Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?

Vierailija
29.10.2023 |

Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.

Kommentit (1040)

Vierailija
201/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen naimisissa ollut 30 vuotta ja en ikinä lähtisi kenenkään kotiin tänä päivänä. Lisäksi pihi mies on kauhistus. Naiset voi kyllä maksaa oman osuutensa.

Pihit miehet haluaa kotitreffit. Silloin kun olin nuori niin vieraan ihmisen kotiin vielä uskalsi mennä.

Vierailija
202/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kahvilatreffeillä käy paljon epätoivoisia naisia ja sitten sellaisia naisia, jotka käyvät huvikseen treffeillä kun ei ole muutakaan tekemistä. Sellasiakin naisia on, jotka eivät luota mieheen ja etsivät etsimällä miehestä vikoja, jotta voivat antaa miehelle pakit. Nämä kaikki syyt saavat miehen varautuneeksi ja näkyy "jäykkyytenä" kahvilatreffeillä ja pelkästään senkin takia voi pakit.

Jos ongelma on miehen, miksi naisen pitäisi sen vuoksi olla valmis ottamaan henkilökohtainen riski?

Valtaosa tuntemistani miehistäkään ei noin vain menisi tuntemattomaan yksityisasuntoon. Menisitkö itse? Mies, jota et tuntisi ollenkaan, kutsuisi sinut luokseen vaikka pelaamaan korttia ja juomaan kaljaa. Et tietäisi hänestä mitään. Menisitkö?

Mitäs jos, mies olisikin mennyt vaikka harrastuksessaan tapaamansa miehen luokse kaljalle ja katsomaan urheilua, josta itsekin pitää. Jee, uusi kaveri, vaikuttaa mukavalta, miksi ei. Tuo kaveri sitten käykin kiinni ja alkaa ehdotella seksiä, hän on homoseksuaali. Olisiko se heteromiehelle miellyttävä tilanne? Tulisiko ennakkoluuloja uusia kavereita kohtaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Christiiina wrote:

Joskus Tinderissä on minulle tuntematon mies kutsunut minut kotiinsa ensitreffeille. En tietenkään mennyt. Mietin vaan, että ihanko oikeasti jotkut naiset tekevät niin? Se mies sanoi, ettei hän halua tavata julkisella paikalla siksi, koska hänellä on sellainen aiempi kokemus, että se on niin kiusallinen tilanne, jos ei ole yhtään kemiaa. Mietin vaan, että eikö se sitten yhtään tunnu kiusalliselta, jos omaan kotiin tulee tyyppi, josta et yhtään kiinnostu. Jos olet esim kahvilassa, niin sä voit kuitenkin vaan nopeasti juoda ne kahvit ja lähteä menemään jos siltä tuntuu.

Ei kotitreffeissä ole mitään kiusallista. Jos nainen on kuviensa mukainen niin olen kiinnostunut. Ei minua miehenä kiinnosta mikään "kemia" vaan se, että nainen on pantavan näköinen. Jos ei ole, käännyn tai käännytän ovella, riippuen siitä, kenen kotiin ollaan menossa.

Hiukan ohis, mutta vähän tylsältä kuulostaa seksi, jossa on kyse vain ulkonäöstä. Etkö siis kaipaa mitään intohimoa ja kiimaista meininkiä, että ihan pelkkä ulkonäkö riittää sinulle? En tarkoita, että ulkonäkö olisi yhdentekevä, mutta rihän se nyt hyvänen aika hyvään seksiin riitä.

Vierailija
204/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mies, joka itse ei uskalla mennä kahvilaan vaatii naisilta rohkeutta mennä tuntemattoman miehen kotiin ensitreffeille.

Ei ole hyvä lähtökohta mennä treffeille naisen kanssa, joka ei luota miehiin.

Vierailija
205/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mies, joka itse ei uskalla mennä kahvilaan vaatii naisilta rohkeutta mennä tuntemattoman miehen kotiin ensitreffeille.

Sitten sä menet treffeille niiden kanssa, jotka luottavat varauksettomasti kaikkiin miehiin. Yksinkertaista. Skippaat ne, joilla on vähänkään varauksellisuutta vieraisiin ihmisiin.

Vierailija
206/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Christiiina wrote:

Joskus Tinderissä on minulle tuntematon mies kutsunut minut kotiinsa ensitreffeille. En tietenkään mennyt. Mietin vaan, että ihanko oikeasti jotkut naiset tekevät niin? Se mies sanoi, ettei hän halua tavata julkisella paikalla siksi, koska hänellä on sellainen aiempi kokemus, että se on niin kiusallinen tilanne, jos ei ole yhtään kemiaa. Mietin vaan, että eikö se sitten yhtään tunnu kiusalliselta, jos omaan kotiin tulee tyyppi, josta et yhtään kiinnostu. Jos olet esim kahvilassa, niin sä voit kuitenkin vaan nopeasti juoda ne kahvit ja lähteä menemään jos siltä tuntuu.

Etkö sinäkin ole käynyt 18 kertaa treffeillä ravintolassa eri miesten kanssa ja kaikki ne treffit menivät syystä tai toisesta puihin?

Olen eri, mutta pakko kommentoida sen verran, että jos treffit menevät ravintolassa puihin, ne samat treffit m

Useimmat netissä profiilin perusteella tavatut treffit menevät puihin. Siksi kannattaa tehdä vielä esikarsintaa kirjoittamalla ja videotsättillä.

Vierailija
207/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En enää ikinä lähde miehen luokse jota en tunne kunnolla. Nuorempana  tein niin usein ja  lopulta sitten kohdalle osui se kerta kun meinasi  käydä huonosti,mies oli lääkkeiden väärinkäyttäjä mitä en tiennyt ja vaati veitsen kanssa seksiä. Minut pelastivat menkat jotka mies koki ällöttäviksi.Tuosta on jo 25 vuotta mutta IKINÄ ei enää vieraan miehen luo ekatreffeille!

Ohis, mutta outoa uhota veitsi kädessä, jos kuukautisveri herättää tunteita.

Vierailija
208/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naisia ei kahvilakutsut kiinnosta koska silloin ei selviä miehen varallisuus!

Varallisuushan ei mitenkään miehen asunnosta käy ilmi :D:D

Vierailija
209/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitreffit kertoo että etsii seksiä, pihi tai köyhä. Mulle ei kelpaisi mikään näistä jos etsisin parisuhdetta. 

Onneksi ei tarvitse etsiä yhtään mitään.

Vierailija
210/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse menin 19-vuotiaana toisille treffeille miehen kotiin ja oli kahvia ja pullaa ja prinsessan kohtelu. Nyt oltu yhdessä 11 vuotta ja edelleen hyvin menee eli kannatti uskaltaa. 

Okei. Mutta jos olisitte menneet yhdessä kahville kahvilaan, oisi se suhde luultavasti alkanut kuitenkin. Teillä luultavasti synkkasi. Vai oliko joku  hänen asunnossaan  niin turn on sulle, että halusit alkaa seurustella?

Vierailija
211/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kotitreffit kertoo että etsii seksiä, pihi tai köyhä. Mulle ei kelpaisi mikään näistä jos etsisin parisuhdetta. 

Onneksi ei tarvitse etsiä yhtään mitään.

Jokainen on luonnollinen oma itsensä kotonaan eikä esitä mitään kuten vaikkapa ravintolassa.

Vierailija
212/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse menin 19-vuotiaana toisille treffeille miehen kotiin ja oli kahvia ja pullaa ja prinsessan kohtelu. Nyt oltu yhdessä 11 vuotta ja edelleen hyvin menee eli kannatti uskaltaa. 

Okei. Mutta jos olisitte menneet yhdessä kahville kahvilaan, oisi se suhde luultavasti alkanut kuitenkin. Teillä luultavasti synkkasi. Vai oliko joku  hänen asunnossaan  niin turn on sulle, että halusit alkaa seurustella?

Tuskin. Mies oli todennäköisesti avoimempi kotitreffeillä, koska tiesi naisen luottavan häneen. Kahvilassa mies olisi ollut varautuneempi luottamuksen puutteen takia ja nainen olisi ajattelut tuon miehen olevan omituinen ja treffit olisivat jääneet yhteen kertaan.

Vierailija
213/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos joku ihminen kokee julkisella paikalla treffaamisen jotenkin negatiiviseksi ja ahdistavaksi, hänessä on jotain vikaa eikä ole parisuhdemateriaalia. Mitä siellä kotona on niin eri tavalla treffejä ajatellen kuin kahvilassa, jos juo kahvia ja syö sitä vehnästä? Ne samat "työpaikkahaastattelukysymykset" sieltä tulee joka tapauksessa, oli miljöö mikä tahansa. Tarkoitus on tutustua ja kuulla toisesta asioita ja selvittää onko yhteistä. Mikä kahvilassa juuri on niin negatiivista?

Kahvilatreffit ei tuo tuloksia. Vain kaikista komeimmille ja erittäin kokeneille treffaajille sopii kahvilatreffit. Naisille ei muuten tule "kemiaa" nopeasti järjestetyillä kahvilatreffeillä tuntemattoman miehen kanssa.

Kemiaa joko on tai ei, siihen ei vaikuta onko kahvilassa vai

Se on juurikin näin. Miehet usein kuvittelevat että naisilla juttu toimii kuten miehilläkin eli heti sänkyhommiin ym. Ei ei naisen pitää saada aikaa tutustua mieheen ja jos tunteita tullakseen niin tulee kyllä myöhemmin.Miehen ei missään nimessä kannata kuvitella että nainen on heti valmis ekoilla treffeillä sänkyhommiin. Ajan kanssa sitten jos kaikki muukin natsaa hyvin yhteen.

Vierailija
214/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"

Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.

Miksi sä täällä sitten uliset naisille, jotka eivät halua lähteä miehen kotiin ensitreffeillä? Senkun jatkat mukavia kotitreffejäsi niihin suostuvien mieleisiesi naisten kanssa ja annat meidän muiden treffailla miehiä, jotka eivät saa traumoja jostain kahvilatreffeistä, ja jotka jopa arvost

Naisen terveellinen itsesuojeluvaisto johti juuri hetki sitten muun muassa ikiuneen sohvan sisällä ,herkkään kolmen kimppaan hotellin vessassa ym . Terrrrvettä. En paljoa kehuis.

Vierailija
215/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia AP:lla on niin kova tarve saada houkuteltua joku nainen asuntoonsa? Jo siitä tulee vähän karmiva fiilis. Ainoastaan jotkut maksulliset naiset saattavat suostua sellaiseen ja hekin kohtaavat työssään paljon uhkaavia tilanteita.

Vierailija
216/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No olen naimisissa ollut 30 vuotta ja en ikinä lähtisi kenenkään kotiin tänä päivänä. Lisäksi pihi mies on kauhistus. Naiset voi kyllä maksaa oman osuutensa.

Pihit miehet haluaa kotitreffit. Silloin kun olin nuori niin vieraan ihmisen kotiin vielä uskalsi mennä.

No en minä uskaltanut mennä silloin 30 vuottakaan sitten. Silloin oli vielä vaikeampaa löytää mitään infoa miehistä netin kautta. Eli silloin oli täysin sen varassa, mitä se selittäjä itsestään selittää. 

Vierailija
217/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Christiiina wrote:

Ei kotitreffeissä ole mitään kiusallista. Jos nainen on kuviensa mukainen niin olen kiinnostunut. Ei minua miehenä kiinnosta mikään "kemia" vaan se, että nainen on pantavan näköinen. Jos ei ole, käännyn tai käännytän ovella, riippuen siitä, kenen kotiin ollaan m

Tämä on se miesten ja naisten ero. Miehelle riittää ulkonäkö jos haluaa paneskella ja toki joillekin naisille myös jos mies on todella hyvännäköinen.

Naiset kuitenkin selvästi miehiä enemmän odottaa kunnollista parisuhdetta persoonaltaan sopivan miehen kanssa jolloin tunneyhteys voisi syntyä. Se seksikin on aivan erilaista kun on rakkautta mukana.

Olen varma että avioeroihin päädytään niin usein juuri siksi jos se lähtökohta suhteella ollut pian sänkyyn ennen niiden tunteiden heräämistä. Myöhemmin tajuttu etteihän tästä mitään tule kun ei ole niitä tunteita eikä mitään muuta kuin seksi ja sekin loppuu melko lyhyeen ainakin naisen puolelta jos ei rakkauden tunnetta.

Vierailija
218/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minkä takia AP:lla on niin kova tarve saada houkuteltua joku nainen asuntoonsa? Jo siitä tulee vähän karmiva fiilis. Ainoastaan jotkut maksulliset naiset saattavat suostua sellaiseen ja hekin kohtaavat työssään paljon uhkaavia tilanteita.

Kahvilatreffit eivät ole naisellekaan hyviä, koska pääosin sarjatreffaajat käyvät niissä  kunnes ghoustaavat naisen.

Vierailija
219/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mieti pitkään ja hartaasti, miksi joku nainen ei luota miehiin. Sä et ehkä ole epäluotettava ja vaarallinen, mutta liian moni muu mies on. Ehkä niillä naisilla on kokemusta huonoista tilanteista. Luottamus ei ole jotain, mitä kaikilla automaattisesti on. Siihen tarvitaan näyttöä. Se tarkoittaa tutustumista. Sekään ei aina auta.

Vierailija
220/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina treffeillä käytetty olo tapahtui ne missä vain, koska joka ikinen kerta niissä kuluu 50-100 euroa ja on todellinen ihme jos nainen edes kysäisee ,että voisiko kustantaa edes osan.

Heti kun ensimmäinen sellainen tulee vastaan,niin todellakin kiitän jumalia,että ensimmäisen kerran elämässä edessäni on nainen jolle olen muutakin kuin pelkkä lompakko ja pankkikortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi