Kova setti punnerruksia tänään. Mielipiteitä?
5x10-15 repsiä meni. Ensin tein 4x10 suht hyvällä frekvenssillä ja vika tiukka 15 repsiä. Nyt on syöty ja juotu, kohta suihkuun.
Kommentit (16)
Mulla lähtee päivä käyntiin sadalla punnerruksella. Siinä mielessä aika vaisut setit AP:llä.
Milloin olit suunnitellut sen kovan setin tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähtee päivä käyntiin sadalla punnerruksella. Siinä mielessä aika vaisut setit AP:llä.
Mutta jos hän on nainen?
Ap, oletko nainen? Siis kai ihan ok tuollainen 10 toistoa naiselle.
Jos vauvapalstalle tuollaista laittaa niin????
Vierailija kirjoitti:
Mies 82kg aamupaino. Pitäisi saada -5kg laihdutettua. Saas nähdä onnistuuko ja koko kesä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 82kg aamupaino. Pitäisi saada -5kg laihdutettua. Saas nähdä onnistuuko ja koko kesä aikaa.
Millä tavalla ajattelit laihduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ajattelit laihduttaa?
Yritän ihan vaan liikunnalla. Kävelylenkit + pyöräily ehkä tekee tehtävänsä. Nyt brunbergin suukkoja tullut syötyä päivittäin. Onneksi ei paina kuin 25g per suukko niin ei kauheasti tuu vaikka 2-3 suukkoa söis.
Täh? Tuohan on aika peruskuntoilijan setti.
En tee punnerruksia, en pidä niistä. Nostelen puntteja ja teen vatsa-/selkä-/pakara-/reisi-/lihasliikkeitä mutta en osaa niin hyvää punnerrustekniikkaa, etteikö se kävisi olkapäihin. Jumppaan myös muuten ja kävelen joka päivä min. 10 km. Juosta en voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No, lisää treeniä sitten vain. Kyllä se siitä alkaa lihaskunto kohenemaan ja tulokset paranemaan!
Tarttet vielä treeniä AP. Minä aloitin punnerrukset 20 vuotta sitten. Nyt menee 100 yhdellä kädellä ja 100 toisella.
M30
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko kyseessä ns. munapunnerrus vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko kyseessä ns. munapunnerrus vai mikä?
Munapunnerruksia 10 kpl, aamulla
En voi paljoa punnertaa kun jostain syystä toisen kyynerpään nivel kipuilee siinä liikkeessä voimakkasti. Mikä olisi hyvä vaihtoehto, jos kehonpainolla haluaa harjoitella?
Eikö täällä leidit tee punnerruksia? no, jokaisen oma valintahan se on. Itse pyrin kerran viikossa tekemään setit.