Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen nainen

Vierailija
01.11.2023 |

Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.

Kommentit (358)

Vierailija
81/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä olen aina saanut huomiota miehiltä ulkonäköni ansiosta. Olen nätti nainen, parikymppisenä jopa huomiotaherättävän kaunis.

Miesseurasta ei ole ollut pulaa, aina on seuraa ollut tyrkyllä. Ja aina olen miehen väärin perustein valinnut- olen ollut kaksi kertaa naimisissa, ensimmäinen mieheni oli komea & karismaattinen- pahoinpiteli minua useasti ja lopulta tuli traumaattinen ero. Seuraava mieheni oli lähes edellistä vastaava lottovoitto- päihdeongelmainen rikollinen. Ja ero tuli tästäkin. 

Nyt, 44-vuotiaana olen ensimmäistä kertaa elämässäni miehen kanssa jonka kanssa on hyvä ja turvallinen olla. En olisi kymmenen vuotta sitten suin surminkaan vilkaissut nykyisyistä miestäni- hitusen ylipainoa, kalju, parta; semmoinen niiiiin keski-ikäinen iskämies kun voi olla. Mutta niin kiltti, hellä, viisas. 

Pointti tässä on se että kannattaa miettiä onk

Tämä.

Ongelma on siinä, että nykyään naiset alkavat miettiä asiaa vasta nelikymppisenä. Elämä nähdään "matkana" jossa pitää ensin seikkailla.

Ennen hyvää miestä alettiin katsoa jo alle parikymppisenä, eikä ikisinkkubuumia ollut.

*lainaus päättyy tähän *

Just. Itse etsin itselleni vakaata parisuhdetta jo 17-vuotiaasta lähtien, mutta olen tähän kolmeenkymppiin mennessä saanut vain tuntea, etten ole riittävä.

Ja juu, ei viitsitä edes aloittaa sitä "olet havitellut vain David Beckhamin kaksoisolentoa" -mantraa.

Tuo aiemman lainauksen tavallinen miehen kuvailu tapailemiini miehiin. Joilta olen sitten saanut kuulla valitteluja naisten nirsoudesta, ja olisi niin ihanaa jos kerrankin joku nainen joskus yrittäisi iskeä.

Eli olin mukamas parisuhteessa, muttei minua sitten pystynyt ajattelemaan kuin kaverina noiden juttujen perusteella. 

Vierailija
82/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lainaukset ei toimi, vastaan nro 59:lle:

Omassa, aika laajassa tuttavapiirissä kauniit ihmiset ovat pariutuneet kauniiden kanssa, poikkeuksetta. Jokaisella tuntemallani kauniilla naisella on poikkeuksetta komea, tyylikkäästi pukeutuva ja urheilullinen mies, ja jokaisella ei-niin-hyvännäköisellä naisella on semmonen vähän löysähkö ja ei-komea tavismies. 

Kyllä se vesi aina löytää tasonsa. 

Pyörimme erilaisissa ympyröissä. Minun tuttavapiirissä ihmiset eivät ole noin ulkonäkökeskeisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Ei. Löydän sen kauppareissunkin aikana useamman miehen jonka mieluusti ottaisin elämääni ainakin ensivaikutelman perusteella. 

Ap

Minkä ikäinen olet?

Oletko hoikka, normaalipainoinen vai ylipainoinen?

Teetkö aloitteita miehille?

Annatko positiivisia signaaleja miehille joiden ulkonäkö on selkeästi keskitason alapuolella?

Jännä että miehet kokee, että heillä on oikeus asettaa näitä kriteerejä, mutta naisilla vastaava toiminta on sitä että kukaan ei kelpaa.

Vierailija
84/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi N44, täällä toinen vastaava tapaus kuin sinä! Yököttää tämä ihmiskuva jota täällä esitellään, ikään kuin ihmiset eivät useinkin ihastuisi toistensa "sieluihin"! Tiedän jopa *miehiä* joilla itseään vaatimattomamman näköinen kumppani tästä syystä, esim eräs eksistäni, joka omassa seurusteluhistoriassani edusti niitä kunnollisimpia miehiä.

Vierailija
85/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Omassa, aika laajassa tuttavapiirissä kauniit ihmiset ovat pariutuneet kauniiden kanssa, poikkeuksetta. Jokaisella tuntemallani kauniilla naisella on poikkeuksetta komea, tyylikkäästi pukeutuva ja urheilullinen mies, ja jokaisella ei-niin-hyvännäköisellä naisella on semmonen vähän löysähkö ja ei-komea tavismies. 

Pyörimme erilaisissa ympyröissä. Minun tuttavapiirissä ihmiset eivät ole noin ulkonäkökeskeisiä.

Höpö höpö. Ihan samalla tavalla sinunkin tuttavapiirissäsi kauniit on kauniiden kanssa ja tavikset tavisten kanssa. 

Vierailija
86/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Nainen, jota sä etsit:

1. Laiha

2. Korkeintaan 20v

3. Laiha

4. Laiha

5. Siro

Pieni lisäys: 6. Pituus kork. 140 cm, niin tunnet itsesi pitkäksi

Vierailija
87/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Höpö höpö. Ihan samalla tavalla sinunkin tuttavapiirissäsi kauniit on kauniiden kanssa ja tavikset tavisten kanssa. 

Ei pidä paikaansa.

t. Komea

Vierailija
88/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mäkin haluaisin nyt miehen siks että voisin komennella sitä. Voitko käydä kaupassa tekisitkö ruokaa voisitko siivota käytätkö koiran ulkona. Tai että se osallistuis kanssani noihin. 

Saako piparia palkaksi? 

Vierailija
89/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Nainen, jota sä etsit:

1. Laiha

2. Korkeintaan 20v

3. Laiha

4. Laiha

5. Siro

Niin???! Entä sitten?! Nuo ei ole mitenkään kohtuuttomia vaatimuksia. No ikä ehkä on neuvoteltavissa, mutta normaalipainoisuus tulisi olla naisilla itsestäänselvyys ja pyrkimys pysyä siinä.

Vierailija
90/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen käsipuolessa nostaa kyseisen miehen statusta muidenkin naisten silmissä, ja varmasti miestenkin. Ainakin ollessani kassatyössä, niin kyllä sitä alkoi miettimään sen miehen ominaisuuksia, jos naisensa oli tyylikäs kaunotar. Että kyseinen mies taitaa olla löytö kun kaunis kanssasisar on hänet napannut. Mies aikaansai tavoitellun vaikutelman itsestään. Kyllä kuka tahansa raksamies näyttää houkuttelevammalta ja menestyneemmältä, jos kainalossa on huoliteltu ja siro Eva Longoria pitkässä villatakissa kuin jos siinä on pullea ja meikitön Peräkorven Stiina trikoopipossa ja kokomustassa tuulipuvussa.

Vierailija
91/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaunis nainen käsipuolessa nostaa kyseisen miehen statusta muidenkin naisten silmissä, ja varmasti miestenkin. Ainakin ollessani kassatyössä, niin kyllä sitä alkoi miettimään sen miehen ominaisuuksia, jos naisensa oli tyylikäs kaunotar. Että kyseinen mies taitaa olla löytö kun kaunis kanssasisar on hänet napannut. Mies aikaansai tavoitellun vaikutelman itsestään. Kyllä kuka tahansa raksamies näyttää houkuttelevammalta ja menestyneemmältä, jos kainalossa on huoliteltu ja siro Eva Longoria pitkässä villatakissa kuin jos siinä on pullea ja meikitön Peräkorven Stiina trikoopipossa ja kokomustassa tuulipuvussa.

Päinvastoin. Mikäli komealla miehellä on vaatimattoman näköinen nainen, kuvittelevat useat naiset nappaavansa komistuksen itselleen.

Vierailija
92/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mäkin haluaisin nyt miehen siks että voisin komennella sitä. Voitko käydä kaupassa tekisitkö ruokaa voisitko siivota käytätkö koiran ulkona. Tai että se osallistuis kanssani noihin. 

Saako piparia palkaksi? 

Vaikka lapset saa vanhemmiltaan rahaa tai peliaikaa palkaksi kotitöistä, niin aikuisten pitää hoitaa ne ilman vastinetta.

Vierailija
93/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun raksamies on niin houkutteleva ja itsevarma  itsessään, ettei tarvitse lisäbuustia minusta. Ennemmin se, että tullaan arjessa hyvin toimeen.

Vierailija
94/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja jos ei löydä, niin vettä ei ole?

Ap

Pitää etsiä sieltä pohjasta, jossa itsekin uit. Pinnalla auringossa killuttelevia miehiä haluavat muutkin.

Sivusta: eli syrjäytynyt, juoppo, huono hygienia jne? Noita on noi pinnan alla olevat miehet.

Ei.

Lyhyt, siro, ujo, harrastaa jotain mitä naiset pitävät typeränä/nörttinä, ei kunnianhimoa edetä korkeampaan asemaan tai hankkia korkeampaa elintasoa, jne.

Eli se mies joka on periaatteessa täysin ok, mutta jää muiden miesten varjoon.

Vierailija
95/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani nainen joka ei löydä millään miestä:

Omasta mielestään ei vaadi ollenkaan kohtuuttomia.

- akateemisuus on must, onhan hän itsekin akateeminen

- "normaali ulkonäkö", eli sieltä vähän paremmasta päästä

- pituusraja 180cm ja mieluiten 185cm, koska on itse pitkä nainen eli 173cm ja korkkarivara pitää olla

- ei käy hintelät, roteva pitää olla ettei tunne itseään amatsoniksi. Monet sirot miehet ihastuvat tähän naiseen, mutta pitäisi saada se raamikas vaikkei raamikkuus ole plussaa naisessa

- käytännössä katselee silmät lautasina sosiaalisia ja karismaattisia miehiä (jotka ovat yleensä varattuja) ja ignooraa muut, vaikka on itse sosiaalisesti taitamaton. Itse asiassa, saattaa hyvin olla Asperger

- miehen pitää saada hänet nauramaan, vaikka tämä nainen itse saa muut nauramaan lähinnä vaivaantuneesti

- tarkat säännöt siitä millainen miehen pitää olla, mitä saa harrastaa, jne

- miehen pitää tietää mitä hän haluaa, eli perheen perustaminen ja riprap-vauhtia

Vierailija
96/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Miksiköhän tätä on miinustettu? Tämähän se on totuus sinkkunaisista ilman miestä: Etsitään miestä, joka on liian suosittu suhteessa naisen omiin tsänsseihin.

Vierailija
97/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Miksiköhän tätä on miinustettu? Tämähän se on totuus sinkkunaisista ilman miestä: Etsitään miestä, joka on liian suosittu suhteessa naisen omiin tsänsseihin.

Niin niin. Naisten pitäis hakea puukauha ja rouhasta oikeen kunnolla sieltä tynnyrin pohjalta jättämättä ees niitä ruostepinttymiä.

Vierailija
98/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M G T O W  on polku rauhaan ja vapauteen 🕊 🙏

Nyt on pakko kysyä, mikä on mgtow?

Jotain homostelua.

Vierailija
99/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Nainen, jota sä etsit:

1. Laiha

2. Korkeintaan 20v

3. Laiha

4. Laiha

5. Siro

Niin???! Entä sitten?! Nuo ei ole mitenkään kohtuuttomia vaatimuksia. No ikä ehkä on neuvoteltavissa, mutta normaalipainoisuus tulisi olla naisilla itsestäänselvyys ja pyrkimys pysyä siinä.

Siitä vaan:https://sugarbook.com/ JA https://www.sugardaddy.com/

Vierailija
100/358 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Niin niin. Naisten pitäis hakea puukauha ja rouhasta oikeen kunnolla sieltä tynnyrin pohjalta jättämättä ees niitä ruostepinttymiä.

Jos nainen ei itsekään ole mitään kuuminta hottia, niin miten ihmeessä hänelle kuuluisi joku NHL-kiekkoilija kirurgi toimitusjohtaja 185 senttinen kuutioleuka?

Joo tottakai kannattaa katsoa miehiä, jotka on sillä tavalla hyviä, että yleensä voi kunnollinen parisuhde syntyä. Mitään juoppoa katuojasta ei tarvitse ottaa. Mutta jos nainen on joku pullea terveydenhoitaja tai toimistotradenomi, joka tykkää vapaa-aikanaan katsella saippuasarjoja ja realitya, ja naamakin on jo vähän valahtanut ja pylly on leveä ja hiukset ohuet ja tyyli on kahisevaa tuulihousuissa ja niin edelleen, niin millä ihmeellä tämä nainen perustelee itselleen, että hänelle kuuluu joku ihannemies? Minulle kävisi tuollainen nainen oikein hyvin, mutta minä en olekaan ihannemies, minä olen ns. kait ihan okei mies. Ja minä en kelpaa edes kahisevalle ja pullealle terkkarille, joka vetää iltaisin puoltoista litraa jäätelöä ja katselee realitya.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme