Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen nainen

Vierailija
01.11.2023 |

Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.

Kommentit (358)

Vierailija
161/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä tarvi miestä tähän tarkoitukseen että voit herkutella Netflixin äärellä kuppikakuilla ja nauttia rustiikkisuudesta. Kanssasisarien tulisi oppia arvostamaan omaa aikaa. Joku tulee jos tulee. Siihen saakka saatat hyvällä omalla tunnolla herkutella ite tehtyjen leivosten parissa.

Perse kasvaa rustiikkisten leivosten äärellä, ja todennäköisyys löytää mukava mies pienenee.

Uuh. Iso persehän on juuri hyvä.

J Lo vuoden 2001 perse on hyvällä tavalla iso.

Suomalaisen maatuskan perse ei välttist ole samalla tavalla iso...

Vierailija
162/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme statusjankkaus, meille muille se että on ammatti ja työpaikka on normaalia elämää. Miesten keskipalkka taitaa olla tuo mainittu 3500/e kk, eli ei kovin älytön vaatimus. Ellei sitten asu äidin kotona ja elä 500e työttömyystuella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei toimi, vastaan nro 59:lle: 

Noin yleensä: 

Älkää vastatko (ensisijaisesti) numerolle, vaan aina mukaan

PÄIVÄMÄÄRÄ ja KELLONAIKA

sillä numerot voivat muuttua jos välistä poistuu/poistetaan kommentteja. 

Vierailija
164/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun naiset sanovat pitävänsä silmälaseja seksikkäinä, he tarkoittavat laseja joilla korjataan niin lievää liki-, tai plussanäköisyyttä, etteivät ne vääristä silmien kokoa."

Outoa jos joku noin yleensä pitää silmälaseja seksikkäänä. Siis että ihan sama miltä se mies muuten näyttää kunhan on lasit? En usko että kukaan ajattelee noin. Omasta mielestäni jotkut silmälasipäiset miehet ovat seksikkäitä, mutta kyllä se on kuitenkin se mies joka on seksikäs, en ne lasit. Olen tapaillut miestä jolla oli vahvat lasit ja kyllä, oli todella seksikäs laseilla ja ilman. Noin yleensä en kyllä kiinnitä silmälasipäisiin miehiin huomiota, ellei sitten ole oikeasti sellaista miesmallitasoa kuten tämä mies oli.

Vierailija
165/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen joka yö untakin siitä, että mulla on mies. Useimmiten tämä mies on mun työkaveri, johon oon ollut ihastunut yli 5 vuotta. Aamulla kun herää ja tajuaa, että kaikki oli unta, niin mieli on apea.

Ap

Ap:llä tuntuu hihna pyörivän hieman hitaasti ja tahmeasti. 

Yli viisi vuotta ollut ihastus mielessä. Miksei itse ole ollut aloitteellinen tai jos tuo ihastus ei käy kun sillä itsellänsä esim jo kumppaninsa, niin miksei ap ole sitten vain sulkenut miltei välitömästi omaa ihastusmoodiansa tuon työkaverin suhteen. 

Unien sisältöön on kohtalaisen vaikea vaikuttaa, joten sinne ilmestyy ihan pyytämättä vaikka minkälaista sisältöä. Ja olen ollut aloitteellinen tämän miehen suuntaan, mutta hän torjui minut. Hävetti.

Ap

Vierailija
166/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa tätä, mutta minulle ylipaino on naisessa absoluuttinen turnoff. Muuten saa olla pieni, pitkä, nuori tai vanha mutta läskin kanssa ei seiso. Tunnen paljon kauniita, viehättäviä ja älykkäitä XXL-naisia, eikä minulla ole mitään liikakiloja vastaan. Kukin tyylillään. Mutta jos seksi ei onnistu, on ihan turha yrittää teeskennellä ihastusta tai kiintymystä. Se on ajanhukkaa ja tuottaa lopulta vain tuskaa ja turhia odotuksia. Vähän niinkuin eheytyshoidot:)

Vierailija
167/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun naiset sanovat pitävänsä silmälaseja seksikkäinä, he tarkoittavat laseja joilla korjataan niin lievää liki-, tai plussanäköisyyttä, etteivät ne vääristä silmien kokoa."

Outoa jos joku noin yleensä pitää silmälaseja seksikkäänä. Siis että ihan sama miltä se mies muuten näyttää kunhan on lasit? En usko että kukaan ajattelee noin. Omasta mielestäni jotkut silmälasipäiset miehet ovat seksikkäitä, mutta kyllä se on kuitenkin se mies joka on seksikäs, en ne lasit. Olen tapaillut miestä jolla oli vahvat lasit ja kyllä, oli todella seksikäs laseilla ja ilman. Noin yleensä en kyllä kiinnitä silmälasipäisiin miehiin huomiota, ellei sitten ole oikeasti sellaista miesmallitasoa kuten tämä mies oli.

Olen se, joka niistä silmälaseista mainitsi seksikkäinä. Taisinpa kirjoittaa, että "silmälasit plussaa". En minä ainakaan ajattele, että "ihan sama miltä se mies muuten näyttää kunhan on lasit". Näitä kommentteja nyt voi tulkita ihan miten haluaa tai miten kukakin omasta näkökulmastaan tulkitsee, ja tässäkin sen huomaa. Ainakin minun kommenttini aiemmilla sivuilla on ymmärretty ihan kummallisesti, mutta ihan sama mulle. Eivät väärinymmärrykset minun mieltäni muuta.

Vierailija
168/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä tarvi miestä tähän tarkoitukseen että voit herkutella Netflixin äärellä kuppikakuilla ja nauttia rustiikkisuudesta. Kanssasisarien tulisi oppia arvostamaan omaa aikaa. Joku tulee jos tulee. Siihen saakka saatat hyvällä omalla tunnolla herkutella ite tehtyjen leivosten parissa.

Perse kasvaa rustiikkisten leivosten äärellä, ja todennäköisyys löytää mukava mies pienenee.

Entä sitten? Naiset on onnellisimmillaan sinkkuna.

Vierailija
169/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ulinalle vastaus: kertokaapa miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka heikentää elämänlaatua ?

Tätä voi tosiaan ihmetellä, sillä tutkitusti parisuhde lisää miehen onnellisuutta ja jopa lisää elinikää. Naisilla taas vähentää onnellisuutta ja lyhentää elinikää.

Tilastollinen emävalhe.

Tuo liittyy siihen millaiset miehet ja naiset ovat halukkaimpia pariutumaan. Ja se menee miehillä ja naisilla ihan eri tavalla. Menestyjät elävät pisimpään. Menestyjämiehet viedään käsistä, menestyjänaiset taas ovat useammin sinkkuina kuin muut naiset.

Mikä vale tämä on. Edelleen et kumoa sitä että parisuhteessa miehet elävät pitempään ja onnellisempina ja naiset sinkkuina.

No ei tuo asiaintila itsessään ole valetta, mutta jos katsotaan että syynä olisi parisuhteisuus tai sen puute niin silloin yritetään syystä tehdä seuraus ja seurauksesta syy.

- eri-  

Vierailija
170/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ulinalle vastaus: kertokaapa miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka heikentää elämänlaatua ?

Tätä voi tosiaan ihmetellä, sillä tutkitusti parisuhde lisää miehen onnellisuutta ja jopa lisää elinikää. Naisilla taas vähentää onnellisuutta ja lyhentää elinikää.

Tilastollinen emävalhe.

Tuo liittyy siihen millaiset miehet ja naiset ovat halukkaimpia pariutumaan. Ja se menee miehillä ja naisilla ihan eri tavalla. Menestyjät elävät pisimpään. Menestyjämiehet viedään käsistä, menestyjänaiset taas ovat useammin sinkkuina kuin muut naiset.

Mikä vale tämä on. Edelleen et kumoa sitä että parisuhteessa miehet elävät pitempään ja onnellisempina ja naiset s

Ei miehet halua naista rakkaudesta. Miehet tietää tasan tarkkaan naisen mukana tulevista eduista. Siksihän törmäät Tiktokissa ja Youtubessa myrkyllisiä neuvoja jakaviin miehiin. Naisen pitää pysyä siinä ettei saavutetut edut karkaa ovesta ulos.

Vierailija
171/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme statusjankkaus, meille muille se että on ammatti ja työpaikka on normaalia elämää. Miesten keskipalkka taitaa olla tuo mainittu 3500/e kk, eli ei kovin älytön vaatimus. Ellei sitten asu äidin kotona ja elä 500e työttömyystuella. 

Tuo on keskipalkka niiden joukossa jotka ovat kokopäivätyössä. Tuo vaatimus 3500eur palkasta rajaa jo pois vähintään 2/3 miehistä. Ulos jää tuon alle tienaavat ja kaikki jotka eivät ole kokopäivätyössä. Myös yrittäjissä on paljon tuon alle tienaavia.

Vierailija
172/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen joka yö untakin siitä, että mulla on mies. Useimmiten tämä mies on mun työkaveri, johon oon ollut ihastunut yli 5 vuotta. Aamulla kun herää ja tajuaa, että kaikki oli unta, niin mieli on apea.

Ap

Yli viisi vuotta ollut ihastus mielessä. Miksei itse ole ollut aloitteellinen tai jos tuo ihastus ei käy kun sillä itsellänsä esim jo kumppaninsa, niin miksei ap ole sitten vain sulkenut miltei välitömästi omaa ihastusmoodiansa tuon työkaverin suhteen. 

Unien sisältöön on kohtalaisen vaikea vaikuttaa, joten sinne ilmestyy ihan pyytämättä vaikka minkälaista sisältöä. Ja olen ollut aloitteellinen tämän miehen suuntaan, mutta hän torjui minut. Hävetti.

Ap

Kuvaa meille tuota miestä. Ikä, pituus, vartalotyyppi, kasvokomeus, asema sinuun verrattuna, onko sosiaalisesti taitava, jne. Näistä ei takuulla selviä kenestä on kyse.

Vierailija
173/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeran vanhan piian höpinöitä. Tuntuu varmaan ikävältä kun näkee onnellisia pareja. 

Vierailija
174/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä et ymmärtänyt silmälasikommentissa? Vahvat lasit saavat silmät näyttämään huomattavasti suuremmilta tai pienemmiltä.

Kun naiset sanovat pitävänsä silmälaseja seksikkäinä, he tarkoittavat laseja joilla korjataan niin lievää liki-, tai plussanäköisyyttä, etteivät ne vääristä silmien kokoa.

Ok, nyt ymmärsin. En ole koskaan varmaankaan nähnyt kenelläkään niin vahvoja silmälaseja, että niiden silmien kokoa vääristävä ominaisuus häiritsisi. Voi olla, että olet oikeassa, ei vain vielä ole tullut vastaan sellaista silmälasien vääristämää silmää.

Eli miehen pitää olla komea, pitää olla korkea status, ei saa olla huomattavan lyhyt, ei saa olla fyysisiä heikkouksia kuten huomattava likinäköisyys. Stereotyyppiset halutut ominaisuudet kuten äly, k

Hänhän halusi yli 160 cm pitkän miehen! Mistä sä edes löydät tuota lyhyempiä miehiä? Niitä on pari hassua suomessa. Onpa toi pituus sulle arka kohta.

Vierailija
175/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli tutkimus. Verrokkiryhmässä miesten JA naisten onnellisuus kasvoi parisuhteessa.

Tilasto selittyy sillä että naiset ovat halukkaimmillaan parisuhteisiin kun heillä menee huonosti, kun taas menestyvät naiset eivät halua miestä. Sinkkuina on paljon rikkaita naisia ja köyhiä miehiä. Luuserinaisen onnellisuus kasvaa parisuhteessa, mutta ei menestyjänaisen tasolle.

Vierailija
176/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, teille naisillehan ei oikeasti kivat miehet kelpaa. Jos sellaisen kanssa satutte parisuhteeseen niin kehitätte tylsyyttänne jotain turhaa draamaskitsoilua, sitten syyllistetään miestä siitä, ja petetään eksän kanssa tms. Koettu on.

Mä olen ihan oikeasti kiva käytökseltäni ja luonteeltani, silti en kelpaa naisille kun olen 171cm, jostain syystä naiset mieltävät minut lyhyeksi vaikka useimmat suomalaiset naiset ovat alle tuota pituusmittaa. Normaalipainoinenkin olen, joten en kelpuuta lihavia, siinä ainoa ulkonäkövaatimukseni naisten suhteen.

Nuo ovat kaksi täysin erilaista vaatimusta (pituus vs paino), yksi on epäreilu ja toinen ei, koska pituudelle ei mitään mahda, mutta painoaan voi muuttaa.

Ei sun pituus ole mikään este suhteelle! Se este on toi sun vammanen kitinä siitä pituudesta ja naisten kuvitteellisista vaatimuksista!

Vierailija
177/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Selvä. No en kyllä näe että sinun tarvitsisi hävetä torjuntaa. 

Uniin tulee kyllä monesti aivan odottamatonta. (Näin miehenä voinen todeta ettei ole kyllä koskaan tullut edes etäisesti mitään homosteluun viittaavaa, heterollista kylläkin mutta ei siitä sen enempää....) 

Mutta katson kyllä että ihmisen sillä asenteella mikä hänellä on valveilla ollessaan, voi olla (ainakin toisinaan) vaikutusta siihen millaisia unia näkee.

Vierailija
178/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, teille naisillehan ei oikeasti kivat miehet kelpaa. Jos sellaisen kanssa satutte parisuhteeseen niin kehitätte tylsyyttänne jotain turhaa draamaskitsoilua, sitten syyllistetään miestä siitä, ja petetään eksän kanssa tms. Koettu on.

Mä olen ihan oikeasti kiva käytökseltäni ja luonteeltani, silti en kelpaa naisille kun olen 171cm, jostain syystä naiset mieltävät minut lyhyeksi vaikka useimmat suomalaiset naiset ovat alle tuota pituusmittaa. Normaalipainoinenkin olen, joten en kelpuuta lihavia, siinä ainoa ulkonäkövaatimukseni naisten suhteen.

Nuo ovat kaksi täysin erilaista vaatimusta (pituus vs paino), yksi on epäreilu ja toinen ei, koska pituudelle ei mitään mahda, mutta painoaan voi muuttaa.

Ja jo näin lyhyen kommenttisi vuoksi on täysin selvää , että kusipäisyytesi vuoksi et todellakaan löydä parisuhdetta.

Miestä petetään ja naisille ei käy lyhyt mies.

Mies ei halua ylipainoisia naista.

= mies on kusipää

Vierailija
179/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin. Eiköhän tämä ihastus ole se oikea syy, miksi ap on sinkku. Miksi tavoitella toisia miehiä, kun on jo ihastunut palavasti toiseen?

Vierailija
180/358 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan linkki tähän "tutkimukseen"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä