Epätoivoinen nainen
Alkaa oikeasti jo itkettää suunnilleen kauppareissullakin, kun näen pelkkiä pariskuntia ja minä käyn vuodesta toiseen joka paikassa yksin. Tähän aikaan vuodesta olis niin ihanaa lojua saman peiton alla jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa sarjoja.
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Ap, teille naisillehan ei oikeasti kivat miehet kelpaa. Jos sellaisen kanssa satutte parisuhteeseen niin kehitätte tylsyyttänne jotain turhaa draamaskitsoilua, sitten syyllistetään miestä siitä, ja petetään eksän kanssa tms. Koettu on.
Mä olen ihan oikeasti kiva käytökseltäni ja luonteeltani, silti en kelpaa naisille kun olen 171cm, jostain syystä naiset mieltävät minut lyhyeksi vaikka useimmat suomalaiset naiset ovat alle tuota pituusmittaa. Normaalipainoinenkin olen, joten en kelpuuta lihavia, siinä ainoa ulkonäkövaatimukseni naisten suhteen.
Nuo ovat kaksi täysin erilaista vaatimusta (pituus vs paino), yksi on epäreilu ja toinen ei, koska pituudelle ei mitään mahda, mutta painoaan voi muuttaa.
Ja jo näin lyhyen kommenttisi vuoksi on täysin selvää , että kusipäisyytesi vuoksi et todellakaan löydä parisuhdetta.
Sama minulla. Koiralenkit, kauppareissut aina yksin. Itkettää ja ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla. Koiralenkit, kauppareissut aina yksin. Itkettää ja ahdistaa.
Kun se parisuhde ei välttämättä poista ahdistusta. Entä jos toinen onkin supermulkku? Onnen täytyy tulla sisältäpäin,vaikka oot kuullu kyseisen sanonnan sataan kertaan siinä pysyy itu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, teille naisillehan ei oikeasti kivat miehet kelpaa. Jos sellaisen kanssa satutte parisuhteeseen niin kehitätte tylsyyttänne jotain turhaa draamaskitsoilua, sitten syyllistetään miestä siitä, ja petetään eksän kanssa tms. Koettu on.
Mä olen ihan oikeasti kiva käytökseltäni ja luonteeltani, silti en kelpaa naisille kun olen 171cm, jostain syystä naiset mieltävät minut lyhyeksi vaikka useimmat suomalaiset naiset ovat alle tuota pituusmittaa. Normaalipainoinenkin olen, joten en kelpuuta lihavia, siinä ainoa ulkonäkövaatimukseni naisten suhteen.
Nuo ovat kaksi täysin erilaista vaatimusta (pituus vs paino), yksi on epäreilu ja toinen ei, koska pituudelle ei mitään mahda, mutta painoaan voi muuttaa.
Ja jo näin lyhyen kommenttisi vuoksi on täysin selvää , että kusipäisyytesi vuoksi et todellakaan löydä parisuhdetta.
-
Menikö toi "koettu on" sulta ohi? Oon ollut monta kertaa parisuhteessa ja tämä on aina se kuvio: naisilla on jokin sairas sisäsyntyinen tarve muuttaa miestä "paremmaksi". Eivät edes välttämättä tee sitä tietoisesti. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies kuitenkin toteaa että kelpaa juuri sellaisenaan kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulinalle vastaus: kertokaapa miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka heikentää elämänlaatua ?
Tätä voi tosiaan ihmetellä, sillä tutkitusti parisuhde lisää miehen onnellisuutta ja jopa lisää elinikää. Naisilla taas vähentää onnellisuutta ja lyhentää elinikää.
Tilastollinen emävalhe.
Tuo liittyy siihen millaiset miehet ja naiset ovat halukkaimpia pariutumaan. Ja se menee miehillä ja naisilla ihan eri tavalla. Menestyjät elävät pisimpään. Menestyjämiehet viedään käsistä, menestyjänaiset taas ovat useammin sinkkuina kuin muut naiset.Mikä vale tämä on. Edelleen et kumoa sitä että parisuhteessa miehet elävät pitempään ja onnellisempina ja naiset sinkkuina.
Olen toimistotöissä, jossa näen usein myös erilaisia "menestyviä sinkkunaisia", siis aina kun jaksan toimistolle vaivautua niiden tärkeilijöiden sekaan.
En ole havainnut näitä menestyviä sinkkunaisia, jotka tyydyttävät läheisyydenkaipuutaan koiralla, viinillä, dildolla sekä gigoloilla, kovin onnellisiksi. Pikemminkin ovat aivan saatanan kärttyisiä ja kaikesta näkee, etteivät ole saaneet rakastavan ja uskollisen miehen hellyyttä ja munaa kymmeneen vuoteen.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Tule tänne. Heti!
Minne?
Ap
No tänne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jo näin lyhyen kommenttisi vuoksi on täysin selvää , että kusipäisyytesi vuoksi et todellakaan löydä parisuh
Miksi mies hakee seuraa? Pysytelköön sokerideiteissä ja strippareissa.
Vierailija kirjoitti:
mies, jota sä etsit:
1. komea2. vähintään 3500€/kk
3. vähintään 180cm
4.
5.
jne
Missä laatikkoleuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
mies, jota sä etsit:
3. vähintään 180cm
4.
5.
jne
Ei. Löydän sen kauppareissunkin aikana useamman miehen jonka mieluusti ottaisin elämääni ainakin ensivaikutelman perusteella.
Ap
Mitä tuohon ensivaikutelmaan sisältyy? (Nimittäin jos ensivaikutelma syntyy kovin kapea-alaisesti, niin se voi olla hyvin hyvin harhainen - ainakin niiden itkuvirsien perusteella joita tällekin vauva-foorumille rustaillaan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies, jota sä etsit:
3. vähintään 180cm
4.
5.
jne
Missä laatikkoleuka?
Kuutioleuka mainittiin myöhemmin.
Et sä tarvi miestä tähän tarkoitukseen että voit herkutella Netflixin äärellä kuppikakuilla ja nauttia rustiikkisuudesta. Kanssasisarien tulisi oppia arvostamaan omaa aikaa. Joku tulee jos tulee. Siihen saakka saatat hyvällä omalla tunnolla herkutella ite tehtyjen leivosten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Et sä tarvi miestä tähän tarkoitukseen että voit herkutella Netflixin äärellä kuppikakuilla ja nauttia rustiikkisuudesta. Kanssasisarien tulisi oppia arvostamaan omaa aikaa. Joku tulee jos tulee. Siihen saakka saatat hyvällä omalla tunnolla herkutella ite tehtyjen leivosten parissa.
Perse kasvaa rustiikkisten leivosten äärellä, ja todennäköisyys löytää mukava mies pienenee.
Niin olisi minustakin kiva käpertyä jonkun kainaloon. Seksikin kelpaisi. Ongelma on siinä etten jaksa etsiä itselleni miestä. Olen vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Näen joka yö untakin siitä, että mulla on mies. Useimmiten tämä mies on mun työkaveri, johon oon ollut ihastunut yli 5 vuotta. Aamulla kun herää ja tajuaa, että kaikki oli unta, niin mieli on apea.
Ap
Ap:llä tuntuu hihna pyörivän hieman hitaasti ja tahmeasti.
Yli viisi vuotta ollut ihastus mielessä. Miksei itse ole ollut aloitteellinen tai jos tuo ihastus ei käy kun sillä itsellänsä esim jo kumppaninsa, niin miksei ap ole sitten vain sulkenut miltei välitömästi omaa ihastusmoodiansa tuon työkaverin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Niin olisi minustakin kiva käpertyä jonkun kainaloon. Seksikin kelpaisi. Ongelma on siinä etten jaksa etsiä itselleni miestä. Olen vaan kotona.
Olen kuullut, että Amazonista voi nykyään tilata oman Clark Kentin.
Esimerkiksi tyynynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi tyynynä.
Tämä. Halityynyt on mukava keksintö, itse omistan kaksi ja niihin kuudet lakanat.
En ole kyllä ikinä tekemisissä minkään pikkujoulujen kanssa.
- sivusta -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi tyynynä.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perse kasvaa rustiikkisten leivosten äärellä, ja todennäköisyys löytää mukava mies pienenee.
Uuh. Iso persehän on juuri hyvä.
Mikä vale tämä on. Edelleen et kumoa sitä että parisuhteessa miehet elävät pitempään ja onnellisempina ja naiset sinkkuina.