Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8311)

Vierailija
7321/8311 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. Laittaisin vaimon rappukäytävään lakkoilemaan. 

Mut sieltä rapusta käsin on tosi hankala siivota, pyykätä ja ruokaa laittaa. Joudut sit ite hommiin kuitenkin...

Käytännössä ei juuri mitään eroa. Aivan samalla tavalla tyypillinen palstamamma valehtelee tälle palstalle joka päivä aamusta iltaan miten ahkerasti tekee kaikki kotityöt istuessaan rappukäytävässä. Ainoa pieni ero on, että kolkossa rappukäytävässä pierujen soundi saa kaiun mukaan ja muut asukkaat kurkimaan ovisilmistä, sekä teippaamaan postiluukkunsa umpeen hajun takia.

Viisivuotiaan tasolle jääneen mieslapsen parasta antia keskustelupalstalle. Sillä eihän tämä voi olla normaalin, suomalaisen, aikuisen miehen tuotoksia, eihän?

Edes viisivuotias ei ole noin tyhmä, kuin tuo jolle vastasit.

Kai tuo on vain yksinkertaisen ja katkeran miehen vuodatusta. Eipä noita kukaan voi ottaa vakavasti.

Vierailija
7322/8311 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on joskus outolintuja; vaikeita, helppoja, outoja, sekopäisiä ja ihania. Varsinkin kun tulee keski-iän kriisi, jolloin pitää itsenäistyä, alkaa urheilee, testaamaan oma markkinakelpoisuus, ihastua omaan rauhaan ja luontoon. Tietyssä mielessä muuttua jopa kovin itsekkääksi. Kaikki tämä siis kerralla.

Ei siinä, antaa mennä vaan sanon minä, mutta ihmettelen mistä se johtuu. Onko sitä että "äitiyshormoonit" lakkaa olemasta ja pelottaa että on heittänyt elämänsä hukkaan? Vai mitä? Miten minun pitäisi osata miehenä suhtautua siihen, osaako joku tämän itsessään tunnistava nainen kertoa ja auttaa hämmentynyttä miestä?

Jos ymmärrät miehiä joilla on viidenkympin villitys niin ei tuo naisten tilanne ole yhtään sen kummempi.

Ihmisiltä tuppaa unohtumaan, että sekä miehet, että naiset on IHMISIÄ ja käyttäytyvät suunnilleen samalla tavalla .

Naisilta vaan on yritetty kieltää kaikki ihmiselle tyypillinen käytös moralisoinnilla .

Miehille on aina ollut sallittua asiat, jotka naisilta on kielletty. Mies on alistamalla ja halveksimalla  hallinnut naisten elämää ja käytöstä.

Tähän tuokin kommentoija pyrkii. Tekemällä naisen käytöksestä naurettavaa ja olemalla itse huvittuneen hämmästynyt tuollaisesta käytöksestä.

Miehelle tuo samainen käytös olisi kuitenkin ihan normaalia nuorempaan vaihtamista .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7323/8311 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta itsekkyys kuuluu feminismiin, siitä se pettäminen lähti...

Feministi siis itsekkäästi halusi tasa-arvoa ja siks petti?...ei aukee kyl vieläkään tää yhteys.

Eli sinun mielestä myös miehen on OK pettää jos hän on itsekäs mutta tasa-arvoinen? Täh? Ei kyl todella aukea minullekaan sinun ajatuksenlaukka....

Vierailija
7324/8311 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta itsekkyys kuuluu feminismiin, siitä se pettäminen lähti...

Feministi siis itsekkäästi halusi tasa-arvoa ja siks petti?...ei aukee kyl vieläkään tää yhteys.

Eli sinun mielestä myös miehen on OK pettää jos hän on itsekäs mutta tasa-arvoinen? Täh? Ei kyl todella aukea minullekaan sinun ajatuksenlaukka....

Onpa erikoinen tulkinta tuosta keskustelunpätkästä. Minähän en väittänyt yhtään mitään. Edellinen kirjoittaja kertoo vaimon pettämisen syyksi feminismin...

Vierailija
7325/8311 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää ap erosi?

Vierailija
7326/8311 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison alapään kuvailu nettipalstalla on muuten aivan äärettömän epäkunnioittavaa sitä puolisoa kohtaan, just saying. Mutta ehkä ne aasiattaret eivät välitä.

Eivät lue, koska eivät osaa, tai vain kyllä ja ei. 

Eivät ymmärrä lukemaansa.

Suomen kielen sijamuodot ym kielioppi jne.

Vierailija
7327/8311 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten homma on miesten palveleminen, sehän on selvä homma!

Jaa, miks?

Vierailija
7328/8311 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tää ap erosi?

Aikaa sitten

Vierailija
7329/8311 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on joskus outolintuja; vaikeita, helppoja, outoja, sekopäisiä ja ihania. Varsinkin kun tulee keski-iän kriisi, jolloin pitää itsenäistyä, alkaa urheilee, testaamaan oma markkinakelpoisuus, ihastua omaan rauhaan ja luontoon. Tietyssä mielessä muuttua jopa kovin itsekkääksi. Kaikki tämä siis kerralla.

Ei siinä, antaa mennä vaan sanon minä, mutta ihmettelen mistä se johtuu. Onko sitä että "äitiyshormoonit" lakkaa olemasta ja pelottaa että on heittänyt elämänsä hukkaan? Vai mitä? Miten minun pitäisi osata miehenä suhtautua siihen, osaako joku tämän itsessään tunnistava nainen kertoa ja auttaa hämmentynyttä miestä?

En tiedä osaanko auttaa, mutta tunnistan tuosta kyllä itseni. Kun olen kolme lasta saanut aikuiseksi,  en halua enää ketään kiinni riippumaan.  Jopa lemmikkimme, jotka joskus olivat tosi tärkeitä, o

Estrogeenitasot laskee, testosteroni nousee. Aletaan käyttäytyä kuin miehet 😂

Vierailija
7330/8311 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuulokkeet korviin ja musaa... seinälle manifesti miksi olet lakossa.

Vierailija
7331/8311 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista tämä feminismin aika ja naisten "voimaantuminen". Ennen kaikki oli paremmin. Koti kiilsi, nainen teki kotihommat ja mies toi ruokaa pöytään. 2ke/kk tienaava nainen voi kyllä vähän siivota ja kokata siinä sivussa, pysyy hommat reiluna.

Vierailija
7332/8311 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista tämä feminismin aika ja naisten "voimaantuminen". Ennen kaikki oli paremmin. Koti kiilsi, nainen teki kotihommat ja mies toi ruokaa pöytään. 2ke/kk tienaava nainen voi kyllä vähän siivota ja kokata siinä sivussa, pysyy hommat reiluna.

On itsestäänselvää, että nainen kokkaa ja siivoaa. Mutta niin tekee mieskin, koska kotityöt jaetaan tasapuolisesti.

Vierailija
7333/8311 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tää vit"u"n tyhmän ä"mm"n  keskusteluosio vois jo hävitä täältä palstatilaa viemästä mulla olis tärkeämpiäkin onkelmia ratkaistavaksi kuten kaverini einarin mopon paukkulaakerin vaihto moottoriin jotta pääsis kylille marttaa polkemaan kun hän joutuu ilman satulaa ikävissään ajejeen ympäri pihaa puutteesaan.

-Eenokki 12-v

Vierailija
7334/8311 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On itsestäänselvää, että nainen kokkaa ja siivoaa. Mutta niin tekee mieskin, koska kotityöt jaetaan tasapuolisesti.

mies on kokki

nainen keittäjä

Vierailija
7335/8311 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tää vit"u"n tyhmän ä"mm"n  keskusteluosio vois jo hävitä täältä palstatilaa viemästä mulla olis tärkeämpiäkin onkelmia ratkaistavaksi kuten kaverini einarin mopon paukkulaakerin vaihto moottoriin jotta pääsis kylille marttaa polkemaan kun hän joutuu ilman satulaa ikävissään ajejeen ympäri pihaa puutteesaan.

-Eenokki 12-v

mina voita auta martaa minula sukela polkimasina jola polkema martaki matkala sailokeskuksen

vuohi paime jamali

Vierailija
7336/8311 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eenokki 12-v

mina voita auta martaa minula sukela polkimasina jola polkema martaki matkala sailokeskuksen

vuohi paime jamali

Tällaisen tekstin kirjoittaa suomalainen "mies". Mitäpä mieltä olette teksin tasosta?

Vierailija
7337/8311 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eenokki 12-v

vuohi paime jamali

Tällaisen tekstin kirjoittaa suomalainen "mies". Mitäpä mieltä olette teksin tasosta?

Asiallista tekstiä verrattuna näihin  kukkahattu palstamammojen itkuvirsiin kuinka taas on väärin kohdeltu tai ei ole ymmärretty !

t. lesbon vaimo

Vierailija
7338/8311 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vieläkään oerustellut sitä, miksi naisen pitäisi miestä passata. Tätä usein kysytty. Ymmärrän siis miehen kannalta, kun on laiska mies. Mut edelleen, miksi se olisi naisen työ. Yksin.

Vierailija
7339/8311 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eenokki 12-v

vuohi paime jamali

Asiallista tekstiä verrattuna näihin  kukkahattu palstamammojen itkuvirsiin kuinka taas on väärin kohdeltu tai ei ole ymmärretty !

t. lesbon vaimo

Et siis lue kommentteja, soitat vaan suutasi. Selvä.

Vierailija
7340/8311 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää että itse on elämänsä tärkein ihminen. Pidä huolta itsestäsi,kaikki on silloin paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi