Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri määräsi Voxraa masennukseen, mutta pelkään sen alottamista koska olen ollut tähän asti lääkevastainen

Vierailija
29.10.2023 |

Lääkkeen sivuvaikutukset hirvittää :( Onko kenelläkään kokemuksia tuosta lääkkeestä? Lääkäri sanoi että sen pitäisi nopeasti energisoida

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän kuin mieto stimu

Vierailija
82/171 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ota vaikka puolikas alkuun muutaman päivn ajan. Itsekkin tein niin oman lääkkeen kanssa alussa. Pelkäsin myös sivuvaikutuksia. Kaikki meni hyvin ei tullut mitään.

Tätä "vinkkiä" ei kannata kenenkään uskoa!! Voxra on depottabletti, eli sen kovan kuoren avulla lääkeaine vapautuu pitkäkestoisesti. Jos tabletin menee puolittamaan tai murskaamaan, niin se lääkeaine imeytyy paljon nopeammin kuin on tarkoitus. Silloin vasta mahtaakin olla ikävät haittavaikutukset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lääke voi suojata aivoja masennuksen tuhoilta.

Miksi niin monta alapeukkua?

Vierailija
84/171 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon vaan että ton lääkkeen "hyvä" vaikutus voi alkaa vasta jossai parin kuukauden kohdilla.

ei riitä parin päivän kokeilu

Vierailija
85/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
86/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän! Itse olen myös ollut todella lääkevastainen, mutta nyt on syystä x täytynyt alkaa syömään lääkkeitä.. tänä vuonna 8 uutta lääkettä kokeillut. Sen olen oppinut, että jos tulee sivuvaikutuksia niin voi aina lopettaa. Eikä pidä liikaa lukea niitä sivuvaikutuksia, kun sitten sitä alkaa vain kuuntelemaan omaa oloa. 

Vierailija
87/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tuota, lääkettä noin 2 vuoden ajan. Sitten tuli fyysisiä oireita, kuten pahoinvointia, päänsärkyä ja voimattomuutta. Ei osattu yhdistää tuohon lääkkeeseen, koska olin käyttänyt sitä niin pitkään. Lukuisten tutkimusten jälkeen oireet yhdistettiin tuohon lääkkeeseen. 

Vierailija
88/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sydäntykytyksiä niin piti lopettaa.

Vierailija
89/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, vaikutus vaan ikävästi laimenee. Toimii itsellä muuten juuri kuin pitää. 

Vierailija
90/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän syödä vielä kolmannen viikon, jos olo ei helpota, niin luulen että se ei sovi minulle.. Otatteko illalla vai aamulla. 

Se pitää ottaa aamulla! Ei voi puolitella. Itsellä sivuvaikutukset loppuivat noin 3 vko jälkeen. 

Vierailija
91/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lääkkeitähän määrätään masennuksen hoitoon siksi, että se on halpaa verrattuna esim. terapiaan. Ei ne sinun hyväksesi niitä määrää vaan siksi, että saavat toivottavasti sinut pois jonoista. 

Vierailija
92/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua Voxra on kyllä auttanut ihan todella. Ihan kuin joku olisi sytyttänyt valot ja kaatanut bensaa tankkiin. 

Vierailija
93/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa ottaa lääkkeitä tilapäiseen masennukseen. Matkusta vaikka ulkomaille niin pääset eroon masennuksesta. 

Vierailija
94/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Voxraa nyt noin kuukauden, määrättiin masennukseen ja siihen, että saisin lisää energiaa tehdä asioita. En ole huomannut mitään vaikutuksia suuntaan enkä toiseen. Ei tullut sivuvaikutuksia, mutta ei myöskään mitään toivottuja vaikutuksia. Ainoa, minkä olen huomannut, niin seksihalut ovat ehkä hieman kohonneet aikaisemmasta, ne ovat olleet todella pienissä kuluneena vuonna. Tosin sinkkuna en ole juuri muutenkaan ollut seksuaalisesti aktiivinen, joten ei suurta vaikutusta sen suhteen. Minun pitäisi varata seurantakäynti lääkärille lääkkeen takia, joten en tiedä ehdottaako isompaa annostusta (olen nyt syönyt yhden pillerin päivässä) vai toista lääkettä.

Vierailija
95/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt Voxraa nyt noin kuukauden, määrättiin masennukseen ja siihen, että saisin lisää energiaa tehdä asioita. En ole huomannut mitään vaikutuksia suuntaan enkä toiseen. Ei tullut sivuvaikutuksia, mutta ei myöskään mitään toivottuja vaikutuksia. Ainoa, minkä olen huomannut, niin seksihalut ovat ehkä hieman kohonneet aikaisemmasta, ne ovat olleet todella pienissä kuluneena vuonna. Tosin sinkkuna en ole juuri muutenkaan ollut seksuaalisesti aktiivinen, joten ei suurta vaikutusta sen suhteen. Minun pitäisi varata seurantakäynti lääkärille lääkkeen takia, joten en tiedä ehdottaako isompaa annostusta (olen nyt syönyt yhden pillerin päivässä) vai toista lääkettä.

Onko annostuksesi 150 mg vai 300 mg? Ehkä lääke ei vastaa sinun ongelmaasi ja sinulle sopisi joku SSRI, Brintellix tms? Onko niitä kokeiltu? Toisaalta, jos tuolla on seksihaluja syntynyt, niin kyllä sillä jotain toivottua vaikutusta on ollut, ehkä annos on liian pieni?

Vierailija
96/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä useempi kk ennenku huomaa vaikutukset, ne tulee sen verran hitaasti,muut kanssaeläjät voi huomata ennemmn jo.

Vierailija
97/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääke ja positiivista että ei ole SSRI, joten ei aiheuta ssri:n ongelmia.

Vierailija
98/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava lääke.

Vierailija
99/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin tuota, lääkettä noin 2 vuoden ajan. Sitten tuli fyysisiä oireita, kuten pahoinvointia, päänsärkyä ja voimattomuutta. Ei osattu yhdistää tuohon lääkkeeseen, koska olin käyttänyt sitä niin pitkään. Lukuisten tutkimusten jälkeen oireet yhdistettiin tuohon lääkkeeseen. 

Tuo on paskamainen kun haittavaikutuksia voi alkaa tulla vasta pidemmän käytön jälkeen, tai teho häviää. Monen muunkin lääkeryhmän lääkkeen kanssa käy itseasiassa usein niin.

Vierailija
100/171 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on paskamainen kun haittavaikutuksia voi alkaa tulla vasta pidemmän käytön jälkeen, tai teho häviää. Monen muunkin lääkeryhmän lääkkeen kanssa käy itseasiassa usein niin.

Eli kertoo siitä että onkin haitallinen aine....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi