Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8311)

Vierailija
7381/8311 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en ymmärrä tuollaista puolison kiusaamista, vaikuttaa aika kusipäiseltä toiminnalta. Mikset opettanut vaimolle hommiasi ja opetellut itse hänen hommiaan, näin molemmat ehkä tajuaisivat arvostaa toisen työpanosta? Vai saako saman arvostuksen negatiivisen kautta? Kuulostaa ikävältä elämältä, mutta kukin tyylillään."

Eihän tuossa ketään kiusattu. Nainen oli itse ilmoittanut, ettei tarvi miestä mihinkään ja osaa tehdä kaiken itse.

Eikö naisvauvat osaa itse opetella mitään vaan se on AINA MIES jonka pitää opettaa kaikki tekniikkaan liittyvät asiat kädestä pitäen?

Vielä tuon ymmärtää,että ei kaikkea tekniikkaa osaa, mutta sitä sietää jo ihmetellä, että jotkut miehet ei osaa keittää edes kahvia saatuja, että osaisi tehdä ruokaa, joka on ihan perusasioita. Moni mies ei myöskään osaa edes siivota, vaikka voisi luulla, että ei sekään raketti tiedettä ole. Tiedän myös miehiä, jotka ei osaa käyttää/täyttää pyykkikonetta. Luulisi, että se osaa pikkulapsikin.

Aika pikkumaista käytöstä vaimoasi kohtaan, tuskin vaimo sinua kauaa jaksaa katsella, olet oikeastaan aika pirullisen tuntuinen ihminen.

Pilkkaat ja naureskelet vaimosi seläntakana.

Meillä mies ei osaa viritellä TV:tä näkymään, se on aina ollut minun hommaa, mutta ei tulis mieleenkään naureskella hänelle täällä ja vähätellä miestä.

Oikeastaan sinähän vain tarkoitat tuolla vuodatuksellasi, että vaimosi on typerä. Ei osaa asentaa eikä käyttää laitetta joka vähänkin on tekninen. Itse hän olet noin typerä vaimon valinnut. Elä sen asian kanssa.

Taitaa vaan pata kattilaa soimata.

Vierailija
7382/8311 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jotkut miehet ei osaa keittää edes kahvia saatuja, että osaisi tehdä ruokaa, joka on ihan perusasioita. Moni mies ei myöskään osaa edes siivota, vaikka voisi luulla, että ei sekään raketti tiedettä ole. Tiedän myös miehiä, jotka ei osaa käyttää/täyttää pyykkikonetta. Luulisi, että se osaa pikkulapsikin."

Sellainen miesvihapurkaus siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7383/8311 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jotkut miehet ei osaa keittää edes kahvia saatuja, että osaisi tehdä ruokaa, joka on ihan perusasioita. Moni mies ei myöskään osaa edes siivota, vaikka voisi luulla, että ei sekään raketti tiedettä ole. Tiedän myös miehiä, jotka ei osaa käyttää/täyttää pyykkikonetta. Luulisi, että se osaa pikkulapsikin."

Ei ole naisvihaa naureskella, että naiset ei osaa tehdä mitään, eivätkä ymmärrä mitään ja ovat kuin pikkulapsia kaikki, mutta on miesvihaa sanoa, että mies on aika ikävä persoona, kun täällä naureskelee ja pilkkaa vaimoaan?

Vierailija
7384/8311 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheesta. Melkoinen mulqqu mieheksi. 

Vierailija
7385/8311 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naisvihaa naureskella, että naiset ei osaa tehdä mitään, eivätkä ymmärrä mitään ja ovat kuin pikkulapsia kaikki, mutta on miesvihaa sanoa, että mies on aika ikävä persoona, kun täällä naureskelee ja pilkkaa vaimoaan?

Oletko kännissä? Eihän tossa puhuta naisista mitään.

Vierailija
7386/8311 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on! Täällä ovat vielä kehuneet, kuinka tarvii naisen noihin puuhiin.

Tiedän yhden kuuskymppisen, joka ei osaa edes omaa lautastaan viedä keittöön. On muuttanut takaisin äitinsä luo. Äitinsä sitä sit passaa, kun muuten olis vain kamalat sotkut.

Vierailija
7387/8311 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa känni olla siellä, kun et ymmärrä keskustelua. Tai no, ei ehkä keskusteluksi voi sanoa, kun miehet oksentaa naisvihaansa. Mutta sehän tässä on ollut teemana viime päivät.

Vierailija
7388/8311 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, en ole, mutta oletko sinä🙂

Vierailija
7389/8311 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on! Täällä ovat vielä kehuneet, kuinka tarvii naisen noihin puuhiin.

Tiedän yhden kuuskymppisen, joka ei osaa edes omaa lautastaan viedä keittöön. On muuttanut takaisin äitinsä luo. Äitinsä sitä sit passaa, kun muuten olis vain kamalat sotkut.

Se, että keksitte tarinoita miehistä, ei tee niistä totta. Muutenkun lapsellista mollata miehiä.

Vierailija
7390/8311 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että keksitte tarinoita miehistä, ei tee niistä totta. Muutenkun lapsellista mollata miehiä.

Miksi ihmeessä tuollaista keksisin? Hän on kaverini veli ja kaveri on todella tuskaantunut, kun äitinsä on niin kovilla.

Johonkin omatuntoon täytyy näiden iskeä, kun tulee pakottava tarve kieltää tällainenkin juttu. Jos et itse ole tuollainen, miten se sinuun niin kovasti ottaa?

Vierailija
7391/8311 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oikein ahdistunut, stressaantunut ei jaksa passata perhettä. Mikä avuksi? Pieni ulkoilu parempi tyhjää. Jos nappula riittää meno matkustajakotiin, hotelliin, matkalle piristää. 

Vierailija
7392/8311 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irmeli, panettaako?

Vierailija
7393/8311 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pitkästä aikaa seksiä, lihavalta naiselta tosin, mutta kylläpä teki silti hyvää, kun olin niin pitkään ilman.

Vierailija
7394/8311 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen paskalle.

Vierailija
7395/8311 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pahus. Palstamammojen todellinen kiinnostus kotitöihin paljastui.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5627326/onko-normaalia-etta-aikuisen-ih…

Outoa ottaa joku toinen ketju kommenttina toiseen aiheeseen. Mutta kuinka paljon sinua kiinnostaa kotityöt? Itsestäni voin sanoa, et aika moni muu asia kiinnostaa oikeasti enemmän. Teen silti sen, mutä pitää. Miksi niiden pitäisi kiinnostaa? Eikö niiden tekeminen riitä?

"Voi pahus. palstamammojen todellinen kiinnostus kotitöihin paljastui."

Siis miksi ihmeessä palstamammojen pitäisi olla jotenkin erikoisen kiinnostunut siivouksesta??? Onko palstamies erikoisen kiinnostuntu siivoamisesta? Miksi juuri naisia pitäisi siivoaminen kiinnostaa??? kuinka montaa ihmistä nyt se siivoaminen ihan hirveästi KIINNOSTAA? Suurin osa varmaan siivoa vaan sen takia, että pitää siivota, koska ei halua asua likaisessa ja sotkuisessa kodissa. Meillä on aina puhdasta ja siivottua, mutta ei todellakaan sen takia, että meitä kiinnostaisi siivota, ei sinne päinkään, mutta pakkohan se on siivota, jos haluaa asuan puhtaassa kodissa. 

Mutta onhan  se tosi ihanaa jos kaikki miehet on ihan erikoisen kiinnostuneita siivoamisesta ja sen takia siivoaisivat harva se päivä kotia.  

Vierailija
7396/8311 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen paskalle.

Vierailija
7397/8311 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen paskalle.

Vierailija
7398/8311 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on mies !!!   ja valittaa.

Suurin osa naisista tekee noita hommia ja hoitaa osansa saamatta mitään extraa.

Vierailija
7399/8311 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impotenssi ja vitjamunaisuus, tyhjämunaisuus on paha paha paha. Paistinpannua ääntä kohti.

Herätys pahvi.

Munat kuntoon neitimies. Ensisijainen tehtävä on tyydyttää nainen, olla kestävä, halukas, intohimoinen, sensuelli, hauska, vähän irstas ja aina suudella.

Vierailija
7400/8311 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on taipumus siihen, että hän tekee vain itselleen mieluisia asioita. Tyypillinen ilta saattaa olla sellainen, että mies käy kuntosalilla, syö illallisen, puhuu pitkän puhelun hyvän ystävänsä kanssa, saunoo, katsoo TV:tä, ja menee nukkumaan. Sillä aikaa minä hoidan kaupassakäynnit ja kotihommat. Sitten rojahdan väsyneenä hetkeksi sohvalle, ja mies valittaa, kun silmäni painuvat kiinni kesken TV-sarjan jakson. 

Miehelle on aivan tyypillistä ilmoittaa esimerkiksi, että toivoo ruoan olevan valmis kellonaikaan X, tai että saunaa pitää alkaa lämmittää aikaan Y, jotta se on valmis silloin kun hän haluaa. Ja jos näin ei ole, hän kiukustuu. 

Jokin aika sitten kävi niin, että tulin kipeäksi. Makasin vuoteessa kuumeisena. Melko myöhään illalla mies pelmahtaa makuuhuoneeseen ja sanoo ärtyiseen sävyyn, että ruokaa olisi tarjolla, ja että voisin vihdoin hilata itseni ylös sängystä. 

Raahustin pöytään. Ruokailun jälkeen mies sai raivarit minulle siitä, miten hän on joutunut tekemään kaiken. Hän kertoi käyneensä kaupassa, laittaneensa ruokaa, siivonneensa keittiön, tiskanneensa, siivonneensa kissan hiekkalaatikon ja vieneensä roskat. - siis kaikki ne asiat, jotka minä tein lähes joka ikinen ilta, mutta nyt olin katsonut ettei minun tarvitse, koska olin sairas.  

Tässä asiassa ei siis ole kyse siitä, että minä olisin kynnysmatto; kotitöistä on väännetty paljon. Mies ei ole täysin passattava, vaan hän kyllä siivoaa ja laittaa ruokaa, mutta se tapahtuu silloin kun häntä itseään huvittaa, tai kun hän saa jonkin ärsykkeen seurauksena siivouspuuskan. Näin ei tapahdu joka ilta, ja silloin kun tapahtuu, hän tekee asiasta aina numeron. 

Miehellä on käsitys siitä, että hänellä on oikeus tehdä niitä asioita joista hän nauttii. Mutta hän ei tunnu käsittävän, että ihan yhtä lailla minulla olisi joskus oikeus tehdä niitä asioita joista minä nautin. 

Minusta kyseessä on paljolti asennekysymys. Hänen äitinsä on vähän samanlainen kuin hän. Minä taas olen kasvanut riuskan äidin tyttärenä, joka huhkii joskus vähän liikaakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän