Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8310)

Vierailija
7941/8310 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt eivät jakaudu silloin oikeudenmukaisesti, jos toinen tekee kevyttä työtä, josta vielä osan viettää somessa ja on enemmän kotona, mutta vaatii toista, raskaampaa työtä tekevää ja vähemmän kotona olevaa tekemään puolet.

Määrittele kevyt/raskas työ? Jos asuisivat erillään, pitäishän sen raskaantyöntekijän tehdä itse kaikki. 

Miksi sometus on niin syntistä? Eikö se vertaudu vaikka pleikkapelaamiseen. Tai mihin tahansa itekseen käytettyyn vapaa-aikaan?

Yritä käyttää omaa järkeä. Pelaako joku  työaikana pleikkaa? Jotenkin vaikea uskoa.

KIERRÄTYSKESKUS

Vierailija
7942/8310 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä perhe on yhteisyritys. Mies osallistuu myössiivouksiin, ruoanlaittoon. Meillä vaimon kanssa vuoroviikot ruoanlaittoon. Mun viikolla vaimo on vapaa aamusta iltaan.    Tämä on toiminut  jo 42v

Tosi hyvä systeeml. Kyllä mullekin kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7943/8310 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä perhe on yhteisyritys. Mies osallistuu myössiivouksiin, ruoanlaittoon. Meillä vaimon kanssa vuoroviikot ruoanlaittoon. Mun viikolla vaimo on vapaa aamusta iltaan.    Tämä on toiminut  jo 42v

Teillä asiat hoidetaan hienosti. Meillä mies ei laita ruokaa, mutta muuten osallistuu kyllä kiitettävästi. 

Miksi mies ei laita ruokaa?

Vierailija
7944/8310 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eespäin, eespäin..

Vierailija
7945/8310 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eespäin eespäin 🎶🎼🎵

Vierailija
7946/8310 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä asiat hoidetaan hienosti. Meillä mies ei laita ruokaa, mutta muuten osallistuu kyllä kiitettävästi. 

Ei tykkää tehdä. On kyl pari kertaa ohjeistettuna jotain valmistanut. Kun oon ollut itse kyvytön. Ja valmisruuat osaa lämmittää ite.

Vierailija
7947/8310 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies" metsästää " ruuan ja nainen  " kokkaa safkan "

oliko niin vaikeaa................

Vierailija
7948/8310 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoan tänään, kun saan olla yksin ja tehdä rauhassa omaan tahtiin. Olen tehnyt jo ruuan perheelle.

Vierailija
7949/8310 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojat katselee vain TikTok Transparent Dress Challangee

Voi kamala

Vierailija
7950/8310 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas.ca tulee.

Vierailija
7951/8310 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mode Martta punaa huuliin , hämähäkin verkot pois toosasta sekä tummelia kahden sormen määrä vakoon ja metsästämään "yön Timoja" seksiseuraksesi niin et ole niin nuttura kireällä poistamassa palstalta koko viikonloppua.

ps. kyllä siellä pimeässä kelpaa rumepikin.

Mulle saa tehdä melkein .itä vaan.

Nim. RATTO POJAT

OK.

Vierailija
7952/8310 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin sanotusta "ilkeästä lapsesta" tulee ilkeä aikuinen ja tämä luo sitten ilkeän ja pahan maailman. Rakastettu lapsi luo toisenlaisen maailman, sillä meidän biologinen tehtävämme on suojella ihmiselämää, ei tuhota sitä.

Ei ole totta että pahuus, tuho, perversiteetti välttämättä kuuluu ihmisen olemassaoloon, vaikkakin niin usein kuulee väitettävän. Mutta totta on, että pahuus syntyy aina uudelleen ja että sen avulla luodaan miljoonille kärsimyksen meri, joka voitaisiin välttää. Kun lapsuuden torjunnan synnyttämä tietämättömyys kerran poistetaan ja kun ihmiskunta herää, se pystyy lopettamaan pahuuden tuotannon."

Vierailija
7953/8310 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin sanotusta "ilkeästä lapsesta" tulee ilkeä aikuinen ja tämä luo sitten ilkeän ja pahan maailman. Rakastettu lapsi luo toisenlaisen maailman, sillä meidän biologinen tehtävämme on suojella ihmiselämää, ei tuhota sitä.

Ei ole totta että pahuus, tuho, perversiteetti välttämättä kuuluu ihmisen olemassaoloon, vaikkakin niin usein kuulee väitettävän. Mutta totta on, että pahuus syntyy aina uudelleen ja että sen avulla luodaan miljoonille kärsimyksen meri, joka voitaisiin välttää. Kun lapsuuden torjunnan synnyttämä tietämättömyys kerran poistetaan ja kun ihmiskunta herää, se pystyy lopettamaan pahuuden tuotannon."

Ihminen on eriskummallinen laji, niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
7954/8310 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, millainen lapsuus ja vanhemmat on ollut mammoilla, jotka hyökkäävät välittömästi mollaamaan, jos mies kommentoi jotain johonkin. Kerro tarinasi.

Vierailija
7955/8310 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mode Martta punaa huuliin , hämähäkin verkot pois toosasta sekä tummelia kahden sormen määrä vakoon ja metsästämään "yön Timoja" seksiseuraksesi niin et ole niin nuttura kireällä poistamassa palstalta koko viikonloppua.

ps. kyllä siellä pimeässä kelpaa rumepikin.

Kylläpä tekikin  hyvää kunnon viikonloppu panot yön timojen sorvatessa pilluani mutta nyt olen taas naama perseellä  ja nuttura tiukalla poistamaan viestejännä !

mode Martta

Vierailija
7956/8310 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee hyvin tasapuolisesti kaikki kotihommat, mutta tietenkin miehenä teen aika paljon kaikkea tekniseen tietämykseen liittyviä juttuja, koska asumme omakotitalossa. Vaimo oppii kyllä pikkuhiljaa, mutta on aika hölmöä kuvitella, että nykypäivän nuorista miehistäkään löytyy välttämättä miestä, joka hallitsee kaikki kommervenkit omakotiasumisessa.

Vaimo pitää aivan loistavasti perussiisteyden yllä, eli tekee sivumennen paljon sellaista, mihin minä tavallaan varaan oman aikani tehdäkseni sen asian kunnolla. Minun kontolle onkin usein jäänyt pikkutarkkuutta vaativia hommia, mutta kaikki tuollainen on vain mukava lisä lopputulokseen.

Tämä keskustelu on siinä mielessä ollut erittäin hyvä, että meidän perheessä on keskusteltu asioista hyvässä hengessä ja muutettu työtapoja ja rutiineja siten, että kaikille perheenjäsenille "arki" on kivempaa.

Vierailija
7957/8310 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, millainen lapsuus ja vanhemmat on ollut mammoilla, jotka hyökkäävät välittömästi mollaamaan, jos mies kommentoi jotain johonkin. Kerro tarinasi.

Samat sanat miehille, jotka käyvät täällä vain mollaamassa naisia.

Vierailija
7958/8310 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eespäin eespäin 🎼🎶🎼🎵

Vierailija
7959/8310 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla, millainen lapsuus on miehellä, joka hyökkää jatkuvasti heikompiensa kimppuun.

Vierailija
7960/8310 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt rohkeasti. Versinkin suhde isään kiinnostaa, koska niin moni on selvästi katkera miehiä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan