Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?
Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.
Kommentit (1040)
Vierailija wrote:
Miehellä on parempi fiilis kun nainen suostuu kotitreffeille. Siitä tietää naisen olevan rohkea ja pitävän miehestä kun suostui kotitreffeille. Kahvilatreffeillä on aina sellainen varautuneen negatiivinen fiilis vähän kuin olisi menossa työhaastatteluun.
Eli saat siis mielihyvää siitä, että toinen ottaa sinun takiasi riskin - sellaisenahan selkeästi tuota pidät, kun luoksesi tuleminen tarkoittaa erityistä rohkeutta. Omasta mielestäni tuo on huono alku suhteelle, ja osoittaa sinulta asenneongelmaa: edellytät toisen osapuolen tekevän jotain potentiaalisesti ei-niin-turvallista, ja saat siitä vielä mielihyvää.
Vierailija wrote:
En näe mitään pointtia kotitreffeissä, ellei ole kyseessä ennestään tuttu ihminen, jonka kanssa tiedetään jo, että ollaan molemmin puolin ihastuneita.
Enkä todellakaan halua tuntemattoman kanssa treffatessa mitään "prinsessan kohtelua" tai muuta elämysteatteria, vaan haluan tutustua ihmiseen ja selvittää, minkälainen tyyppi hän on, synkkaako ja onko välillämme kemiaa, olenko kiinnostunut jatkamaan tutustumista, jne. Sen voi hyvin hoitaa kahvilassa. Jos jollain on ongelma kahviloiden ja kaikkien muidenkin tapaamispaikkojen suhteen, silloin emme ole sopivat toisillemme, koska itse en jaksa ihmisiä, jotka kehittävät tyhjästä ongelmia ja vaikeilevat ihan tavallisia asioita. Kuten kahvilaa.
Kahvilatreffeillä käy paljon epätoivoisia naisia ja sitten sellaisia naisia, jotka käyvät huvikseen treffeillä kun ei ole muutakaan tekemistä. Sellasiakin naisia on, jotka eivät luota mieheen ja etsivät etsimällä miehestä vikoja, jotta voivat antaa miehelle pakit. Nämä kaikki syyt saavat miehen varautuneeksi ja näkyy "jäykkyytenä" kahvilatreffeillä ja pelkästään senkin takia voi pakit.
Ensimmäiset treffit vaikka kahvilassa.
Vierailija wrote:
Miehellä on parempi fiilis kun nainen suostuu kotitreffeille. Siitä tietää naisen olevan rohkea ja pitävän miehestä kun suostui kotitreffeille. Kahvilatreffeillä on aina sellainen varautuneen negatiivinen fiilis vähän kuin olisi menossa työhaastatteluun.
Eli saat siis mielihyvää siitä, että toinen ottaa sinun takiasi riskin - sellaisenahan selkeästi tuota pidät, kun luoksesi tuleminen tarkoittaa erityistä rohkeutta. Omasta mielestäni tuo on huono alku suhteelle, ja osoittaa sinulta asenneongelmaa: edellytät toisen osapuolen tekevän jotain potentiaalisesti ei-niin-turvallista, ja saat siitä vielä mielihyvää.
Ja en siis tarkoittanut, että sinä itse olisit uhka, vaan selvästi miellät ei-turvalliseksi käyttäytymiseksi tuntemattoman miehen kotiin menemisen. Miksi haluat toisen ihmisen tekevän tällaista? Jos arvostaisit ihmistä, jota olet menossa tapaamaan, tarjoaisit ensisijaisena vaihtoehtona sellaista tapaamispaikkaa, joka ei olisi potentiaalinen uhka silloinkaan, kun tavattava mies ei olisi kaltaisesi ei-vaarallinen. En käyttänyt sinusta sanaa "turvallinen", koska nimenomaan turvallinen mies ehdottaisi sitä kahvilaa, koska hän haluaisi tietysti tapaamisen täyttävän kaikilta osin turvallisen tapaamisen tunnusmerkit. Eikö olekin mielenkiintoista: juuri ne vähiten vaaralliset eivät edellytä riskinottoa toiselta osapuolelta.
Vierailija wrote:
Onko siellä maalla teillä junttieinareilla tapana kokeilla emäntäehdokkailta hinkit heti aluksi?
Tilastojen mukaan 38% seksuaalirikoksista vuonna 2023 aikana on tapahtunut uudenmaan / helsingin alueilla joten määrittele hieman specifimmin ja selitä miksi sielläpäin asuu niitä junttieinareita emäntineen?
Vierailija wrote:
Kahvilatreffeillä käy paljon epätoivoisia naisia ja sitten sellaisia naisia, jotka käyvät huvikseen treffeillä kun ei ole muutakaan tekemistä. Sellasiakin naisia on, jotka eivät luota mieheen ja etsivät etsimällä miehestä vikoja, jotta voivat antaa miehelle pakit. Nämä kaikki syyt saavat miehen varautuneeksi ja näkyy "jäykkyytenä" kahvilatreffeillä ja pelkästään senkin takia voi pakit.
Jos ongelma on miehen, miksi naisen pitäisi sen vuoksi olla valmis ottamaan henkilökohtainen riski?
Valtaosa tuntemistani miehistäkään ei noin vain menisi tuntemattomaan yksityisasuntoon. Menisitkö itse? Mies, jota et tuntisi ollenkaan, kutsuisi sinut luokseen vaikka pelaamaan korttia ja juomaan kaljaa. Et tietäisi hänestä mitään. Menisitkö?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos ongelma on miehen, miksi naisen pitäisi sen vuoksi olla valmis ottamaan henkilökohtainen riski?
Valtaosa tuntemistani miehistäkään ei noin vain menisi tuntemattomaan yksityisasuntoon. Menisitkö itse? Mies, jota et tuntisi ollenkaan, kutsuisi sinut luokseen vaikka pelaamaan korttia ja juomaan kaljaa. Et tietäisi hänestä mitään. Menisitkö?
Naisen kotiin menisin, jos nainen muuten miellyttäisi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen tuskin lähtee heti kättelyssä vieraan miehen kotiin. Voit kuitenkin laittaa kahvit termariin, pullat rasiaan ja tarjoilla ne vaikka puiston penkillä kävelyn lomassa.
Osa naisista suostuu kotitreffeille ja heillä on heillä on etu suhteessa niihin, jotka eivät suostu. Moni mies ei lähde olleenkaan kahvilatreffeille, koska se on miehen kannalta huono tapa treffata. Tulokset ovat niin heikkoja.
Minulle on ainakin täysin fine, jos joku mies skippaa treffit siksi, että haluan tavata julkisella paikalla. Minun puolestani on täysin ok, että ehdottomasti kotitreffien kannattajat tapailevat toisiaan ja sitten ne, joille julkisella paikalla tapaaminen on ok, tapailevat he toisiaan. Tuollainen kiristys "en halua tavata ollenkaan, jos et suostu tulemaan kotiini" ei todellakaan saa minua "suostumaan" tulemaan miehen yksityisasuntoon, vaan se saa minut lopettamaan yhteydenpidon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ja en siis tarkoittanut, että sinä itse olisit uhka, vaan selvästi miellät ei-turvalliseksi käyttäytymiseksi tuntemattoman miehen kotiin menemisen. Miksi haluat toisen ihmisen tekevän tällaista? Jos arvostaisi
En haluaisi seurustella naisen kanssa, joka pelkää omaa varjoansa.
Jostain kumman syystä minut on pyydetty ensitreffeille pääsääntöisesti naisten luokse ja olen ottanut sen riskin ja mennyt.
Nyt kun näitä varoittavia viestejä olen tässä lukenut niin aionkin olla jatkossa varovaisempi ja kieltäytyä kutsuista.
Ehkä on turvallisempi ehdottaa kahvilaa ja odottaa naisen kustantavan tai ainakin maksavan puolet tai vähintäin oman ostoksensa.
Ei suostu. Tuo on naiselle valtava riski.
Vierailija wrote:
Päinvastoin. Mies palkitsee naisen rohkeudesta prinsessan kohtelulla. Jos nainen suostuu kotitreffeille, niin mies tietää jo siitä, että nainen pitää miehestä. Kahvilatreffeillä vain kokeillaan kepillä jäätä.
Miksi juuri naiselle treffien pitäisi olla jokin pelon voittamisen tulikoe, jossa täytyy tehdä jotain rohkeutta vaativaa, joista sitten voi saada palkinnon? Eikö treffien kuuluisi olla normaalia kanssakäymistä eikä mitään uhkien voittamista?
Ja mitä edes tarkoitat prinsessan kohtelulla?
Kyllä muuten, mutta S-Marketin käntyt ei käy, pitää olla K-Kaupasta.
Vierailija wrote:
En haluaisi seurustella naisen kanssa, joka pelkää omaa varjoansa.
Itsehän te puhutte tässä, että nainen tarvitsee rohkeutta, kun tulee miehen kotiin. Tarkoitatteko nyt kenties uhkarohkeutta...?
Joskus Tinderissä on minulle tuntematon mies kutsunut minut kotiinsa ensitreffeille. En tietenkään mennyt. Mietin vaan, että ihanko oikeasti jotkut naiset tekevät niin? Se mies sanoi, ettei hän halua tavata julkisella paikalla siksi, koska hänellä on sellainen aiempi kokemus, että se on niin kiusallinen tilanne, jos ei ole yhtään kemiaa. Mietin vaan, että eikö se sitten yhtään tunnu kiusalliselta, jos omaan kotiin tulee tyyppi, josta et yhtään kiinnostu. Jos olet esim kahvilassa, niin sä voit kuitenkin vaan nopeasti juoda ne kahvit ja lähteä menemään jos siltä tuntuu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen tuskin lähtee heti kättelyssä vieraan miehen kotiin. Voit kuitenkin laittaa kahvit termariin, pullat rasiaan ja tarjoilla ne vaikka puiston penkillä kävelyn lomassa.
Osa naisista suostuu kotitreffeille ja heillä on heillä on etu suhteessa niihin, jotka eivät suostu. Moni mies ei lähde olleenkaan kahvilatreffeille, koska se on miehen kannalta huono tapa treffata. Tulokset ovat niin heikkoja.
Minulle on ainakin täysin fine, jos joku mies skippaa treffit siksi, että haluan tavata julkisella paikalla. Minun puolestani on täysin ok, että ehdottomasti kotitreffien kannattajat tapailevat toisiaan ja sitten ne, joille julkisella paikalla tapaaminen on ok, tapailevat he toisiaan. Tuollainen kiristys "en halua tavata ollenkaan, jos et suostu tulemaan kotiini" ei todellakaan saa minua "suostumaan" tulemaan miehen
Komeat häntäheikit suostuvat mielellään kahvilatreffeille. He saavat usein epävarmat naisetkin lämpenemään kahvilatreffeillä, mutta kannattaa varautua ghoustaamiseen.
Vierailija wrote:
"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"
Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.
No mitä sä siellä kotitreffeillä sitten teet, että tunnelma on mukava ja molemmat viihtyvät? Oletan että kahvien ja pullan jälkeen juttelette kaikesta maan ja taivaan välissä ja tutustutte. Tuon voi tehdä niin monessa muussakin paikassa. Vaikka patikkaretkellä Nuuksiossa, tai muussa luontokohteessa kun kaikki eivät asu pk-seudulla, eväät mukaan ja siinähän sitä tutustuu toiseen kun jotain tehdään yhdessä. Urheilulliset aktiviteetithan ovat hyvä tapa tutustua, jos siis molemmat tykkäävät, olen ollut esim. seinäkiipeilemässä ja golfaamassa ensitreffeillä ja tykkäsin. Ei pönötystä kylmenevän kahvin äärellä ja kumpikin näkee toisesta paljon enemmän, miten käyttäytyy. Noihin myöskään nainen harvemmin maalaa naamaansa Tikkurilan maalikarttaa, että catfishaus paljastuu, vink vink. Sitä saunomista en kyllä suosittele, alastomuutta liian aikaisin.
Jos nainen suostuu ensitreffeille miehen kotiin, niin nainen on ehtinyt suostua moneen muuhunkin monen muun miehen kanssa riskejä kaihtamatta.
Miksi edes ajatuksen varjolla nainen lähtisi ylipäänsä treffeille yhtään minnekään miehen kanssa jota jo lähtökohtaisesti epäilee ja pelkää?
Siksikö,että hommaatte deittinne jonkun sovelluksen kautta,ilman että olette henkilöä missään edes nähneet aiemmin? Itse yleensä tutustun ihmiseen jossakin baarissa,harrastuksen parista,työssä tai vapaa aikana ihan luontaisessa ympäristössä ja vasta sen jälkeen jossakin vaiheessa jos mielenkiintoa on,kysyn lähtisikö hän treffeille tai jonnekin kanssani.
Ilmeisesti te etsitte treffinne netistä? Surullista. Säälittävääkin jopa.
Yksikään mies ei halua vegaania.
Häpeä olisi liian suuri eikä sitä voisi pitää edes salaisuutena koska vegaani huutaa sen aina ensimmäisenä jokaiselle vastaantulijalle!!
Pysy kotona!