Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8310)

Vierailija
7961/8310 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin sanotusta "ilkeästä lapsesta" tulee ilkeä aikuinen ja tämä luo sitten ilkeän ja pahan maailman. Rakastettu lapsi luo toisenlaisen maailman, sillä meidän biologinen tehtävämme on suojella ihmiselämää, ei tuhota sitä.

Ei ole totta että pahuus, tuho, perversiteetti välttämättä kuuluu ihmisen olemassaoloon, vaikkakin niin usein kuulee väitettävän. Mutta totta on, että pahuus syntyy aina uudelleen ja että sen avulla luodaan miljoonille kärsimyksen meri, joka voitaisiin välttää. Kun lapsuuden torjunnan synnyttämä tietämättömyys kerran poistetaan ja kun ihmiskunta herää, se pystyy lopettamaan pahuuden tuotannon."

Olisi mielenkiintoista tietää, millainen lapsuus ja vanhemmat on ollut mammoilla, jotka hyökkäävät välittömästi mollaamaan, jos mies kommentoi jotain johonkin. Kerro tarinasi.

Kummallisesti teet tästä sukupuolikysymyksen. Kyllä se riippuu ihan siitä kommentin sisällöstä, minkälaisen reaktion se kommentti herättää. Täällä kommentoidaan joo railakkaasti sovinistisia tai ihmeellisiä mies/naistyöt juttuja. Siinä ei ole kyse mistään yleisestä miesvihasta. Negaatio kohdistuu niihin vanhentuneisiin asenteihin, joita osa yrittää edelleen syöttää. Ja joku tietty ihan van provona. Kun sellaista tekee, on tulos odotunlainen. Ja yähän agendaan kuuluu tämäkin selvästi. 

Samassa mielessä voi kysyä, mistä tuo naisviha kumpuaa? Oliko äitisi ilkeä?

Vierailija
7962/8310 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kummallisesti teet tästä sukupuolikysymyksen. Kyllä se riippuu ihan siitä kommentin sisällöstä, minkälaisen reaktion se kommentti herättää. Täällä kommentoidaan joo railakkaasti sovinistisia tai ihmeellisiä mies/naistyöt juttuja. Siinä ei ole kyse mistään yleisestä miesvihasta. Negaatio kohdistuu niihin vanhentuneisiin asenteihin, joita osa yrittää edelleen syöttää. Ja joku tietty ihan van provona. Kun sellaista tekee, on tulos odotunlainen. Ja yähän agendaan kuuluu tämäkin selvästi. 

Samassa mielessä voi kysyä, mistä tuo naisviha kumpuaa? Oliko äitisi ilkeä?"

Et huomannut vastata itse kysymykseen, eli " millainen lapsuus ja vanhemmat on ollut mammoilla, jotka hyökkäävät välittömästi mollaamaan, jos mies kommentoi jotain johonkin."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/8310 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kummallisesti teet tästä sukupuolikysymyksen. Kyllä se riippuu ihan siitä kommentin sisällöstä, minkälaisen reaktion se kommentti herättää. Täällä kommentoidaan joo railakkaasti sovinistisia tai ihmeellisiä mies/naistyöt juttuja. Siinä ei ole kyse mistään yleisestä miesvihasta. Negaatio kohdistuu niihin vanhentuneisiin asenteihin, joita osa yrittää edelleen syöttää. Ja joku tietty ihan van provona. Kun sellaista tekee, on tulos odotunlainen. Ja yähän agendaan kuuluu tämäkin selvästi. 

Et huomannut vastata itse kysymykseen, eli " millainen lapsuus ja vanhemmat on ollut mammoilla, jotka hyökkäävät välittömästi mollaamaan, jos mies kommentoi jotain johonkin."

SOVINISTI SIKA

Vierailija
7964/8310 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin pelaamaan perseessä

Vierailija
7965/8310 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän astuu koputtamatta

Rakastavaisten huoneeseen

Hän vaihtaa puheenaihetta ja puhuu it'sekseen

Hän vastaa kysymyksillä ja kysyy vastauksilla

Hän raivaa tiensä salin läpi

Ja istuu tähtien pöytään

Hän on täällä tänään

Hän mahtuu joka raosta

Hän ehtii joka paikkaan

Kun käännät hänelle selkäsi

Hän seisoo edessäsi

Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme

Hän työntää kätensä meidän taskuumme

Syö meidän laskuumme hän on täällä tänään

Hän tarttuu magneettinauhalle

Ja painomusteeseen

Hän hymyilee valokuvissa ja ui radioaalloilla

Hän soittaa meille sähkökitaraa

Ja taputtaa it'selleen

Hän puhuu kun me puhumme

Ja valvoo kun me nukumme

Hän on täällä tänään

Vierailija
7966/8310 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin sanotusta "ilkeästä lapsesta" tulee ilkeä aikuinen ja tämä luo sitten ilkeän ja pahan maailman. Rakastettu lapsi luo toisenlaisen maailman, sillä meidän biologinen tehtävämme on suojella ihmiselämää, ei tuhota sitä.

Ei ole totta että pahuus, tuho, perversiteetti välttämättä kuuluu ihmisen olemassaoloon, vaikkakin niin usein kuulee väitettävän. Mutta totta on, että pahuus syntyy aina uudelleen ja että sen avulla luodaan miljoonille kärsimyksen meri, joka voitaisiin välttää. Kun lapsuuden torjunnan synnyttämä tietämättömyys kerran poistetaan ja kun ihmiskunta herää, se pystyy lopettamaan pahuuden tuotannon."

Olisi mielenkiintoista tietää, millainen lapsuus ja vanhemmat on ollut mammoilla, jotka hyökkäävät välittömästi mollaamaan, jos mies kommentoi jotain johonkin. Kerro tarinasi.

Minulla oli erityisen hyvä suhde isääni. Hän oli todella empaattinen ihminen, jota kaverini myös aina ihailivat. Superälykäs (tutkitusti) mutta ei ylimielinen millään tasolla. Jaksoi aina kuunnella toisia ja oli kiinnostunut muista ihmisistä. Ikävä kyllä kuoli nuorena, jo 53v. 

Ps. Teki ruokaa, hoiti kotia ja lapsia.

Vierailija
7967/8310 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastannut, kun kysymyksen asettelussa jo mollasit naisia. Etkö osa yhtään kysymystä edes tehdä ilman naisten haukkumista? Olet todella pakkomielteinen. Sori siitä.

Etpä itsekään vastannut vastakysymykseen.

Vierailija
7968/8310 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎶🎼🎵   eespäin eespäin   🎵🎼🎶🎵🎼🎶🎼

Vierailija
7969/8310 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla oli erityisen hyvä suhde isääni. Hän oli todella empaattinen ihminen, jota kaverini myös aina ihailivat. Superälykäs (tutkitusti) mutta ei ylimielinen millään tasolla. Jaksoi aina kuunnella toisia ja oli kiinnostunut muista ihmisistä. Ikävä kyllä kuoli nuorena, jo 53v. 

Ps. Teki ruokaa, hoiti kotia ja lapsia."

Äitisikö sinut opetti hyökkäämään mieskommentoijien kimppuun?

Vierailija
7970/8310 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään ulostanut kahteen kertaan. Nyt tuntuu taas.

Vierailija
7971/8310 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En vastannut, kun kysymyksen asettelussa jo mollasit naisia. Etkö osa yhtään kysymystä edes tehdä ilman naisten haukkumista? Olet todella pakkomielteinen. Sori siitä. Etpä itsekään vastannut vastakysymykseen."

Alkuperäinen kysymys kuului näin, eikä siinä ketään mollattu ja kysymys oli suunnattu VAIN niille, jotka tuolla tavalla käyttytyvät:

"Olisi mielenkiintoista tietää, millainen lapsuus ja vanhemmat on ollut mammoilla, jotka hyökkäävät välittömästi mollaamaan, jos mies kommentoi jotain johonkin. Kerro tarinasi." 

Ymmärsit siis kysymyksen ainakin osittain, koska ilmaisit kuuluvasi niihin mammoihin, joilla on tapana hyökätä välittömästi mieskirjoittajien kimppuun. Sitten alat suoltaa aivan puutaheinää ja rakennat olkiukkoa, kunnes lopuksi keksit, että vihaisin naisia ja loukkaat vielä äitiänikin. Jokseenkin omituisen kuvan annat itsestäsi.

Vierailija
7972/8310 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*käyttäytyvät

Vierailija
7973/8310 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En vastannut, kun kysymyksen asettelussa jo mollasit naisia. Etkö osa yhtään kysymystä edes tehdä ilman naisten haukkumista? Olet todella pakkomielteinen. Sori siitä. Etpä itsekään vastannut vastakysymykseen."

Alkuperäinen kysymys kuului näin, eikä siinä ketään mollattu ja kysymys oli suunnattu VAIN niille, jotka tuolla tavalla käyttytyvät:

"Olisi mielenkiintoista tietää, millainen lapsuus ja vanhemmat on ollut mammoilla, jotka hyökkäävät välittömästi mollaamaan, jos mies kommentoi jotain johonkin. Kerro tarinasi." 

Ymmärsit siis kysymyksen ainakin osittain, koska ilmaisit kuuluvasi niihin mammoihin, joilla on tapana hyökätä välittömästi mieskirjoittajien kimppuun. Sitten alat suoltaa aivan puutaheinää ja rakennat olkiukkoa, kunnes lopuksi keksit, että vihaisin naisia ja loukkaat vielä äitiänikin. Jokseenkin omituisen kuvan annat itsestäsi.

Olen eri, mutta kirjoitteluasi ketjussa seuranneena en ihmettele, ettei kysymyksiisi viitsitä vastata. Olen kirjoittanut tämän ketjun alkupäähän, ja kuten lainaamasi kirjoittajakin toteaa, harvassa ovat ne kommentit, joissa sinä et solvaisi naisia. SInulla tuntuu olevan jonkinlainen pakottava tarve haastaa naisten kanssa riitaa asiasta kuin asiasta. Joten katse peiliin nyt.

Vierailija
7974/8310 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen eri, mutta kirjoitteluasi ketjussa seuranneena en ihmettele, ettei kysymyksiisi viitsitä vastata. Olen kirjoittanut tämän ketjun alkupäähän, ja kuten lainaamasi kirjoittajakin toteaa, harvassa ovat ne kommentit, joissa sinä et solvaisi naisia. SInulla tuntuu olevan jonkinlainen pakottava tarve haastaa naisten kanssa riitaa asiasta kuin asiasta. Joten katse peiliin nyt."

Jos miesten kommentit tuntuvat aina solvaamiselta, niin silloin olisi syytä hakeutua mt-palveluiden ja terapian pariin. Sinäkin olet täysin sokea kaikelle inkkelöinnille ja miesten solvaamisille. Minua eivät miehiin kohdistuneet solvaukset loukkaa, mutta ette selvästikään kestä vastaavaa palautetta itse ollenkaan. Ja suurimmaksi osaksi vielä kuvittelette tietävänne kuka on minkäkin kommentin takana. Kertoo vain siitä, ettei teillä oikein muuta elämää ole, kuin notkua täällä kyttäämässä ja "tunnistamassa" eri kommentoijia. Olen eräänkin kerran saanut hyvät naurut, kun minun kommenteiksi luullaan monien toisten kommentteja ja joista osa on selvästi naisten kirjoittamia. :D

Kerron omia mielipiteitäni ja huomioita elämästä ja siihen valitettavasti lukeutuu myös ikäviä piirteitä naisissa. Niitä on ihan hyvä tuoda esiin aivan samalla tavalla, kun täällä tuomitaan miehet yleensä aivan paskoiksi. Kertoohan se naisten omasta tasosta jotain, jos kaikki eksät ovat olleet juoppoja tursakkeita ja osa vielä väkivaltaisia, mutta niille on pitänyt mennä porsimaan.

Vierailija
7975/8310 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Viimeinen lause paljasti sinut jälleen kerran, Spessu. Ja ei, kaikkien miesten kommentit tällä palstalla eivät ole naisten solvaamista, mutta hyvin suuri osa kyllä. Ja sinä olet siitä pahimmasta päästä.

Vierailija
7976/8310 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Viimeinen lause paljasti sinut jälleen kerran, Spessu. Ja ei, kaikkien miesten kommentit tällä palstalla eivät ole naisten solvaamista, mutta hyvin suuri osa kyllä. Ja sinä olet siitä pahimmasta päästä.

Loistavaa. Nyt voitkin kertoa millainen lapsuus ja vanhemmat sinulla oli, koska teit kuten kysymyksessäni jo mainitsin, eli hyökkäsit heti mollaamaan mieskommentoijaa? Mistä miesvihasi kumpuaa?

Vierailija
7977/8310 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla oli erityisen hyvä suhde isääni. Hän oli todella empaattinen ihminen, jota kaverini myös aina ihailivat. Superälykäs (tutkitusti) mutta ei ylimielinen millään tasolla. Jaksoi aina kuunnella toisia ja oli kiinnostunut muista ihmisistä. Ikävä kyllä kuoli nuorena, jo 53v. 

Ps. Teki ruokaa, hoiti kotia ja lapsia."

Äitisikö sinut opetti hyökkäämään mieskommentoijien kimppuun?

Missä kohtaa tuossa hyökkäsin ketään vastaan? 

Vierailija
7978/8310 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen eri, mutta kirjoitteluasi ketjussa seuranneena en ihmettele, ettei kysymyksiisi viitsitä vastata. Olen kirjoittanut tämän ketjun alkupäähän, ja kuten lainaamasi kirjoittajakin toteaa, harvassa ovat ne kommentit, joissa sinä et solvaisi naisia. SInulla tuntuu olevan jonkinlainen pakottava tarve haastaa naisten kanssa riitaa asiasta kuin asiasta. Joten katse peiliin nyt."

Jos miesten kommentit tuntuvat aina solvaamiselta, niin silloin olisi syytä hakeutua mt-palveluiden ja terapian pariin. Sinäkin olet täysin sokea kaikelle inkkelöinnille ja miesten solvaamisille. Minua eivät miehiin kohdistuneet solvaukset loukkaa, mutta ette selvästikään kestä vastaavaa palautetta itse ollenkaan. Ja suurimmaksi osaksi vielä kuvittelette tietävänne kuka on minkäkin kommentin takana. Kertoo vain siitä, ettei teillä oikein muuta elämää ole, kuin notkua täällä kyttäämässä ja "tunnistamassa" eri kommentoijia. Olen eräänkin kerran saanut hyvät naurut, kun

Olet kyllä raskas ja väsyttävä ihminen kaikkinensa. Ymmärrä nyt edes se, ei ole MIEHIÄ vastaan mikään. Vain sun väsyttäviä provoyrityksiä.

Vierailija
7979/8310 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa. Nyt voitkin kertoa millainen lapsuus ja vanhemmat sinulla oli, koska teit kuten kysymyksessäni jo mainitsin, eli hyökkäsit heti mollaamaan mieskommentoijaa? Mistä miesvihasi kumpuaa?

Miesviha on vain sinun märissä unissasi. Kaikki kohdistuu vain sinuun.

Vierailija
7980/8310 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin toki vastata kysymykseesi, vaikka en oikein ymmärräkään, mitä hyötyä sinulle tiedosta on. Lapsuuteni oli melko tavanomainen, pl. se, etten varttunut Suomessa. Miesvihaa en tunne. Mutta en pidä tästä netissä rehottavasta öykkäröinnistä ja naisia halventavasta kommentoinnista, ylimielisestä asenteesta ja tahallisesta riidan haastamisesta. Siinä olisi varsinkin sinulla paljonkin parantamisen varaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan