Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko nainen kotitreffeille, jos mies tarjoaa keittää kahvit ja ostaa S-marketin paistopisteeltä vehnästä?

Vierailija
29.10.2023 |

Sen lisäksi mies tarjoaa prinsessan kohtelun kotitreffeillä? Kahvilatreffit ovat huonot, koska silloin jo lähtökohtaisesti negatiivinen olo. Mies joutuu menemään epämiellyttävään paikkaan "työhaastatteluun" ja vielä joutuu maksaa siitä. Lisäksi pakit tulee kahvilassa tuntemattomalta naiselta lähes varmasti, ellei mies ole huippukomea.

Kommentit (1040)

Vierailija
181/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka itse ei uskalla mennä kahvilaan vaatii naisilta rohkeutta mennä tuntemattoman miehen kotiin ensitreffeille.

Vierailija
182/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos nainen suostuu ensitreffeille miehen kotiin, niin nainen on ehtinyt suostua moneen muuhunkin monen muun miehen kanssa riskejä kaihtamatta. 

Kotitreffeillä käyvillä naisilla on hyvä ihmistuntemus. Eivät he kenen tahansa miehen luokse mene kotitreffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan. Ap on niitä miehiä, jotka syyllistävät naisen, jolle käy huonosti, kun lähti vieraan miehen matkaan. 

Mutta ap:n kotiin pitäisi uskaltautua.

En ihmettele yhtään, että ap:n tulokset on heikkoja.

184/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 21 kertaa käynyt ensitreffeillä ravintolassa illallisella ja kolmesti kahvittelemassa kahvilassa ja aina on kivaa ollut (ainakin minulla). 

Vierailija
185/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi edes ajatuksen varjolla nainen lähtisi ylipäänsä treffeille yhtään minnekään miehen kanssa jota jo lähtökohtaisesti epäilee ja pelkää?

Siksikö,että hommaatte deittinne jonkun sovelluksen kautta,ilman että olette henkilöä missään edes nähneet aiemmin? Itse yleensä tutustun ihmiseen jossakin baarissa,harrastuksen parista,työssä tai vapaa aikana ihan luontaisessa ympäristössä ja vasta sen jälkeen jossakin vaiheessa jos mielenkiintoa on,kysyn lähtisikö hän treffeille tai jonnekin kanssani.

Ilmeisesti te etsitte treffinne netistä? Surullista. Säälittävääkin jopa.

Eihän nämä yyhhoot mihinkään kotoaan pääse liikkumaan niin pakkohan niitten on netistä pokailla filtterimuokatuilla feikki kuvilla tinderistä miehiä ja kahvilaan ne haluaa vain siksi,että joku mies maksaisi hänen eväänsä. Ei niistä mihinkään ole!

Vierailija
186/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina wrote:

Joskus Tinderissä on minulle tuntematon mies kutsunut minut kotiinsa ensitreffeille. En tietenkään mennyt. Mietin vaan, että ihanko oikeasti jotkut naiset tekevät niin? Se mies sanoi, ettei hän halua tavata julkisella paikalla siksi, koska hänellä on sellainen aiempi kokemus, että se on niin kiusallinen tilanne, jos ei ole yhtään kemiaa. Mietin vaan, että eikö se sitten yhtään tunnu kiusalliselta, jos omaan kotiin tulee tyyppi, josta et yhtään kiinnostu. Jos olet esim kahvilassa, niin sä voit kuitenkin vaan nopeasti juoda ne kahvit ja lähteä menemään jos siltä tuntuu.

Etkö sinäkin ole käynyt 18 kertaa treffeillä ravintolassa eri miesten kanssa ja kaikki ne treffit menivät syystä tai toisesta puihin?

Vierailija
187/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi edes ajatuksen varjolla nainen lähtisi ylipäänsä treffeille yhtään minnekään miehen kanssa jota jo lähtökohtaisesti epäilee ja pelkää?

Siksikö,että hommaatte deittinne jonkun sovelluksen kautta,ilman että olette henkilöä missään edes nähneet aiemmin? Itse yleensä tutustun ihmiseen jossakin baarissa,harrastuksen parista,työssä tai vapaa aikana ihan luontaisessa ympäristössä ja vasta sen jälkeen jossakin vaiheessa jos mielenkiintoa on,kysyn lähtisikö hän treffeille tai jonnekin kanssani.

Ei ole kyse siitä, että naiset lähtökohtaisesti epäilisivät ja pelkäisivät kaikkia miehiä. Olen itse nainen ja olen deittaillut naisiakin, ja kyllä lesbotkin tapaavat toisensa julkisella paikalla. Ei siinä edes ole kyse pelkästään siitä, että tuntemattomien suhteen on tietty varaus, vaan kyse on myös siitä, että julkinen paikka on neutraalimpi kuin jomman kumman koti. Ja esimerkiksi itse en lähtökohtaisesti pelkää ketään normaalin oloisia ihmisiä, mutta ei minulla silti olisi mitään syytä mennä jonkun tuntemattoman kotiin.

Ja kaikkihan eivät löydä itselleen sopivaa kumppania mainitsemistasi paikoista. Kaikille kun ei riitä suhteeseen vain se, että ollaan sinkkuja ja sopivaa sukupuolta, vaan valtaosa haluaa oikeasti yhteensopivan kumppanin. Joskus se löytyy omista ympyröistä, joskus ei. Ja silloin kun ei löydy, voi sovellus olla yksi keino tavata uusia ihmisiä. 

Vierailija
188/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina wrote:

Mä olen 21 kertaa käynyt ensitreffeillä ravintolassa illallisella ja kolmesti kahvittelemassa kahvilassa ja aina on kivaa ollut (ainakin minulla). 

Keräiletkö deittejä vai miksi noin monta?

Vierailija
189/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Christiiina wrote:

Joskus Tinderissä on minulle tuntematon mies kutsunut minut kotiinsa ensitreffeille. En tietenkään mennyt. Mietin vaan, että ihanko oikeasti jotkut naiset tekevät niin? Se mies sanoi, ettei hän halua tavata julkisella paikalla siksi, koska hänellä on sellainen aiempi kokemus, että se on niin kiusallinen tilanne, jos ei ole yhtään kemiaa. Mietin vaan, että eikö se sitten yhtään tunnu kiusalliselta, jos omaan kotiin tulee tyyppi, josta et yhtään kiinnostu. Jos olet esim kahvilassa, niin sä voit kuitenkin vaan nopeasti juoda ne kahvit ja lähteä menemään jos siltä tuntuu.

Etkö sinäkin ole käynyt 18 kertaa treffeillä ravintolassa eri miesten kanssa ja kaikki ne treffit menivät syystä tai toisesta puihin?

Olen eri, mutta pakko kommentoida sen verran, että jos treffit menevät ravintolassa puihin, ne samat treffit menisivät puihin myös kaikissa muissa ympäristöissä. Ravintola on perinteinen paikka tavata muita, joten ei ole ihan uskottavaa, että se paikka itsessään sabotoisi tapaamisen onnistumista - takavuosina merkittävä osa ihmisistä etsi ja löysi kumppanin baarista.

Vierailija
190/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei ole kyse siitä, että naiset lähtökohtaisesti epäilisivät ja pelkäisivät kaikkia miehiä. Olen itse nainen ja olen deittaillut naisiakin, ja kyllä lesbotkin tapaavat toisensa julkisella paikalla. Ei siinä edes ole kyse pelkästään siitä, että tuntemattomien suhteen on tietty vara

Hyvä vastaus,kiitos sinulle. Olet fiksu ihminen 🤗

Vierailija
191/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä muuten, mutta S-Marketin käntyt ei käy, pitää olla K-Kaupasta.

S-marketissa on omar- ja dumblemunkkeja. Muutenkin siellä hyvä valikoima. Lidlissä on myös hyvä valikoima, mutta Prismassa ja K-kaupoissa on vaatimaton paistopiste.

Vierailija
192/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nainen tuskin lähtee heti kättelyssä vieraan miehen kotiin. Voit kuitenkin laittaa kahvit termariin, pullat rasiaan ja tarjoilla ne vaikka puiston penkillä kävelyn lomassa.

Mistä sitä tietää, mitä siellä termarissa on kahvin lisäksi? Jos jotain sattuu, niin syy on kuitenkin naisen.

Ja juuri tästä syystä en itse halua tapailla ventovieraita miehiä ollenkaan. Jos jotain sattuu, syy on aina naisen. Onneksi niitä miehiä löytyy helposti ihan tuttavapiiristä ja työpaikoiltakin. 

Vierailija
193/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No voi tsiisus. Perkaan tuolla tavoin tyhmät naiset pois, jolla ei ole psykologistaälyä erottaa minua jostain j-miehistä tai ä h l ä m e i s t ä. He ovat myös siis tyhmiä, eivätkä näin ollen parisuhteen arvoisia."

Mistä sinä tiedät, ettei se sinun luoksesi ekoilla treffeillä tuleva nainen menisi ihan yhtä mielellään myös j-miesten ja ä h l ä m i e n kotiin ekoilla treffeillä? 

Vierailija
194/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eihän nämä yyhhoot mihinkään kotoaan pääse liikkumaan niin pakkohan niitten on netistä pokailla filtterimuokatuilla feikki kuvilla tinderistä miehiä ja kahvilaan ne haluaa vain siksi,että joku mies maksaisi hänen eväänsä. Ei niistä mihinkään ole!

Ne on oikeasti ovelia. Itsellä kävi kerran niin,että vasta neljänsien treffien jälkeen ilmoitti kuin ohimennen, että hällä on 2 lasta. Veetutti kuin pientä oravaa kun olin ihan turhaan tuhlannut aikaani sellaiseen.

Vierailija
195/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. Silloin kun itse olin sinkkumies, niin rahaa paloi aika paljon jo siihen vauhdikkaaseen sinkkuelämään itsessään, niin välillä tuntui typerältä sijoittaa euroakaan johonkin deittitapaamiseen tuntemattoman kanssa jossain kahvilassa saati joku aktiviteetti.

5 eri naista tuli ensitapaamiselle suoraan kotiini 20-60 km päästä. Kahden kanssa vaan suudeltiin. Yhden kanssa ei tehty mitään, yhden kanssa intiimisti ja yksi jäi intiimin lisäksi yöksi.

Sitten kolmen naisen luo menin itse ensitapaamiselle heidän kotiinsa. Niissä jokaisessa max 3 h hengailua kunnes oltiin intiimisti.

Että kyllä näitä tapahtuu aika paljonkin, vaikka monen mielestä kamalin asia mitä maan päällä voi olla.

196/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Christiiina wrote:

Keräiletkö deittejä vai miksi noin monta?

Tämä on siis kahden vuoden deittailun tulos. Eli keskimäärin yhdet treffit kuukaudessa. En vaan ole kelvannut sellaiselle miehelle, josta itse olisin ollut kiinnostunut. Kun mä treffailen lähinnä niitä kaikista suosituimpia Playboy-miehiä, joilla on niin paljon valinnanvaraa, että he voivat valita vain ne parhaimmat naiset.

Vierailija
197/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitreffit on ehdottomasti parhaat. Kahvilatreffit on huonoimmat. Ei naiset aina seksiin asti kotitreffeilläkään halua mennä, mutta huomattavasti useammin kuin kahvilatreffien päätteeksi kuitenkin.

Vierailija
198/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-market ja Taneli Mäkelä saavat painua helvettiiin.

Vierailija
199/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Miksei mies voi olla avoin ja kertoa hyviä juttuja vaikka keilahallissa tai pidemmällä illallisella? Mitkä ne aktiviteetit juuri siellä kotona on, jotka saavat miehestä ruuneperin?"

Minulle tulee uskomattoman hyvä fiilis kun nainen luottaa minuun ja suostuu kotitreffeille. Se saa mieleni avoimeksi ja onnelliseksi. Haluan palkita sen naiselle järjestämällä niin mukavat treffit kuin mahdollista. Tällaiset treffit ovat saaneet naisen lämpeämään vaikka tarkoitus on vilpittittömästi ollut vain järjestää mukavat ensitreffit.

Miksi sä täällä sitten uliset naisille, jotka eivät halua lähteä miehen kotiin ensitreffeillä? Senkun jatkat mukavia kotitreffejäsi niihin suostuvien mieleisiesi naisten kanssa ja annat meidän muiden treffailla miehiä, jotka eivät saa traumoja jostain kahvilatreffeistä, ja jotka jopa arvostavat sitä, että nainen omaa terveellisen itsesuojeluvaiston.🤷‍♀️

Vierailija
200/1040 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina wrote:

Ei kotitreffeissä ole mitään kiusallista. Jos nainen on kuviensa mukainen niin olen kiinnostunut. Ei minua miehenä kiinnosta mikään "kemia" vaan se, että nainen on pantavan näköinen. Jos ei ole, käännyn tai käännytän ovella, riippuen siitä, kenen kotiin ollaan menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä