Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?
Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.
Kommentit (1040)
Vierailija wrote:
Nainen tuskin lähtee heti kättelyssä vieraan miehen kotiin. Voit kuitenkin laittaa kahvit termariin, pullat rasiaan ja tarjoilla ne vaikka puiston penkillä kävelyn lomassa.
Jaa että pitäisi palella tuolla pakkasessa puiston penkillä, että pihi mies säästää kahvikupin hinnan?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tod. näk. suostuu, jos sulla hyvä supliikki
Esimerkiksi vehnäsestä voi puhua minkä ikäinen mies tahansa, jolla on rikas sanavarasto. Pullalle on monta synonyymiä. Supliikki vaatii tosin muutakin kuin hyvää sanavarastoa.
Ei voi, paitsi jos tulee takahikiän takametsistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen tuskin lähtee heti kättelyssä vieraan miehen kotiin. Voit kuitenkin laittaa kahvit termariin, pullat rasiaan ja tarjoilla ne vaikka puiston penkillä kävelyn lomassa.
Osa naisista suostuu kotitreffeille ja heillä on heillä on etu suhteessa niihin, jotka eivät suostu. Moni mies ei lähde olleenkaan kahvilatreffeille, koska se on miehen kannalta huono tapa treffata. Tulokset ovat niin heikkoja.
Tulokset? Miehen kotiin lähtee vaan ne naiset jotka on seksin perässä
Minkä muunlaisia naisia ajattelit miesten kotiinsa kaipaavan?
Kahvi on kallista. Eikö halvempaa vaihtoehtoa ole?
Vierailija wrote:
Kyllä vaan naisia uisen pelottaa tuo tuntemattoman miehen asuntoon meneminen. Ei minuakaan ihan nuorena pelottanut mutta kun ikää tulee lisää, niin alkaa olla varovaisempi. Olen puhunut tästä avoimesti treffimiesten kanssa ja järjestäen he ovat olleet äimänä, että eipä heille tullut edes mieleen tuollainen, että nainen voi ko tilanteessa pelätä. Olen sanonut, etten pelkää pelkästään mitään raiskausta tms. mutta jos henki lähtee.
Itse olen yhden kerran mennyt ekoille treffeille miehen kotiin. Ilmoitin siskolleni osoitteen mihin olen menossa ja sovittiin, että hän soittaa minulle puhelun n. puolen tunnin kuluttua kun olen mennyt miehen asuntoon.
Ellen vastaa, hän hälyttää poliisit ko osoitteeseen. No hän soitti ja ilmoitin sovitun "turvasanan", että kaikki ok.
No, nuo miehet ovat valehdelleet kun väittivät että ei tullut mieleenkään että nainen ei uskalla lähteä ensitreffeille miehen kotiin. Kyllä tästä puhutaan niin paljon että jokainen tietää. Sinua vain manipuloitiin lähtemään sittenkin kotitreffeille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tod. näk. suostuu, jos sulla hyvä supliikki
Esimerkiksi vehnäsestä voi puhua minkä ikäinen mies tahansa, jolla on rikas sanavarasto. Pullalle on monta synonyymiä. Supliikki vaatii tosin muutakin kuin hyvää sanavarastoa.
Ei voi, paitsi jos tulee takahikiän takametsistä.
Siinä tapauksessa takahikiän takametsissä luetaan enemmän kirjoja ja ollaan sivistyneempiä kuin kaupungissa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Osa naisista suostuu kotitreffeille ja heillä on heillä on etu suhteessa niihin, jotka eivät suostu. Moni mies ei lähde olleenkaan kahvilatreffeille, koska se on miehen kannalta huono tapa treffata. Tulokset ovat niin heikkoja.
Tulokset? Miehen kotiin lähtee vaan ne naiset jotka on seksin perässä
Jos mies saa pakit ensitreffien jälkeen, on tulos silloin heikko.
Vierailija wrote:
Kerran menin treffeille miehen kotiin, eivät olleet ensitreffit vaan toiset. Tyyppi alkoi lähennellä ja poistuin nopeasti. Kirosin kuinka typerä olin ollut, tyyppi vaikutti ihan järkevältä ennen tuota. Juonihan tuo oli päästä lähempään kontaktiin. En enää ikinä lähde miehen kotiin ja vielä vähemmän kutsun omaan kotiini ennen kuin on tavattu useampia kertoja. Tuollainen voi olla myös vaarallista ja päättyä hengenlähtöön.
No minä olin kyllä ihan laskenut lähentelyn varaan, en muuten olisi mennytkään jollen olisi odottanut että miehelle kelpaan. No ei kelvannu. Silti suhde jatkui, ja sain myöhemmin turpiin. Sillä ei kyllä ole mitään tekemistä sen kanssa lähenteleekö mies.
Vierailija wrote:
Itse menin 19-vuotiaana toisille treffeille miehen kotiin ja oli kahvia ja pullaa ja prinsessan kohtelu. Nyt oltu yhdessä 11 vuotta ja edelleen hyvin menee eli kannatti uskaltaa.
Mies olisi siis jättänyt sinut saman tien, jos et olisi mennyt sen kotiin sumppia ryystämään? Piti vaan uskaltaa?
Otetaan sitten kaikki mahdolliset riskit, sokkotreffit hylätyn teurastamon jätekatokseen niin ensi kesänä olet takuuvarmasti naimisissa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos lupaisin keittää naiselle kotikahvit ja pistää pöydän koreaksi ja ei naikkoselle kelpaisi, niin voitaisiin suosiolla jättää näkemättä.
Tapailkoot sitten niitä kaulatatuoituja j-miehiä tai Lähi-Idän mehmettejä, jos kerran minusta saa liian pelottavan vaikutelman. Otan sen jo lähes vittuiluna.
Otat sen vittuiluna, että naisilla on syytä pelätä miestä yleensäkin? Toisten pelko jotenkin ärsyttää sua? Sä et ole se joka pelkää ja jonka kimppuun se treffikumppani käy.
Tuo on minulle samalla hyvä testi arvioida naisen arvostelukykyä.
Tarkoittaako tuo ettet halua tavata naisia, jotka huolehtivat omasta turvallisuudestaan. Kuulostaa....saalistukselta.
Ei ole fiksua lähteä tuntemattoman ihmisen kotiin.
Kelpaako aapeelle navettapiian näköisetkin treffikaverit? Vai pittääkö siellä maalla olla missimitoissa?
Olen sitä mieltä, että jos kahvilaan ei voida mennä ja mies on niin pihi, niin ei meidän suhde muutenkaan onnistuisi. Sitäpaitsi ajattelisin, että joko a) mies käy treffeillä monen naisen kanssa ja siksi ulisee rahamenosta, ja tälläiset miehet ei minua kiinnosta tai b) mies on oikeasti todella köyhä tai huono rahojen kanssa ja siksi ei varaa kahvilaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä vaan naisia uisen pelottaa tuo tuntemattoman miehen asuntoon meneminen. Ei minuakaan ihan nuorena pelottanut mutta kun ikää tulee lisää, niin alkaa olla varovaisempi. Olen puhunut tästä avoimesti treffimiesten kanssa ja järjestäen he ovat olleet äimänä, että eipä heille tullut edes mieleen tuollainen, että nainen voi ko tilanteessa pelätä. Olen sanonut, etten pelkää pelkästään mitään raiskausta tms. mutta jos henki lähtee.
Itse olen yhden kerran mennyt ekoille treffeille miehen kotiin. Ilmoitin siskolleni osoitteen mihin olen menossa ja sovittiin, että hän soittaa minulle puhelun n. puolen tunnin kuluttua kun olen mennyt miehen asuntoon.
Ellen vastaa, hän hälyttää poliisit ko osoitteeseen. No hän soitti ja ilmoitin sovitun "turvasanan", että kaikki ok.No, nuo miehet ovat valehdelleet kun väittivät että ei tullut mieleenkään että nainen ei uskal
Varmaan siitä asti, kun on ollut senssipalstoja ja nettideittailua, on yleisesti ohjeena ollut että uusia ihmisiä tavataan jossain julkisella paikalla, ei koskaan kummankaan kotona. Eli nuo miehet olleet jossain kiven alla, tynnyrissä, tai eivät välitä ja yrittävät huijata jotenkin. Eri
Vierailija wrote:
Ei ole fiksua lähteä tuntemattoman ihmisen kotiin.
Neljästi olen lähtenyt ja vain yhdellä kertaa jouduin nukkumaan sohvalla.
Vierailija wrote: Olen sitä mieltä, että jos kahvilaan ei voida mennä ja mies on niin pihi, niin ei meidän suhde muutenkaan onnistuisi. Sitäpaitsi ajattelisin, että joko a) mies käy treffeillä monen naisen kanssa ja siksi ulisee rahamenosta, ja tälläiset miehet ei minua kiinnosta tai b) mies on oikeasti todella köyhä tai huono rahojen kanssa ja siksi ei varaa kahvilaan.
Tai hei c) varattu ja ei halua tyttöystävän tai kenenkään tutun näkevän siellä julkisella paikalla, kun sitten jää kiinni
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ellen vastaa, hän hälyttää poliisit ko osoitteeseen. No hän soitti ja ilmoitin sovitun "turvasanan", että kaikki ok.No, nuo miehet ovat valehdelleet kun väittivät ett
Ja poliittinen korrektius kieltää tätä sanomasta, mutta miesten väkivaltaisuuden takia tuota suositellaan. Eli vain naisten pitää suojella itseään. Miesten ei tarvitse, koska naiset eivät yritä vahingoittaa miehiä. Emme me naiset pelkää emmekä ole arkoja siksi kun olemme naisia. Olemme vain se sukupuoli, jonka kimppuun käydään. Meidän pitää varautua. Miehet sen sijaan ovat täysin turvassa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote: Olen sitä mieltä, että jos kahvilaan ei voida mennä ja mies on niin pihi, niin ei meidän suhde muutenkaan onnistuisi. Sitäpaitsi ajattelisin, että joko a) mies käy treffeillä monen naisen kanssa ja siksi ulisee rahamenosta, ja tälläiset miehet ei minua kiinnosta tai b) mies on oikeasti todella köyhä tai huono rahojen kanssa ja siksi ei varaa kahvilaan.Tai hei c) varattu ja ei halua tyttöystävän tai kenenkään tutun näkevän siellä julkisella paikalla, kun sitten jää kiinni
Hyvä pointti ja ihan totta! Tai muuten pyörityksessä on monta naista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos lupaisin keittää naiselle kotikahvit ja pistää pöydän koreaksi ja ei naikkoselle kelpaisi, niin voitaisiin suosiolla jättää näkemättä.
Tapailkoot sitten niitä kaulatatuoituja j-miehiä tai Lähi-Idän mehmettejä, jos kerran minusta saa liian pelottavan vaikutelman. Otan sen jo lähes vittuiluna.
Otat sen vittuiluna, että naisilla on syytä pelätä miestä yleensäkin? Toisten pelko jotenkin ärsyttää sua? Sä et ole se joka pelkää ja jonka kimppuun se treffikumppani käy.
Tuo on minulle samalla hyvä testi arvioida naisen arvostelukykyä.
Tarkoittaako tuo ettet halua tavata naisia, jotka huolehtivat omasta turvallisuudestaan. Kuulostaa....saalistukselta.
Kokemus on osoittanut, että jos mies on kotitreffeillä avoin ja kertoo hyviä juttuja, niin nainen muuttuu saalistajaksi. Vaikka se ei ensitreffien tarkoitus olisikaan.
Mikään muu ihmisryhmä ei siis makaa väkisin, vain nuo kuvaillut?