Miehet luovuttavat mun suhteen heti. Miksi?
Heti kun tulee joku pienikin mutka matkaan, niin deittikumppanit lyövät hanskat tiskiin ja toteavat, että antaa olla. Ihan mahdotonta löytää parisuhdetta.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Koska parisuhde köyhään naiseen nähdään ilmaisen pillun automaattina, ei sen kummempana. Jos olisit erittäin varakas tai sinulle olisi tulossa iso perintö, huomaisit kuinka ääni kellossa muuttuisi.
Ja mitä aktuaalista?
Olisiko sulla antaa esimerkki? - Sinkkuna olen saanut kuulla itse, että en osaisi elää parisuhteessa, koska - niin olen sinkku eli en niitä parhaita jotka saavat aina halutessaan parisuhteen, elleivät jo ole koska kaiklki parhaat ovat kuulemma aina varattuja..
Lähtö on edelleen suunnitteilla. Me ollaan Naten kanssa edelleen yhdessä.
Eivät ole susta riittävän kiinnostuneita
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla antaa esimerkki? - Sinkkuna olen saanut kuulla itse, että en osaisi elää parisuhteessa, koska - niin olen sinkku eli en niitä parhaita jotka saavat aina halutessaan parisuhteen, elleivät jo ole koska kaiklki parhaat ovat kuulemma aina varattuja..
Jos en vaikka vastaa viesteihin riittävän nopeasti.
Ap
Mikä on pieni mutka matkassa? Exäsi löysi sut sängystä hänen kavereitansa viihdyttämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toisaalta sekin on ongelma, että vastaa viesteihin liian nopeasti.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
eri
Onko se nykyäänkin, kun monet ovat koko ajan puhelin kädessä? Pitääkö katsoa kellosta sopiva vastausviive?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pieni mutka matkassa? Exäsi löysi sut sängystä hänen kavereitansa viihdyttämässä?
En ole sinne sänkyyn saakka päässyt kenenkään kanssa pariin vuoteen, joten ei mitään tuollaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No miksi olet vaikea ihminen?
En todellakaan ole vaikea ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi olet vaikea ihminen?
En todellakaan ole vaikea ihminen.
Ap
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
eri
Onko se nykyäänkin, kun monet ovat koko ajan puhelin kädessä? Pitääkö katsoa kellosta sopiva vastausviive?
Ei, vaan pitää olla pelisilmää vastaamisessa. Liian nopea vastaaminen kertoo että on puhelinkourassa 24/7 eikä ole muuta elämää kuin toinen ihminen. Liika hitaus antaa taas joko passiivisen kuvan tai sitten sellainen että on ihan liian kiireinen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiitos! En tiedä mikä on kyllin nopessti. Itseäni sinkkuna joskus jurppii se, että osa kokee, ettei mulla olisi "omaa elämää" ja tarvittaessa kutsusta tai pyynnöstä olisin " heti" valmis, mitä nyt sittenitse kukin keksiikin ehdottaa tai pyytää..
Toisaalta paljon saan tai joudun olemaan yksin. Olen siis hyödyllinen idiootti jiota hyvä hyväksikäyttää silloin kun haluajalke sopii parhaiten.
Mutta en niin hyödyllinen, että minun kanssa kannattaisi asettus suhteeseen, jossa jakaa ja kohdata kaikki se, mitä elomme mukanaan vastaan ja kohdatravaksi tuokin
Monilla on nykyajan valinnan paljoudessa unohtunut realiteetit ja toiminta on sekavaa adhd sähellystä hetken mielijohteiden perässä. Pysyvät yleensä yksin tai juoksevat lyhyestä romanssista toiseen, kunnes jäävät yksin masentumaan jossakin kohtaa.
Täysipäisen pitkään suhteeseen pystyvän kumppanin löytäminen ei ole helppoa.
Tunnistan ongelman ja oikeastaan kahdella ilmenemistavalla eli toinen on just tuo, että tavallaan ei anneta minkäänlaista "armoa" eli ei saa mokata mitään vaan mies luovuttaa oitis ja menettää kiinnostuksensa. Mokalla en siis tarkoita esim mitään roikkumista muissa / vieraissa miehissä tuhannen tuubassa vaan vaikkapa sitä, että jännityksen vuoksi möläyttää sammakon.
Toinen tapa on sitten se, ettei mies missään vaiheessa ns liehittele lainkaan vaan se asenne on alusta asti enemmänkin sellainen aivan sama. Mies on siis jo valmiiksi kuin luovuttanut eikä viitsi nähdä oikein minkäänlaista vaivaa "iskeäkseen" vaan menee ihan minimitasolla.
Aloitus vaatisi konkretiaa sen suhteen mitä ne mutkat tarkalleen ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
eri
Ei, vaan pitää olla pelisilmää vastaamisessa. Liian nopea vastaaminen kertoo että on puhelinkouras
Voi jumalauta taas. Mikään ei ole hyvin.
-eri
Kun aloittaja sanoo ettei ole mennyt sänkyyn kenenkään kanssa niin olisikohan että miehet on sen perässä ja kun ei nopeasti saa niin lähtevät kävelemään? Deittailetko jotain häntäheikkejä?
Toinen asia mikä voi olla luontaantyötävää on kommunikaatio tyyli. Jos kommunikoit joko jakaen liikaa, liian vähän tai olet negatiivinen.
Aloituksesta ei oikein aukea mikä tässä on se todellinen ongelma.
Koska parisuhde köyhään naiseen nähdään ilmaisen pillun automaattina, ei sen kummempana. Jos olisit erittäin varakas tai sinulle olisi tulossa iso perintö, huomaisit kuinka ääni kellossa muuttuisi.