Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta on aiheuttanut epäluuloa ja pettymystä miehiin

Vierailija
25.10.2023 |

Kyllä minä vieläkin arvostan miehiä monin tavoin, mutta silti. Itse kun en ole milloinkaan laskelmoinut miesten suhteen (ajattelematon olen kyllä ollut), niin tuntuu aika karulta moni asia. Alkaen siitä, että tulen aina arvioiduksi nimenomaan ulkonäön ja seksikkyyden kannalta. Luulin, että sellaista harrastavat vain idiootit ja mulla on ollut sitä varten suodatin, jossa suodattuvat pahimmat pois.

No, kyllä naisetkin täällä näyttävät parhaat puolensa päivittäin. Ehkä jopa ilkeämpiä kuin miehet. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää! Mutta siitä vastaavat vain pieni osa naiskävijöistä, he sitten ovat sitäkin ilkeämpiä, miehet jäävät kyllä toiseksi.

Just saying. Ehkä silmien onkin aika avautua näin korkeassa iässä. Mutta eipä varmasti tulisi uutta miestä hommattua, jos olisin miestä vaille. 

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatgpt, miksi ihmeessä olisi. 

Vierailija
22/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yhteiskunnan pohjasakka. Onnittele itseäsi siitä, ettet elä ja ajattele kuten kyseinen porukka. Että nimenomaan et pysty samaistumaan näihin juttuihin. Niin minä teen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, en tarkoita jankkausketjuja, vaan miesten ajattelua naisista ylipäätään. Oletko sinä imarrellut naisia saadaksesi hyötyä? Koetko tarvetta peittää omaa itseäsi naisen seurassa? Tämäntyyppistä epärehellisyyttä tarkoitan.

Olen ollut omassa kuplassani kuvitellessani että miehet ovat kuin minä itse. He antavat mielellään hyvää palautetta, jos on aihetta, eivät imartele.he näkevät luonnostaan positiivisen, mutta antavat tarvittaessa myös runtua. Siksi ovat luotettavia eivätkä kieroja. Näinhän asia ei ole.

Pahoja miehiäkin on, mutta heistä ei sen enempää. Tarkoitan ihan tavallisia miehiä. En syytä, kysehän on vain omasta illuusiostani. Totuuden kertoo se miten he käyttäytyvät muita naisia kohtaan vaikkei ehkä minua.

Vierailija
24/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

22. Kukaannei ole pohjasakkaa, niin en missään tapauksessa ajattele.

Vierailija
25/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Entäpä jos totuudenmukaisempi kuva onkin täällä eikä tosielämässä, jossa noudatetaan hyviä tapoja jne.?

Vierailija
26/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

22. Kukaannei ole pohjasakkaa, niin en missään tapauksessa ajattele.

Ilkeät, pahantahtoiset,, narsistit, pettäjät, kiusaajat, kaikenlaiset ihmiset joiden elämäntarkoitus on kohdistaa pahuutta muihin, ovat pohjasakkaa. Heiltä puuttuu lähimmäisenrakkaus.

Vierailija
27/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

26. Ymmärrän että ajattelet noin. Minäkin pysyn erossa tuollaisista, siksi ehkä varaa ajatella heistä niin, että he ovat edesvastuuuttomia kuin kehitysvammaiset. Suurin osa heistä onkin heikkolahjaisia.

ihmiset joita en arvosta ovat mulle ilmaa, elleivät aiheuta muille pahaa tai yritä horjuttaa minua. Silloin tulee vastusta.

Vierailija
28/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Suhtaudun täällä ja tosielämässä ihmisiin täsmälleen samalla tavalla. Minulla ei oikein ole kertynyt hampaaankoloon mitään niin että olisi tarvetta täällä hampaitani tikulla kaivella salaa. Päätin jo aluksi sen, että noudatan käytöstapoja tuli mitä tuli. Jos alkaa keittää pidän taukoja. 

En kadu että otin selvää asioista, illuusion katoamista, vaikka se teki minut pettyneeksi ja surulliseksi. Tarvitseeko miehiä ihailla ja katsoa ylöspäin voidaksewn rakastaa heitä?

Vierailija
29/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

1. Entäpä jos totuudenmukaisempi kuva onkin täällä eikä tosielämässä, jossa noudatetaan hyviä tapoja jne.?

Täällä voi olla raatorehellinen😓

Vierailija
30/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään muilla ole tullut samanalaisia ajatuksia? Kaikki ajattelee että täällä kaikki onntoisin kuin IRL?

Vierailija
31/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on todella ankea paikka. Masentava oikeasti. Sen oikein huomaa jos täällä käy miten mieliala laskee. Eli en suosittele. Tällaisesta kuplasta vääristyy ajatukset. Hyvin harvoin kannattaa täällä käydä. Eksyin tv ohjelma keskustelun kautta niin yhhyi. Ei kiitos.

Vierailija
33/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset aloittavat keskustelun numerolla? Onko jokin muuttunut täällä?

Vierailija
34/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

33. Mä ap aloitan numerolla, koska lainaukset eivät enää toimi ja kirjoitan kännykällä kun olen reissussa.

Palstauudistus meni vähän pieleen...

Vierailija
35/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerien feministien miesvihapalsta tämä on.

Vierailija
36/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

32. Varmaan pitäisi lopettaa täällä käynti. Paljonhan tää on jo hiljentynyt kun viestit poistuvat mielivaltaisesti ja lainaukset eivät toimi. Pandemian alussa oli vilkkaampaa, siis kun tänne ekan kerran tulin. Mutta varmaan sisällöllisesti oli samanlaista, uutuudenviehätys ja erilaisuus vain sai jäämäään.

Juuri luin muutaman aika "hauskan" kommentin jonka joku päällisin puolin fiksuja kirjoittava mies kirjoitti ystävänsä vaimon rinnoista. Ilkeää, rumaa, luokatonta paskaa, jota hän itse piti hauskana. En kirjoittanut mitään koska kommentti ei olisi ollut painokelpoinen. 

En koskaan ole sietänyt miehiä jotka arvostelevat naisten ulkonäköä. Mutta ehkä muutkaan eivät vain sano ajatuksiaan ääneen, tuskin tuokaan otus haukkuu kaverin vaimon rintoja päin naamaa.

Miksi saastutan itseäni lukemalla tuollaista. Hyvä kysymys.

Vierailija
37/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35. Sitäkin. 

Vierailija
38/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee päätelmiä miehistä naisvaltaisen ja anonyymin palstan mukaan, niin ei ole ainakaan älyllä siunattu yksilö. 

Vierailija
39/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

38. Eli kaikki täällä on täysin erilaista kuin todellisessa elämässä? Mitään sellaista ei ole normaalien miesten päissä kuin täällä kirjoitellaan?

Ei sekään ole uskottavaa. Miksi täällä olisi ihan kaikki toisin? Samanlainen väite on sekin, että täällä ovat kaikki tyhmiä, rumia ja lihavia. Joka ainoassa ketjussa toistuu se, tässäkin, jo ekoissa vastauksissa.

Vierailija
40/230 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain koskaan eksy Ylilaudalle... Mutta tiedän tunteen. Tuo on yksi iso asia, miksi yritän vähentää esimerkiksi tälläkin palstalla käymistä - suhtautuminen miehiin on selvästi muuttunut epäluuloisemmaksi, kun tällä aloin käydä säännöllisemmin korona-aikana, kun livejuttelutilanteet vähenivät, ja tapa jäänyt vähän päälle.

Kun elää "livemaailmassa" niin usein tajuaa, että useimmat ihmiset eivät ole niin ilkeitä ja katkeria kuin mitä tälläkin palstalla herkästi saa käsityksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä