Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen nainen

Vierailija
01.11.2023 |

Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.

Kommentit (358)

Vierailija
341/358 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhäkin, tasoteoria todennäköisesti selittää sinunkin tapauksesi

Miesten tasot eivät ala siitä vähän paremmasta keskitasosta, tai edes tuikitavallisesta keskitasosta.

Jos kaikki pariutuisivat, puolet naisista joutuisi hyväksymään keskitasoa heikomman miehen.

Teillä ikisinkunaisilla on sellainen käsitys, että kunhan ei vaadi huippukirurgi-kalsarimalli-vuorikiipeilijää, ei voi olla liian vaativa. No kyllä voi olla. Monella miehelläkään ei ole saumaa keskitasoisiin ja perusnaisellisiin naisiin, vaan naista on katsottava niiden joukosta joista saa hakea naisellisia piirteitä suurennuslasilla."

Näistä tasoista kun jankataan, niin luinpa tuossa ketjua naapurintyttönaisista (ketjun aloittaja mietti, mistä sellaisen löytää). Vähän ihmetytti, koska sehän tarkoittaa tavisnaista, joita on kymmenen tusinassa.

No, ketjun edetessä tavisnaisiksi mainittiin mm. kilpahiihtäjät, elokuvanäyttelijä ja entinen miss suomi.

Että siinä sitten sitä kohtuullista tasoa.

Vierailija
342/358 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ymmärrän tän että naisten ylipaino on miehille ehdoton no-no. Millaisesta ylipainosta tässä kohtaa puhutaan?

Olen itse n. 10 kg ylipainoinen. Mulla paino kertyy lähinnä takamukseen ja reisiin. Enemmän vientiä on ollut tämän painoisena kuin silloin kun olin oikeasti niin timmissä kunnossa että vatsalihakset erottui. Itse viihdyn myös parhaiten tässä painossa.

Omasta mielestäni ylipaino miehellä on täysin ok ja paljon parempi vaihtoehto kuin alipaino. Nykyinen mieheni on varmaan 20 kg ylipainoinen eikä mua haittaa pisaraakaan.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/358 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oottepa te jotkut miehet kyllä hukassa... itse olen ihan hyvin tienaava (80 tonnia/v) 4-kymppinen, korkeakoulutettu, sosiaalinen nainen ja viime aikoina olen katsellut erityisesti yhtä kaupan kassaa, joka on suht lyhyt (ehkä 172 cm), aknearpinen, iskämahainen ja oletettavasti ei kovin hyvätuloinen, mutta ah niin sympaattisen oloinen mies. Ottaisin heti, jos hän suostuisi js jos uskaltaisin joskus sanoa muutakin kuin 'kiitos, hei!'

Et listannut tässä tärkeimpiä asioita. Naisessa niitä eivät ole tulot, koulutus tai sosiaalisuus.

Vierailija
344/358 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin ymmärrän tän että naisten ylipaino on miehille ehdoton no-no. Millaisesta ylipainosta tässä kohtaa puhutaan?

Olen itse n. 10 kg ylipainoinen. Mulla paino kertyy lähinnä takamukseen ja reisiin. Enemmän vientiä on ollut tämän painoisena kuin silloin kun olin oikeasti niin timmissä kunnossa että vatsalihakset erottui. Itse viihdyn myös parhaiten tässä painossa.

Omasta mielestäni ylipaino miehellä on täysin ok ja paljon parempi vaihtoehto kuin alipaino. Nykyinen mieheni on varmaan 20 kg ylipainoinen eikä mua haittaa pisaraakaan.

N40

Takamukseen ja reisiin kasautunut ylipaino on huomattavasti vähemmän terveydelle haitallista kuin ylipaino vatsassa, vyötäröllä, niskassa, jne. Ja toki myös esteettisesti paremman näköistä. Eli kyllä tuossa iso ero on.

Pääosa ylipainoisista 30+ suomalaisista naisista on keskivartalotukevia. Eli kroppa on rantapallo, jääkaappi tai säkki.

Sori jos joku loukkaantui, mutta näin miehet asian näkevät. Myös ne jotka puhuvat kivasti face to face.

Vierailija
345/358 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40

Ja piti mainita tämäkin.

Vihjaatko että "miksi miehet eivät hyväksy naisen ylipainoa kun me naistekin hyväksymme miehen ylipainon?".

No, vaihda ylipainon tilalle lyhyys tai sirous.

Vierailija
346/358 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

mies, jota sä etsit:

1. komea

2. vähintään 3500€/kk

3. vähintään 180cm

4. 

5. 

jne

Nainen, jota sä etsit:

1. Laiha

2. Korkeintaan 20v

3. Laiha

4. Laiha

5. Siro

Hoikka mies on automaattisesti oikeutettu saamaan hoikkien naisten parittelusuhteeseen johtavia himokkaita aloitteita.

Vierailija
347/358 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhäkin, tasoteoria todennäköisesti selittää sinunkin tapauksesi

Miesten tasot eivät ala siitä vähän paremmasta keskitasosta, tai edes tuikitavallisesta keskitasosta.

Jos kaikki pariutuisivat, puolet naisista joutuisi hyväksymään keskitasoa heikomman miehen.

Teillä ikisinkunaisilla on sellainen käsitys, että kunhan ei vaadi huippukirurgi-kalsarimalli-vuorikiipeilijää, ei voi olla liian vaativa. No kyllä voi olla. Monella miehelläkään ei ole saumaa keskitasoisiin ja perusnaisellisiin naisiin, vaan naista on katsottava niiden joukosta joista saa hakea naisellisia piirteitä suurennuslasilla."

Näistä tasoista kun jankataan, niin luinpa tuossa ketjua naapurintyttönaisista (ketjun aloittaja mietti, mistä sellaisen löytää). Vähän ihmetytti, koska sehän tarkoittaa tavisnaista, joita on kymmenen tusinassa.

No, ketjun edetessä tavisnaisiksi mainittiin mm. kilpahiihtäjät, elokuvanäyttelijä ja entinen miss su

Kommenttina tuohon, voihan joku Miss Suomi olla viehättävä ulkoisesti, mutta harvemmin siellä korvien välissä mitään sen kummempaa on. Ei tietty päde kaikkiin, mutta aina kun puhutaan "tasoista", puhutaan vain ulkonäöstä, pukeutumisesta, sun muista. Ja valitettavasti se koskee myös naisia. Mitä (ulkoisesti) viehättävämpi nainen, sitä enemmän siellä on tyhjää ilmaa (koska "kun on niin viehättävä, niin pitäähän sitä saada parempi mies"). Käytös on tylyä, jopa kiusaajamaista, lapsellista ja kaikin puolin typerää. Mutta "taso" mukamas täysi kymppi (ainakin omasta mielestään).

Rehellisyyden nimissä, en ole mikään kymppi itsekään. Jos ulkonäkö otetaan mukaan, olen ehkä 7-8 luokkaa (ulkonäkö ja yleensäkin kaikki paska, mitä joutunut kokemaan - joka varmaankin näkyy käytöksessä jollain lailla - tiputtavat yleisarvosanaa jonkin verran). Mutta se ensivaikutelma riittää. Aina.

Vierailija
348/358 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo siinä pisteessä, että harkisen tinderiä vaikka tiedän, ettei siitä seuraa mitään hyvää.

Ap

Vierailija
349/358 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo siinä pisteessä, että harkisen tinderiä vaikka tiedän, ettei siitä seuraa mitään hyvää.

Ap

Odota vielä hetki niin mennään yhtäaikaisesti 😉 

Vierailija
350/358 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen joka yö untakin siitä, että mulla on mies. Useimmiten tämä mies on mun työkaveri, johon oon ollut ihastunut yli 5 vuotta. Aamulla kun herää ja tajuaa, että kaikki oli unta, niin mieli on apea.

Ap

Jestas ap sä olet kuin minä 😁

Vierailija
351/358 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, teille naisillehan ei oikeasti kivat miehet kelpaa. Jos sellaisen kanssa satutte parisuhteeseen niin kehitätte tylsyyttänne jotain turhaa draamaskitsoilua, sitten syyllistetään miestä siitä, ja petetään eksän kanssa tms. Koettu on.

Mä olen ihan oikeasti kiva käytökseltäni ja luonteeltani, silti en kelpaa naisille kun olen 171cm, jostain syystä naiset mieltävät minut lyhyeksi vaikka useimmat suomalaiset naiset ovat alle tuota pituusmittaa. Normaalipainoinenkin olen, joten en kelpuuta lihavia, siinä ainoa ulkonäkövaatimukseni naisten suhteen.

Nuo ovat kaksi täysin erilaista vaatimusta (pituus vs paino), yksi on epäreilu ja toinen ei, koska pituudelle ei mitään mahda, mutta painoaan voi muuttaa.

En yleensä tartu tälläsiin kommentteihin, mutta nyt tartun - kyllä, olet oikeassa, että painoon voi vaikuttaa lähes aina, mutta pituuteen ei. Mutta painovaatimukset on silti pinnallisia vaatimuksia, eli olet joka tapauksessa pinnallinen ihminen, halusit tai et. Huomasitko myös, ettet maininnut kertaakaan unelmanaisesi luonnetta ja muita ominaisuuksia? Vaan paino tuntuu olevan sulle se, millä on väliä. Ja nyt kyse ei ole siitä, että vaatisin sua muuttamaan naisihannettasi, vaan siitä, että älä sitten myöskään samaan hengenvetoon hyökkää naisten kimppuun heidän pituusvaatimuksista. Itse olen pluskokoinen nainen ja oon ihastunut laidasta laitaan - tänhetkinen ihastus on itsekin pyöreämpi mies ja lähes samanpituinen mun kanssa. Ja ei eka kerta kun olen ihastunut pluskokoseen miehen. Ihastun henkilökemioihin, en vaakanumeroon tai ihmisen pituuteen. Ja hygienia on myös mulle ensisijaisen tärkeetä - jos miehellä hengitys haisee tai jotkut muut paikat, niin heihei. Eikö sulla tosiaan oo muita vaatimuksia naisen suhteen kuin normaalipaino?

Vierailija
352/358 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Virossa on hirmu aktiivisia erinäiset seuranhaku palstat. Käännä Google translatella ilmoituksia. Sopikaa treffit Helsingin satamaan. Tuossa:

https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist

https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega

https://kindelsuhe.com/?id=tutvus&pid=mees_tutvub_naisega

https://armuliin.com/

https://www.aaatutvus.ee/mees-otsib-naist (pallossa näkyy ikä)

Vierailija
353/358 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ainakaan tänään vielä ladannut tuota sovellusta.

Ap

Vierailija
354/358 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen joka yö untakin siitä, että mulla on mies. Useimmiten tämä mies on mun työkaveri, johon oon ollut ihastunut yli 5 vuotta. Aamulla kun herää ja tajuaa, että kaikki oli unta, niin mieli on apea.

Ap

Jestas ap sä olet kuin minä 😁

Viime yönä tapasin vaan yllättäen jonkun ihanan miehen, joka olikin sitten Käärijä 🤣 Tämä vaan päättyi ikävästi, kun kuulin hänen sopivan seurustelusta puhelussa jonkun toisen naisen kanssa.

Ap

Vierailija
355/358 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ainakaan tänään vielä ladannut tuota sovellusta.

Ap

Löysitkö jo netistä itsellesi puolison?

Vierailija
356/358 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, valittaa yksinäisyyttään, ja kun on mies edessä niin ei kelpaa.

Moni meistä on ujo eikä uskalla vaikka tekis mieli.Itse kärsinyt ujoudesta elämäni. 

Vierailija
357/358 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40

Kommentoin miehenä, että mua ei niinkään kiinnosta mitä numeroa naisen vaaka näyttää, vaan miltä se nainen itse näyttää.

Esimerkiksi 10kg ylipainoinen nainen jolla paino menee reisiin ja peppuun kuulostaa aivan unelmalta. Koen huomattavasti kovempaa seksuaalista vetoa tuollaiseen naiseen, verrattuna vaikkapa normaalipainoiseen naiseen jolla on litteä takapuoli. 

Vierailija
358/358 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, teille naisillehan ei oikeasti kivat miehet kelpaa. Jos sellaisen kanssa satutte parisuhteeseen niin kehitätte tylsyyttänne jotain turhaa draamaskitsoilua, sitten syyllistetään miestä siitä, ja petetään eksän kanssa tms. Koettu on.

Mä olen ihan oikeasti kiva käytökseltäni ja luonteeltani, silti en kelpaa naisille kun olen 171cm, jostain syystä naiset mieltävät minut lyhyeksi vaikka useimmat suomalaiset naiset ovat alle tuota pituusmittaa. Normaalipainoinenkin olen, joten en kelpuuta lihavia, siinä ainoa ulkonäkövaatimukseni naisten suhteen.

Nuo ovat kaksi täysin erilaista vaatimusta (pituus vs paino), yksi on epäreilu ja toinen ei, koska pituudelle ei mitään mahda, mutta painoaan voi muuttaa.

En yleensä tartu tälläsiin kommentteihin, mutta nyt tartun - kyllä, olet oikeassa, että painoon voi vaikuttaa lähes aina, mutta pituuteen ei. Mutta painovaatimukset

On ihan turha alkaa läksyttämään ketään pinnallisuudesta. Totuus on se, että me kaikki ihmiset olemme pinnallisia, miehet ja naiset yhtä lailla. 

Pointti on siinä, että kannattaa itse olla hyvännäköinen, niin on helpompi saada sellainen kumppani joka näyttää hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän