Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sisäilma ongelmasta nousta lämpöä?

Vierailija
29.10.2023 |

Voiko sisäilma ongelmista tulla lämpöilyä, johon kuitenkin särkylääke tepsii?

Lämpö nousee aina viikonloppuisin vähän päälle 37 asteeseen ja laskee kun ottaa särkylääkeen. Tätä on jatkunut jo pari kuukautta ja aiemmin lämpöä oli välillä viikollakin, mutta nykyään lähinnä viikonloppuisin. Pari kuukautta sitten olin flunssassa ja siitä tullut yskä vasta viikko-pari sitten helpottanut. Tämä lämpöily tuntui alkaneen sen flunssan jälkeen. Vai mitähän ihmettä tämä voi olla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa voi aiheuttaa jälkitauteja tai tiettyjä juttuja elimistöön.

Itselläni on kanssa lämpöilyä,mutta olen saanut toisen diagnoosin. Nyt tosin mietin myös hometta,koska olen aika satavarma homeongelmasta. Haistan ja olen jopa nähnyt sitä.

Sitten kun alkaa tutustumaan ns.homeoireisiin niin sieltä löytyy vaikka ja mitä. Lämpöily yksi niistä. Mutta nykyään tuohon homeongelmaankin suhtaudutaan jotenkin oudosti. Tai siis hihhulin leiman saat heti.

Toki osa onkin varmaan hihhuleita. 

Vierailija
2/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi homealtistuksen oireista on matala kuume iltaisin. Kuumeilu voi tietysti johtua vaikka mistä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, itse altistuin sisäilmaongelmille vesivahinkohuoneessa edellisessä työpaikassani. Iltapäivisin oli pientä lämpöä, yskitti ja ääni oli poissa. Illalla kotona ja viikonloppuisin olo parani ja taas työpaikalla oireet palasivat. En osannut epäillä kosteusvauriota, sillä tutkimustulosten mukaan huone oli terve. Vasta, kun lopulta menin oireiden takia lääkäriin ja työterveyslääkärin määräyksestä vaihdoin huonetta, kuulin että tuo samainen huone oli vanhempien työntekijöiden pannassa, kukaan ei suostunut siellä töitä tekemään! Kiva, ettei kukaan maininnut asiasta minulle ja sen seurauksena minulla on nyt astma. 

Vierailija
4/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta? Sekin voi nostaa lämpöä.

Vierailija
5/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanavirheet nostavat lämpöä.

Vierailija
6/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lämpö nousee lähinnä aamupäiväisin. Mietin myös, että voisiko stressi nostaa lämpöä. Joka ikinen vapaapäivä on ohjelmaa ja pitää nähdä isovanhempia. Minulla on 1,5 vuoden ikäinen lapsi ja tietty öisinkin tulee herättyä useasti edelleen. 

Mitähän ihmettä tämä voisi olla?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi