Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8310)
Spessulla on nyt ihanaa, kun sai tämän ketjun kuolemaan. Vielä yrittää näköjään epätoivoisesti nostella ketjua, mutta kukapa tuollaisen kanssa enää viitsii keskustella.
Jos minä olisin tuon aloittajan perhe niin antaisin samalla mitalla takaisin. Kieltäisin pesemässä pyykkiään pyykkikoneella, nukkumasta sängyssä, saisi maksaa kaikki omat ruokansa. Lisäksi ottaisin lompakostaan rahaa aina kun joku lasku, esim sähkö tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin tuon aloittajan perhe niin antaisin samalla mitalla takaisin. Kieltäisin pesemässä pyykkiään pyykkikoneella, nukkumasta sängyssä, saisi maksaa kaikki omat ruokansa. Lisäksi ottaisin lompakostaan rahaa aina kun joku lasku, esim sähkö tulee.
Tämä fantasia varmaankin perustuu siihen harhaluuloon, että ap:n perheessä mies olisi maksanut kaiken?
Vierailija kirjoitti:
"No mut jos sun naapuri, niin kyl sit apkin...vai mitä tuo sun naapuris nyt todistaa..."
Keksit tuon taas ihan itse. Kritisoin sitä, että mistä ihmeestä tuon kirjoittaja voi tietää maksoiko mies mitään, osan vai kaiken. Minua on aina ihmetyttänyt, miksi niin moni nainen on edelleen miehen kanssa, josta ei ole mitään hyvää sanottavaa. Aivan hyvin voisi erota ja etsiä paremman miehen, jos siihen on edellytyksiä.
No ap jätti sen miehen! Ei tarvi hänen kohdalla miettiä enää.
Onkohan ap löytänyt jo uuden miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mies, vaikka tässä ketjussa kovin aktiivisesti kirjoittava, voisi aloittaa ketjun, jossa miehet kertovat miten he tykkäävät kotitöistä ja tekevät niitä intopinkeinä. Olisi kiva lukea miehistä, jotak ovat ihan innoissaan, mitä enemmän vaimo ja lapset sotkevat.
Minä en pidä kotitöiden tekemisestä. Koska en pidä niistä, en sotke ja siivoan mahdolliset sotkut mahdollisimman pian pois. Pidän siitä, että koti on siisti. Ja sanon vielä, että en pidä kotitöiden tekemistä, suunnilleen inhoan niitä. Teen niitä silti.
Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Missä ei ole järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mies, vaikka tässä ketjussa kovin aktiivisesti kirjoittava, voisi aloittaa ketjun, jossa miehet kertovat miten he tykkäävät kotitöistä ja tekevät niitä intopinkeinä. Olisi kiva lukea miehistä, jotak ovat ihan innoissaan, mitä enemmän vaimo ja lapset sotkevat.
Minä en pidä kotitöiden tekemisestä. Koska en pidä niistä, en sotke ja siivoan mahdolliset sotkut mahdollisimman pian pois. Pidän siitä, että koti on siisti. Ja sanon vielä, että en pidä kotitöiden tekemistä, suunnilleen inhoan niitä. Teen niitä silti.
Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Olen eri, mutta miten niin ei ole järkeä??? Asiahan on just noin. Asia joka on pakko tehdä, mutta on vastenmielinen, kannattaa hoitaa heti pois alta ja sitten se on tehty. Mitä enennän sitä siivoamista venyttää sen sotkuisempaa ja likaisempaa on ja sen suurempi homma sen huushollin puhtaaksi saamiseksi on. Jos siivoaa sotkut heti, ei tarvii sen jälkeen uhrata siihen aajtustakaan. Tekemätön työ tressaa ei tehty.
Lyön vetoa, että jos ap vielä kirjoittaisi, sekin poistettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa, että jos ap vielä kirjoittaisi, sekin poistettaisiin.
Eikös ap kuitenkin osannut käyttäytyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat keskustelevat keskenään = ei keskustelua.
Ei pahemmin innosta keskustella, kun viesti ehtii poistua ennen kuin näkee onko siihen vastattu jotain.
Ilmeisesti ylläpito on katsonut, että viestisi on rikkonut keskustelujen sääntöjä.
Olen samaa mieltä eri asiasta mutta kuitenki ajattelen asiaa vastakkaiselta puolelta mutta mielipidettäni en muuta vaikka ovatkin samaa mieltä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä eri asiasta mutta kuitenki ajattelen asiaa vastakkaiselta puolelta mutta mielipidettäni en muuta vaikka ovatkin samaa mieltä kanssani.
Minä puolestani olen erimieltä samasta asiasta kun katson asiaa tältä peilin puolelta.
Olen myös lakossa. Esiteini ei siivoa jälkiään. Ikävä kyllä jos heittää paidan lattialle, se on siinä viikkokausia. Pidän nyt pääni enkä tee enää mitään hänen puolestaan. Ruokaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös lakossa. Esiteini ei siivoa jälkiään. Ikävä kyllä jos heittää paidan lattialle, se on siinä viikkokausia. Pidän nyt pääni enkä tee enää mitään hänen puolestaan. Ruokaa vain.
Te ette vaan osaa kasvattaa ja rakastaa läheisiänne. Se naama norsunvitulla oleminen kyllä aiheuttaa sen, ettei teitä kukaan viitsi kunnioittaa.
Mitä tekemistä sillä on omien vaatteiden huolen pidosta?
Vierailija kirjoitti:
Kai se esiteini sentään osallistuu ruuanlaittoon ja muihin kotitöihin?
Mun mielestä perhe on yhteisyritys. Mies osallistuu myössiivouksiin, ruoanlaittoon. Meillä vaimon kanssa vuoroviikot ruoanlaittoon. Mun viikolla vaimo on vapaa aamusta iltaan. Tämä on toiminut jo 42v
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä perhe on yhteisyritys. Mies osallistuu myössiivouksiin, ruoanlaittoon. Meillä vaimon kanssa vuoroviikot ruoanlaittoon. Mun viikolla vaimo on vapaa aamusta iltaan. Tämä on toiminut jo 42v
Teillä asiat hoidetaan hienosti. Meillä mies ei laita ruokaa, mutta muuten osallistuu kyllä kiitettävästi.
Lainaus ei toimi. Keneltä kysyt?