Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?

Vierailija
29.10.2023 |

Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.

Kommentit (1040)

Vierailija
141/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä maalla teillä junttieinareilla tapana kokeilla emäntäehdokkailta hinkit heti aluksi?

Vierailija
142/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan meidän Allu suunnittele kotitreffejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koskaan ei voi etukäteen tietää, mitä mies kotitreffeillä naiselle tekee. Mies on kotonaan turvallisella maaperällä ja nainen vähän kuin vanki, miehen armoilla.

Lisäksi, jos makuhuoneeseen päädytään niin koskaan ei voi tietää, paljonko siellä on kameroita ja mihin tallenne päätyy.

Tämä. En mene enää kenenkään kotiin. Täälläkin oli joku aika sitten se keskustelu, jossa todella moni mies oli sitä mieltä, että on ok salakuvata, jos ei laita materiaalia jakoon. Oksettavaa.

Vierailija
144/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos lupaisin keittää naiselle kotikahvit ja pistää pöydän koreaksi ja ei naikkoselle kelpaisi, niin voitaisiin suosiolla jättää näkemättä.

Tapailkoot sitten niitä kaulatatuoituja j-miehiä tai Lähi-Idän mehmettejä, jos kerran minusta saa liian pelottavan vaikutelman. Otan sen jo lähes vittuiluna.

Otat sen vittuiluna, että naisilla on syytä pelätä miestä yleensäkin? Toisten pelko jotenkin ärsyttää sua? Sä et ole se joka pelkää ja jonka kimppuun se treffikumppani käy. 

Tuo on minulle samalla hyvä testi arvioida naisen arvostelukykyä.

Tarkoittaako tuo ettet halua tavata naisia, jotka huolehtivat omasta turvallisuudestaan. Kuulostaa....saalistukselta. 

No voi tsiisus. Perkaan tuolla tavoin tyhmät naiset pois, jolla ei ole psykologistaälyä erottaa minua jostain j-miehistä tai ä h l ä m e i s t ä. He ovat myös siis tyhmiä, eivätkä näin ollen parisuhteen arvoisia.

Vierailija
145/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kelpaako aapeelle navettapiian näköisetkin treffikaverit? Vai pittääkö siellä maalla olla missimitoissa?

Navettatyöt pitää hoikassa kunnossa, hyvin mahdollisesti ulkonäöltään kaupunkilaissisartaan puoleensavetävämpi

Vierailija
146/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt miehen kotiin aika pian koska haluan nähdä miten siisti mies on. Olen nähnyt kyllä miesten asuntoja jotka ovat sotkuisia ja vessat siivoomatta Sen jälkeen en ole niitä miehiä tavannut.

Vierailija
147/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas monta parisuhdetta tämä kotitreffimies on saanut aikaan vai eikö naisista kuulu enää mitään niiden ensitreffien jälkeen?

Vierailija
148/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos lupaisin keittää naiselle kotikahvit ja pistää pöydän koreaksi ja ei naikkoselle kelpaisi, niin voitaisiin suosiolla jättää näkemättä.

Tapailkoot sitten niitä kaulatatuoituja j-miehiä tai Lähi-Idän mehmettejä, jos kerran minusta saa liian pelottavan vaikutelman. Otan sen jo lähes vittuiluna.

Otat sen vittuiluna, että naisilla on syytä pelätä miestä yleensäkin? Toisten pelko jotenkin ärsyttää sua? Sä et ole se joka pelkää ja jonka kimppuun se treffikumppani käy. 

Tarkoittaako tuo ettet halua tavata naisia, jotka huolehtivat omasta turvallisuudestaan. Kuulostaa....saalistukselta. 

Kokemus on osoittanut, että jos mies on kotitreffeillä avoin ja kertoo hyviä juttuja, niin nainen muuttuu saalistajaksi. Vaikka se ei ensitreffien tarkoitus olisikaan.

Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?

Vierailija
149/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No voi tsiisus. Perkaan tuolla tavoin tyhmät naiset pois, jolla ei ole psykologistaälyä erottaa minua jostain j-miehistä tai ä h l ä m e i s t ä. He ovat myös siis tyhmiä, eivätkä näin ollen parisuhteen arvoisia.

Myös muutkin kuin jr-kallut ja mattokauppiaat, ihan tavallisen ja fiksun oloiset kantasuomalaiset miehet, voivat olla väkivaltaisia ja tehdä seksirikoksia. Varovaisuus uusien tuttavuuksien kanssa ei ole tyhmyyttä, vaan viisautta. Viisas yrittää pitää itsensä poissa tilanteista, joissa voi saada kuonoonsa tai alakerran kipeäksi. Ehkä kotitreffit eivät ole sinulle se uhkaava vaaran paikka, mutta varmasti tunnistat paikkoja ja tilanteita, joissa sinulle voi käydä huonosti ja tuskin hakeudut niihin tieten tahtoen. 

Vierailija
150/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään prinsessa enkä tosiaan lähde vieraan miehen kotiin syömään ties kenen lääppimää paistopisteen pullaa!

Vierailija
151/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta tulee mieleen peräkamarin poika joka hikisin vapisevin käsin vetää naiselle tuolin,tarjoaa kahvit mummon perintökupeista aluslautasineen ja pohtii, missä vaiheessa kehtaa pussata ja puristaa tissiä.

Vierailija
152/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä vaan naisia uisen pelottaa tuo tuntemattoman miehen asuntoon meneminen. Ei minuakaan ihan nuorena pelottanut mutta kun ikää tulee lisää, niin alkaa olla varovaisempi. Olen puhunut tästä avoimesti treffimiesten kanssa ja järjestäen he ovat olleet äimänä, että eipä heille tullut edes mieleen tuollainen, että nainen voi ko tilanteessa pelätä. Olen sanonut, etten pelkää pelkästään mitään raiskausta tms. mutta jos henki lähtee.

Itse olen yhden kerran mennyt ekoille treffeille miehen kotiin. Ilmoitin siskolleni osoitteen mihin olen menossa ja sovittiin, että hän soittaa minulle puhelun n. puolen tunnin kuluttua kun olen mennyt miehen asuntoon.

Ellen vastaa, hän hälyttää poliisit ko osoitteeseen. No hän soitti ja ilmoitin sovitun "turvasanan", että kaikki ok.

No,

Ja poliittinen korrektius kieltää tätä sanomasta, mutta miesten väkivaltaisuuden takia tuota suositellaan. Eli vain naisten pitää suojella itseään. Miesten ei tarvitse, koska naiset eivät yritä vahingoittaa miehiä. Emme me naiset pelkää emmekä ole arkoja siksi kun olemme naisia. Olemme vain se sukupuoli, jonka kimppuun käydään. Meidän pitää varautua. Miehet sen sijaan ovat täysin turvassa.

Ne miehet, jotka ihmettelevät ja paheksuvat, kun nainen ei lähde miehen kotiin ensi tapaamisella eikä parilla seuraavallakaan, voivat osoittaa syyttävän sormensa niitä miehiä kohtaan, jotka ovat tehneet naisille väkivaltaa, kun ovat suljettujen ovien sisälle päässeet. Heidän takiaan varoitellaan tuntemattomien tapaamisista, heidän takiaan ollaan varovaisia.

On jokseenkin ymmärrettävää, että muiden rikoksista kärsivät nekin, jotka eivät rikoksia tekisi ja ovat oikeasti hyviä ihmisiä, ja se ottaa niitä hyviä ihmisiä päähän. Mutta niin se vaan menee, jos nainen joutuu väkivalta- tai seksuaalirikoksen uhriksi, tekijä on useimmiten mies.

Ei- toivottu lähentelykään ei ole ok eikä miellyttävä kokemus. Ja kyllä, lähentely liian aikaisin tutustumisessa ei ole ok eikä mukavaa. Kamala tilanne, kun pitää jotenkin päästä sen miehen kotoa pois ehjin nahoin tai saada se lähtemään omasta kodistaan. Se pelko on ihan todellista. Jotkut miehet suuttuvat aivan hirveästi, jos lähentely-yritykset torjutaan ja silloin voi todella käydä kalpaten. 

Kulahtanut vertaus, mutta jos sinulla on konvehtirasia, jossa 10 konvehtia ja tiedät niistä 3 olevan myrkytettyjä, söisitkö iloisen luottavaisena niitä, että tuskin se tämä konvehti nyt se myrkytetty on, rousk rousk. Tuskin kukaan niin tekisi, riski on liian suuri, vaikka kuinka tutkisi niitä konvehteja ja kanavoisi kuudetta aistia. 

Vierailija
153/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ole mikään prinsessa enkä tosiaan lähde vieraan miehen kotiin syömään ties kenen lääppimää paistopisteen pullaa!

Paistopisteeltä ei saa ottaa tuotteita muuten kuin ottimilla. Joku juuri jäi kiinni kun yritti ottaa käsin ja joutui ostamaan kaikki sen laarin tuotteet.

Vierailija
154/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä lähde miehen luokse jota en tunne kunnolla. Nuorempana  tein niin usein ja  lopulta sitten kohdalle osui se kerta kun meinasi  käydä huonosti,mies oli lääkkeiden väärinkäyttäjä mitä en tiennyt ja vaati veitsen kanssa seksiä. Minut pelastivat menkat jotka mies koki ällöttäviksi.Tuosta on jo 25 vuotta mutta IKINÄ ei enää vieraan miehen luo ekatreffeille!

Vierailija
155/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin miehet, sanoisitteko omalle tyttärellenne, että on täysin hyvä idea mennä ensitreffeille sellaisen miehen kotiin, jonka he ovat tavanneet jossakin sovelluksessa tai netissä ja jutelleet vain siellä? Kannustaisitte oikein tytärtänne siihen ja olisitte 100% varmoja, että tyttärenne on turvassa siellä tuntemattoman miehen kotona? Nyt käsi sydämellä, luotatteko, että kaikki miehet ovat hyviä ja kukaan ei voisi koskaan satuttaa tytärtänne niillä treffeillä ja haukkuisitte tytärtänne pelkuriksi, jos ei uskaltaisi sellaisille treffeille mennä?

Vierailija
156/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Paistopisteeltä ei saa ottaa tuotteita muuten kuin ottimilla. Joku juuri jäi kiinni kun yritti ottaa käsin ja joutui ostamaan kaikki sen laarin tuotteet.

No hyvä niin, mutta ei siinä koko aikaa ole joku vahtimassa ja tyhmiä ihmisiä on yllättävän paljon.

Vierailija
157/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En enää ikinä lähde miehen luokse jota en tunne kunnolla. Nuorempana  tein niin usein ja  lopulta sitten kohdalle osui se kerta kun meinasi  käydä huonosti,mies oli lääkkeiden väärinkäyttäjä mitä en tiennyt ja vaati veitsen kanssa seksiä. Minut pelastivat menkat jotka mies koki ällöttäviksi.Tuosta on jo 25 vuotta mutta IKINÄ ei enää vieraan miehen luo ekatreffeille!

Jep. Voisiko mitenkään, ehkä, mahdollisesti olla niin, että varovaiset naiset ovat itse kokeneet väkivaltaa tai sen uhkaa miehen toimesta tai heillä on joku läheinen, joka on kokenut sitä, juurikin tuollaisessa skenaariossa eli tutustumisen alussa. Tai muussa kohtaa suhdetta. Sellainen jättää jäljet ja ei halua kokea sitä uudestaan. Toinen juttu on myös seksiin kiristäminen tai painostaminen tutustumisen alussa. Vaikka ei suostu ja väkivallalla ei uhata, jo solvaaminen kieltäytymisestä on uhkaavaa eikä halua siihenkään tilanteeseen uudestaan. 

Onneksi sinulla tuo veitsi-lääke-hemmo kammosi verta (mitä se sillä veitsellä luuli saavansa, hernekeittoa vai) ja pääsit pois tilanteesta. 

Vierailija
158/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"

Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.

Vierailija
159/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään pointtia kotitreffeissä, ellei ole kyseessä ennestään tuttu ihminen, jonka kanssa tiedetään jo, että ollaan molemmin puolin ihastuneita.

Enkä todellakaan halua tuntemattoman kanssa treffatessa mitään "prinsessan kohtelua" tai muuta elämysteatteria, vaan haluan tutustua ihmiseen ja selvittää, minkälainen tyyppi hän on, synkkaako ja onko välillämme kemiaa, olenko kiinnostunut jatkamaan tutustumista, jne. Sen voi hyvin hoitaa kahvilassa. Jos jollain on ongelma kahviloiden ja kaikkien muidenkin tapaamispaikkojen suhteen, silloin emme ole sopivat toisillemme, koska itse en jaksa ihmisiä, jotka kehittävät tyhjästä ongelmia ja vaikeilevat ihan tavallisia asioita. Kuten kahvilaa.

Vierailija
160/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"

Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.

Minusta tuo on vähän creepyn kuuloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän