Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8311)

Vierailija
7361/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta vanhat kurpat, nyt pillunpesulle ettei toosa haise koko päivää ja nuorempia voisin tulla panemaankin (20-35-v)

M.69 ja puoli

mina tula panema kaiki haluvata tutot minula polkimasina jola mina ehti pikasesti tula panema

jamali asi paimen

Vierailija
7362/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole yhtä viisas kuin kuin feministi. Mullakin vaimo lähti hetkellisesti mukaan tuohon uskontoon. Oli niin polleaa että osaa tehdä kaikki ilman miestä eikä tarvitse apua. Noh, lähdin leikkiin mukaan ja hoidin oman osuuteni kaikesta. Sattuipa sitten itselleni viikon reissu ja alkoi helteet.... ILP "ei toiminut", ja sattumalta samalla maalämpö lakkasi lämmittämästä vettä. Ei kysynyt edelleenkään apua vaan hikoili viikon ja lämmitti pesuveden kattilassa 😄

No, kun tulin kotiin niin käänsin ILPn viilennysmoodiin ja käynnistin mlp uudestaan. Jatkuihan tuo uskonnon harjoittaminen hetken vielä, mutta sitten hän ymmärsi kuinka pöljää tuo äärifeminismi on. Nyt taas tehdään asiat yhdessä molempien vahvuuksien ja kiinnostuksien mukaan niin elämä on kaikille helpompaa. Ei tässä mitään muuta pointtia kai ollut mutta halusinpa kertoa vaan että usein älykkäimmät eläimet elää laumassa, jolloin elämä ei ole niin vaikeaa.

Höpö höpö. Olet ilmeisesti hankkinut jostain lukutaidottoman ja kädettömän naisen, joka ei osaa lukea laitteiden manuaaleja tai soittaa huoltoliikkeeseen. Tuota sinun tarinaa ei usko kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole yhtä viisas kuin kuin feministi. Mullakin vaimo lähti hetkellisesti mukaan tuohon uskontoon. Oli niin polleaa että osaa tehdä kaikki ilman miestä eikä tarvitse apua. Noh, lähdin leikkiin mukaan ja hoidin oman osuuteni kaikesta. Sattuipa sitten itselleni viikon reissu ja alkoi helteet.... ILP "ei toiminut", ja sattumalta samalla maalämpö lakkasi lämmittämästä vettä. Ei kysynyt edelleenkään apua vaan hikoili viikon ja lämmitti pesuveden kattilassa 😄

No, kun tulin kotiin niin käänsin ILPn viilennysmoodiin ja käynnistin mlp uudestaan. Jatkuihan tuo uskonnon harjoittaminen hetken vielä, mutta sitten hän ymmärsi kuinka pöljää tuo äärifeminismi on. Nyt taas tehdään asiat yhdessä molempien vahvuuksien ja kiinnostuksien mukaan niin elämä on kaikille helpompaa. Ei tässä mitään muuta pointtia kai ollut mutta halusinpa kertoa vaan että usein älykkäimmät eläimet elää laumassa, jolloin elämä ei ole niin vaikeaa.

Höpö höpö. Olet ilmeisesti hankkinut jostain lukutaidottoman ja kädettömän naisen, joka ei osaa lukea laitteiden manuaaleja tai soittaa huoltoliikkeeseen. Tuota sinun tarinaa ei usko kukaan.

Miksi huoltoliikkeissä ja esim. ILPpejä ei juurikaan näy asentamassa naisia?

Vierailija
7364/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun tulin kotiin niin käänsin ILPn viilennysmoodiin ja käynnistin mlp uudestaan. Jatkuihan tuo uskonnon harjoittaminen hetken vielä, mutta sitten hän ymmärsi kuinka pöljää tuo äärifeminismi on. Nyt taas tehdään asiat yhdessä molempien vahvuuksien ja kiinnostuksien mukaan niin elämä on kaikille helpompaa. Ei tässä mitään muuta pointtia kai ollut mutta halusinpa kertoa vaan että usein älykkäimmät eläimet elää lauma

Ei ainakaan feministi, miksiköhän 

Vierailija
7365/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi huoltoliikkeissä ja esim. ILPpejä ei juurikaan näy asentamassa naisia?"

Miten tämä liittyy mihinkään? Eihän tässä ole kyse mistään asennushommista vaan laitteen käyttämisestä.

Vierailija
7366/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sottapyttymammat taas ihan raivoissaan.

Siis, kun aloitus kertoo siitä, miten nainen on yksin pitänyt kodin siistinä ja hoitanut kaikki kotityö, myös sen siivouksen, eikä enää jaksa, ja muutkin  naiset on samaa mieltä, että muidenkin kuuluu siivota, kuin vain naisen, niin sinusta "sottapyttymammat" on raivona??? Siis ne ainoat ihmiset, jotka siellä kotona on yksin siivonneet??? Mitäs ne miehet, jotka sen sotkun on tehneet, mutta eivät ole jälkiänsä siivonneet sitten ovat? Aika moni mies on elänyt tämän elämän niin, ettei ole koskaan pölyrättiä käsessään pitänyt tai ikinä laittiaa pessyt. 

Aika outo yhteenveto sinulta on tulkita, että se ainoa ihminen, joka kotona on siivonnut, onkin sitten se "sottapytty". 

No oma sönkötyksesi perustuu johonkin toiseen ketjuun, jolla arvostelet naisten siivousintoa. Eli todistat juurikin tuota, mistä jo sanoin. Perusoletuksesi on siis, että naisten pitäisi riemuissaan siivota muidenkin sotkut. 

Vierailija
7367/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuollaista puolison kiusaamista, vaikuttaa aika kusipäiseltä toiminnalta. Mikset opettanut vaimolle hommiasi ja opetellut itse hänen hommiaan, näin molemmat ehkä tajuaisivat arvostaa toisen työpanosta? Vai saako saman arvostuksen negatiivisen kautta? Kuulostaa ikävältä elämältä, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
7368/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ja äärifeminismi ovat eri asioita ja kummastakaan ei ole sinulla mitään käsitystä. Ei siis liity vaimosi toimintaan mitenkään. 

Loppupäätelmä on hyvä ja samaa mieltä on feministikin.

Vierailija
7369/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään? Eihän tässä ole kyse mistään asennushommista vaan laitteen käyttämisestä.

Jos naiset eivät olisi kädettömiä, niin teitä olisi pilvin pimein myös asentamassa, korjaamassa ja huoltamassa kaikenlaisia laitteita. Eli johtopäätls on, että olette muutamia poikkeuksia lukuunottamatta varsin kädettömiä.

Vierailija
7370/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en ymmärrä tuollaista puolison kiusaamista, vaikuttaa aika kusipäiseltä toiminnalta. Mikset opettanut vaimolle hommiasi ja opetellut itse hänen hommiaan, näin molemmat ehkä tajuaisivat arvostaa toisen työpanosta? Vai saako saman arvostuksen negatiivisen kautta? Kuulostaa ikävältä elämältä, mutta kukin tyylillään."

Eihän tuossa ketään kiusattu. Nainen oli itse ilmoittanut, ettei tarvi miestä mihinkään ja osaa tehdä kaiken itse.

Eikö naisvauvat osaa itse opetella mitään vaan se on AINA MIES jonka pitää opettaa kaikki tekniikkaan liittyvät asiat kädestä pitäen?

Vierailija
7371/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en ymmärrä tuollaista puolison kiusaamista, vaikuttaa aika kusipäiseltä toiminnalta. Mikset opettanut vaimolle hommiasi ja opetellut itse hänen hommiaan, näin molemmat ehkä tajuaisivat arvostaa toisen työpanosta? Vai saako saman arvostuksen negatiivisen kautta? Kuulostaa ikävältä elämältä, mutta kukin tyylillään."

Eihän tuossa ketään kiusattu. Nainen oli itse ilmoittanut, ettei tarvi miestä mihinkään ja osaa tehdä kaiken itse.

Eikö naisvauvat osaa itse opetella mitään vaan se on AINA MIES jonka pitää opettaa kaikki tekniikkaan liittyvät asiat kädestä pitäen?

Älä viitsi, et itsekään usko tuohon. Kunhan vain lyttäät naisia. En hetkeäkään usko, että olisit onnistunut saamaan edes vähän pidempiaikaista tyttöystävää.

Vierailija
7372/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki osaavat opetella itse, kuten miehetki  huushollaamisen, mutta se, joka työtä tekee rutiinisti osaa myös neuvoa kätevimmin, helpoimman ja edullisimman tavan sen tekemiseen sen sijaan, että antaa toisen mennä yrityksen ja erehdyksen kautta kuten lapset. Lapsistahan ei ole kyse. Luulisi hyvän yhteistyön olevan molempien etu parisuhteessa, mutta ilmeisen yleistä tuollainen (passiivis-)aggressiivinen lokeroon työntäminen taitaa olla. Mä en mitenkään jaksaisi elää tuollaisessa ilmapiirissä, eivätkä erotilastoista päätellen monet muutkaan. 

Niin ja meilläkin on sektoroitu työnjako osaamisten ja mielenkiinnon mukaan, mutta reilusti. Omaa osaamista ei ikinä käytetä toisen elämän hankaloittamiseen vaan ihan itsestäänselvästi yhteiseen hyvään, eikä toisen anneta uupua taakkansa alle (renkaanvaihtokeskustelut...). Molemmat osaavat myös kysyä neuvoa ja ottaa niitä vastaan, äärimmäisen tärkeä taito sekin. Me tosin eletään tähän aikaan vuodesta kuukausia tien päällä, ja tällä tyylillä on hommaa kahdelle, yhteistyön on pakko olla kitkatonta. Vuodet opettavat paljon, myös kiittämään sitä hyvää puolisoa, kenellä sellainen on.

Vierailija
7373/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset eivät olisi kädettömiä, niin teitä olisi pilvin pimein myös asentamassa, korjaamassa ja huoltamassa kaikenlaisia laitteita. Eli johtopäätls on, että olette muutamia poikkeuksia lukuunottamatta varsin kädettömiä.

No sovitaan niin, että miehet hoitaa asennus-, korjaus- ja huoltohommat. Naiset opiskelee korkeakoulututkinnon, kun miehillä ei riitä siihen lukupäätä. Naiset ostavat sitten tarpeen vaatiessa miehiltä asennus-, korjaus- ja huoltopalveluja, niin miehilläkin riittää hommaa ja saa palkan.

Vierailija
7374/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä todisteena on ne valtavat määrät sinkkuja ja yksinhuoltajia, jotka paleltuvat ym. kodeissaan, kun mitään ei ilman miestä osata...eiku...

Vierailija
7375/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...se, joka työtä tekee rutiinisti osaa myös neuvoa kätevimmin, helpoimman ja edullisimman tavan sen tekemiseen sen sijaan, että antaa toisen mennä yrityksen ja erehdyksen kautta kuten lapset."

Ikävä kyllä, feministithän taantuvat yleensä lapsen tasolle.

Voisin tehdä todella pitkän listan asioista, jotka ovat yhteneväisiä alle kouluikäisen lapsen ja feministin välillä. Mainitsen nyt kuitenkin vain yhden hyvin merkittävän asian, jonka feministikin on luultavasti oppinut jo pienenä lapsena, mutta on ehkä unohtanut sen ja siksi suorastaan suuttuu, jos joku vanhan koulukunnan herrasmies haluaa vain olla kohtelias.

Se on oven avaaminen. Olen monta kertaa joutunut huvittuneena katsomaan lähietäisyydeltä, kun feministi tarraa pitkään pystyovenkahvaan, mutta samalla lihasmuistin takia meinaa istahtaa lähes pyllylleen, koska pienenä ei vielä massa meinannut riittää taistossa vahvaa ovipumppua vastaan. Nykyisinhän massaa on niin, että koko ovi on lähteä karmeineen irti.

Olisin monet kerrat saanut oven päin pläsiäni, jos en tiedostaisi feminististä peruskäyttäytymistä, eli vaikka ovi olisi lukossa, se tempaistaan auki samalla, kun hampaita näyttäen ilmaistaan herrasmiehelle, että kyllä mä kuule ittekki pärjään!!1 

Vierailija
7376/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset opiskelee korkeakoulututkinnon, kun miehillä ei riitä siihen lukupäätä."

Jos meidän kaikkien ihmisten elämä olisi naisten pään varassa, istuisimme edelleen puussa.

Vierailija
7377/8311 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä todisteena on ne valtavat määrät sinkkuja ja yksinhuoltajia, jotka paleltuvat ym. kodeissaan, kun mitään ei ilman miestä osata...eiku...

Yritäpä löytää naisia hoitamaan asuntosi lämmitysasiat.

Tässä päästään taas siihen, miten lapsenomaisesti, eli hyvin suppeasti naisista iso joukko katseleekaan maailmaa.

Vierailija
7378/8311 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"...se, joka työtä tekee rutiinisti osaa myös neuvoa kätevimmin, helpoimman ja edullisimman tavan sen tekemiseen sen sijaan, että antaa toisen mennä yrityksen ja erehdyksen kautta kuten lapset."

Voisin tehdä todella pitkän listan asioista, jotka ovat yhteneväisiä alle kouluikäisen lapsen ja feministin välillä. Mainitsen nyt kuitenkin vain yhden hyvin merkittävän asian, jonka feministikin on luultavasti oppinut jo pienenä lapsena, mutta on ehkä unohtanut sen ja siksi suorastaan suuttuu, jos joku vanhan koulukunnan herrasmies haluaa vain olla kohtelias.

Se on oven avaaminen. Olen monta kertaa joutunut huvittuneena katsomaan lähietäisyydeltä, kun feministi tarraa pitkään pystyovenkahvaan, mutta samalla lihasmuistin takia meinaa istahtaa lähes pyllylleen, koska pienenä ei vielä massa meinannut riittää taistossa vahvaa ovipumppua vastaan. Nykyisinhän massaa on niin,

Todella kekseliäitä nää sun juttus. Olet kyllä taitava. Muuta todellista näissä ei ole, kun sun suunnaton naisviha. Mistä lienee sekin kotoisin.

Vierailija
7379/8311 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritäpä löytää naisia hoitamaan

Ei mun tartte mun asunnon lämmistystä mitenkään erityisesti järjestää. Eikä mun miehenkään, sen puoleen. Taloyhtiöissä on puolensa.

Tosin tunnen kyllä naispuoleisia sähkäreitä ja putkareita. Eli mikä on tän juttus pointti? Sit lisäks on näitä yksinasujia. Ihan hienosti pärjäävät. 

Vierailija
7380/8311 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oven avaaminen. Olen monta kertaa joutunut huvittuneena katsomaan lähietäisyydeltä, kun feministi tarraa pitkään pystyovenkahvaan, mutta samalla lihasmuistin takia meinaa istahtaa lähes pyllylleen, koska pienenä ei vielä massa meinannut riittää taistossa vah

Löpinää. Et ole herrasmies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän