisten pitäis hakea puukauha ja rouhasta oikeen kunnolla sieltä tynnyrin pohjalta jättämättä ees niitä ruostepinttymiä.

Jos nainen ei itsekään ole mitään kuuminta hottia, niin miten ihmeessä hänelle kuuluisi joku NHL-kiekkoilija kirurgi toimitusjohtaja 185 senttinen kuutioleuka?

Joo tottakai kannattaa katsoa miehiä, jotka on sillä tavalla hyviä, että yleensä voi kunnollinen parisuhde

Jokainen saa haluta just mitä haluaa.

Jääkiekonpelaajat ei ole naisten haave.

Vierailija
107/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se oikein syntyy naisille se idea, että ihan tavallinen talliainen perus muija, niin kuuluisi saada joku mies, joka on useimpien muidenkin naisten haluama?

Tässä kun aikuisia ollaan, niin varmaan about kaikki tämänkin langan naiset osallistuneet työmarkkinoihin. Miltä kuulostaisi, jos sanoisin, että mulla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta, ja olen ollut 10v töissä varastomiehenä ja sitten työttömyyspätkiä sekä pätkäduunia puhelinmyyjänä, ja nyt olen etsimässä uutta duunia, ja paikat jotka hyväksyn ovat lähinnä arkkitehdin, lääkärin, talousjohtajan sekä senioridevaajan työt?

Vierailija
108/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä ikisinkkumiehenä, joka on muun muassa tohtoriksi opiskellut, maratooneja juossut ja keikoilla esiintynyt, kuulostaa ihan absurdilta, että tässä maassa voisi olla seuraa etsiviä naisia, jotka eivät itsensä kehittämisestä huolimatta sitä pysty löytämään. Olen omasta puolestani etsinyt elämänkumppania jo yli 12 vuotta, käyttäen kaikkia mahdollisia seuranhakupalveluita, käyden kaikenlaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa ja pyytäen kavereilta apua, mutta en ole onnistunut löytämään kiinnostuneita ehdokkaita mistään. Missä oikein piilottelette?

Vierailija
109/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kolmekymppisenä ikisinkkumiehenä, joka on muun muassa tohtoriksi opiskellut, maratooneja juossut ja keikoilla esiintynyt, kuulostaa ihan absurdilta, että tässä maassa voisi olla seuraa etsiviä naisia, jotka eivät itsensä kehittämisestä huolimatta sitä pysty löytämään. Olen omasta puolestani etsinyt elämänkumppania jo yli 12 vuotta, käyttäen kaikkia mahdollisia seuranhakupalveluita, käyden kaikenlaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa ja pyytäen kavereilta apua, mutta en ole onnistunut löytämään kiinnostuneita ehdokkaita mistään. Missä oikein piilottelette?

Jos luet ketjua muutaman sivun, niin ymmärrät jutun juonen: ei Suomessa olekaan seuraa etsiviä naisia, jotka eivät sitä onnistuisi löytämään. Tämä ketju käsittelee naisia, jotka etsivät komeita ja suosittuja miehiä, vaikka eivät ole itse kauniita ja suosittuja naisia.

Vierailija
110/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Naked Attraction ohjelmaan.

Vierailija
111/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Lainaus ei taas vaihteeksi näy kokonaan, mutta lainaten nyt kohtaa "minulle tuollainen nainen kävisi hyvin, mutten olekaan ihannemies"

Okei, eli "kelpuutat". Mutta kun parisuhteessa pitäisi olla kyse vähän syvemmästä tunteesta kuin "No joo kelpaat".

Eli kykenetkö tuntemaan syvää rakkautta? Ja syvä rakkaus tarkoittaa nyt sitä, että tätä kumppania ei heivata mäkeen vaikka maailman kaunein nainen tulisi osoittamaan kiinnostustaan. Eikä tekisi vaikeaa edes kieltäytyä, vaan ajatellen itsellään olevan jo jotain todella arvokasta. 

Olen itse ollut jo parissa suhteessa, jossa olen ollut tuossa "No joo kelpaat" -asemassa. Ja sen näkee helposti. Parhaimmillaan minulle on tultu onnellisena kertomaan, kuinka ekaa kertaa ikinä joku nainen osoitti kiinnostusta, vitsi miten ihanaa!

Niin, mitä nyt itse olin tavatessa osoittanut kiinnostusta ja näyttänyt olevani ihastunut, mutta sitä ei lasketa jos kauniimpi nainen tulee vastaan. 

Suoraan sanoen pidän ainoana suhdevaihtoehtona nykyään sitä, että tietäisin miehellä olleen valinnanvaraa, ja silti valinnut juuri minut. Koska en enää ikinä lähde yhteenkään suhteeseen, jossa olen "nojoo kelpaat" -asemassa. Mieluummin olen yksin ja odotan sitä aitoa ihastusta ja rakastumista vaikka loppuelämäni.

Vierailija
112/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 160-senttinen nainen haluaisi miehen, joka olisi aivan max 180-senttinen, älykäs ja työssäkäyvä ja jota voisi jossain asiassa katsoa ylöspäin (muutenkin kuin että olisi minua pidempi, se ei ole edes paljon vaadittu). Joka asiassa ei tarvitse olla mitään ykkösluokkaa, mutta miehellä pitäisi olla vaikka jotain sellaista osaamista, jota minulla ei ole ja jossa hän olisi sataprosenttisesti pätevämpi ja osaavampi kuin minä.

Fyysinen vahvuus tai joku "apinamiesmäisyys" tai NHL-kiekkoilijatyyppisyys, laatikkoleukaisuus (mitä se sitten ikinä tarkoittaakin) ei kiinnosta pätkääkään. Mieluummin haluaisin sellaisen, joka olisi ulkoisesti vaatimattomampi tyyppi. Älykkyys on kaikkein puoleensavetävin piirre miehessä. Siksi tiettyjen ammattien edustajat ovat kiinnostavimpia ulkonäöstä riippumatta. No, viiksekästä (ja parrakasta) miestä en huolisi. Silmälasit plussaa. <3

Lainasin ketjua tämmöiseen.

Vierailija
113/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä 160-senttinen nainen haluaisi miehen, joka olisi aivan max 180-senttinen, älykäs ja työssäkäyvä ja jota voisi jossain asiassa katsoa ylöspäin (muutenkin kuin että olisi minua pidempi, se ei ole edes paljon vaadittu). Joka asiassa ei tarvitse olla mitään ykkösluokkaa, mutta miehellä pitäisi olla vaikka jotain sellaista osaamista, jota minulla ei ole ja jossa hän olisi sataprosenttisesti pätevämpi ja osaavampi kuin minä.

Fyysinen vahvuus tai joku "apinamiesmäisyys" tai NHL-kiekkoilijatyyppisyys, laatikkoleukaisuus (mitä se sitten ikinä tarkoittaakin) ei kiinnosta pätkääkään. Mieluummin haluaisin sellaisen, joka olisi ulkoisesti vaatimattomampi tyyppi. Älykkyys on kaikkein puoleensavetävin piirre miehessä. Siksi tiettyjen ammattien edustajat ovat kiinnostavimpia ulkonäöstä riippumatta. No, viiksekästä (ja parrakasta) miestä en huolisi. Silmälasit plussaa. <3

Ja käytännössä sen asian jossa katsot miestä ylöspäin, pitää olla tältä listalta:

- ammatti

- status

- raha

Todellakaan ei kelpaa jos mies on taitava jossain harrastuksessa tms

Vierailija
114/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

max 180cm, eli esimerkiksi 155cm mies käy?

"Tietyt ammatit" eivät varmaankaan ole statusammatteja joissa tienaa mukavasti?

Silmälasit plussaa, mutta tietysti muodikkaat jotka eivät vääristä silmiä kuten käy jos on voimakkaasti likinäköinen tai plussanäköinen.

Ulkoisesti vaatimattomampi, eli ei kalsarimalli, mutta tietysti "sinua miellyttävä" eli käytännössä sieltä paremmasta päästä.

Vierailija
115/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ei. Löydän sen kauppareissunkin aikana useamman miehen jonka mieluusti ottaisin elämääni ainakin ensivaikutelman perusteella. 

Ap

No osaatko sanoa syytä miksi olet sinkku? Ei kaikki miehet ole todellakaan sitä mitä nämä miesvihaa lietsovat naiset kirjoittaa. Onko syynä sinun ujous, alotteellisuuden puute, ennakkoluulot, vai mikä estää tekemästä kontaktia sellaiseen tavalliseen mieheen joita näet esim kaupassa? Vai näyttääkö ne tavalliset kumminkin liian arkiselta että ei maksa vaivaa tutustua heihin? Ja ajatteleeko se arkinen mies sinusta ihan samalla tavalla? 

Näitä asioita kannattaa puntaroida jos oikeasti kaipaa miestä elämäänsä. Mitä sinä mieheltä oikeasti haluat, ja saatko samassa paketissa aivan kaikkea mitä haluat. Pitääkö vain tyytyä siihen arkiseen mieheen, vai sinkkuuteen, vai odottaako jossain se kultakimpale mitä ei ole vielä kohdannut? Jos on raha tärkeintä, tähtää siihen. Jos se ulkonäkö, tähtää siihen. Jos hyvä luonne, tähtää siihen... tai tee näistä jonkinlainen kompromissi missä jätetään jotain pois. Jotkut tyytyy myös kompromissi ratkaisuihin. Ja kannattaa muistaa, myös ne miehet ajattelee monessa asiassa samalla tavalla.

Yleensä ne ehdottomat on ikisinkkuja. Jotkut on onnellisia sellaisia, jotkut onnettomia. Kaikki ruusuiset unelmat ei koskaan toteudu, ei edes parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
116/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja käytännössä sen asian jossa katsot miestä ylöspäin, pitää olla tältä listalta:

- ammatti

- status

- raha

Tämmöisiäkin päätelmiä saa ihan vapaasti tehdä. Eri asia on, osuiko oikeaan.

Vierailija
117/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ei taatusti ole pelkkiä pariskuntia.

Vierailija
118/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ammatti

- status

- raha

Tämmöisiäkin päätelmiä saa ihan vapaasti tehdä. Eri asia on, osuiko oikeaan.

No kerro meille mitä ne "tietyt seksikkäät ammatit" ovat?

Vierailija
119/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa ei taatusti ole pelkkiä pariskuntia.

Totta. Kaupassa on myös statusmiehiä jalkavaimojensa sun muiden konkubiinien kanssa.

Vierailija
120/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainasin ke...

max 180cm, eli esimerkiksi 155cm mies käy?

"Tietyt ammatit" eivät varmaankaan ole statusammatteja joissa tienaa mukavasti?

Silmälasit plussaa, mutta tietysti muodikkaat jotka eivät vääristä silmiä kuten käy jos on voimakkaasti likinäköinen tai plussanäköinen.

Ulkoisesti vaatimattomampi, eli ei kalsarimalli, mutta tietysti "sinua miellyttävä" eli käytännössä sieltä paremmasta päästä.

Jos luet tuon alkuperäisen viestini ja siellä ensimmäisten sulkujen sisällä olevan tekstin, niin saat vastauksen tuohon pituusasiaan.

Tietenkin pitää olla minua miellyttävä ulkoisesti. Täällä vain aina oletetaan, että sama miestyyppi olisi kaikkien naisten mieleen (tosi pitkä, NHL-kiekkoilijamainen, semmoinen "iso mies"). En myöskään tajua tuota "laatikkoleuka"-termiä, se tuo minulle erittäin vastenmielisen mielikuvan. Minua miellyttävä ulkomuoto voi olla monenlainen, ja siinä oikeasti tärkeintä on silmien ilme ja silmistä kajastava äly. Siksi silmien pitää olla siniset tai vaalean vihreät. Silmälasikommenttiasi en oikein ymmärrä.

Hauskaa (?), miten täällä tehdään pitkälle meneviä päätelmiä kommenttien perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme